3.0 DCi - teplota vody a ztráta výkonu
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 91
- Registrován: pát říj 02, 2009 15:22
-
- Starting member
- Příspěvky: 37
- Registrován: čtv říj 21, 2010 11:52
- Bydliště: LIBEREC
- Kontaktovat uživatele:
Takže pokračování příběhu ...
Na začátku prosince se Espík odvezl k panu Vašendovi, po počátečních komunikačních šumech a následné přímé komunikaci s panem Vašendou, jsem po 14 dnech a o pár desítek tisíc korun lehčí (dělalo se jen těsnění, protože hlavy po natlakování byly OK, fouklé to byly na obou prostředních válcích) auto minulý pátek vyzvedl, vše šlapalo jako hodinky a měl jsem opravdu radost, jenže jen pouhých 400km, pak to vyházelo vodu, teplota nahoru a jsem zase tam co jsem byl, jen o pár iluzí chudší a s více vráskami.
Nekecám, že kdybych se nestyděl a nebyl táta od rodiny, tak si doma sednu do kuchyně a brečím jak želva ...
Na začátku prosince se Espík odvezl k panu Vašendovi, po počátečních komunikačních šumech a následné přímé komunikaci s panem Vašendou, jsem po 14 dnech a o pár desítek tisíc korun lehčí (dělalo se jen těsnění, protože hlavy po natlakování byly OK, fouklé to byly na obou prostředních válcích) auto minulý pátek vyzvedl, vše šlapalo jako hodinky a měl jsem opravdu radost, jenže jen pouhých 400km, pak to vyházelo vodu, teplota nahoru a jsem zase tam co jsem byl, jen o pár iluzí chudší a s více vráskami.
Nekecám, že kdybych se nestyděl a nebyl táta od rodiny, tak si doma sednu do kuchyně a brečím jak želva ...
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
tak to reklamuj u vasendy - myslim si ze pokud jste se nedomluvili na nejake uspore kdy te upozornoval, ze muze k necemu takovemu dojit, mel by provest opravu v podstate jako zarucni, mam pocit ze jsem to nejak resil - na sluzby tohoto charakteru je tusim 1/2 roku, nevim na 100%, zkusil bych mu zavolat jak se k tomu postavi, v cem je problem ti mozna povi Pivi
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Uz sem to psal,problem neni v hlavach!!Jurasch píše:Takže pokračování příběhu ...
Na začátku prosince se Espík odvezl k panu Vašendovi, po počátečních komunikačních šumech a následné přímé komunikaci s panem Vašendou, jsem po 14 dnech a o pár desítek tisíc korun lehčí (dělalo se jen těsnění, protože hlavy po natlakování byly OK, fouklé to byly na obou prostředních válcích) auto minulý pátek vyzvedl, vše šlapalo jako hodinky a měl jsem opravdu radost, jenže jen pouhých 400km, pak to vyházelo vodu, teplota nahoru a jsem zase tam co jsem byl, jen o pár iluzí chudší a s více vráskami.
Nekecám, že kdybych se nestyděl a nebyl táta od rodiny, tak si doma sednu do kuchyně a brečím jak želva ...
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Pivi neni z tech co ASI vedi, ale z tech co URCITE vedi o cem je rec, on Vasenda jako takovy si myslim vi taky, protoze ho vsichni chvali, otazka je jestli vedel i nohsled, ktery na aute delal, mohl treba vzniknout i komunikacni sum, a zas podle popisu vasendovych sluzeb verim, ze se s nim bude dat bavit o nejake reklamaci
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
-
- Starting member
- Příspěvky: 37
- Registrován: čtv říj 21, 2010 11:52
- Bydliště: LIBEREC
- Kontaktovat uživatele:
No jestli se s Vašendou bude dát bavit o nějaké reklamaci nevím, já se o ni ale bavit budu určitě, protože to nebyla oprava za pár stovek ... a férově úplně k ničemu. Jak se k tomu staví on sám netuším, protože když jsem mu telefonoval že se závada projevuje opět v plném rozsahu, neměl, zřejmě objektivně čas, s tím, že to mám hodit do servisu a on se ozve, v servisu už o mě věděli, dokonce nabídli zápůjčku vozidla, pak jsem ho naháněl ještě dvakrát, protože slíbil že se ozve ten večer a pak následující den, což se nestalo, takže mám oprávněný pocit, že se k tomu staví zatím celkem divně!S3m8a píše:Pivi neni z tech co ASI vedi, ale z tech co URCITE vedi o cem je rec, on Vasenda jako takovy si myslim vi taky, protoze ho vsichni chvali, otazka je jestli vedel i nohsled, ktery na aute delal, mohl treba vzniknout i komunikacni sum, a zas podle popisu vasendovych sluzeb verim, ze se s nim bude dat bavit o nejake reklamaci
Co se týče jeho lidí, tak techniky na dílně neznám, až na pár prohozených vět s tím co mi to dělal, ale ti přijímací technici, ti budou zřejmě dost mimo mísu, protože když jsem se nedovolal Vašendovi, volal jsem včera večer jim, aby mi po dvou dnech, co tam auto mají, řekl co bude dál ... tak ten jeden mi na moji otázku jestli by to nemohly být ty spadlé vložky, které se tu již několikrát probíraly, mi řekl, že v tomhle motoru snad ani žádné nejsou a že tam jsou jen nějaké gumové kroužky a to fakt nekecám ... V pondělí jde auto na opětovnou rozborku, takže snad se ozvou a řeknou co a jak bude dál.
Jinak všem čtenářům přeji krásné Vánoce!
-
- Starting member
- Příspěvky: 37
- Registrován: čtv říj 21, 2010 11:52
- Bydliště: LIBEREC
- Kontaktovat uživatele:
lenkat49 píše: TO JSI SNAD DELAS SRANDU ZE TI REKLI TAKOVOU VEC
Nedělám a vůbec z toho nejsem šťastný ... je to celkem děsivá představa, když si uvědomím, kdo že mi to má zprovoznit auto. Ve skrytu duše stále doufám, že je tam i někdo kdo tomu rozumí. To že je to špatné chápu i já jako laik, co mě ale vadí je to, že jen slibují jak se ozvou a nahánět je musím pak stejně sám až mi je z toho trapno a když už je doženu, tak Vašenda nemá čas, protože je na úřadě nebo na obědě a ten zbytek mi buď tvrdí, že je chyba na chladícím systému a nebo že mám místo vložek v bloku motoru gumové kroužky.
- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 554
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
četl jsem že u tohoto motoru podklesávají vložky válců a to většinou po delší jízdě např na dálnici. bylo tam že je to konstrukční vada bloku motoru a často se ten blok buď mění nebo se dává jiný motor. Ten samý motor se dával i do jiných aut a s tím samým problémem. takže těsnění je u toho bezpředmětná otázka, musejí změřit přesahy vložek vůči bloku. Ale říkám, jen názor, každopádně hodně štěstí.
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
-
- Advanced member
- Příspěvky: 386
- Registrován: úte říj 31, 2006 23:50
Je to starsi verze motoru 3.0? Pred casem jsem tu daval odkaz na jednu nemeckou reportaz. Podle tehle reportaze 3.0 motory odchazeji, protoze Renault podcenil konstrukci chlazeni. Doslova tam rikaji:
"...ze potrefeni zakaznici Renaultu jsou obeti konstrukcni chyby. Podle jeho pozorovani tyto motory pravidelne na jednom konkretnim miste prestavaji tesnit. Chladici voda se tak dostane do prostoru, kde probiha spalovani, promenuje se v paru a zpusobi tak prehrati motoru. Ale motor jako takovy je podle automechanika v poradku. Tento sestivalcovy vznetovy motor japonskeho vyrobce Isuzu funguje v jinych modelech aut prakticky bez problemu. Automechanik Hasanovic se domniva, ze problemem u Renaultu je chlazeni. Pod kapotou (nebo taky za klapkou?) je totiz tesno. Pri velmi vysokych otackach provetravani skrze tyhle skviry nedostacuje k tomu, aby dostatecne ochladilo motor. Prostor motoru se prehreje..."
HJ
"...ze potrefeni zakaznici Renaultu jsou obeti konstrukcni chyby. Podle jeho pozorovani tyto motory pravidelne na jednom konkretnim miste prestavaji tesnit. Chladici voda se tak dostane do prostoru, kde probiha spalovani, promenuje se v paru a zpusobi tak prehrati motoru. Ale motor jako takovy je podle automechanika v poradku. Tento sestivalcovy vznetovy motor japonskeho vyrobce Isuzu funguje v jinych modelech aut prakticky bez problemu. Automechanik Hasanovic se domniva, ze problemem u Renaultu je chlazeni. Pod kapotou (nebo taky za klapkou?) je totiz tesno. Pri velmi vysokych otackach provetravani skrze tyhle skviry nedostacuje k tomu, aby dostatecne ochladilo motor. Prostor motoru se prehreje..."
HJ
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
to je jeden takovej hustokrutej typek z reportu co poslal jack viz odkaz na topic:
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?t=40043
z nemciny tomu rozumim jak porodni baba turbine a pres translate google je to jako kdyz se*e a maluje ty z toho budes moudrejsi
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?t=40043
z nemciny tomu rozumim jak porodni baba turbine a pres translate google je to jako kdyz se*e a maluje ty z toho budes moudrejsi
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
to co píšeš nebo tlumočíš,tomu bych věřil,protože mám doma dva tyhle motory,tak jsem taky šel po všech informacích co by tomu mohli pomoci od skázi motoru a vždy mi řekli,že když to nebudu honit po dálnici 200,a nebudu to zbytečně točit do červenýho musí ten motor vydržet.Je jasné,že by to mělo fungovat jak na dálnici,tak i ve vysokých otáčkách,ale i přesto se tomu snažím vyvarovat.Za další.Údajně se hodně v espacech špiní chladič.Na teplotě na displeji není nic poznat,ale motor je přehřátej.Po těchto informacích jsem nechal obě auta prověřit a u velsatise bylo vše ok a u espace mi motor místo nějakých 95 stupnů jezdil na 107 stupnů.Nechal jsem vapkou opláchnout chladič a najednou to bylo OK.tedy si myslím,že když to nechám zkontrolovat cca jednou ročně,měli by ty motory vydržet.Mám zjištěno,že v jiných autech šlapaly precizně,takže fakt asi nebude problém v samotném motoru,ale právě v jeho chlazení.hackerjack píše:Je to starsi verze motoru 3.0? Pred casem jsem tu daval odkaz na jednu nemeckou reportaz. Podle tehle reportaze 3.0 motory odchazeji, protoze Renault podcenil konstrukci chlazeni. Doslova tam rikaji:
"...ze potrefeni zakaznici Renaultu jsou obeti konstrukcni chyby. Podle jeho pozorovani tyto motory pravidelne na jednom konkretnim miste prestavaji tesnit. Chladici voda se tak dostane do prostoru, kde probiha spalovani, promenuje se v paru a zpusobi tak prehrati motoru. Ale motor jako takovy je podle automechanika v poradku. Tento sestivalcovy vznetovy motor japonskeho vyrobce Isuzu funguje v jinych modelech aut prakticky bez problemu. Automechanik Hasanovic se domniva, ze problemem u Renaultu je chlazeni. Pod kapotou (nebo taky za klapkou?) je totiz tesno. Pri velmi vysokych otackach provetravani skrze tyhle skviry nedostacuje k tomu, aby dostatecne ochladilo motor. Prostor motoru se prehreje..."
HJ
Renault Espace, 2015, 1,6 Tce, 147 kW, Initiale
Renault Scenic, 2010, 2,0 dci, 110 kW, Initiale
Renault Laguna, 2007, 1,9 dci, 96 kW, Expresion
Renault Scenic, 2010, 2,0 dci, 110 kW, Initiale
Renault Laguna, 2007, 1,9 dci, 96 kW, Expresion
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 572
- Registrován: pon led 05, 2004 08:41
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
ahoj přesně tohle jsem dělal na satisovi kdyz jsem ho se 120tkm koupil a divil se, kolik bordelu vyteklo. Zatim slape peknePovyk píše: Nechal jsem vapkou opláchnout chladič a najednou to bylo OK.tedy si myslím,že když to nechám zkontrolovat cca jednou ročně,měli by ty motory vydržet.Mám zjištěno,že v jiných autech šlapaly precizně,takže fakt asi nebude problém v samotném motoru,ale právě v jeho chlazení.
kolik mas najeto?
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
Napsal jsi to spravne.Stahni intreval vymene oleje na ca.15000 dost trpi.Povyk píše:to co píšeš nebo tlumočíš,tomu bych věřil,protože mám doma dva tyhle motory,tak jsem taky šel po všech informacích co by tomu mohli pomoci od skázi motoru a vždy mi řekli,že když to nebudu honit po dálnici 200,a nebudu to zbytečně točit do červenýho musí ten motor vydržet.Je jasné,že by to mělo fungovat jak na dálnici,tak i ve vysokých otáčkách,ale i přesto se tomu snažím vyvarovat.Za další.Údajně se hodně v espacech špiní chladič.Na teplotě na displeji není nic poznat,ale motor je přehřátej.Po těchto informacích jsem nechal obě auta prověřit a u velsatise bylo vše ok a u espace mi motor místo nějakých 95 stupnů jezdil na 107 stupnů.Nechal jsem vapkou opláchnout chladič a najednou to bylo OK.tedy si myslím,že když to nechám zkontrolovat cca jednou ročně,měli by ty motory vydržet.Mám zjištěno,že v jiných autech šlapaly precizně,takže fakt asi nebude problém v samotném motoru,ale právě v jeho chlazení.hackerjack píše:Je to starsi verze motoru 3.0? Pred casem jsem tu daval odkaz na jednu nemeckou reportaz. Podle tehle reportaze 3.0 motory odchazeji, protoze Renault podcenil konstrukci chlazeni. Doslova tam rikaji:
"...ze potrefeni zakaznici Renaultu jsou obeti konstrukcni chyby. Podle jeho pozorovani tyto motory pravidelne na jednom konkretnim miste prestavaji tesnit. Chladici voda se tak dostane do prostoru, kde probiha spalovani, promenuje se v paru a zpusobi tak prehrati motoru. Ale motor jako takovy je podle automechanika v poradku. Tento sestivalcovy vznetovy motor japonskeho vyrobce Isuzu funguje v jinych modelech aut prakticky bez problemu. Automechanik Hasanovic se domniva, ze problemem u Renaultu je chlazeni. Pod kapotou (nebo taky za klapkou?) je totiz tesno. Pri velmi vysokych otackach provetravani skrze tyhle skviry nedostacuje k tomu, aby dostatecne ochladilo motor. Prostor motoru se prehreje..."
HJ
Isuzu ma i v jinejch znackach tenhle problem,nesnese dlouhodobe vysoke otacky.
Muj ex.espace ma ted 255000 a porad v poradku.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Jojo oleje měním vždy po 15000km.Espace jsem koupil když měl 80tis,ted má 120tis.Vzhledem ke spokojenosti jsem koupil ještě velsatíska ve 170tis a ted mám 195tis.Opravdu nelžu slovem když řeknu,že kromě malých drobností šlapou oba motory fakt jak hodinky.Jediný problém byl u espace ve vysoké kouřivosti.Po zaslepení egr ventilu jezdí bez dýmu (pominu-li prudký rozjezd).Hezký den a mnoho šťastných km v roce 2011
Renault Espace, 2015, 1,6 Tce, 147 kW, Initiale
Renault Scenic, 2010, 2,0 dci, 110 kW, Initiale
Renault Laguna, 2007, 1,9 dci, 96 kW, Expresion
Renault Scenic, 2010, 2,0 dci, 110 kW, Initiale
Renault Laguna, 2007, 1,9 dci, 96 kW, Expresion
-
- Starting member
- Příspěvky: 37
- Registrován: čtv říj 21, 2010 11:52
- Bydliště: LIBEREC
- Kontaktovat uživatele:
Já jezdil bez čmoudu, tedy když pominu studený motor chvíli po startu a pak prudkou akceleraci, údržbu dělal opravdu pečlivě, ale zřejmě jsem to měl chycené již od předchozího majitele a udělám prd ...
Jinak k servisu; pan Vašenda se snaží odhalit příčinu, do vložek se mu moc nechce a nyní pracuje s teorií vody nějak kolem vstřiků, ale moc tomu nerozumím. Ke cti páně Vašendově nutno dodat, že semnou nyní komunikuje na jedničku a to i dnes, na Silvestra, takže co se týče tohoto, klobouk dolů, ale pravdou zůstává, že auto nejezdí. Tento typ motoru je asi opravdu velká sázka do loterie a to především u těch kde jsi už jako druhý, či několikátý řidič.
Jinak k servisu; pan Vašenda se snaží odhalit příčinu, do vložek se mu moc nechce a nyní pracuje s teorií vody nějak kolem vstřiků, ale moc tomu nerozumím. Ke cti páně Vašendově nutno dodat, že semnou nyní komunikuje na jedničku a to i dnes, na Silvestra, takže co se týče tohoto, klobouk dolů, ale pravdou zůstává, že auto nejezdí. Tento typ motoru je asi opravdu velká sázka do loterie a to především u těch kde jsi už jako druhý, či několikátý řidič.
- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 554
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
Re: 3.0 DCi - teplota vody a ztráta výkonu
ještě psali v časopisu Autodiesel o tomto motoru Isuzu v Saabu - jsou jich mraky stojících u domů a bez motoru, ten samý problém a zároveň do jakých dalších značek se dávali. Údajně je to problém právě kvůli tomuto vozu kam nechtěli dát menší motor a tlačili Japonce na co nejmenší 3.0 a on se neuchladí díky malému bloku a malému obsahu vody. I zde psali o těch podkleslých vložkách. Jako mít to rozebrané tak změření je ten nejmenší problém... Jeto stejné měření jako u Fáčka
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů