Výměna žárovek předních světel

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Feryn
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pon říj 29, 2007 00:11

Výměna žárovek předních světel

Příspěvek od Feryn » čtv bře 26, 2009 14:41

Ahoj,

dneska se chystam na vymenu zarovek v prednich svetlech, koupil jsem kvalitnejsi...no akorat mam problem jak ty svetla vyndat, abych pravdu rekl nejsem zadnej kutil, v aute si umim tak maximalne vymontovat baterku, ale uz je na case abych si neco udelal taky sam...muzete mi tedy poradit jak ty svetla dostanu ven?dekuji moc

Tarwas
Junior member
Příspěvky: 113
Registrován: pon srp 07, 2006 22:30

Příspěvek od Tarwas » čtv bře 26, 2009 14:50

na co vytahovat světla? na laguně se mění žárovky bez vytahování světel, s frekvencí, jak tam odchází žárovky, tak by jsi se zbláznil... jsem tam měnil žárovku i o půlnoci na dálničním odpočívadle :)
Renault Laguna Grandtour III 2.0dCi 150k Dynamique

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 8865
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » čtv bře 26, 2009 14:50

Proč světla ven ?? trochu zalom ruce a půjde to :D na pravém si vendej hrdlo od nádobky ostřikovačů a bude víc místa :wink:
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 8865
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » čtv bře 26, 2009 14:51

Tarwas píše:na co vytahovat světla? na laguně se mění žárovky bez vytahování světel
:D :D :D
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » čtv bře 26, 2009 16:03

Kolega mal asi predosle auto nejaky Ford (Focus???) - tam to tak funguje. To mi kamarat hovoril, ze povoli skrutku, vysunie svetlo pred auto a ma k ziarovke pristup ako keby mal svetlomet v dielni na stole. S Lagunou je to takmer na autorizovany servis :wink: .

Uživatelský avatar
Makak007
Experienced member
Příspěvky: 933
Registrován: sob srp 25, 2007 16:48
Bydliště: +/- Praha

Příspěvek od Makak007 » čtv bře 26, 2009 17:23

Už jsem taky měnil H7 a když jsem se díval na svoji ruku, silně mi připomínala klikový hřídel... Takovou polohu jsem s tou rukou snad ještě nikdy nevykroutil... Hotový hadí muž. :lol:

Ale nakonec se dalo, sice to trvalo skoro 10 minut, ale šlo to...

Pokud jsi prchlivější povahy, měň to někde na odlehlejším místě, pak si můžeš slovně ulevit jak potřebuješ... budeš to asi potřebovat.
Naposledy upravil(a) Makak007 dne pát kvě 15, 2009 09:45, celkem upraveno 1 x.
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 8865
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » čtv bře 26, 2009 17:30

Makak007 píše:Už jsem taky měnil H4 a když jsem se díval na svoji ruku, silně mi připomínala klikový hřídel... Takovou polohu jsem s tou rukou snad ještě nikdy nevykroutil... Hotový hadí muž. :lol:

Ale nakonec se dalo, sice to trvalo skoro 10 minut, ale šlo to...

Pokud jsi prchlivější povahy, měň to někde na odlehlejším místě, pak si můžeš slovně ulevit jak potřebuješ... budeš to asi potřebovat.
JJ to je pšesně ono :D a ještě jednu žárovku náhradní ta co ti někam zapadne se nemusí hned najít :lol:
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Tarwas
Junior member
Příspěvky: 113
Registrován: pon srp 07, 2006 22:30

Příspěvek od Tarwas » čtv bře 26, 2009 18:34

Makak007 píše:Pokud jsi prchlivější povahy, měň to někde na odlehlejším místě, pak si můžeš slovně ulevit jak potřebuješ... budeš to asi potřebovat.
:D :D :D pravda
Renault Laguna Grandtour III 2.0dCi 150k Dynamique

Uživatelský avatar
kouba
Starting member
Příspěvky: 83
Registrován: pon dub 30, 2007 17:07
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouba » pát bře 27, 2009 11:30

Tarwas píše:
Makak007 píše:Pokud jsi prchlivější povahy, měň to někde na odlehlejším místě, pak si můžeš slovně ulevit jak potřebuješ... budeš to asi potřebovat.
:D :D :D pravda
Přesně! :)
Kamarád, letecký mechanik, mi k tomuhle ještě řekl: Jakmile budeš nas..., odlož žárovku a vydejchej se, zanadávej si a uklidni se. A pak pomalu znova. Napoprvé to bylo víc než deset minut, teď je to otázka chvilky.
Megane III Grandtour Dynamique // rv. 2011, 1.6 16V // 81 kW
Laguna II Grandtour Privilege // rv. 2001, 1.9 dCi // 88 kW // 210.000 km, zadřená klika => kaput
předtím Škoda Felicia kombi 1.3 MPI // Škoda 120 GL // Trabant 601S :-)

Radostal
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: sob bře 28, 2009 08:55
Bydliště: Vratimov

Příspěvek od Radostal » sob bře 28, 2009 09:02

ahoj, taky mám lagunu krátce, 3 týdny, díval jsem se, že u toho pravého světla překáží hrdlo nádobky ostřikovače, ale nedařilo se mi s tím pootočit. Takže stačí jen silou pootočit doleva pro uvolnění a tím se hrdlo vytáhne? Děkuji

Tak jsem využil pěkného počasí a podíval se na to. Silou jsem to hrdlo vytáhl, dostal se ke světlu a vyměnil parkovačku.
http://www.spritmonitor.de/en/user/Radostal.html
2003 Laguna II 1.9 dCi 88kW Expression (2009 - 2013)
2005 Laguna II ph2 Grandtour 1.9 dCi 88kW Dynamique (2013 - 2016)
2003 Laguna II Grandtour 2.0 16V 99kW automat Initiale Paris (2014 - současnost)
2012 Laguna III Grandtour 2.0 dCi FAP 127kW ESM automat (2020 - současnost)

Uživatelský avatar
VanJ
Advanced member
Příspěvky: 376
Registrován: čtv zář 11, 2008 16:01
Bydliště: Zilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VanJ » sob bře 28, 2009 17:31

Noooo.... ked je clovek trpezlivy, tak sa mu podari namontovat do smerovky aj ziarovku s bajonetmi v uhle 180 :-)

Ale nabuduce uz budem vediet ze su aj ine.
Este musim vymenit pravu parkovacku, tak by ma zaujimalo, aky uhol maju bajonety tam...
Laguna Grandtour 2.2dCi Initiale 5st Automat, 2004 , Cabasse Auditorium, Carminat Informe, stresne okno a 17" elektrony

megaherz
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: úte úno 17, 2009 17:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od megaherz » sob bře 28, 2009 17:40

VanJ píše:Este musim vymenit pravu parkovacku, tak by ma zaujimalo, aky uhol maju bajonety tam...
Parkovacky su typ W5W a tie nemaju bajonetovy zavit, iba sa napichuju do patice.
Dnes som menil za Cool blue a obe som vymenil za 2minuty. Samozrejme som uz vedel ako nato.
Laguna Grandtour 1.9 dCi 88kW DYNAMIQUE

xlaguna
Advanced member
Příspěvky: 278
Registrován: ned črc 06, 2008 10:24
Bydliště: Blansko, Brno, Boskovice

Příspěvek od xlaguna » sob bře 28, 2009 20:29

Výměna halogenek na LII je zatím nejjednodušší a nejrychlejší ze všech aut, co jsem kdy měl. Proto souhlasím s těma 2 minutama :wink:

Mám ale jiný problém: jak drží hrdlo nádržky kapaliny ostřikovačů na nádržce? Od chvíle co mám Lagunu, tak jezdím bez hrdla, protože prostě nechápu, jak tam mám držet. Vypadá to, že tam mám asi něco ulomeného, nebo fakt nevím...
Laguna II Grandtour, 1,8 16V 88kW

megaherz
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: úte úno 17, 2009 17:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od megaherz » sob bře 28, 2009 20:47

xlaguna píše:Mám ale jiný problém: jak drží hrdlo nádržky kapaliny ostřikovačů na nádržce? Od chvíle co mám Lagunu, tak jezdím bez hrdla, protože prostě nechápu, jak tam mám držet. Vypadá to, že tam mám asi něco ulomeného, nebo fakt nevím...
Hrdlo je zapichnute do tela nadrzky cca 5cm. Teda toto rozsirenie drzi tu hornu cast. Plus na hrdle je priruba ktora vymedzuje otocenie hrdla opacne.
Laguna Grandtour 1.9 dCi 88kW DYNAMIQUE

Uživatelský avatar
rubens3
Junior member
Příspěvky: 159
Registrován: pon dub 28, 2008 19:46
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od rubens3 » ned bře 29, 2009 16:42

ještě můžu doporučit jedno (mě se to vyplatilo), před zandaváním pružinky co tu patici drží si ji přivažte na provázek, jak vám vypadne je navždy pryč :cry: :lol: , teda pokud to již máte zmáknutý, tak to asi jde lépe, mě ale zapadla dovnitř do světla, to bylo radosti na Bělidle ...
Š110LS -> Š120L -> Laguna I 1,8 RT 66 kW -> Laguna II 1,8 Dynamigue (2001) -> Laguna III 2.0 dCi 127 kW Initiale Paris Grandtour (2013)

xlaguna
Advanced member
Příspěvky: 278
Registrován: ned črc 06, 2008 10:24
Bydliště: Blansko, Brno, Boskovice

Příspěvek od xlaguna » ned bře 29, 2009 21:55

megaherz píše:
xlaguna píše:Mám ale jiný problém: jak drží hrdlo nádržky kapaliny ostřikovačů na nádržce? Od chvíle co mám Lagunu, tak jezdím bez hrdla, protože prostě nechápu, jak tam mám držet. Vypadá to, že tam mám asi něco ulomeného, nebo fakt nevím...
Hrdlo je zapichnute do tela nadrzky cca 5cm. Teda toto rozsirenie drzi tu hornu cast. Plus na hrdle je priruba ktora vymedzuje otocenie hrdla opacne.
Mam pocit, že to mám v té přírubě ulomený :cry:
jinak nechápu, jak by to mohlo držet... zkusím to vyfotit.
Laguna II Grandtour, 1,8 16V 88kW

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11542
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » pon bře 30, 2009 00:26

xlaguna píše:
megaherz píše:
xlaguna píše:Mám ale jiný problém: jak drží hrdlo nádržky kapaliny ostřikovačů na nádržce? Od chvíle co mám Lagunu, tak jezdím bez hrdla, protože prostě nechápu, jak tam mám držet. Vypadá to, že tam mám asi něco ulomeného, nebo fakt nevím...
Hrdlo je zapichnute do tela nadrzky cca 5cm. Teda toto rozsirenie drzi tu hornu cast. Plus na hrdle je priruba ktora vymedzuje otocenie hrdla opacne.
Mam pocit, že to mám v té přírubě ulomený :cry:
jinak nechápu, jak by to mohlo držet... zkusím to vyfotit.
To neřeš, mě to tam také drží fórově, je to prostě bimbací a na prd, tady soudruzi konstruktéři prostě udělali chybu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
mateo
Advanced member
Příspěvky: 443
Registrován: ned srp 31, 2008 21:09
Bydliště: jižní čechy

Příspěvek od mateo » úte bře 31, 2009 07:58

Ja keď idem meniť žiarovku na mojej Lagune tak tomu hovorím, že sa idem venovať gynekologickej činnosti. Pripomína mi to trochu ten vtip, ako ten gynekológ spravil generálku motora cez výfuk :D :o :shock:
R-Laguna Grandtour 2,0Dci Black Edition r.v. 2014, R-Mégane CC 2,0T Dynamique Lux, r.v. 2006

Uživatelský avatar
Giggo
Experienced member
Příspěvky: 528
Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Giggo » čtv kvě 14, 2009 10:16

Makak007 píše:Už jsem taky měnil H4 a když jsem se díval na svoji ruku, silně mi připomínala klikový hřídel... Takovou polohu jsem s tou rukou snad ještě nikdy nevykroutil... Hotový hadí muž. :lol:

Ale nakonec se dalo, sice to trvalo skoro 10 minut, ale šlo to...

Pokud jsi prchlivější povahy, měň to někde na odlehlejším místě, pak si můžeš slovně ulevit jak potřebuješ... budeš to asi potřebovat.
Jo jo včera sem měnil potkávačku H7 napravo. Řval sem jak tur, protože ruku mám nyní zlomenou na třech místech, dodřenou a ještě sem měl blbou žárovku prve.

Nemluvě o tom, že sem se těšil, jak dle rady Davidak79 vytáhnu hrdlo a bude to pohodička. No za hrdlo sem rval, kroutil a poté raději vzdal, protože bych ho vyrval i s nádržkou odstřikovačů. Kdyby šlo vyndat byla by to pohoda, ale ta moje svinje je tam snad přivařená :(

Uvažoval jsem, že časem vyměním obě za něco trošku bílo modřejšího .. no po týdle zkušenosti už se mi do toho znova nechce a to raději neuvažuju, jak jde či nejde ta na druhý straně.
Věřím, že příště to pude snadněji, ale snad to příště bude až za dlůho.

Nevíte někdo o nějaký schovce na náhradní žárovky v Lagy? Já bych přísahal, že sem je tam někde, někdy viděl v nějaký přihrádce alá náhradní pojistky. Nicméně včera sem nic nenašel, tak se mi to buď zdálo nebo su slepej :)
UKRADENÁ :( Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001

Uživatelský avatar
yeppi
Junior member
Příspěvky: 204
Registrován: ned zář 19, 2004 16:24
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yeppi » čtv kvě 14, 2009 10:41

Giggo píše:
Nevíte někdo o nějaký schovce na náhradní žárovky v Lagy? Já bych přísahal, že sem je tam někde, někdy viděl v nějaký přihrádce alá náhradní pojistky. Nicméně včera sem nic nenašel, tak se mi to buď zdálo nebo su slepej :)
Jestli máš žárovky ve tvaru pštrosího vejce jako já, tak je na ně krásný vybrání v tý plastový vaně v rezervě. Vedle heveru tam krásně pásne
ex: R11 1,4 GTL '87, R11 1,7 GTX '89, Laguna I 1.6 16V GT Concorde '99, Laguna II 1.9 dCi 88kW Privilege '01, Clio Sport 2.0 16V 182k '04 Nyní: Volvo XC90 II D5 Inscription '17, Megané CC 2.0 16V '09 Privilege, Moto Guzzi GT 8V '12
Vicemistr Renault 2009, 2010 a 2012, Mistr Renault 2013, 2014

Uživatelský avatar
Makak007
Experienced member
Příspěvky: 933
Registrován: sob srp 25, 2007 16:48
Bydliště: +/- Praha

Příspěvek od Makak007 » pát kvě 15, 2009 09:41

Tak mi prdla další přední žárovka, rozhodl jsem se koupit a vyměnit obě dvě aby to svítilo stejně. Řeč je o klasických H7.
Tady je stručný postup pro ty, kdo hodlají podstoupit tento testík zručnosti.
Není to tak strašné, první žárovku na Laguně jsem měnil cca 10 minut a měl zdrápanou ruku, teď jsem druhý pokus zvládl obě žárovky za 5 minut - je to o cviku, nic víc.
Takže (popsáno z pohledu člověka stojícího zepředu u chladiče proti autu):


Výměna pravé žárovky (ta proti spolujezdci):
1) sundat plastový kryt (pokud ho máte)
2) silou vyrvat hrdlo nádrže na ostřikovací vodu, trochu s tím kroutit do stran a hlavně táhnout nahoru (jde to ztuha, ale nakonec to povolí)
3) sundat gumový kruhový kryt na zadní straně reflektoru
4) odpojit konektor tahem v ose žárovky směrem do motorového prostoru
5) přítlačné ocelové pérko zatlačit směrem k sobě, tlačit na vrchní, zůženou část očka úplně nahoře, po vmáčknutí o cca 1-2mm vyosit přítlačné pérko doleva (z pohledu toho, kdo to mění :-) ), pérko vyskočí z pojistného zoubku a jde odklopit dolu (nejde na to vůbec vidět, chvíli mi trvalo než jsem přišel na to, na kterou stranu s tím pohnout)
6) vytáhnout starou žárovku
7) opačným pohybem vsunout novou (nesahat na sklo), vybrání kovové patice se zoubkem NAHORU
8 )zaklapnene přítlačné pérko, opět trochu vychýlíme doleva, dotlačit nadoraz a pak ho posunout trochu doprava aby pořádně zapadlo za pojistný zoubek
9) nezapomenout ještě jednou zahýbat žárovkou aby se patice případně dobře usadila, pokud se třeba během aretace trochu posunula
10) nasadit konektor - červený drát je nahoře
11) pečlivě nasadit gumový kryt
12) nasadit horní plastový kryt


Výměna levé žárovky (to je ta horší, je u ní míň místa):
1) sundat plastový kryt nad akumulátorem
a dále postupovat jako u levé žárovky, víc místa na ruku si stejně nevybojujete...

Ještě drobnost k nasazování těch zpropadených plastových krytů. Nejlepší je vyndat plastové rozpěry i přírubu (ten druhý plastový kousek), pak nasadit kryt a zalícovat otvory, vsunout plastové příruby a do nich vsunout rozpěry a otočit je. Lze to nasadit i bez sundavání ale je to hotové utrpení to tam nasoukat...

Takže, žárovky zvládnou to i holky. 8)
ObrázekObrázekObrázek

digo
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: pon zář 15, 2008 13:33

Příspěvek od digo » pát kvě 15, 2009 12:44

Já bych ještě doplnil: H7 má kulatej ten plíšek okolo, o kterej je ta žárovka zapřená. Tak ten je na jedný straně ořízlej a tim to patří nahoru (doufám, že si to pamatuju správně a nekecam). Pokud to máte jinde tak tam nezapadne úplně a svíti to pak blbě (těsně před auto). Tak jenom abyste ušetřili pár šrámů na prstech :lol:
2004 Renault Laguna II. Grandtour Privilege 2.2 dci 110kw, automat

Uživatelský avatar
Giggo
Experienced member
Příspěvky: 528
Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Giggo » pát kvě 15, 2009 15:27

digo píše:Já bych ještě doplnil: H7 má kulatej ten plíšek okolo, o kterej je ta žárovka zapřená. Tak ten je na jedný straně ořízlej a tim to patří nahoru (doufám, že si to pamatuju správně a nekecam). Pokud to máte jinde tak tam nezapadne úplně a svíti to pak blbě (těsně před auto). Tak jenom abyste ušetřili pár šrámů na prstech :lol:
Říkáš to dobře :)
UKRADENÁ :( Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001

Uživatelský avatar
Giggo
Experienced member
Příspěvky: 528
Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Giggo » pát kvě 15, 2009 15:29

Makak007 píše:Tak mi prdla další přední žárovka, rozhodl jsem se koupit a vyměnit obě dvě aby to svítilo stejně. Řeč je o klasických H7.
Tady je stručný postup pro ty, kdo hodlají podstoupit tento testík zručnosti.
Není to tak strašné, první žárovku na Laguně jsem měnil cca 10 minut a měl zdrápanou ruku, teď jsem druhý pokus zvládl obě žárovky za 5 minut - je to o cviku, nic víc.
Takže (popsáno z pohledu člověka stojícího zepředu u chladiče proti autu):


Výměna pravé žárovky (ta proti spolujezdci):
1) sundat plastový kryt (pokud ho máte)
2) silou vyrvat hrdlo nádrže na ostřikovací vodu, trochu s tím kroutit do stran a hlavně táhnout nahoru (jde to ztuha, ale nakonec to povolí)
3) sundat gumový kruhový kryt na zadní straně reflektoru
4) odpojit konektor tahem v ose žárovky směrem do motorového prostoru
5) přítlačné ocelové pérko zatlačit směrem k sobě, tlačit na vrchní, zůženou část očka úplně nahoře, po vmáčknutí o cca 1-2mm vyosit přítlačné pérko doleva (z pohledu toho, kdo to mění :-) ), pérko vyskočí z pojistného zoubku a jde odklopit dolu (nejde na to vůbec vidět, chvíli mi trvalo než jsem přišel na to, na kterou stranu s tím pohnout)
6) vytáhnout starou žárovku
7) opačným pohybem vsunout novou (nesahat na sklo), vybrání kovové patice se zoubkem NAHORU
8 )zaklapnene přítlačné pérko, opět trochu vychýlíme doleva, dotlačit nadoraz a pak ho posunout trochu doprava aby pořádně zapadlo za pojistný zoubek
9) nezapomenout ještě jednou zahýbat žárovkou aby se patice případně dobře usadila, pokud se třeba během aretace trochu posunula
10) nasadit konektor - červený drát je nahoře
11) pečlivě nasadit gumový kryt
12) nasadit horní plastový kryt


Výměna levé žárovky (to je ta horší, je u ní míň místa):
1) sundat plastový kryt nad akumulátorem
a dále postupovat jako u levé žárovky, víc místa na ruku si stejně nevybojujete...

Ještě drobnost k nasazování těch zpropadených plastových krytů. Nejlepší je vyndat plastové rozpěry i přírubu (ten druhý plastový kousek), pak nasadit kryt a zalícovat otvory, vsunout plastové příruby a do nich vsunout rozpěry a otočit je. Lze to nasadit i bez sundavání ale je to hotové utrpení to tam nasoukat...

Takže, žárovky zvládnou to i holky. 8)
JJ takto to zní dobře a věřím, že na podruhý to pude líp. Problém je pokud se nepodaří vytáhnout hrdlo nádržky na odstřikovače, pak je to porod :(((
Já jak to dělal prve a v noci, tak mi pružinka zcela vypadla, takže další opruz byl ji tam dát nazpět :D

Jo a holkám to pude líp, maj menší ruce.
UKRADENÁ :( Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001

Uživatelský avatar
Makak007
Experienced member
Příspěvky: 933
Registrován: sob srp 25, 2007 16:48
Bydliště: +/- Praha

Příspěvek od Makak007 » pát kvě 15, 2009 15:51

S tou pružinkou to musela být slušná bojovka... :D
ObrázekObrázekObrázek

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti