Drzim palce .Dehumanizer píše:Ja dam len mensi update, nemal som dnes co robit tak som zas pozrel tie korekcie v diagnostike (nemam vobec ziadny problem, len ze sa tu o tom niekde diskutovalo zas a mna napadlo ze sa na to mozem pozriet lebo naposledy som to nedal nahravat), tak som to teraz dal ukladat chvilu na volnobeh pri zahriatom motore a vsetky korekcie tam mam do +-1 maximalne, takze snad mi to vydrzi este dlho aj ked uz maju tie vstrekovace asi 170 tisic
Vstřikovače v Laguně dCi
Moderátor: Moderators General
Ked uz je prepad na vadnom vstrekovaci velmi velky tak to bude zle startovat aj v lete. No vacsinou asi motor startuje len o malo dlhsie, uzivatel si to nevsimne a prejavi sa to naplno az pri chladnejsom pocasi.romcos píše:Ahoj,
zle štartovalo len v zime, alebo aj v lete ?
Lebo ja mám problém v tom, že začne mrznúť a auto naštartujem až na 5-krát štartovania.
Žhavenie funguje, žhaviče nové aj autovatéria.
Zmeraj si tie prepady nech vies na com si, ved naklady na to su nizsie ako na jeden zhavic.
Nie je to moj sposob, podobne vyzera aj originalny pripravok.romcos píše:čiže tým tvojim spôsobom ? striekačky ?
Ďakujem, je to super návod.
Takze bud tymto pripravkom alebo ked uz je zle a nestartuje vobec tak mozes len dat dolu hadicky prepadov a nechat naftu stekat von (samozrejme dobre vystlat okolie vstrekovacov toaletakom), ked ti pomocnik bude startovat hned uvidis ci je niektory vadny - bude tam vyrazny prud paliva, dobre vstrekovace budu len mierne slzit. Takto to mozes urobit len ked motor nestartuje lebo pri volnobehu a vadnom vstrekovaci si zaspinis komplet motor.
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
To je ale okopirovany pripravok od Renaultu (vsetky vyzeraju podobne), jediny moj napad na tom je pouzitie striekaciek ale to by napadlo snad kazdeho.Dehumanizer píše:Laco ty si nechaj ten pripravok patentovat a predavaj ho na ebayi, myslim ze by si mal slusny uspech
Originalnejsie riesenie je testovat prepady bez pripravku porovnavanim prudov paliva - to mi velmi pomohlo.
- Giggo
- Experienced member
- Příspěvky: 535
- Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Vstřiky Megane II 1.9 dCi
Nevíte někdo, jestli vstřiky z tohodle motoru Vstřiky Megane II 1.9 dCi by pasovali do mojí Lagy? Předpokládám, že to bude dost podobnej nebo stejnej motor, pokud má taky 88kW.
UKRADENÁ Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001
-
- Experienced member
- Příspěvky: 855
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
no ak je to ten prepad tak to tecie zas naspat do nadrze pokial viem, takze to zvysenu spotrebu nesposobuje, akurat to moze horsie ist alebo startovat. ak ti to ide dobre tak to asi neriesmagadafagada píše:mě to třeba startuje i jede výborně, žádnej problém, ale zkoušel jsem kolik toho teče ze vstřikovače a běhěm 5sec jsem měl promočen celý hadr od nafty..... co si z toho mám vybrat?
starší vstřiky způsobují vyšší spotřebu?
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
Poistny ventil na rampe prepusti az ked je tlak mimo bezneho rozsahu, je tam len pre istotu.rama píše:presne tak, prebytocna nafta ide spat do nadrze, a vzdy nejaka tece cez prepady a poistny ventil na rampe, pretoze cerpadlo tlaci nonstop v zavislosti od otacok motora
S tym prepadom je to tak, je tam kuzelovy vstrekovaci ventil a k nemu je privedene palivo pod tlakom z rampy. Okrem toho je kalibrovanym otvorom privedene palivo pod tlakom aj do komory so zadnou castou piestu ktory zatvara vstrekovaci ventil takze ked je komora pod tlakom tak je ventil zatvoreny a palivo nestrieka do spalovacieho priestoru. Palivo sa z komory cez kalibrovany kanal a gulickovy ventil ovladany elektromagnetom vypusta do prepadu. Napustaci a vypustaci kanal su nakalibrovane tak, aby palivo rychlejsie vytekalo ako stiha pritekat, takze ked sa gulickovy ventil otvori, je sice rampa spojena s prepadom ale palivo odteka rychlejsie ako pritieka z rampy a tlak v komore poklesne, poklesom tlaku sa otvori vstrekovaci ventil.
Takze ked zo vstrekovaca do prepadu tecie vela paliva asi v komore nebude taky tlak ako ma byt a mozno nie je vstrekovaci ventil dobre uzavrety.
Hned na zaciatku tejto temy som pisal a je tam aj foto prepadov kolkonasobne bol vyssi prepad na jednom vstrekovaci - to som startoval uplne v pohode akurat som si vsimol o par desatin sekundy dlhsie startovanie.
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
A ma zmysel to nejako riesit kym sa to nijako vyrazne neprejavuje na startovani alebo jazde? Lebo sam si myslim vravel ze repas vstrekovacov v boschi ti moc nepomohol ak si dobre pamatam.Laco19 píše: Hned na zaciatku tejto temy som pisal a je tam aj foto prepadov kolkonasobne bol vyssi prepad na jednom vstrekovaci - to som startoval uplne v pohode akurat som si vsimol o par desatin sekundy dlhsie startovanie.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
Nedaval som opravovat vstrekovace, dal som ich len otestovat. Ked som este nevedel o CR dieseloch vela tak som ich dal otestovat na stolici u BOSCH specialistu blizko BA ale boli to vyhodene peniaze - mozno s tym nevedia robit, mozno tie testy su k nicomu alebo ma vtedy len oklamali a nic netestovali (podaroval som im cca 6500SK ). Tyzden po teste som si urobil "handrovy" test prepadov a vadny vstrekovac (podla dotycnej firmy v 100%-tnom stave) som dal vymenit.Dehumanizer píše:A ma zmysel to nejako riesit kym sa to nijako vyrazne neprejavuje na startovani alebo jazde? Lebo sam si myslim vravel ze repas vstrekovacov v boschi ti moc nepomohol ak si dobre pamatam.Laco19 píše: Hned na zaciatku tejto temy som pisal a je tam aj foto prepadov kolkonasobne bol vyssi prepad na jednom vstrekovaci - to som startoval uplne v pohode akurat som si vsimol o par desatin sekundy dlhsie startovanie.
Pred rokom som testoval vstrekovace koli tomu o par desatin dlhsiemu startu a jeden mal velky prepad. Zistoval som ako je to s repasom a z komunikacie s viacerymi firmami mi vyplynulo ze repas je mozny viacmenej len kym vstrekovac nerobi problemy teda kym je funkcny. Kupil som sadu 4 pouzitych vstrekovacov od kolegu z fora ktoremu v servise vsetky vymenili za nove, bola to loteria ale vyslo mi to. Jeden bol takmer novy, dalsi s perfektnym prepadom, treti v nudzi pouzitelny a posledny na vyhodenie - tym som svoj problem vyriesil.
Mal som zatial v ruke zatial len 9 vstrekovacov ale trysky boli upchate len na vstrekovaci ktory tiekol tak, ze uz motor velmi tazko startoval. Tie trysky nie az tak male, pri dobrom osvetleni ich vidno a pod lupou sa daju skontrolovat - hned uvidis rozdiel medzi dobrou a upchatou tryskou. Takze nejaky vplyv ten zvyseny prepad na vstrekovac ma. Okrem toho, niekto daval do nejakej temy v Espace foto roztavenych piestov (nechcel by som takto dopadnut).
Jeden vstrekovac som rozobral, problem je v gulickovom ventile - tam je gulicka ako z loziska (ked sa dobre pamatam s priemerom 0,3mm) a pod mikroskopom vidno ze je osupana. Tie gulicky sa daju kupit, aj kit pre zalapovanie sedla, trysky sa daju vycistit medenym drotikom (netreba ani ultrazvuk) ale problem je opotrebovane teleso vstrekovaca a piestik - takze som to vzdal, nikdy by to uz nebol vstrekovac v 100%-tnom stave aj ked by som mu tym asi zivot predlzil.
ja som repasoval v BOSCHy vo Frydku Mistku, povedali mi ze ho otestuju a ak je ok tak repasnu. Z toho co viem tak mozu byt 3 chyby - tusim ze prepad, triska a samotne piezo... prepad sa najlahsie detekuje a je to mechanicke opotrebenie...
vadny prepad ti moze zabranit aj nastartovat, pretoze tlak v rampe nenastupa na minimum pre start (moj problem, ale mal som zle 2ks) - ten jeden vstrek som tusim dorazil poslednou predsmrtnou jazdou, kedy som so zapnutou diagnostikou absolvoval cestu cez makov a bumbalku a tahal som to na max tlaky (vysoke otacky 3500 + v zatazi) - celkom pekne grafy a tlaky z toho liezli... bol vymeneny za novy a auto opat startovalo relativne ok, vymena toho druheho uz nebola tak citelna
vadny prepad ti moze zabranit aj nastartovat, pretoze tlak v rampe nenastupa na minimum pre start (moj problem, ale mal som zle 2ks) - ten jeden vstrek som tusim dorazil poslednou predsmrtnou jazdou, kedy som so zapnutou diagnostikou absolvoval cestu cez makov a bumbalku a tahal som to na max tlaky (vysoke otacky 3500 + v zatazi) - celkom pekne grafy a tlaky z toho liezli... bol vymeneny za novy a auto opat startovalo relativne ok, vymena toho druheho uz nebola tak citelna
Laguna 2 2.2dCi 2003
My nemame piezo, mame elektromagneticky ventil.rama píše:ja som repasoval v BOSCHy vo Frydku Mistku, povedali mi ze ho otestuju a ak je ok tak repasnu. Z toho co viem tak mozu byt 3 chyby - tusim ze prepad, triska a samotne piezo... prepad sa najlahsie detekuje a je to mechanicke opotrebenie...
vadny prepad ti moze zabranit aj nastartovat, pretoze tlak v rampe nenastupa na minimum pre start (moj problem, ale mal som zle 2ks) - ten jeden vstrek som tusim dorazil poslednou predsmrtnou jazdou, kedy som so zapnutou diagnostikou absolvoval cestu cez makov a bumbalku a tahal som to na max tlaky (vysoke otacky 3500 + v zatazi) - celkom pekne grafy a tlaky z toho liezli... bol vymeneny za novy a auto opat startovalo relativne ok, vymena toho druheho uz nebola tak citelna
Ci tesni kuzelovy ventil na tryske by sa doma dalo zistit snad len podla korekcii.
Pod pojmom repas si predstavujem ze dostanem ze dostanem povodny diel s vymenenymi alebo opravenymi vsetkymi castami ktore podliehaju opotrebeniu, napr. ako u alternatora - nove loziska, presustruzene alebo vymenene kruzky, kefky, atd. - tu dostanes viacmenej len nalesteny povodny kus, mozno snad tie gulickove ventily niekde menia ale firma BOSCH ich nerepasuje.
co sa tyka toho repasu tak je na to kit, a menia vsetko, chvilku som mal pocit ze len puzdro ostava to ci to dokazes spravit sam, je otazka sikovnosti a vybavenosti dielne, rozhodne to nie je nic sialene, kedze to dokazu spravit zo dna na denLaco19 píše:My nemame piezo, mame elektromagneticky ventil.rama píše:ja som repasoval v BOSCHy vo Frydku Mistku, povedali mi ze ho otestuju a ak je ok tak repasnu. Z toho co viem tak mozu byt 3 chyby - tusim ze prepad, triska a samotne piezo... prepad sa najlahsie detekuje a je to mechanicke opotrebenie...
vadny prepad ti moze zabranit aj nastartovat, pretoze tlak v rampe nenastupa na minimum pre start (moj problem, ale mal som zle 2ks) - ten jeden vstrek som tusim dorazil poslednou predsmrtnou jazdou, kedy som so zapnutou diagnostikou absolvoval cestu cez makov a bumbalku a tahal som to na max tlaky (vysoke otacky 3500 + v zatazi) - celkom pekne grafy a tlaky z toho liezli... bol vymeneny za novy a auto opat startovalo relativne ok, vymena toho druheho uz nebola tak citelna
Ci tesni kuzelovy ventil na tryske by sa doma dalo zistit snad len podla korekcii.
Pod pojmom repas si predstavujem ze dostanem ze dostanem povodny diel s vymenenymi alebo opravenymi vsetkymi castami ktore podliehaju opotrebeniu, napr. ako u alternatora - nove loziska, presustruzene alebo vymenene kruzky, kefky, atd. - tu dostanes viacmenej len nalesteny povodny kus, mozno snad tie gulickove ventily niekde menia ale firma BOSCH ich nerepasuje.
Laguna 2 2.2dCi 2003
Ja som to studoval pred par rokmi a vtedy boli dostupne len trysky od cinanov, gulicky a sedla (myslim ze z UK) - mozno sa to za tu dobu zmenilo a mozno aj vedia nieco dostat priamo od BOSCHu. Bosch ma "exchange" program (za stary diel a dstanes fabricky zrepasovany kus) ale nase vstrekovace takto nerobia, mozno vedia preco. No ked som si pred rokom pisal s viacerymi firmami (vsetko BOSCH) ohladom opravy, rozhodne som z tej komunikacie nemal pocit ze by vedeli kompletne vynovit vstrekovac.rama píše:co sa tyka toho repasu tak je na to kit, a menia vsetko, chvilku som mal pocit ze len puzdro ostava to ci to dokazes spravit sam, je otazka sikovnosti a vybavenosti dielne, rozhodne to nie je nic sialene, kedze to dokazu spravit zo dna na den
vstrikovace
Vie my niekto vysvetlic strucne ako to podla diagnostiky vyzera s strikmi?
No este najprv musim niekam ulozit foto...
No este najprv musim niekam ulozit foto...
Re: vstrikovace
http://sklad.obrazku.cz a 3.odkaz překopíruj do příspěvku fóraSlavo551 píše:Vie my niekto vysvetlic strucne ako to podla diagnostiky vyzera s strikmi?
No este najprv musim niekam ulozit foto...
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů