Vstřikovače v Laguně dCi

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
petráš
Starting member
Příspěvky: 51
Registrován: ned pro 27, 2009 20:54

Příspěvek od petráš » ned lis 28, 2010 18:11

Přišlo ochlazení a opět problém se studenými starty :? Dá se uvedený test přepadů dělat i na motoru který má piezoelektrické vstřikovače? Na přepadech těchto vstřiků je přeci tlakový ventil který udržuje tlak 10barů, nebo se pletu? :?:

IgorGSM
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: sob říj 03, 2009 20:34

Příspěvek od IgorGSM » ned lis 28, 2010 19:42

Tak dnes som sa aj ja dokopal k vycisteniu skrtiacej klapky a EGR a precitaniu korekcii vstrekov.
Auto ide v pohode ale doost ma serie jemne trasene a kovovy zvuk na volnobehu a kovove zaklepanie pri vypnuti a starte.

Tu su korekcie a podla toho to vyzera ze trojka je KO a stvorka je skoro v prdeli:
Aky mate nazor?
Obrázek



Tie APV IMA korekcie su napisane na vstrekovacoch? Alebo je to potrebne nejako vypocitat?

Obrázek

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » ned lis 28, 2010 21:09

IgorGSM píše:Tak dnes som sa aj ja dokopal k vycisteniu skrtiacej klapky a EGR a precitaniu korekcii vstrekov.
Auto ide v pohode ale doost ma serie jemne trasene a kovovy zvuk na volnobehu a kovove zaklepanie pri vypnuti a starte.

Tu su korekcie a podla toho to vyzera ze trojka je KO a stvorka je skoro v prdeli:
Aky mate nazor?

Tie APV IMA korekcie su napisane na vstrekovacoch? Alebo je to potrebne nejako vypocitat?
IMA kody su napisane na vstrekovacoch - ak su, na starsich myslim neboli a aj do RJ sa daju zapisat az od urcitej verzie vdiag.
Korekcie na jednom vstrekovaci su vacsie ako maximum uvadzane Renaultom ale skontroloval by som prepady a az podla toho by som sa rozhodol ci tie 2 alebo jeden vstrekovac vymenim (len keby bol okrem korekcii na vstrekovaci aj velky prepad).
Aky mas motor? Kovove klepanie nemusi byt od vstrekovacov.

IgorGSM
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: sob říj 03, 2009 20:34

Příspěvek od IgorGSM » ned lis 28, 2010 21:29

Laco19 píše:
IgorGSM píše:Tak dnes som sa aj ja dokopal k vycisteniu skrtiacej klapky a EGR a precitaniu korekcii vstrekov.
Auto ide v pohode ale doost ma serie jemne trasene a kovovy zvuk na volnobehu a kovove zaklepanie pri vypnuti a starte.

Tu su korekcie a podla toho to vyzera ze trojka je KO a stvorka je skoro v prdeli:
Aky mate nazor?

Tie APV IMA korekcie su napisane na vstrekovacoch? Alebo je to potrebne nejako vypocitat?
IMA kody su napisane na vstrekovacoch - ak su, na starsich myslim neboli a aj do RJ sa daju zapisat az od urcitej verzie vdiag.
Korekcie na jednom vstrekovaci su vacsie ako maximum uvadzane Renaultom ale skontroloval by som prepady a az podla toho by som sa rozhodol ci tie 2 alebo jeden vstrekovac vymenim (len keby bol okrem korekcii na vstrekovaci aj velky prepad).
Aky mas motor? Kovove klepanie nemusi byt od vstrekovacov.
Takze ked je prepad este v norme tak by si vstrek nemenil? Sudim podla toho ze asi bude v prdeli lebo na emisnej som mal horsie hodnoty a pri vypnuti dost zatrasie a zaklepe motor (silent som menil) a aj pri volnobehu trasie.
Ake hadicky si pouzil na zmeranie prepadov aby tesnili?

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » ned lis 28, 2010 21:44

IgorGSM píše:Takze ked je prepad este v norme tak by si vstrek nemenil? Sudim podla toho ze asi bude v prdeli lebo na emisnej som mal horsie hodnoty a pri vypnuti dost zatrasie a zaklepe motor (silent som menil) a aj pri volnobehu trasie.
Ake hadicky si pouzil na zmeranie prepadov aby tesnili?
Ja som bol na emisnej tento rok, 2. katalyzator vybraty ale hlavne EGR zaslepeny a derava hadica nad EGR - hodnoty boli OK (myslim ze viac nez 10x nizsie ako mohli byt). Myslim si ze nemam motor v dobrom stave ale emisie OK - neviem si predstavit v akom stave by motor musel byt aby som nepresiel.
Ak by bol na tom vstrekovaci aj velky prepad tak by bolo iste ze s tym vstrekovacom nieco je. Ak su len velke korekcie tak moze byt na tom valci napr. podpaleny ventil a vstrekovac vymenis zbytocne.
Priemer koncovky prepadu na 2.2dci je 5,5mm, da sa tam natlacit plastova hadicka s vonkajsim priemerom 6mm a tesni - ja mam tie hadicky z nejakeho tvrdeho plastu, nie makke skoro ako gumove.

petráš
Starting member
Příspěvky: 51
Registrován: ned pro 27, 2009 20:54

Příspěvek od petráš » ned lis 28, 2010 21:59

Ta kluci :( jak to teda je? Dá se uvedený test přepadů dělat i na motoru který má piezoelektrické vstřikovače : :?:

IgorGSM
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: sob říj 03, 2009 20:34

Příspěvek od IgorGSM » pon lis 29, 2010 00:17

A este otazocka, ja mam vstreky 8200100272, mozem pouzit aj ine? Napriklad 0445110110 ?

IgorGSM
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: sob říj 03, 2009 20:34

Příspěvek od IgorGSM » pon lis 29, 2010 00:25

Aaaaa uz som to nasiel, jedno je Renault PN a druhe je BOSCH PN ale je to ten isty vstrekovac

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 843
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magadafagada » ned pro 19, 2010 15:34

Nejdou mi zobrazit IMA korekce. v tom dolním obrázku nemám v okně status IMA nic a pod tím v tom okénku numero soft A4 a application IMA mám 0. v těch horních okénkách correctionsIMA-APV-Inj 1,2,3,4 mám čísla 414141414141. jak je tam dostat a navíc zobrazit ty korekce? věděl by prosím někdo?

IgorGSM píše:Tak dnes som sa aj ja dokopal k vycisteniu skrtiacej klapky a EGR a precitaniu korekcii vstrekov.
Auto ide v pohode ale doost ma serie jemne trasene a kovovy zvuk na volnobehu a kovove zaklepanie pri vypnuti a starte.

Tu su korekcie a podla toho to vyzera ze trojka je KO a stvorka je skoro v prdeli:
Aky mate nazor?
Obrázek



Tie APV IMA korekcie su napisane na vstrekovacoch? Alebo je to potrebne nejako vypocitat?

Obrázek
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle :wink:

IgorGSM
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: sob říj 03, 2009 20:34

Příspěvek od IgorGSM » úte pro 21, 2010 16:35

A si si isty ze mas vstreky co podporuju IMA korekcie? Ak ano tak mas ich zadane v polickach "Corrections IMA - APV - Inj 1 až 4" ?


magadafagada píše:Nejdou mi zobrazit IMA korekce. v tom dolním obrázku nemám v okně status IMA nic a pod tím v tom okénku numero soft A4 a application IMA mám 0. v těch horních okénkách correctionsIMA-APV-Inj 1,2,3,4 mám čísla 414141414141. jak je tam dostat a navíc zobrazit ty korekce? věděl by prosím někdo?

IgorGSM píše:Tak dnes som sa aj ja dokopal k vycisteniu skrtiacej klapky a EGR a precitaniu korekcii vstrekov.
Auto ide v pohode ale doost ma serie jemne trasene a kovovy zvuk na volnobehu a kovove zaklepanie pri vypnuti a starte.

Tu su korekcie a podla toho to vyzera ze trojka je KO a stvorka je skoro v prdeli:
Aky mate nazor?
Obrázek



Tie APV IMA korekcie su napisane na vstrekovacoch? Alebo je to potrebne nejako vypocitat?

Obrázek

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 843
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magadafagada » úte pro 21, 2010 17:31

jak poznám, že mám vstřiky na kterých jdou sledovat IMA?
a které z těch čísel na vstřiku se má zadat do DDT a hlavně jak?
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle :wink:

IgorGSM
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: sob říj 03, 2009 20:34

Příspěvek od IgorGSM » stř pro 22, 2010 14:43

Poznas to tak ze na vrchnej cievke vstrekovaca (tam kde je prepad) mas 6 miestny kod pozostavajuci z pismen A az Z a cisla 1 az 8 a nasledne z týchto znakov prelozis IMA kod podľa tabuľky "Table de correspodence" a zapises do kolonky "Data - Injecteur 1 az 4" a potvrdis tlacitkom "Ecriture Inj 1 az 4"
magadafagada píše:jak poznám, že mám vstřiky na kterých jdou sledovat IMA?
a které z těch čísel na vstřiku se má zadat do DDT a hlavně jak?

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 843
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magadafagada » stř pro 22, 2010 18:30

aha já tam mám po levé straně 2xčtyři(např.3208,4385) čísla pod nimi 5 čísel(např.28715 na všech stejné) a dole do oblouku dvě desetimístná číslav tak stejná(např.0445110021 a pod ním 7700111014)
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle :wink:

IgorGSM
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: sob říj 03, 2009 20:34

Příspěvek od IgorGSM » sob pro 25, 2010 14:42

Kedze tam nemas tie 6 miestne kody ktore musia byt samozrejme na kazdom vstreku ine tak nemas vstreky s IMA korekciou 8)
magadafagada píše:aha já tam mám po levé straně 2xčtyři(např.3208,4385) čísla pod nimi 5 čísel(např.28715 na všech stejné) a dole do oblouku dvě desetimístná číslav tak stejná(např.0445110021 a pod ním 7700111014)

Hardy66
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: ned dub 19, 2009 15:21
Bydliště: Lanškroun

vsřiky

Příspěvek od Hardy66 » sob pro 25, 2010 20:33

Před rokem řekli kámošovi v servisu že jeho meganek (comonr.) potřebuje generálku vstřiku a takove ty další kecy. Nekdo mu hned poradil nalít do nádrže nějaký sráč na čištění vstřiků. Dopadlo to tak že to tam leje každou 3 nádrž preventivne a auto ma najeto co by firemní dalších 70 tis. a jezdí pořád. Možná to zabere

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amat » úte pro 28, 2010 17:37

Konečně jsem rozjel DDT, tak se každou volnou chvíli divám své lagy pod sukni a zjištuju co a jak. Auto mám kompletně bez chyb což mi přijde při náběhu 209000km docela zázrak (nebo se jen špatně dívám do DDT - jsem zatím amatér 8) ).

Zajímá mě co zdejší odbornící řeknou na stav mých vstřikovačů.
Obrázek
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » úte pro 28, 2010 19:14

Čtvrtý vstřik je evidentně mimo, začal bych čistícími přípravky VIF a pak sledovat zda se to časem zlepšuje, nebo zhoršuje.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » stř pro 29, 2010 00:10

amat píše:Konečně jsem rozjel DDT, tak se každou volnou chvíli divám své lagy pod sukni a zjištuju co a jak. Auto mám kompletně bez chyb což mi přijde při náběhu 209000km docela zázrak (nebo se jen špatně dívám do DDT - jsem zatím amatér 8) ).

Zajímá mě co zdejší odbornící řeknou na stav mých vstřikovačů.
Myslim si ze je to OK. Regulovany prietok paliva je dobry - prepady vstrekovacov by mali byt OK. Na 4. valci mas sice vyssiu korekciu ale podla Renaultu je hodnota do +/- 5mm3 este OK (Bosch uvadza ze do +/- 2mm3). V preklade je uvedena hranicna hodnota +/- 1mm3 - tu neviem skadial som ziskal ale spravne su horeuvedene hodnoty.

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 843
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magadafagada » čtv pro 30, 2010 14:26

a co moje laguša řekl bych, že trojka je mírně v pytli?
Obrázek
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle :wink:

IgorGSM
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: sob říj 03, 2009 20:34

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od IgorGSM » ned led 02, 2011 18:35

Ako sa vlastne demontuje vstrek na 1.9 DCI? Co ho drzi a aky je postup pri vyberani? Mozu sa vyskytnut nejake problemy pri tom?

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od amat » ned led 02, 2011 18:42

Laco19 píše:
amat píše:Konečně jsem rozjel DDT, tak se každou volnou chvíli divám své lagy pod sukni a zjištuju co a jak. Auto mám kompletně bez chyb což mi přijde při náběhu 209000km docela zázrak (nebo se jen špatně dívám do DDT - jsem zatím amatér 8) ).

Zajímá mě co zdejší odbornící řeknou na stav mých vstřikovačů.
Myslim si ze je to OK. Regulovany prietok paliva je dobry - prepady vstrekovacov by mali byt OK. Na 4. valci mas sice vyssiu korekciu ale podla Renaultu je hodnota do +/- 5mm3 este OK (Bosch uvadza ze do +/- 2mm3). V preklade je uvedena hranicna hodnota +/- 1mm3 - tu neviem skadial som ziskal ale spravne su horeuvedene hodnoty.
Laco mockrát díky, docela jsi mě uklidnil. Zkusil jsem aditivum VIF, tak to budu sledovat jestli se to nějak projeví. Každopádně myslíš, že by mohl tento čtvrtý vstřikovač způsobovat houpavou akceleraci?
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Re: Re:

Příspěvek od Laco19 » ned led 02, 2011 19:18

amat píše:... myslíš, že by mohl tento čtvrtý vstřikovač způsobovat houpavou akceleraci?
Myslim ze nie.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Šamša » pon led 03, 2011 19:20

IgorGSM píše:Ako sa vlastne demontuje vstrek na 1.9 DCI? Co ho drzi a aky je postup pri vyberani? Mozu sa vyskytnut nejake problemy pri tom?
Vyšroubuje se imbus šroub a demontuje třmen co vstřikovač udržuje, no a pak naleješ uvolňovák, demontuješ cívky(i s převlečnou matkou) a seženeš sadu na vytahování, nebo necháš vyrobit oko se závitem místo cívky, namontíš a pověsíš to na zvedák motorů a ráno možná bude venku. :D
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

IgorGSM
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: sob říj 03, 2009 20:34

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od IgorGSM » stř led 05, 2011 09:32

Šamša píše:
IgorGSM píše:Ako sa vlastne demontuje vstrek na 1.9 DCI? Co ho drzi a aky je postup pri vyberani? Mozu sa vyskytnut nejake problemy pri tom?
Vyšroubuje se imbus šroub a demontuje třmen co vstřikovač udržuje, no a pak naleješ uvolňovák, demontuješ cívky(i s převlečnou matkou) a seženeš sadu na vytahování, nebo necháš vyrobit oko se závitem místo cívky, namontíš a pověsíš to na zvedák motorů a ráno možná bude venku. :D
A to ako vsetci co tu menili vstrekovace mali na to sadu na vyberanie vstrekovacov? Neveriim... :-(

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od EfineSS » stř led 05, 2011 10:50

Zas tak hrozný jako píše Šamša to být nemusí. Já jsem vytahoval vstřikovač kvůli repasi z 1,9 dCi na Laguně I, který měl 200000 km a šel vytáhnout jednoduše rukou. Jen se s ním muselo otáčet.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 28 hostů