zavada vstrikovani
Moderátor: Moderators General
zavada vstrikovani
zdravim vsechny mam lagunu 1.9dci po zasunuti karty tedy jeste pred startem hlasi zavadu vstrikovani egr vyrazeny vaha vzduchu nova selenoid i cidlo tlaku take wesgate chodi po startu bzuci selenoid mensi vykon zvysena kourivost pred zavadou v kabine takovy divny zapach pred tremi dny menen drazkovy remen co to muze byt?
tak jsem vse resetoval a zavada vstrikovani sviti dal muze mit vliv na na zavadu motoru i to pokud neni v okruhu klimy dostatecny tlak i kdyz nemam klimatizaci zaplou? zapina se pri nouzovem rezimu motoru vzdy ventilator?porad se totiz toci i pri studenem motoru pokud odpojim cidlo na leve strane vodniho chladice prestane se tocit dekuji za pomoc
cidlo je na leve strane ve smeru jizdy je to takova spirala s reostatem
cidlo je na leve strane ve smeru jizdy je to takova spirala s reostatem
nevim co to je multiplex? dnes jsem zkousel cidlo od chladice z jine laguny a problem trva vsiml jsem si ze ihned po zapojeni cidla hreje ta spirala jakoby pres cidlo sel hned proud a zapnul ventilator teplota na palubovce ukazuje normalni stav ze by opravdu to cidlo teploty vody? ma laguna 2 i cidlo teploty oleje? spis se mi to jevi jako zkrat pred zavadou byl citit v kabine zapach jakoby se neco palilo dekuji za pomoc
cidla teploty vody jsou tam tusim dve. jedno rika rj jaka je teplota, druhe kontroluje vetrak. jestli se ti to nejak zvlastne hreje, muzes mit zkrat na kabelech jdoucich k cidlu. rj to hodnoti jako chybu a zapne vetrak. multiplex je to cemu se rika CAN, OBDII. dva kabliky prevadejici informace v nulach a jednickach mezi rj.
Mo nevím jak LII, ale M II to má takhle:
Ta spirála není čidlo teploty chladiče, ale odpor pro snížení proudu pro 1. stupeň rychlosti sahary. Teplotu pro saharu chladiče (ventilátor) bere ECU z čidla teploty motoru. Podíval bych se tedy na to čidlo. Spíš budík bude mít samostatné druhé čidlo.
Ale může to být klidně něco jiného a jestli jede v nouzáku, může ti zapnout větrák...
wecka
Ta spirála není čidlo teploty chladiče, ale odpor pro snížení proudu pro 1. stupeň rychlosti sahary. Teplotu pro saharu chladiče (ventilátor) bere ECU z čidla teploty motoru. Podíval bych se tedy na to čidlo. Spíš budík bude mít samostatné druhé čidlo.
Ale může to být klidně něco jiného a jestli jede v nouzáku, může ti zapnout větrák...
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
no to je prave to cidlo ktere neovlada ventilator. je to vetsinou odeleny od cidla na ventilator. je vice verzi, a je mozne, ze jsou oba okruhy vestavene do jednoho cidla, nebo jsou tam dve ruzna cidla. v kazdym pripade, kdyz to odpojis, tak nic nezjistis protoze to je stale zavada a rj necha bezet ventilator a ukaze chybu i s odpojenym cidlem (nejen vadnym), to je ozkouseny. diagnostika by rekla jasne kde se asi problem nachazi. nebo sezen schema a za odpolende to musis najit. vsazim na spatne cidlo a nebo zkrat na kabelech k cidlu.
hloupost. to jsi byl na nejake, ktera mi lezi doma v supliku za sedesat euro. ta kontroluje pouze protokol obd, tedy vse co je spojeno s emisnim systemem. jestli nechces ztracet cas, budes se muset placnout trochu pres kapsu, zajit do renaultu a nechat si vyjet chyby v jednotkach, kody zacinajici DF a tri cisla, a nechat si rict cislo VDIAG, abys to mohl podle Dialogysu projit sam.
Vela skusenosti si z Renaultu neodniesli, ventilator im hucal pred nosom (teda zavada bola pritomna) ale nenasli zapisanu chybu, takze usudili ze je vsetko OKarela píše:zaplatil jsem za diagnostiku 700kc mechanici jsou z byvaleho renautu projeli to na notbuku kabel napichli pod popelnikem a bylo to jeste opravdu zkusim renaut v havirove pak se ozvu dtky
TAKZE JSEM navstivil renaut v karvine vyjela jim zavada cidlo tlaku turba ktere jsem uz jednou menil nechal jsem si na zkousku poslat nove a stav je stejny hlasi zavadu motoru a toci se stale ventilator co ted? to uz je zoufale! jeste jsem doplnil napln klimy ted mi zase nespina kompresor myslim elmag spojka nemuze za tu zavadu to cidlo na chladici klimy nebo je tam jeste neco co hlida otacky motoru a ma to souvislost s klimou?pred casem myslim tak 2 mesice zpet mi pri teplem motoru a naslednem zapnuti klimy prave rozsvicovalo zavadu vstrikovani dekuji za dalsi rady
Najdi servis kde si pod pojmom diagnostika nepredstavuju len citanie a mazanie zavad, kde sa aj pozru na stav motora ako ho vidi RJ prostrednictvom snimacov. Ked bezi stale ventilator bud ho z nejakeho dovodu zapla RJ (teplota, klima, mozno nejaky nudzovy rezim) alebo je zrada niekde v elektrike (cez diagnostiku precitas strav ventilatora "vypnuty").arela píše:TAKZE JSEM navstivil renaut v karvine vyjela jim zavada cidlo tlaku turba ktere jsem uz jednou menil nechal jsem si na zkousku poslat nove a stav je stejny hlasi zavadu motoru a toci se stale ventilator co ted? to uz je zoufale! jeste jsem doplnil napln klimy ted mi zase nespina kompresor myslim elmag spojka nemuze za tu zavadu to cidlo na chladici klimy nebo je tam jeste neco co hlida otacky motoru a ma to souvislost s klimou?pred casem myslim tak 2 mesice zpet mi pri teplem motoru a naslednem zapnuti klimy prave rozsvicovalo zavadu vstrikovani dekuji za dalsi rady
Alebo investuj 1000 korun do interfejsu a pozri sa na to sam.
1000SK + zopar vecerov stravenych studiomarela píše:Nevim presne co to je interfejs a 1000kc to je v pohode uz jsem si ale na dovolenou pujcil jine auto tak to budu resit potom zatim dekuji zajimalo by me ale to cidlo co je na klime a jestli by to mohlo mit vliv na tu zavadu myslim to na chladici klimy
Snimac na klime ma suvis jedine s klimou, ked je klima vypnuta nemoze mat vplyv na chod motora.
a aky interfejs maz konkretne na mysli?????????Laco19 píše:1000SK + zopar vecerov stravenych studiomarela píše:Nevim presne co to je interfejs a 1000kc to je v pohode uz jsem si ale na dovolenou pujcil jine auto tak to budu resit potom zatim dekuji zajimalo by me ale to cidlo co je na klime a jestli by to mohlo mit vliv na tu zavadu myslim to na chladici klimy.
Snimac na klime ma suvis jedine s klimou, ked je klima vypnuta nemoze mat vplyv na chod motora.
Renault Laguna II 10/2001 1,9dCi Initiale, 88kw/120k, ;Vyhřívané sedačky; ABS; Tempomat; Přední mlhovky; 8 airbagů; Metalíza; Zrcátka v elektrice; Vyhřívané přední sklo; Palubní PC; Kožený interiér; Dálkové ovládání; Centrální zamykání; Venkovní teploměr; Všechna okna v elektrice; Navigace-Carminat CNI I; 17"ALU kola
Interfejs OBD2 KL na seriovy port. Napr. http://www.mtaplus.cz/?stred=zbozi_info ... &zobrazit=sergej73 píše:a aky interfejs maz konkretne na mysli?????????Laco19 píše:1000SK + zopar vecerov stravenych studiomarela píše:Nevim presne co to je interfejs a 1000kc to je v pohode uz jsem si ale na dovolenou pujcil jine auto tak to budu resit potom zatim dekuji zajimalo by me ale to cidlo co je na klime a jestli by to mohlo mit vliv na tu zavadu myslim to na chladici klimy.
Snimac na klime ma suvis jedine s klimou, ked je klima vypnuta nemoze mat vplyv na chod motora.
-
miroslav608
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned pro 31, 2006 01:39
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host