Vstřikovače v Laguně dCi
Moderátor: Moderators General
Tak dnes som sa aj ja dokopal k vycisteniu skrtiacej klapky a EGR a precitaniu korekcii vstrekov.
Auto ide v pohode ale doost ma serie jemne trasene a kovovy zvuk na volnobehu a kovove zaklepanie pri vypnuti a starte.
Tu su korekcie a podla toho to vyzera ze trojka je KO a stvorka je skoro v prdeli:
Aky mate nazor?
Tie APV IMA korekcie su napisane na vstrekovacoch? Alebo je to potrebne nejako vypocitat?
Auto ide v pohode ale doost ma serie jemne trasene a kovovy zvuk na volnobehu a kovove zaklepanie pri vypnuti a starte.
Tu su korekcie a podla toho to vyzera ze trojka je KO a stvorka je skoro v prdeli:
Aky mate nazor?
Tie APV IMA korekcie su napisane na vstrekovacoch? Alebo je to potrebne nejako vypocitat?
IMA kody su napisane na vstrekovacoch - ak su, na starsich myslim neboli a aj do RJ sa daju zapisat az od urcitej verzie vdiag.IgorGSM píše:Tak dnes som sa aj ja dokopal k vycisteniu skrtiacej klapky a EGR a precitaniu korekcii vstrekov.
Auto ide v pohode ale doost ma serie jemne trasene a kovovy zvuk na volnobehu a kovove zaklepanie pri vypnuti a starte.
Tu su korekcie a podla toho to vyzera ze trojka je KO a stvorka je skoro v prdeli:
Aky mate nazor?
Tie APV IMA korekcie su napisane na vstrekovacoch? Alebo je to potrebne nejako vypocitat?
Korekcie na jednom vstrekovaci su vacsie ako maximum uvadzane Renaultom ale skontroloval by som prepady a az podla toho by som sa rozhodol ci tie 2 alebo jeden vstrekovac vymenim (len keby bol okrem korekcii na vstrekovaci aj velky prepad).
Aky mas motor? Kovove klepanie nemusi byt od vstrekovacov.
Takze ked je prepad este v norme tak by si vstrek nemenil? Sudim podla toho ze asi bude v prdeli lebo na emisnej som mal horsie hodnoty a pri vypnuti dost zatrasie a zaklepe motor (silent som menil) a aj pri volnobehu trasie.Laco19 píše:IMA kody su napisane na vstrekovacoch - ak su, na starsich myslim neboli a aj do RJ sa daju zapisat az od urcitej verzie vdiag.IgorGSM píše:Tak dnes som sa aj ja dokopal k vycisteniu skrtiacej klapky a EGR a precitaniu korekcii vstrekov.
Auto ide v pohode ale doost ma serie jemne trasene a kovovy zvuk na volnobehu a kovove zaklepanie pri vypnuti a starte.
Tu su korekcie a podla toho to vyzera ze trojka je KO a stvorka je skoro v prdeli:
Aky mate nazor?
Tie APV IMA korekcie su napisane na vstrekovacoch? Alebo je to potrebne nejako vypocitat?
Korekcie na jednom vstrekovaci su vacsie ako maximum uvadzane Renaultom ale skontroloval by som prepady a az podla toho by som sa rozhodol ci tie 2 alebo jeden vstrekovac vymenim (len keby bol okrem korekcii na vstrekovaci aj velky prepad).
Aky mas motor? Kovove klepanie nemusi byt od vstrekovacov.
Ake hadicky si pouzil na zmeranie prepadov aby tesnili?
Ja som bol na emisnej tento rok, 2. katalyzator vybraty ale hlavne EGR zaslepeny a derava hadica nad EGR - hodnoty boli OK (myslim ze viac nez 10x nizsie ako mohli byt). Myslim si ze nemam motor v dobrom stave ale emisie OK - neviem si predstavit v akom stave by motor musel byt aby som nepresiel.IgorGSM píše:Takze ked je prepad este v norme tak by si vstrek nemenil? Sudim podla toho ze asi bude v prdeli lebo na emisnej som mal horsie hodnoty a pri vypnuti dost zatrasie a zaklepe motor (silent som menil) a aj pri volnobehu trasie.
Ake hadicky si pouzil na zmeranie prepadov aby tesnili?
Ak by bol na tom vstrekovaci aj velky prepad tak by bolo iste ze s tym vstrekovacom nieco je. Ak su len velke korekcie tak moze byt na tom valci napr. podpaleny ventil a vstrekovac vymenis zbytocne.
Priemer koncovky prepadu na 2.2dci je 5,5mm, da sa tam natlacit plastova hadicka s vonkajsim priemerom 6mm a tesni - ja mam tie hadicky z nejakeho tvrdeho plastu, nie makke skoro ako gumove.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 749
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Nejdou mi zobrazit IMA korekce. v tom dolním obrázku nemám v okně status IMA nic a pod tím v tom okénku numero soft A4 a application IMA mám 0. v těch horních okénkách correctionsIMA-APV-Inj 1,2,3,4 mám čísla 414141414141. jak je tam dostat a navíc zobrazit ty korekce? věděl by prosím někdo?
IgorGSM píše:Tak dnes som sa aj ja dokopal k vycisteniu skrtiacej klapky a EGR a precitaniu korekcii vstrekov.
Auto ide v pohode ale doost ma serie jemne trasene a kovovy zvuk na volnobehu a kovove zaklepanie pri vypnuti a starte.
Tu su korekcie a podla toho to vyzera ze trojka je KO a stvorka je skoro v prdeli:
Aky mate nazor?
Tie APV IMA korekcie su napisane na vstrekovacoch? Alebo je to potrebne nejako vypocitat?
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
A si si isty ze mas vstreky co podporuju IMA korekcie? Ak ano tak mas ich zadane v polickach "Corrections IMA - APV - Inj 1 až 4" ?
magadafagada píše:Nejdou mi zobrazit IMA korekce. v tom dolním obrázku nemám v okně status IMA nic a pod tím v tom okénku numero soft A4 a application IMA mám 0. v těch horních okénkách correctionsIMA-APV-Inj 1,2,3,4 mám čísla 414141414141. jak je tam dostat a navíc zobrazit ty korekce? věděl by prosím někdo?
IgorGSM píše:Tak dnes som sa aj ja dokopal k vycisteniu skrtiacej klapky a EGR a precitaniu korekcii vstrekov.
Auto ide v pohode ale doost ma serie jemne trasene a kovovy zvuk na volnobehu a kovove zaklepanie pri vypnuti a starte.
Tu su korekcie a podla toho to vyzera ze trojka je KO a stvorka je skoro v prdeli:
Aky mate nazor?
Tie APV IMA korekcie su napisane na vstrekovacoch? Alebo je to potrebne nejako vypocitat?
-
- Experienced member
- Příspěvky: 749
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Poznas to tak ze na vrchnej cievke vstrekovaca (tam kde je prepad) mas 6 miestny kod pozostavajuci z pismen A az Z a cisla 1 az 8 a nasledne z týchto znakov prelozis IMA kod podľa tabuľky "Table de correspodence" a zapises do kolonky "Data - Injecteur 1 az 4" a potvrdis tlacitkom "Ecriture Inj 1 az 4"
magadafagada píše:jak poznám, že mám vstřiky na kterých jdou sledovat IMA?
a které z těch čísel na vstřiku se má zadat do DDT a hlavně jak?
-
- Experienced member
- Příspěvky: 749
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
aha já tam mám po levé straně 2xčtyři(např.3208,4385) čísla pod nimi 5 čísel(např.28715 na všech stejné) a dole do oblouku dvě desetimístná číslav tak stejná(např.0445110021 a pod ním 7700111014)
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Kedze tam nemas tie 6 miestne kody ktore musia byt samozrejme na kazdom vstreku ine tak nemas vstreky s IMA korekciou
magadafagada píše:aha já tam mám po levé straně 2xčtyři(např.3208,4385) čísla pod nimi 5 čísel(např.28715 na všech stejné) a dole do oblouku dvě desetimístná číslav tak stejná(např.0445110021 a pod ním 7700111014)
vsřiky
Před rokem řekli kámošovi v servisu že jeho meganek (comonr.) potřebuje generálku vstřiku a takove ty další kecy. Nekdo mu hned poradil nalít do nádrže nějaký sráč na čištění vstřiků. Dopadlo to tak že to tam leje každou 3 nádrž preventivne a auto ma najeto co by firemní dalších 70 tis. a jezdí pořád. Možná to zabere
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3714
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Konečně jsem rozjel DDT, tak se každou volnou chvíli divám své lagy pod sukni a zjištuju co a jak. Auto mám kompletně bez chyb což mi přijde při náběhu 209000km docela zázrak (nebo se jen špatně dívám do DDT - jsem zatím amatér ).
Zajímá mě co zdejší odbornící řeknou na stav mých vstřikovačů.
Zajímá mě co zdejší odbornící řeknou na stav mých vstřikovačů.
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11531
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Čtvrtý vstřik je evidentně mimo, začal bych čistícími přípravky VIF a pak sledovat zda se to časem zlepšuje, nebo zhoršuje.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Myslim si ze je to OK. Regulovany prietok paliva je dobry - prepady vstrekovacov by mali byt OK. Na 4. valci mas sice vyssiu korekciu ale podla Renaultu je hodnota do +/- 5mm3 este OK (Bosch uvadza ze do +/- 2mm3). V preklade je uvedena hranicna hodnota +/- 1mm3 - tu neviem skadial som ziskal ale spravne su horeuvedene hodnoty.amat píše:Konečně jsem rozjel DDT, tak se každou volnou chvíli divám své lagy pod sukni a zjištuju co a jak. Auto mám kompletně bez chyb což mi přijde při náběhu 209000km docela zázrak (nebo se jen špatně dívám do DDT - jsem zatím amatér ).
Zajímá mě co zdejší odbornící řeknou na stav mých vstřikovačů.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 749
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Ako sa vlastne demontuje vstrek na 1.9 DCI? Co ho drzi a aky je postup pri vyberani? Mozu sa vyskytnut nejake problemy pri tom?
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3714
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Laco mockrát díky, docela jsi mě uklidnil. Zkusil jsem aditivum VIF, tak to budu sledovat jestli se to nějak projeví. Každopádně myslíš, že by mohl tento čtvrtý vstřikovač způsobovat houpavou akceleraci?Laco19 píše:Myslim si ze je to OK. Regulovany prietok paliva je dobry - prepady vstrekovacov by mali byt OK. Na 4. valci mas sice vyssiu korekciu ale podla Renaultu je hodnota do +/- 5mm3 este OK (Bosch uvadza ze do +/- 2mm3). V preklade je uvedena hranicna hodnota +/- 1mm3 - tu neviem skadial som ziskal ale spravne su horeuvedene hodnoty.amat píše:Konečně jsem rozjel DDT, tak se každou volnou chvíli divám své lagy pod sukni a zjištuju co a jak. Auto mám kompletně bez chyb což mi přijde při náběhu 209000km docela zázrak (nebo se jen špatně dívám do DDT - jsem zatím amatér ).
Zajímá mě co zdejší odbornící řeknou na stav mých vstřikovačů.
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11531
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Vyšroubuje se imbus šroub a demontuje třmen co vstřikovač udržuje, no a pak naleješ uvolňovák, demontuješ cívky(i s převlečnou matkou) a seženeš sadu na vytahování, nebo necháš vyrobit oko se závitem místo cívky, namontíš a pověsíš to na zvedák motorů a ráno možná bude venku.IgorGSM píše:Ako sa vlastne demontuje vstrek na 1.9 DCI? Co ho drzi a aky je postup pri vyberani? Mozu sa vyskytnut nejake problemy pri tom?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
A to ako vsetci co tu menili vstrekovace mali na to sadu na vyberanie vstrekovacov? Neveriim...Šamša píše:Vyšroubuje se imbus šroub a demontuje třmen co vstřikovač udržuje, no a pak naleješ uvolňovák, demontuješ cívky(i s převlečnou matkou) a seženeš sadu na vytahování, nebo necháš vyrobit oko se závitem místo cívky, namontíš a pověsíš to na zvedák motorů a ráno možná bude venku.IgorGSM píše:Ako sa vlastne demontuje vstrek na 1.9 DCI? Co ho drzi a aky je postup pri vyberani? Mozu sa vyskytnut nejake problemy pri tom?
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Zas tak hrozný jako píše Šamša to být nemusí. Já jsem vytahoval vstřikovač kvůli repasi z 1,9 dCi na Laguně I, který měl 200000 km a šel vytáhnout jednoduše rukou. Jen se s ním muselo otáčet.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů