Torzna tyc.

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
anubis1985
Advanced member
Příspěvky: 417
Registrován: pon zář 14, 2009 18:46
Bydliště: trenchtown sk

Torzna tyc.

Příspěvek od anubis1985 » pon úno 08, 2010 18:30

zdravim.chystam sa na vratenie torznej tyce do povodnej polohy.momentalne je znizena cca o 6cm.Vie mi niekto poradit ako na to,prip.comu sa vyhnut a co k tomu okrem bezneho naradia potrebujem.dakujem...
BMW e34, Citroen Xsara picasso, renault 11 1,7 GTX

anubis1985
Advanced member
Příspěvky: 417
Registrován: pon zář 14, 2009 18:46
Bydliště: trenchtown sk

Příspěvek od anubis1985 » ned úno 21, 2010 20:19

Chlapi,fakt nikto neviete "jak na to"? :) ziadnemu mechanikovi sa do toho nechce a neviem ci je to take komplikovane,ci co je vo veci....by som to potreboval dvihnut ciim skoor..diik...
BMW e34, Citroen Xsara picasso, renault 11 1,7 GTX

Karlos21
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: pát kvě 12, 2006 20:04
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karlos21 » ned úno 21, 2010 20:59

Ahoj, je to návod na r scenic, ale třeba ti to pomůže.

http://www.renault-megane.cz/viewtopic. ... h+ty%E8%ED

Antonio
Advanced member
Příspěvky: 381
Registrován: stř kvě 02, 2007 20:32
Bydliště: Litovel

Příspěvek od Antonio » ned úno 21, 2010 21:08

Já jsem to už dělal.Měmil jsem silenbloky na zadní nápravě.Není to zas tak složitý.Podložil jsem si auto dvěma zadníma kolama pod rezervou.Povolil tlumiče a musíš povolit ty dva šrouby ,kterýma je přišroubovaná zadní náprava ke kastli na každý straně.To bude to nejhorší.Nejde to povolit ,musel jsem to nahřívat autogenem.Neodpojoval jsem vůbec brzdy nebylo to potřeba.Pouze si podložíš nápravu ,aby nespadla na zem úplně.Jak to odšroubuješ tak ji musíš vyťuknout pouze ven k sobě.Taky si to označ ať víš jak to původně bylo ,vidím to posunutí o jeden nebo max.dva zuby pouze.Kdysi jsem to i foťil,ale už je nemám.Měli by být ,ale na megane fóru.Tam je to popsaný i fotky o zadní nápravě.
SCENIC 2000-1,6 16V,rodinný autobus
Clio 91-1,2 -nyní minulost
VW Golf Variant 96-1,8l 66kW LPG pojízdný stěhovák

Uživatelský avatar
goreff
Senior member
Příspěvky: 1208
Registrován: úte črc 10, 2007 19:05
Bydliště: Olomoucký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od goreff » pon úno 22, 2010 09:31

http://www.retro-renault.com/forums/mec ... n-bar.html tohle je R19,ale systém je stejnej ,jako na jiných Renaultech s torzkama ...jde to přeložit pomocí Google překladače :wink:
F7P 16 Soupapes Died
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur

Antonio
Advanced member
Příspěvky: 381
Registrován: stř kvě 02, 2007 20:32
Bydliště: Litovel

Příspěvek od Antonio » pon úno 22, 2010 11:37

SCENIC 2000-1,6 16V,rodinný autobus
Clio 91-1,2 -nyní minulost
VW Golf Variant 96-1,8l 66kW LPG pojízdný stěhovák

anubis1985
Advanced member
Příspěvky: 417
Registrován: pon zář 14, 2009 18:46
Bydliště: trenchtown sk

Příspěvek od anubis1985 » úte bře 02, 2010 20:24

diky chlapi za snahu..zvoli som trasu B a doviezol druhu napravu.uz je na aute a spokojnost...
BMW e34, Citroen Xsara picasso, renault 11 1,7 GTX

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů