TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 49
- Registrován: stř úno 21, 2007 19:58
- Bydliště: C. TESIN
- Kontaktovat uživatele:
TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Nevite nekdo(hlavně wc :p ) zda se dá dokoupit ovládání tempomatu a přidělat ho dodatečně jako treba u oktavek? Jde o MegII 1,5DCI (tusim K9K 722) 62kw/80ps
Edit by Rado77: toto je globalna tema o dorobeni tempomatu pre MeganeII, vratane modelov, ktore nemaju predpripravenu kabelaz
Edit by Rado77: toto je globalna tema o dorobeni tempomatu pre MeganeII, vratane modelov, ktore nemaju predpripravenu kabelaz
Naposledy upravil(a) mizezu dne ned dub 12, 2009 12:57, celkem upraveno 2 x.
Čauec.
Samo že jde, jen by ses z té ceny asi osypal. Musíš vyměnit kroužek pod volantem, volant a airbag. Takže v renaultu tak odhadem patnáct táců, možná dvacet. Šanci na vrakáči vidím skoro nulovou. Leda čorku z polska.
Někde tady na fóru je návod, jak to udělat z ovládání rádia relativně levně. Jsou to jen 3 (nebo 4) odpory a dva dráty.
Aktivaci musíš udělat jen kvůli kontrolce, jinak to prý funguje.
Cena tak odhadem 5OO,- .
Taky se na to chystám, ale jsem v posední době nějaký shnilý se v tom wrrrrrtat
pohledej tady , v Laguně II a Espace IV, někde to najdeš. bude to stejnéééé.
Hodně zdaru přeji
wecka
PS: v té televizi je úplné howno!!! ještě že máme Renaultclub
tyjo, co budu dělat, až si koupím Audi ???
Samo že jde, jen by ses z té ceny asi osypal. Musíš vyměnit kroužek pod volantem, volant a airbag. Takže v renaultu tak odhadem patnáct táců, možná dvacet. Šanci na vrakáči vidím skoro nulovou. Leda čorku z polska.
Někde tady na fóru je návod, jak to udělat z ovládání rádia relativně levně. Jsou to jen 3 (nebo 4) odpory a dva dráty.
Aktivaci musíš udělat jen kvůli kontrolce, jinak to prý funguje.
Cena tak odhadem 5OO,- .
Taky se na to chystám, ale jsem v posední době nějaký shnilý se v tom wrrrrrtat
pohledej tady , v Laguně II a Espace IV, někde to najdeš. bude to stejnéééé.
Hodně zdaru přeji
wecka
PS: v té televizi je úplné howno!!! ještě že máme Renaultclub
tyjo, co budu dělat, až si koupím Audi ???
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Junior member
- Příspěvky: 246
- Registrován: pát pro 02, 2005 20:18
- Bydliště: Řesanice - Kasejovice
- Kontaktovat uživatele:
wc píše:Čauec.
Samo že jde, jen by ses z té ceny asi osypal. Musíš vyměnit kroužek pod volantem, volant a airbag. Takže v renaultu tak odhadem patnáct táců, možná dvacet. Šanci na vrakáči vidím skoro nulovou. Leda čorku z polska.
Někde tady na fóru je návod, jak to udělat z ovládání rádia relativně levně. Jsou to jen 3 (nebo 4) odpory a dva dráty.
Aktivaci musíš udělat jen kvůli kontrolce, jinak to prý funguje.
Cena tak odhadem 5OO,- .
Taky se na to chystám, ale jsem v posední době nějaký shnilý se v tom wrrrrrtat
pohledej tady , v Laguně II a Espace IV, někde to najdeš. bude to stejnéééé.
Hodně zdaru přeji
wecka
PS: v té televizi je úplné howno!!! ještě že máme Renaultclub
tyjo, co budu dělat, až si koupím Audi ???
Až to uděláš na svojem meganku tak dej vědět a já bych se za tebou stavil do orlové a třeba by si mi mohl být nápomocen to udělat na mojem scenoušovi
-
- Starting member
- Příspěvky: 49
- Registrován: stř úno 21, 2007 19:58
- Bydliště: C. TESIN
- Kontaktovat uživatele:
Tak ta ridici jednotka ma piny na tempomat vyvedeny. Otazkou je zda tam je zapojen i ten švab ktery to vsechno ridi.
Nejvetsi problem vidim v dodelavani kabelaze do origo konektoru co jde k ECU. Jde sice slusne rozebrat ale chce to vice casu a opsat si soucasne zapojeni kablů(pro pripad kdyby se to rozsypalo cele)
Piny, ktere prijdou do konektoru(pravdepodobne (na 99%) nejsou osazeny)jsem vybral z patice na IO.
Ted uz jenom zbyva pustit se do toho ...... pomerne casto si rikam proc vlastne do toho lezu, vzdyt ja sem kua stavař a o elektrine akorat vim ze kope
Nejvetsi problem vidim v dodelavani kabelaze do origo konektoru co jde k ECU. Jde sice slusne rozebrat ale chce to vice casu a opsat si soucasne zapojeni kablů(pro pripad kdyby se to rozsypalo cele)
Piny, ktere prijdou do konektoru(pravdepodobne (na 99%) nejsou osazeny)jsem vybral z patice na IO.
Ted uz jenom zbyva pustit se do toho ...... pomerne casto si rikam proc vlastne do toho lezu, vzdyt ja sem kua stavař a o elektrine akorat vim ze kope
A to je na tom právě právě kráááásnéééé !!!
Každý jsme něco, ale - někteří z nás jsou vrtalové, kteří si řeknou -
je třeba :
nebát se toho !
zkusit to !
něco třeba ZNIČIT a nevzdát se !
rozwrrrtat to !!!
pokecat o tom na Renaultclubu !
přiznat se, co jsem zdup.l
přijít na to, "kdě sabaka zaryta" a ....
dát to dokupy
a pak říct : pochopil jsem další malý kousek světa.
Lidé chodí koukat na hrady, zámky, kostely....
...ale..... kdo byl v dole, v hutích, v elektrárně, v automobilce, viděl pořádnou stavbu (jak odsejpá)??? tam se dějí věci !!!!
tyhlety staré památky jsou moc krásné, ale nějak to tam - ehm ......chcípá.... se mi zdááá.
sakra Ten AVANTIME je kráááásnýýýý !!!!!
.... pořád slintám...
pááááááá
wecka + 5 piv
Každý jsme něco, ale - někteří z nás jsou vrtalové, kteří si řeknou -
je třeba :
nebát se toho !
zkusit to !
něco třeba ZNIČIT a nevzdát se !
rozwrrrtat to !!!
pokecat o tom na Renaultclubu !
přiznat se, co jsem zdup.l
přijít na to, "kdě sabaka zaryta" a ....
dát to dokupy
a pak říct : pochopil jsem další malý kousek světa.
Lidé chodí koukat na hrady, zámky, kostely....
...ale..... kdo byl v dole, v hutích, v elektrárně, v automobilce, viděl pořádnou stavbu (jak odsejpá)??? tam se dějí věci !!!!
tyhlety staré památky jsou moc krásné, ale nějak to tam - ehm ......chcípá.... se mi zdááá.
sakra Ten AVANTIME je kráááásnýýýý !!!!!
.... pořád slintám...
pááááááá
wecka + 5 piv
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Hele, to ovladani autoradia na sloupku nemusis kvuli tomu kupovat (nebo prznit to puvodni).
Ono opravdu jde jen o to, abys mel nekde pri ruce 4 tlacitka. Nic vic.
Ono opravdu jde jen o to, abys mel nekde pri ruce 4 tlacitka. Nic vic.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Jo, jo, to jo......ovládání radia pod volantem je bomba, už si ani nedovedu představit, že ho nemám....
Uvažoval jsem, že bych do sloupku volantu vrtnul 4 slušivá tlačítka, ale mám strach, aby to pak nevypadalo spíš jak trumpeta, než sloupek volantu
Navíc mi volnou kapacitu mozku zaměstnává AVANTIME....
wece
Uvažoval jsem, že bych do sloupku volantu vrtnul 4 slušivá tlačítka, ale mám strach, aby to pak nevypadalo spíš jak trumpeta, než sloupek volantu
Navíc mi volnou kapacitu mozku zaměstnává AVANTIME....
wece
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Chalani , nedal by sa aktivovat tempomat nejakým spôsobom na stálo , a nastavenie rýchlosti by bolo tým lavým tlačítkom čo je na nastavenie automatického spústania svetiel ?
To tlacitko na lavej packe potrebujeme predsa iba raz ked aktivujeme zapínanie svetiel , potom uz je k nicomu . Takze by sme ho vyuzívali na nastavenie rýchlosti ( set ) .
Ked uz je rýchlost aktivovana tak by sa predsa po stlacení plynu alebo brzdy mal tempomat (set ) deaktivovat ako na kazdom aute .
Nám by chýbalo vlastne iba tlacitko pridávania a spomalovanie .
Nie som elektrikár , ale kebyze to niekto domyslí do konca , bolo by to lacné riešenie bez nutnosti dokupovania páčiek pod volant .
To tlacitko na lavej packe potrebujeme predsa iba raz ked aktivujeme zapínanie svetiel , potom uz je k nicomu . Takze by sme ho vyuzívali na nastavenie rýchlosti ( set ) .
Ked uz je rýchlost aktivovana tak by sa predsa po stlacení plynu alebo brzdy mal tempomat (set ) deaktivovat ako na kazdom aute .
Nám by chýbalo vlastne iba tlacitko pridávania a spomalovanie .
Nie som elektrikár , ale kebyze to niekto domyslí do konca , bolo by to lacné riešenie bez nutnosti dokupovania páčiek pod volant .
megane II 1.6 16V 2003 130000 km
Po stlaceni plynu se tempomat nedeaktivuje. Pouze tlacitkem na tempomatu nebo brzdou (a mozna jeste spojkou, ale to nemam jak zjistit). A to az moc casto vypinam tempomat tlacitkem na to abych ho ozelel a vypinal pouze brzdou.le3ky píše:Ked uz je rýchlost aktivovana tak by sa predsa po stlacení plynu alebo brzdy mal tempomat (set ) deaktivovat ako na kazdom aute .
No mne by tlacitka zrychleni a zpomaleni chybely dost. Vcetne tlacitka "Recall".le3ky píše:Nám by chýbalo vlastne iba tlacitko pridávania a spomalovanie .
Nikdo nerika ze musis nutne kupovat packu pod volant. Ale pak je to o osklivem kompromisu (spis omezeni) ovladani tempomatu.le3ky píše:bolo by to lacné riešenie bez nutnosti dokupovania páčiek pod volant .
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
- Václav1975
- Starting member
- Příspěvky: 39
- Registrován: stř lis 26, 2008 19:27
- Bydliště: Frýdek - Místek
Tempomat se vypíná sešlápnutím brzdy nebo spojky, případně úplně tlačitkem pro jeho aktivaci/deaktivaci. Při nutnosti zrychlení auta nad rychlost navolenou tempomatem na volantu lze sešlápnout plyn na podlahu a auto zrychlí, po uvolnění pedálu plynu se auto vrátí zpět na rychlost navolenou v tempomatu (např. lze použít při předjetí nebo kdybys levou rukou zrovna svačil atp.)
Mercedes Benz W115/200D, r.v. 1973 na hraní, RENAULT Mégane sedan 1.4 16V Sportway už je konečně doma.
-
- Junior member
- Příspěvky: 121
- Registrován: stř říj 08, 2008 12:08
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak, když už, tak ať to nějak vypadá a zároveň ať se to pohodlně obsluhuje... Je tu někde podrobnej návod i s odkazem na tu páčku...mě to vyšlo na cca 1700 + aktivace v Renaultu (nevím kolik stála, páč jsem to chtěl ve faktuře pro firmu zamaskovat, ale pokud to byla položka "kontrola řidící jednotky" tak 250 Kč)kmarty píše:Nikdo nerika ze musis nutne kupovat packu pod volant. Ale pak je to o osklivem kompromisu (spis omezeni) ovladani tempomatu.le3ky píše:bolo by to lacné riešenie bez nutnosti dokupovania páčiek pod volant .
Megane II grandtour 2008, 1,5 dCi - 78kW => 94kW, 6st.,
- Václav1975
- Starting member
- Příspěvky: 39
- Registrován: stř lis 26, 2008 19:27
- Bydliště: Frýdek - Místek
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 29 hostů