start za studena
Moderátor: Moderators General
start za studena
Zdravím
chtěl bych zde popsat jeden problém u megane II 1,9dci ro k výroby 2005 sportway.
Když nechám na tomto počasí to jest kolem nuly, auto venku tak druhý den ráno musím startovat na několikeré zmáčknutí tlačítka. Kontrolky se rozsvítí vše vypadá normálě ale start se nekoná. Když s ním najedu pár kilometrů tak startuje celý den normálně na první šus. To samé je i když ho mám v garáži. Startne na první pokus.
chtěl bych zde popsat jeden problém u megane II 1,9dci ro k výroby 2005 sportway.
Když nechám na tomto počasí to jest kolem nuly, auto venku tak druhý den ráno musím startovat na několikeré zmáčknutí tlačítka. Kontrolky se rozsvítí vše vypadá normálě ale start se nekoná. Když s ním najedu pár kilometrů tak startuje celý den normálně na první šus. To samé je i když ho mám v garáži. Startne na první pokus.
Re: start za studena
zeby zhavice?????????espes píše:Zdravím
chtěl bych zde popsat jeden problém u megane II 1,9dci ro k výroby 2005 sportway.
Když nechám na tomto počasí to jest kolem nuly, auto venku tak druhý den ráno musím startovat na několikeré zmáčknutí tlačítka. Kontrolky se rozsvítí vše vypadá normálě ale start se nekoná. Když s ním najedu pár kilometrů tak startuje celý den normálně na první šus. To samé je i když ho mám v garáži. Startne na první pokus.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
re
zdarec.mam stejny problem,zhavice jsem vymenil,cidlo jsem vymenil a jedine co zbyva jsou vstriky.uz jsem byl trikrat v servysu s toho dvakrat mi tam neco smazal a pokazde to 14 dni fungovalo,ale pak to zacalo zase zlobyt.zitra jedu nechat premerit vstriky,asi jeden nedrzi tlak ve vstriku a propousti.tak doufam ze to uz vyresim.
re
tak jsem dnes byl v servisu,a nasly tam zavadu -obvod vstrikovaciho ventylu valce c.1
reseni :nechat tam auto na cely den a ze mi to vsechno premeri a odskousi,jestly jsou ta spravne tlaky nafty a podle potrby vymeni.
cena +- 10000kc vcetne repasovaneho vstriku,pokud bude spatny.
tak jestly nekdo vyte presne s ktere strany se pocitaji vstriky,tak mi napiste.pokusim se opsat cislo vstriku asehnat si ho.snad levneji !ale jestly nekdo ma,tak mi napiste,rad ho koupim.jeto 1.5 dci 60kw2003
reseni :nechat tam auto na cely den a ze mi to vsechno premeri a odskousi,jestly jsou ta spravne tlaky nafty a podle potrby vymeni.
cena +- 10000kc vcetne repasovaneho vstriku,pokud bude spatny.
tak jestly nekdo vyte presne s ktere strany se pocitaji vstriky,tak mi napiste.pokusim se opsat cislo vstriku asehnat si ho.snad levneji !ale jestly nekdo ma,tak mi napiste,rad ho koupim.jeto 1.5 dci 60kw2003
Čau,
pořadí válců Renault počítá od setrvačníku, takže u rozvodového řemene je válec č. 4. Vstřikovače se oynačují podle čísla válce, do kterého vstřikují. Na vstřikovači je číslo dílu, to je na všech čtyřech stejné, pak je tam tzv. adresa, neboli kombinace asi šesti čísel a písmen. Ta adresa udává charakteristiku konkrétního vstřikovače a po jeho montáži do motoru se musí v ŘJ přepsat. Jinak to nemusí s novým vstřikovačem jet dobře. Jestli Ti říkají o desítku za komplet opravu a s účtem, aby jsi měl záruku, tak to moc neřeš a nech je to udělat. Samotný nový vstřikovač nebude o moc lacinější.
pořadí válců Renault počítá od setrvačníku, takže u rozvodového řemene je válec č. 4. Vstřikovače se oynačují podle čísla válce, do kterého vstřikují. Na vstřikovači je číslo dílu, to je na všech čtyřech stejné, pak je tam tzv. adresa, neboli kombinace asi šesti čísel a písmen. Ta adresa udává charakteristiku konkrétního vstřikovače a po jeho montáži do motoru se musí v ŘJ přepsat. Jinak to nemusí s novým vstřikovačem jet dobře. Jestli Ti říkají o desítku za komplet opravu a s účtem, aby jsi měl záruku, tak to moc neřeš a nech je to udělat. Samotný nový vstřikovač nebude o moc lacinější.
Vím, že benzíny se počítají od rozdělovače, tady ty naftožrouty čert ví...
Klidně bych acylpyrinovi věříl, i když je to nelogické.
10 tis stojí nový vstřik, je s tím nějaká práce... no nevím, repas je o dost levnější.
jako první bych udělal stříkačkový test ala Laco19 a vidělo by se, jak to vlastně je. Ať ho neměníš zbytečně....
wecka
Klidně bych acylpyrinovi věříl, i když je to nelogické.
10 tis stojí nový vstřik, je s tím nějaká práce... no nevím, repas je o dost levnější.
jako první bych udělal stříkačkový test ala Laco19 a vidělo by se, jak to vlastně je. Ať ho neměníš zbytečně....
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
re
ja vam velice dekuji za rady,ale jeden rika tak a druhy jinak.byl bych rad,kdyby jste se domluvily,jak to teda je je stly je prvni vstrik od rozvodu a nebo naopak.
ta cena kompletni opravy 10 000kc ma hacek v tom, ze zevstrik je repasovany od vyrobce s plnou zarukou jinak by stal 12000 je n ten vstrik.
bohuzel mam spatne skusenosti se servisama,protoze tam kde jsem byl naposledy,tak tam to delaly stylem pokus omyl !to me stalo nejaky ten tisic a nechci zase vyhodi 10000kc a budeto opet pokus omyl.
tak jsem se rozhodl ze to skusim sam.jestly je spatny vstrik a nedrzi tlak,tak by mel propoustet vice nafty okruhem spet.takze na kazdy vstrik nasadim pruhlednou hadicku a v ktere bude po startu vic nafty,tak ten bude nejspis spatny.(samozrejme to jen nastartuju a hnet vypnu,jinak bych toho moc nepoznal)
co vy nato ??
dekuji za kazdou dobrou radu.nerika se nadarmo ze dobra rada je nad zlato.
ta cena kompletni opravy 10 000kc ma hacek v tom, ze zevstrik je repasovany od vyrobce s plnou zarukou jinak by stal 12000 je n ten vstrik.
bohuzel mam spatne skusenosti se servisama,protoze tam kde jsem byl naposledy,tak tam to delaly stylem pokus omyl !to me stalo nejaky ten tisic a nechci zase vyhodi 10000kc a budeto opet pokus omyl.
tak jsem se rozhodl ze to skusim sam.jestly je spatny vstrik a nedrzi tlak,tak by mel propoustet vice nafty okruhem spet.takze na kazdy vstrik nasadim pruhlednou hadicku a v ktere bude po startu vic nafty,tak ten bude nejspis spatny.(samozrejme to jen nastartuju a hnet vypnu,jinak bych toho moc nepoznal)
co vy nato ??
dekuji za kazdou dobrou radu.nerika se nadarmo ze dobra rada je nad zlato.
Ad téma : Od rozvodů versus od setrvačníku...
Je to možné,že je to tak jak popisuje Acylpyrin ( já si fakt nevzpomínám,že bych se s tím u vozů jiných značek setkal) a v tom případě se všem omlouvám za svoji zavádějící informaci.
Věřte,že byla poskytnuta v dobré víře.
P.S. Tatra užívala motory s uspořádáním válců do V a obvykle jich bylo více a u hodně starých typů méně než 4.
Je to možné,že je to tak jak popisuje Acylpyrin ( já si fakt nevzpomínám,že bych se s tím u vozů jiných značek setkal) a v tom případě se všem omlouvám za svoji zavádějící informaci.
Věřte,že byla poskytnuta v dobré víře.
P.S. Tatra užívala motory s uspořádáním válců do V a obvykle jich bylo více a u hodně starých typů méně než 4.
x.stanley: Nechej si DOBŘE napsat zakázku a nemůžeš se dostat do situace,že zaplatíš a odjedeš autem s neodstraněnou závadou,nebo ti "opraví" něco co sis neobjednal......
Prostě-služba kterou si objednáš,musí být ta cos chtěl a stejně dobrá jako jsou peníze,kterými za ni zaplatíš. To platí i naopak.
Ted jsem si zas zafilozofoval ...ale já to tak cítím,přesto,že v tomto případě "stojím na té druhé straně."
Prostě-služba kterou si objednáš,musí být ta cos chtěl a stejně dobrá jako jsou peníze,kterými za ni zaplatíš. To platí i naopak.
Ted jsem si zas zafilozofoval ...ale já to tak cítím,přesto,že v tomto případě "stojím na té druhé straně."
Re: RE
No- jestli to bylo na mě tak nepracuji.x.stenly píše:NEPRACUJES NAHODOU V RENAULU ?
Možná to bude znít jako chvástání... ale nemám potřebu na někoho dělat. Podle přísloví: Lepší malý kšeft,než veliká lopata.
Mám vlastní autoservis.
Repasovaný CR vstřikovač je vstřikovač, u kterého byla funkční elektrická část, ale umřela vlastní tryska (to je to přesné na konci vstřikovače, co kouká do spalovacího prostoru, čím se nafta vstřikuje a co se může zadřít nebo zdeformovat). Vlastní tryska je vyměnitelná, ale po výměně se musí na speciální technologii zjistit, jaké má vstřikovač skutečné vlastnosti. Paradoxně jsou u těchto vstřikovačů větší výrobní tolerance než u dřívějších mechanických, protože tu požadovanou přesnost dávkování paliva urejduje řídící elektronika. Výsledkem tohoto zjištění je právě ta adresa, jak jsem se zmínil výše. Nová adresa se namísto staré vyznačí na vstřikovači, aby byl pro montáž konkrétní. Při takovéto opravě můžou být vyměněny i další mechanické součásti (pružiny, ventilek přepadu), ale to největší "železo" a elektrika většinou zůstává. Jinak by totiž nemělo smysl vstřikovač repasovat. Já osobně bych se toho nebál.
Ahoj
Ahoj
re
nevite nekdo nahodou,jestly jsou u megana dve cidla teploty,ktere davaji informace pocitaci, aby dali vice nafty pri studenem startu ???
ja jsem nechal jedno vymenit,ale zajimal by me jetly tam nekde neni jeste jedno.jestly treba nema i vlyv cidlo teploty nasavaneho vzduchu ?
ja jsem nechal jedno vymenit,ale zajimal by me jetly tam nekde neni jeste jedno.jestly treba nema i vlyv cidlo teploty nasavaneho vzduchu ?
Tak jest -
starsie motory = 2 cidla teploty chlad. kvap.
Megane = 1 cidlo
U benzinu je dolezita aj teplota nasavaneho vzduchu vzhladom na dlzku vstreku, ale u dieslov netusim...ale dedukujem ze je to tiez zavisle. Inak by tam totizto cidlo teploty vzduchu nemalo vyznam
starsie motory = 2 cidla teploty chlad. kvap.
Megane = 1 cidlo
U benzinu je dolezita aj teplota nasavaneho vzduchu vzhladom na dlzku vstreku, ale u dieslov netusim...ale dedukujem ze je to tiez zavisle. Inak by tam totizto cidlo teploty vzduchu nemalo vyznam
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů