Mám najazdené na Fluence cca 11.000 km a v údaji AVERAGE som nemal nižší údaj ako 7,5l/100km.Keď som sa na to pýtal v autorizovanom servise,tak mi bolo povedané,že o tom sa môžme baviť po 30.000 km...A bolo po debate!nechy_ píše:Cesta minulý týden HavlBrod-Tábor-Chrudim celkem svižně na to,že to jsou jen okresky a vesnice.Je vidět,že na BA ten Fluence umí jezdit vcelku úsporně.Na LPG by mě to ukazovalo kolem 8l a real by byl kolem 9l.
Spotreba (1,6 81kW)
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte dub 30, 2013 11:29
Re: Spotreba (1,6 81kW)
- nechy_
- Starting member
- Příspěvky: 99
- Registrován: sob pro 29, 2012 20:21
- Bydliště: Pendluji mezi Pce a HK
Re: Spotreba (1,6 81kW)
11tkm není zase tak málo,to už bych čekal nižší. Ale tak ona tahle cesta byla fakt dost specifická,že tam skoro nebylo město a žádné čekání.To je kombinace vesnic(60 tacho) a okresky(120 tacho)...
Fluence 1.6 81 kW Šedá Cassiopee KNG Techno feel verze vyroba 3Q/2012
LPG sekvence Tartarini,Flashlube.Onboard kamera DOD GS600,GS3000 a GS9000
A nějaká zákl.výbava proti měření.
LPG sekvence Tartarini,Flashlube.Onboard kamera DOD GS600,GS3000 a GS9000
A nějaká zákl.výbava proti měření.
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Já jezdím na českej benzín kolem 8,2, natankuju venku a jsem na 6,8.
Bylo:Škoda 100 - Škoda 120GLS - Škoda Forman Solitaire, , Škoda Felicia Lx, Škoda Felicia X.line, Renault laguna 1,8 1996,
je: Renault Thalia 1.4 (Authentique) 7/2003, Renault Megane Grandtour 1,6 16V (Authentique) 11/2006, renault Kangoo 1,4 1999, Renault VelSatis 3,5 8/2007, Renault Latitude 2,0 5/2011, Renault Fluence 1,6 16V dynamique 12/2013, Dacia Logan 1,4 7/2006
je: Renault Thalia 1.4 (Authentique) 7/2003, Renault Megane Grandtour 1,6 16V (Authentique) 11/2006, renault Kangoo 1,4 1999, Renault VelSatis 3,5 8/2007, Renault Latitude 2,0 5/2011, Renault Fluence 1,6 16V dynamique 12/2013, Dacia Logan 1,4 7/2006
Re: Spotreba (1,6 81kW)
na akom aute mas taky rozdiel 8,2 vs 6,8 ?
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Jak na FLU tak na Megane II bavíme se o motoru 1,6
Bylo:Škoda 100 - Škoda 120GLS - Škoda Forman Solitaire, , Škoda Felicia Lx, Škoda Felicia X.line, Renault laguna 1,8 1996,
je: Renault Thalia 1.4 (Authentique) 7/2003, Renault Megane Grandtour 1,6 16V (Authentique) 11/2006, renault Kangoo 1,4 1999, Renault VelSatis 3,5 8/2007, Renault Latitude 2,0 5/2011, Renault Fluence 1,6 16V dynamique 12/2013, Dacia Logan 1,4 7/2006
je: Renault Thalia 1.4 (Authentique) 7/2003, Renault Megane Grandtour 1,6 16V (Authentique) 11/2006, renault Kangoo 1,4 1999, Renault VelSatis 3,5 8/2007, Renault Latitude 2,0 5/2011, Renault Fluence 1,6 16V dynamique 12/2013, Dacia Logan 1,4 7/2006
- Milan.j
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: ned črc 24, 2005 22:27
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Po přečtení příspěvků mi docela spadl kámen ze srdce. Tři dospělí, jedno dítě a plný kufr a spotřeba se mi pohybuje od 6,9 do 7,2 l/100. Město VŽDY 50 km/hod. Dálnice jak se mi chce. Někdy tempomat na 120, někdy 150 km/h, ale to jedu sám, aby ženský neremcaly .
Najeto mám trošku přes 10000 km.
Najeto mám trošku přes 10000 km.
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Celkom ma zaujímalo, akú priemerku si spravím po meste pri zvyčajnom vození detí na krúžky + pár krátkych presunov - obchod, lekár. Tak som znuloval počítadlo a nabehal 40 km v danom režime, vzdialenosti max 4 km. Priemerka bola 12,1 l/100km, už chápem prečo moja dlhodobá priemerná spotreba je cca 8l/100km .
Potom sme spravili ďalších 40km s trochu dlhšími jazdami, 6-10km, tiež čisto po meste a priemerka za celkovo najazdených 80km klesla na 9,6 l/100km.
Potom sme spravili ďalších 40km s trochu dlhšími jazdami, 6-10km, tiež čisto po meste a priemerka za celkovo najazdených 80km klesla na 9,6 l/100km.
- ivopav
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: stř kvě 01, 2013 11:46
- Bydliště: taková dědinka u pohořelic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Najeto 15600,od nulování najeto 4900 km.,průměrná rychlost 51km/h,spotřeba 7,4.Město,dálnice,okrsky
10/2013 Fluence Dynamique 1,6 16V Slonová kost Ivoire,předtím vražda Peugeot 301 1,2
08/2015 montáž LPG,průměrná spotřeba 8,4
08/2015 montáž LPG,průměrná spotřeba 8,4
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Dnes som bol tankovať. Najazdených 480km čisto po meste. Veľmi krátke (1-3km), aj dlhšie trasy (4-10 km).lajos88 píše:Celkom ma zaujímalo, akú priemerku si spravím po meste pri zvyčajnom vození detí na krúžky + pár krátkych presunov - obchod, lekár. Tak som znuloval počítadlo a nabehal 40 km v danom režime, vzdialenosti max 4 km. Priemerka bola 12,1 l/100km, už chápem prečo moja dlhodobá priemerná spotreba je cca 8l/100km .
Potom sme spravili ďalších 40km s trochu dlhšími jazdami, 6-10km, tiež čisto po meste a priemerka za celkovo najazdených 80km klesla na 9,6 l/100km.
Podľa PP:
-priem. spotreba 9,5l/100km, spotrebovaných 45,8l benzínu a priem. rýchlosť 26,6 km/h
Podľa tankovania (tankované na 2 vypnutia pištole):
-priem. spotreba 9,24l/100km, spotrebovaných 44,52l benzínu
Re: Spotreba (1,6 81kW)
tak ja jsem na tom podobne najeto cca:680 km a prumerna dle palubnihoPC 9.4
na nezajete auto si myslim dobry a na zimakach
na nezajete auto si myslim dobry a na zimakach
Fluence 1.6 Limited Full výbava (R-Link atd..)Prosinec 2014
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Ja som tiež na zimných, tá spotreba je odpovedajúca. Samozrejme, že ju kazia tie veľmi krátke trasy, lebo keď jazdím trasy 8-10km, tak je spotreba cca 8-8,5l/100km.
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Ja sa uz na palubak ani nedivam....radsej Jazdy iba mesto, takze tak...ale pametam si ze bola cez 8. Ked mame prachy, natankujem plnu, a ked nemame, nostalgicky sa povozim v mhd. Je to nudne, ale aspon mozem okukovat baby v eklektricke
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Spotreba (1,6 81kW)
ty volco ja sockou nejel asi tak 15 let
Fluence 1.6 Limited Full výbava (R-Link atd..)Prosinec 2014
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Mi hovor ! Ja som ani nevedel, ako si kupit listok v automate Ale je fakt, ze dakedy som skoro nabural, ked som kukal po babach vonku. Teraz ich mam ako na dlani, a mozem sa uchylne divat zo zadneho sedadla elektricky
Prepacte za off-topic, ale ja si proste nemozem pomoct
Prepacte za off-topic, ale ja si proste nemozem pomoct
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Ted na zimních po 80 000 km mám spotřebu 6,7l/100km, jízda v kopcích a vždy na max. 50/90 i víc. kupuji v agipu supertech95 nebo jinde 98(a to je poznat, sice trochu drazsi, ale auto jede lepe a mensi spotřeba.) Takze u me spokojenost
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Caute vsetci. By som sa chcel spytat ci niekto niekedy tankuje 98 aj 95 a ci je rozdiel v spotrebe? Ak ano v aky prospech alebo neprospech vdaka za odpoved.
Renault Laguna 3 Grandtour 2011 - 1.5 dci - pod 5 litrov
Renault Scenic 3 2012- 1.5 dci automat - 6 litrov
exFleunce Exception - 2011, 1,6 81 kw -8,1 lit momentalne po tuhej zime, inak 7,0 lit
exRenault Thalia II Expression - 2011, 1,2 55 kw - 5,9 lit
Renault Scenic 3 2012- 1.5 dci automat - 6 litrov
exFleunce Exception - 2011, 1,6 81 kw -8,1 lit momentalne po tuhej zime, inak 7,0 lit
exRenault Thalia II Expression - 2011, 1,2 55 kw - 5,9 lit
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Více oktanů nejsou o vstřikování, ale o konstrukci motoru. Motor, který má kompresní poměr 10:1 toho z více oktanů moc nevyužije. Proč? Protože aby motor měl co nejvyšší účinnost, je potřeba provést zážeh v určitou dobu před horní úvratí. Tato doba vychází z doby hoření plamene, setrvačnosti elektronických částí (cívka, svíčka), doba pro zažehnutí, ... Je potřeba zajistit to, aby se směs zažehla v takový okamžik, aby pak hoření a tím zvyšující se tlak nepůsobil proti pohybu pístu, ale aby se tlak využil na stlačení pístu dolů. Kdyby tedy zážeh byl přesně v horní úvrati, ve vysokých otáčkách, by z toho nic nebylo, protože než by palivo shořelo a vytvořilo požadovaný tlak pro pohyb pístu, byl by píst vlivem setrvačnosti v dolní úvrati.
Musí se tedy zapalovat podstatně dříve. Jenže zapálením směsi se začne zvyšovat tlak, což nepříznivě působí na část paliva, které ještě nehoří. Vlivem vyššího tlaku může začít docházet k samozápalům - k zapálení směsi, která zatím nehoří a tím i k působení vyššího tlaku proti pohybu pístu. Proto se do paliva přidávají složky, které tomu zabraňují a jsou vyjádřeny oktanovým číslem. V případě, že se samozápaly objeví, řeší se to tak, že se posune bod zážehu blíže k horní úvrati. Tedy zapaluje se později. Pokud motor bude spalovat palivo s vyšším oktanovým číslem, nelze bod zápalu posunout dále od horní úvrati, protože by pak hořící palivo působilo proti pohybu pístu.
Aby se tedy dalo víceoktanové palivo využít je vhodné, aby směs byla více stlačena. A toho se dá dosáhnout třeba tím, že se použije buď přeplňování a nebo vyšší kompresní poměr.
Musí se tedy zapalovat podstatně dříve. Jenže zapálením směsi se začne zvyšovat tlak, což nepříznivě působí na část paliva, které ještě nehoří. Vlivem vyššího tlaku může začít docházet k samozápalům - k zapálení směsi, která zatím nehoří a tím i k působení vyššího tlaku proti pohybu pístu. Proto se do paliva přidávají složky, které tomu zabraňují a jsou vyjádřeny oktanovým číslem. V případě, že se samozápaly objeví, řeší se to tak, že se posune bod zážehu blíže k horní úvrati. Tedy zapaluje se později. Pokud motor bude spalovat palivo s vyšším oktanovým číslem, nelze bod zápalu posunout dále od horní úvrati, protože by pak hořící palivo působilo proti pohybu pístu.
Aby se tedy dalo víceoktanové palivo využít je vhodné, aby směs byla více stlačena. A toho se dá dosáhnout třeba tím, že se použije buď přeplňování a nebo vyšší kompresní poměr.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Osobne tankujem Maxxmotion 95 a rozdiel oproti obyc. 95 citim hlavne pri akceleracii v nizsich otackach. Tak isto to bolo aj u Focusu.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Nepovídejte že nemá cenu tankovat 98, tankuji to po ruznych dobach, 95 2x za sebou pak třeba 98 a pokud muzu beru 98 a proc? Rozhodně má lepší výkon, je to dost poznat když pak natankuji 95 a spotřeba je menší oproti 95 o 0,2, to je s cenou pak +- stejně jak 95, ale ten rozdíl v zátahu tam prostě je patrný, to že si někdo řekne že podle papíru to nemá cenu, že to nevyužije auto jsou kecy, manželka to taky pozná když natankuju 95 anebo 98 a to jí nic neříkám co tam zrovna je. Prostě u nás ta 98 táhne lépe, to že chcete ušetřit a tvrdíte že to nevyužije je kec.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Otázka je, jestli u vás má ta 95 opravdu 95 oktanů. Pokud by měl míň, klepalo by to a to by znamenalo posunutí bodu zážehu k horní úvrati. Pokud bys pak natankoval skutečnou 95, tak se bod zážehu posune tam, kde je to maximálně možné. Ten motor víc jak 98 oktanů nevyužije, není to fyzikálně možné.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Ako motor to neni zly. Je to mierna modifikacia existujucej 1.6, co sa montuje od 2002, proste klasicka atmosfera. Po stranke zeleza samotneho ziadne problemy (okrem presuvnika), je to proste drziak. O spotrebe moc netreba diskutovat, proste atmosfera 1.6. Ked mas tazku nohu a jazdis iba mesto, spotreba bude cez 8.2. Najlepsie mu sedi kontinualne slizenie okolo 90-110km/h, kedy vie byt spotreba cca 6.1. Vsetko zavisi od toho kde clovek jazdi, a akym stylom. Co sa tyka akceleracie, je primerana, oproti sviznejsiemu MII/MIII citit trochu tych 100 kil vahy navyse. Takze motoru neni co vytknut. O to viac je vytknut prevodovke, radenie nie extra komfortne a absencia 6-tky na dialnici. Hluk pri vyssich rpm adekvatny cene a triede, obecne trochu tichsi ako bol MII
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Zefek píše:Otázka je, jestli u vás má ta 95 opravdu 95 oktanů. Pokud by měl míň, klepalo by to a to by znamenalo posunutí bodu zážehu k horní úvrati. Pokud bys pak natankoval skutečnou 95, tak se bod zážehu posune tam, kde je to maximálně možné. Ten motor víc jak 98 oktanů nevyužije, není to fyzikálně možné.
tankuju a agipu a i ta supertech 95 je v poho, auto nikdy neklepalo vždy pekny zvuk motoru, najednou tvrdíš že víc jak 98 nevyuzije, to mozna ano, ale bavime se tu o 98 a ne 99 ci 100. Proste tam ten rozdíl cítit je, tankuj 2x 95 a pak dej 2x 98 a uvidíš to sam, a nebo mate u vas osizenou 98...... proste to u nas znat je a rozhodne to není iluze ci positove, auto zabira na 95 okolo 3000 otáček, s 98 to máme nejde 2500 - 2700. prostě pro me to je lepsi.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Napsal jsem to špatně, místo 98 mělo být 95.
Takhle: Směs se vznítí v určitém okamžiku před horní úvratí. Protože píst nejde dolů, ale nahoru do horní úvratě, ve válci stále roste tlak, který dál stlačuje zatím nezapálené palivo. Ten tlak dosáhne určité hodnoty. Oktanové číslo říká, jak je benzín odolný proti samozapálení tlakem. Čím vyšší, tím více můžeš palivo stlačit, aniž by se samo vznítilo. Tlak, který je ve válci po zapálení směsi a který dále stlačuje dosud nezapálenou směs by neměl překročit hranici, kdy to začne na 95 oktanů klepat (samozapalovat). Pokud to klepat začne, předstih se zmenší - zapaluje se později a zapaluje se menší dávka paliva. Pokud neklepe, předstih se nemění. Jenže předstih je nastavený v mapě a směs nelze z důvodu setrvačnosti zapalovat dříve, protože by tlak hoření už působit proti směru pístu. Takže závěr z toho, pokud motor neklepe na 95, tak nebude klepat ani na 98, ale předstih bude mít nastavený stejně u obou oktanových čísel.
Do válce nejde ani dostat více paliva, protože na to není ve válci dostatek vzduchu. Určitou možností, snad pokud by palivo bylo více kyslíkaté (třeba E85), by se do válců dalo paliva dostat více, protože se kyslík v palivu projeví na hodnotě lambda.
Já jsem na svém mégane zkoušel různé typy benzínů z různých stanic, 95 i 98 oktanů. Zkoušel jsem různé čističe, aditiva. Hm, je fakt, že po nějaké době aditivování to začalo jet líp. Ale od té doby to jede +-stejně a je jedno, co do toho naliju. Mimo to, vlivem nějakého problém regulace bohatosti (zatím nevím, zda je to klapkou, nebo čím) mi to klepe i na 98 oktanů Ale jen ve specifických podmínkách.
Takhle: Směs se vznítí v určitém okamžiku před horní úvratí. Protože píst nejde dolů, ale nahoru do horní úvratě, ve válci stále roste tlak, který dál stlačuje zatím nezapálené palivo. Ten tlak dosáhne určité hodnoty. Oktanové číslo říká, jak je benzín odolný proti samozapálení tlakem. Čím vyšší, tím více můžeš palivo stlačit, aniž by se samo vznítilo. Tlak, který je ve válci po zapálení směsi a který dále stlačuje dosud nezapálenou směs by neměl překročit hranici, kdy to začne na 95 oktanů klepat (samozapalovat). Pokud to klepat začne, předstih se zmenší - zapaluje se později a zapaluje se menší dávka paliva. Pokud neklepe, předstih se nemění. Jenže předstih je nastavený v mapě a směs nelze z důvodu setrvačnosti zapalovat dříve, protože by tlak hoření už působit proti směru pístu. Takže závěr z toho, pokud motor neklepe na 95, tak nebude klepat ani na 98, ale předstih bude mít nastavený stejně u obou oktanových čísel.
Do válce nejde ani dostat více paliva, protože na to není ve válci dostatek vzduchu. Určitou možností, snad pokud by palivo bylo více kyslíkaté (třeba E85), by se do válců dalo paliva dostat více, protože se kyslík v palivu projeví na hodnotě lambda.
Já jsem na svém mégane zkoušel různé typy benzínů z různých stanic, 95 i 98 oktanů. Zkoušel jsem různé čističe, aditiva. Hm, je fakt, že po nějaké době aditivování to začalo jet líp. Ale od té doby to jede +-stejně a je jedno, co do toho naliju. Mimo to, vlivem nějakého problém regulace bohatosti (zatím nevím, zda je to klapkou, nebo čím) mi to klepe i na 98 oktanů Ale jen ve specifických podmínkách.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Mne to na 98 klepe menej (t.j. subjektívne lepší ťah v nízkych otáčkach) ale spotreba je vyššia. Tak isto to bolo aj na Fieste.
Spotrebu mám v podpise, mimo diaľnic veľmi dobrá, aj v meste. Napr. teraz po oteplení čiste iba mesto 6,3. Minulý týždeň BB - Martin a späť (cez Šturec = dvojka, trojka a vysoké otáčky) priemerka 5,9... Na diaľnici však kľudne aj 8,5 , na tú je lepší diesel aj čo sa týka hluku.
Spotrebu mám v podpise, mimo diaľnic veľmi dobrá, aj v meste. Napr. teraz po oteplení čiste iba mesto 6,3. Minulý týždeň BB - Martin a späť (cez Šturec = dvojka, trojka a vysoké otáčky) priemerka 5,9... Na diaľnici však kľudne aj 8,5 , na tú je lepší diesel aj čo sa týka hluku.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů