dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Moderátor: Moderators General
Tak se přidám, najeto 170000 km najednou mi to chcíplo na křižovatce, po nastartování to jelo ale nějak škubavě při zátěži no a po cca 10 km to zaklepalo a už sem stál. Po rozebrání v servisu verdikt - vylágrovaný spodek. Zatím tedy nová klika + šály + další mat. cca 20 kkč a za práci chtějí dalších 10 kkč. Teď chtějí abych ještě vyměnil komplet rozvody. Myslíte že je to nutné? Na stávajících je cca 50 tisíc.
Jo R Megane II Grantour 1,5 dci 78KW 1/2006
Jo R Megane II Grantour 1,5 dci 78KW 1/2006
-------------------------------------------------------
Megane kombi II, 1.5 dCI 78kw, rv. 2006
Megane kombi II, 1.5 dCI 78kw, rv. 2006
-
- Advanced member
- Příspěvky: 385
- Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Je fakt ale smutný že se od toho Renault distancuje, nikde není ani žádný doporučení a svolávačka už vůbec ne - to celkem chápu, to by zkrachovali.. Mě by fakt zajímalo kdy přesně se začali do K9K dávat ty kvalitnější šály, je smutný že mi to potrvdil i mechanik v Renaultu, ale taky nevěděl přesně ale trvdil něco o začátku 2008.
Vilik13: za tu cenu opravy to ber všema dvaceti a rychle utíkej ne si to rozmyslí, to jen mě za preventivní výměnu šálek si řekli 5000 materiál a 3000 práce. Nechápu jak se do této částky mohou vejít i s novou klikou. Kde ti to opravují? A neříkal mechanik nic o tom co to způsobuje? Jestli za to opravdu může ta bídná kvalita šál? Po kolika jsi měnil olej?
Vilik13: za tu cenu opravy to ber všema dvaceti a rychle utíkej ne si to rozmyslí, to jen mě za preventivní výměnu šálek si řekli 5000 materiál a 3000 práce. Nechápu jak se do této částky mohou vejít i s novou klikou. Kde ti to opravují? A neříkal mechanik nic o tom co to způsobuje? Jestli za to opravdu může ta bídná kvalita šál? Po kolika jsi měnil olej?
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/
Mechanik nic neříkal, ale tvrdil něco o tom že došlo k protočení šály - teď po pročtení diskuze už tomu začínám rozumět. No a co se týče servisu moc sem na výběr neměl, prostě jsem to odtáhl do nejbližšího servisu co byl kde mi to kleklo. Ovšem zatím nebudu nic šířit, ještě to není hotové a nepadla konečná suma. Až to budu mít tak to zveřejnímsamtrix píše: Vilik13: za tu cenu opravy to ber všema dvaceti a rychle utíkej ne si to rozmyslí, to jen mě za preventivní výměnu šálek si řekli 5000 materiál a 3000 práce. Nechápu jak se do této částky mohou vejít i s novou klikou. Kde ti to opravují? A neříkal mechanik nic o tom co to způsobuje? Jestli za to opravdu může ta bídná kvalita šál? Po kolika jsi měnil olej?
Jo olej sem měnil vždy u autorizovaného servisu Renault po 20 tisících
-------------------------------------------------------
Megane kombi II, 1.5 dCI 78kw, rv. 2006
Megane kombi II, 1.5 dCI 78kw, rv. 2006
-
- Advanced member
- Příspěvky: 264
- Registrován: ned led 03, 2010 11:17
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
kolko ta vyde kluka ????? ja ju potrebujem surne ale na 1,9 !!!
ak si menil ty rozvody tak by som vymenil len remene ,ked to mas vonku kukni spojku a zotrvak ja to sice nerad ale mením
ak si menil ty rozvody tak by som vymenil len remene ,ked to mas vonku kukni spojku a zotrvak ja to sice nerad ale mením
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
Jak jsem psal 20kkč komplet materiál na spodek, kupovali ji u renaulta replika pry není.trabi píše:kolko ta vyde kluka ????? ja ju potrebujem surne ale na 1,9 !!!
ak si menil ty rozvody tak by som vymenil len remene ,ked to mas vonku kukni spojku a zotrvak ja to sice nerad ale mením
-------------------------------------------------------
Megane kombi II, 1.5 dCI 78kw, rv. 2006
Megane kombi II, 1.5 dCI 78kw, rv. 2006
-
- Advanced member
- Příspěvky: 264
- Registrován: ned led 03, 2010 11:17
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
20kkč hmm a to je aká suma
a co konkretne to je komplet spodok ?
a co konkretne to je komplet spodok ?
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
Tyhle obrázky jsem už někde viděl je to pořád dokola, co na to říct..jinak k těm rozvodům, kdyby to auto stálo u mě tak bych rozvody dal komplet nový, neznám pojem kontrola kladek atd..... znovu to dopneš tak jak je předepsáno a ejhle kladka může po pár tis km odejít, ale jak kdo chce je to věc názoru.
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
-
- Advanced member
- Příspěvky: 385
- Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem teď hledal nějaká čistící aditiva do nafty a narazil jsem na aditiva do olejů. Nejvíc mě zaujal Ceratec od Liqui Moly, přidá se to do oleje a vytvoří to v trhlinkách keramickou vrstvu, která zabraňuje odírání, zlepšuje to mazivost oleje, atd... Životnost toho aditiva je 50tisíc km.. Myslíte že by to mohlo pomoci od přetočení těch šálek? To aditivum stojí nula nula prd.
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/
-
- Advanced member
- Příspěvky: 264
- Registrován: ned led 03, 2010 11:17
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
osobne .motoru to neuskodí ale ci zabrani to asi nie ale treba menit olej po 15tis km. s aditívami do nafty mam dobre skusenosti ale do oleja som nic este nedaval
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
toto je téma hodně rozporuplné,ale konečně atˇmá každý svou volbu : něco na bázi keramického či jiného aditiva co má přilnout do poškozených míst v systému motoru a potom se to bez možnosti reklamace nekontrolovatelně urve a vydře třeba drážku do válce by mně osobně nasralo, tak já tam kromně toho předepsaného oleje nic nebudu lít..a pokud nějaká" keramická vrstva vznikne..." a zabrání odírání třeba hliníkového pístu tak jsem asi málo informován o materiálech jako takových...samtrix píše:Já jsem teď hledal nějaká čistící aditiva do nafty a narazil jsem na aditiva do olejů. Nejvíc mě zaujal Ceratec od Liqui Moly, přidá se to do oleje a vytvoří to v trhlinkách keramickou vrstvu, která zabraňuje odírání, zlepšuje to mazivost oleje, atd... Životnost toho aditiva je 50tisíc km.. Myslíte že by to mohlo pomoci od přetočení těch šálek? To aditivum stojí nula nula prd.
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11531
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Nejlepší prevence je zkrátit lhůtu výměny oleje na 10 tis. km nebo 1 rok pokud se tento počet nenajede.
!Nevěřit na "marketing" výdrže náplně 30 tis. km!
!Nevěřit na "marketing" výdrže náplně 30 tis. km!
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Ano taky menim 10000-15000KMŠamša píše:Nejlepší prevence je zkrátit lhůtu výměny oleje na 10 tis. km nebo 1 rok pokud se tento počet nenajede.
!Nevěřit na "marketing" výdrže náplně 30 tis. km!
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
-
- Advanced member
- Příspěvky: 385
- Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já taky jsem zkrátil na 10000, ale chtěl bych pro prevenci udělat ještě víc..pivi píše:Ano taky menim 10000-15000KMŠamša píše:Nejlepší prevence je zkrátit lhůtu výměny oleje na 10 tis. km nebo 1 rok pokud se tento počet nenajede.
!Nevěřit na "marketing" výdrže náplně 30 tis. km!
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/
Motory do GT sa vyrabali tam kde do HB, sedan a kabrio?
mohlo by sa to zistit nejakym vyrobnym cislom motora... ak sa to bude lisit je jasne, ze do tej tovarne dodavali nejake smejdy...
sedan bol robeny urcite v turecku ale ci aj motor? asi ano to by asi nedovazali zo spanielska do turecka...ci?
mohlo by sa to zistit nejakym vyrobnym cislom motora... ak sa to bude lisit je jasne, ze do tej tovarne dodavali nejake smejdy...
sedan bol robeny urcite v turecku ale ci aj motor? asi ano to by asi nedovazali zo spanielska do turecka...ci?
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Kdyby různé přípravky do oleje byla takový zázrak jak je prodejci vychvalujou, proč je nepředepisuje rovnou výrobce ?? Jednou u nás byla taková předváděčka, trvalo to zhruba dvě hodinky na přívod paliva se připojil ten jejich sajrajt místo benzínu, mělo to myslím 3 fáze, je fakt, že karbon to nějakej rozpustilo, protože motor pak žral olej,totalne to ucpalo katalyzátor a hulilo jak zetor ) celá ta sranda stála asi 2500,- . No kolega byl z toho maličko nešťastnej šestválec Ford a už to byl druhej motor, tak tam šel třetí ) Osobně bych se na tyhle přísady z vysoka vykašlal, pokud je motor dobře udělaný a složený vůbec to nepotřebuje a vydrží nesmysl.. Jinak co jsem já měl na svém motoru, tak bych neřekl, že se šály protočily, bylo by to vidět, spíš se přikláním k porušenému olejovému filmu, odpovídal by tomu stav ostatních šál, kdy bylo vidět jak dochází k nedostatečnému mazání a povrch je mírně vytrhaný. Pokud se šála protočí, podíval, bych s e zda není natažené oko ojnice, což bude chtít překontrolovat tak jako tak. Jak Jsem ještě nějaký čas jezdil s tím pokakaným motorem, tak ostatní šály po 10 tis. vypadaly hrozně, vytrhaný film, někdy i několik vrstev , jak když je díra v ojnici lehce oválná a ne kulatá, ale je to jen moje uváha, takže to nikomu nenutím, co kus to může být jinak. Zase na druhou stranu, šála by se mohla protočit tehdy pokud by docházelo k nedostatečnému mazání a přidření na klice, pak by se mohla v oku protočit.. ale jen tím, že tam nejsou zámky ? spíš tam není středový kanalek na mazání, jen díra a ta nemusí stačit
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
-
- Advanced member
- Příspěvky: 385
- Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
šály, olej nebo značku??tpolak píše:Já už jsem vyměnil
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/
Takže jak jsem slíbil, až to bude opravené dám vědět.
Takže co tam všechno šlo:
Klika + šály 15000 (repas od Rendlíků)
rozvody bez vodní pumpy 3000
vstřik 1 9200 (prý byl vadný)
spojkový ložisko 3000
těsnění, tmely, šrouby, zabroušení a tlakování hlavy 5000
olej a filtr 1400
ostatní spotřebák 1560
celkem materiál: 38160
celkem práce: 12800
Sečteno krásných 50960
prostě na posrání
Nejhorší je že tomu motoru už nevěřím a bojím se jet dál než po kraji
Takže co tam všechno šlo:
Klika + šály 15000 (repas od Rendlíků)
rozvody bez vodní pumpy 3000
vstřik 1 9200 (prý byl vadný)
spojkový ložisko 3000
těsnění, tmely, šrouby, zabroušení a tlakování hlavy 5000
olej a filtr 1400
ostatní spotřebák 1560
celkem materiál: 38160
celkem práce: 12800
Sečteno krásných 50960
prostě na posrání
Nejhorší je že tomu motoru už nevěřím a bojím se jet dál než po kraji
-------------------------------------------------------
Megane kombi II, 1.5 dCI 78kw, rv. 2006
Megane kombi II, 1.5 dCI 78kw, rv. 2006
-
- Advanced member
- Příspěvky: 264
- Registrován: ned led 03, 2010 11:17
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
Klika + šály 15000 (repas od Rendlíků) to ti ako v renaulte robili ?? kluka druha ci povodna ??
ja stojím na kluke lebo sa mi ju nedarí zohnat .ja som kupil spojkove lozisko za 53€ + zotrvak so spojkou LUK za 620€
ja stojím na kluke lebo sa mi ju nedarí zohnat .ja som kupil spojkove lozisko za 53€ + zotrvak so spojkou LUK za 620€
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů