Brzdy
Moderátor: Moderators General
-
Milan Černý
- Starting member
- Příspěvky: 20
- Registrován: pon čer 25, 2007 13:24
Brzdy
Neustále mi přibržďuje levé zadní kolo.Vypadá to,že po skončení brzdění se pístek nevrací zpšt.Zkoučeli jsme ho rozhýbat, ale nepomohlo to.Potřebuji provést výměnu všech pryžových součástí, ale nemohu je nikde sehnat.
Nemáte někdo zkušenost, kde sehnat opravnou sadu?
Díky za radu.
Nemáte někdo zkušenost, kde sehnat opravnou sadu?
Díky za radu.
-
Šamša
- Moderátor
- Příspěvky: 11542
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Mám stejnou zkušenost, bratr měl zničenou prachovku od blbouna, který měnil před ním destičky a ty perka neměl dobře nasazený na pístku, po zjišťování v Renaultu se buďto třmeny vyměňují za repasované, nebo se objedná opravná sada za cca 1500Kč(všechny gumičky a excentr ručky).
My jsme improvizovali a sekundovým lepidlem z veletrhů
slepili otvor ke spokojenosti.
My jsme improvizovali a sekundovým lepidlem z veletrhů
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Riesil som to tu pred casom. Vyzeralo to zo zaciatku velmi podobne. Ako by sa nevracal dobre piestik. Zdanie vsak klame
Rovnaky problem som mal na Passate a taktiez som to videl na Fiat Croma. V podstate tento typ zadneho brzdoveho strmena ma taky problem. Stane sa nasledovne:
Beznym pouzivanim rucnej brzdy sa sa postupne poskodi teflonove puzdro na kluci rucnej brzdy, zatecie tam voda, sol z ciest a vsetok sajrajt co je vidiet na podvozku, cim sa nasledne stane, ze sa kluc nevracia do nulovej polohy (uplne na zaciatok). Samozrejme k tomu mozu prispiet poskodene lanka rucnej brzdy. Konkretne ich ochranny potah. Postupne sa tato situacia zhorsuje kluc zostava vysiet stale vyssie a vystavovaci automat rucnej brzdy prestane fungovat. Teda oblozenie zostane blizko kotuca, resp sa ho jemne dotyka. Ziaden repas strmena pomocou origo repas. sady z renaultu nezaberie. Urobil som to. Kupil som orig. sadu (4400 SKK) lebo som mal poskodenu manzetu. Vsetko som samozrejme premazal. Nakoniec som to po vsetkych moznych pokusoch musel vzdat, kupit novy stmen a pred mesiacom a pol som to vymenil. Pri tom som taktiez vymenil kotuc aj s loziskom. Dovod ??? Nechal som to priliz dlho v tomto stave a postupne sa vnutorna strana prehrievala stale viac a samozrejme to znicilo kotuc uplne. Takze suma sumarum 18000 SKK za novy strmen lozisko a brzdove segmenty a 4400 SKK za repas sadu (gumicky). X ovy diel, ako to tu pise Samsa pravdepodobne neexistuje (ani sa necudujem, ide o bezpecnost). Toto bolo prve co som sa snazil zohnat. Kazdy R servis do ktoreho som sa dovolal mi povedal to iste "X diel z tychto strmenov nie je". Nevylucujem, ze sa to da niekde zohnat, ale toto je informacia z R servisu.
Tymto nechcem povedat, ze musi byt urcite tvoj problem, ale mozes sa vyhnut strate, ak prekontrolujes vsetko okolo rucnej brzdy.
Beznym pouzivanim rucnej brzdy sa sa postupne poskodi teflonove puzdro na kluci rucnej brzdy, zatecie tam voda, sol z ciest a vsetok sajrajt co je vidiet na podvozku, cim sa nasledne stane, ze sa kluc nevracia do nulovej polohy (uplne na zaciatok). Samozrejme k tomu mozu prispiet poskodene lanka rucnej brzdy. Konkretne ich ochranny potah. Postupne sa tato situacia zhorsuje kluc zostava vysiet stale vyssie a vystavovaci automat rucnej brzdy prestane fungovat. Teda oblozenie zostane blizko kotuca, resp sa ho jemne dotyka. Ziaden repas strmena pomocou origo repas. sady z renaultu nezaberie. Urobil som to. Kupil som orig. sadu (4400 SKK) lebo som mal poskodenu manzetu. Vsetko som samozrejme premazal. Nakoniec som to po vsetkych moznych pokusoch musel vzdat, kupit novy stmen a pred mesiacom a pol som to vymenil. Pri tom som taktiez vymenil kotuc aj s loziskom. Dovod ??? Nechal som to priliz dlho v tomto stave a postupne sa vnutorna strana prehrievala stale viac a samozrejme to znicilo kotuc uplne. Takze suma sumarum 18000 SKK za novy strmen lozisko a brzdove segmenty a 4400 SKK za repas sadu (gumicky). X ovy diel, ako to tu pise Samsa pravdepodobne neexistuje (ani sa necudujem, ide o bezpecnost). Toto bolo prve co som sa snazil zohnat. Kazdy R servis do ktoreho som sa dovolal mi povedal to iste "X diel z tychto strmenov nie je". Nevylucujem, ze sa to da niekde zohnat, ale toto je informacia z R servisu.
Tymto nechcem povedat, ze musi byt urcite tvoj problem, ale mozes sa vyhnut strate, ak prekontrolujes vsetko okolo rucnej brzdy.
Laguna II 1,9 dCi 79kW, klima, siber, Carminat, 5,8L/100
Spokojny uzivatel
----> VW Passat 3C 2,0 TDi, DSG 103kW
Zaujimavy postup odvzusnenia bez diagnostiky uvadza autor v knihe "Jak na to" - odpojit akumulator vymenu urobit beznym sposobom (ak som ho spravne pochopilJusbery píše:Pokud budu odvzdušňovat brzdy při výměně kapaliny, je nutné napojit na PC? Někdo tvrdí že ano jiný že ne. Samozřejmě mám ESP.
Asi by to slo preplachnutim systemu novou kvapalinou bez vypustania starej - neskusal som to, system som odvzdusnoval diagnostikou.
-
Milan Černý
- Starting member
- Příspěvky: 20
- Registrován: pon čer 25, 2007 13:24
Tak jsem měsíc neúspěšně sháněl po celé republice prachovku k zadní brzdě.Nakonec to dopadlo tak, že jsem byl nucen objednat ji přímo v Renaultu. Obdržel jsem tzv.opravný KIT k zadní brzdě, který obsahoval jeden kus prachovky a jeden kus gumové záslepky na ovzdušňovací šroub!!!
Když mi sdělili cenu, tak jsem jen zalapal po dechu - 854 Kč.To je naprostá nehoráznost, protože hřeší na to, že to nikde jinde nesežete. Ceny ND u Renultu by měl řešit antimonopolní úřad!
Když mi sdělili cenu, tak jsem jen zalapal po dechu - 854 Kč.To je naprostá nehoráznost, protože hřeší na to, že to nikde jinde nesežete. Ceny ND u Renultu by měl řešit antimonopolní úřad!
kluci riesim vymenu zadnych brzdovych kotucov na Lagy a niekde som tu na fore videl minimalnu hrubku kotucov ale teraz ked to potrebujem tak to neviem najst,neviete niekto???????????????
Renault Laguna II 10/2001 1,9dCi Initiale, 88kw/120k, ;Vyhřívané sedačky; ABS; Tempomat; Přední mlhovky; 8 airbagů; Metalíza; Zrcátka v elektrice; Vyhřívané přední sklo; Palubní PC; Kožený interiér; Dálkové ovládání; Centrální zamykání; Venkovní teploměr; Všechna okna v elektrice; Navigace-Carminat CNI I; 17"ALU kola
co ta to stalo a ake si daval????Giggo píše:Potvrzuju, že nekecáš nyní sem měnilDavidak79 píše:nerad bych kecal, ale myslím 9 mm
Dyž budou tenčí někdo riskuje, že je dokáže zlomit minimálně nebudou schopny odvádět tak dobře teplo a v létě z hory je docela dobře zahřeješ tak, že nezastavíš
Renault Laguna II 10/2001 1,9dCi Initiale, 88kw/120k, ;Vyhřívané sedačky; ABS; Tempomat; Přední mlhovky; 8 airbagů; Metalíza; Zrcátka v elektrice; Vyhřívané přední sklo; Palubní PC; Kožený interiér; Dálkové ovládání; Centrální zamykání; Venkovní teploměr; Všechna okna v elektrice; Navigace-Carminat CNI I; 17"ALU kola
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1624
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
Ja som daval pred 2 mesiacmi zhruba, sada aj s loziskami a pracou vysla na cca 8000 Kcsergej73 píše:co ta to stalo a ake si daval????Giggo píše:Potvrzuju, že nekecáš nyní sem měnilDavidak79 píše:nerad bych kecal, ale myslím 9 mm
Dyž budou tenčí někdo riskuje, že je dokáže zlomit minimálně nebudou schopny odvádět tak dobře teplo a v létě z hory je docela dobře zahřeješ tak, že nezastavíš
Robili mi to v Prahe u Auto Vasenda, neviem presne ake su to ale oni to beru z Autobenexu.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
a to len zadne?????Dehumanizer píše:Ja som daval pred 2 mesiacmi zhruba, sada aj s loziskami a pracou vysla na cca 8000 Kcsergej73 píše:co ta to stalo a ake si daval????Giggo píše:Potvrzuju, že nekecáš nyní sem měnilDavidak79 píše:nerad bych kecal, ale myslím 9 mm
Dyž budou tenčí někdo riskuje, že je dokáže zlomit minimálně nebudou schopny odvádět tak dobře teplo a v létě z hory je docela dobře zahřeješ tak, že nezastavíš
Robili mi to v Prahe u Auto Vasenda, neviem presne ake su to ale oni to beru z Autobenexu.
Renault Laguna II 10/2001 1,9dCi Initiale, 88kw/120k, ;Vyhřívané sedačky; ABS; Tempomat; Přední mlhovky; 8 airbagů; Metalíza; Zrcátka v elektrice; Vyhřívané přední sklo; Palubní PC; Kožený interiér; Dálkové ovládání; Centrální zamykání; Venkovní teploměr; Všechna okna v elektrice; Navigace-Carminat CNI I; 17"ALU kola
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1624
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
anosergej73 píše:a to len zadne?????Dehumanizer píše:Ja som daval pred 2 mesiacmi zhruba, sada aj s loziskami a pracou vysla na cca 8000 Kcsergej73 píše:co ta to stalo a ake si daval????Giggo píše:Potvrzuju, že nekecáš nyní sem měnilDavidak79 píše:nerad bych kecal, ale myslím 9 mm
Dyž budou tenčí někdo riskuje, že je dokáže zlomit minimálně nebudou schopny odvádět tak dobře teplo a v létě z hory je docela dobře zahřeješ tak, že nezastavíš
Robili mi to v Prahe u Auto Vasenda, neviem presne ake su to ale oni to beru z Autobenexu.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
- Giggo
- Experienced member
- Příspěvky: 528
- Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem byl u Vašendy a mám tam destičky Ferodo kotouče bych se musel koknout, ale viděl bych to na stejnej zdroj.Dehumanizer píše:Ja som daval pred 2 mesiacmi zhruba, sada aj s loziskami a pracou vysla na cca 8000 Kcsergej73 píše:co ta to stalo a ake si daval????Giggo píše:Potvrzuju, že nekecáš nyní sem měnilDavidak79 píše:nerad bych kecal, ale myslím 9 mm
Dyž budou tenčí někdo riskuje, že je dokáže zlomit minimálně nebudou schopny odvádět tak dobře teplo a v létě z hory je docela dobře zahřeješ tak, že nezastavíš
Robili mi to v Prahe u Auto Vasenda, neviem presne ake su to ale oni to beru z Autobenexu.
UKRADENÁ
Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1624
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
tiez si zadne menil? a kolko ta to stalo?Giggo píše:Taky jsem byl u Vašendy a mám tam destičky Ferodo kotouče bych se musel koknout, ale viděl bych to na stejnej zdroj.Dehumanizer píše:Ja som daval pred 2 mesiacmi zhruba, sada aj s loziskami a pracou vysla na cca 8000 Kcsergej73 píše:co ta to stalo a ake si daval????Giggo píše:Potvrzuju, že nekecáš nyní sem měnilDavidak79 píše:nerad bych kecal, ale myslím 9 mm
Dyž budou tenčí někdo riskuje, že je dokáže zlomit minimálně nebudou schopny odvádět tak dobře teplo a v létě z hory je docela dobře zahřeješ tak, že nezastavíš
Robili mi to v Prahe u Auto Vasenda, neviem presne ake su to ale oni to beru z Autobenexu.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1624
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
aha, takze zhruba rovnako ako u mnaGiggo píše:Jo měl sem uplně mrtvý kotouče. Cena kolem 8500 aj s prácou, dělali mi ještě nějaký další věci, takže se to blbě rozpočítává.Dehumanizer píše:
tiez si zadne menil? a kolko ta to stalo?
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
Kdyz tady rozebirate ty brzdy a kotouce tak se pridam,,, kotouce budu take kupovat,,jeden kole 1100,- PREMIER - FERODO - FE DDF1364.Pri vymene se musi tez menit lozisko nebo se da jen samotny kotouc ? Ale az opravim brzdici naboje,, protoze se mi spatne vraci rucni brzda ,,to je nemoc ! Jeden jsem dnes do puntiku rozebral, byla to piplacka ale da se to,,pomali a v klidu,,to Vam povim, tam bylo rezu,, jsou tam dve loziska a
jsem to cely dnes cistil to vrchni se mi pomali rosipalo ,,ty jehlicky,,to byla skladanka,,zitra budu delat dalsi stranu. pokusim se zmerit jaky rozmery maji ty loziska,,a pripadne objednam nove do zasoby,,az to odejde ze bych
se pokus je obe vymenit,,nezkousel to nekdo tam nove zalisovat ? Nez kupovat cely naboj za 6000,- jeden. Zitra nafotim jak jsem postupoval.
jsem to cely dnes cistil to vrchni se mi pomali rosipalo ,,ty jehlicky,,to byla skladanka,,zitra budu delat dalsi stranu. pokusim se zmerit jaky rozmery maji ty loziska,,a pripadne objednam nove do zasoby,,az to odejde ze bych
se pokus je obe vymenit,,nezkousel to nekdo tam nove zalisovat ? Nez kupovat cely naboj za 6000,- jeden. Zitra nafotim jak jsem postupoval.
Renault laguna II BG0M05
1,8 16v 2001 Privilege
Laguna III 1.5 dci 81kw
1,8 16v 2001 Privilege
Laguna III 1.5 dci 81kw
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1624
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
no s tymi loziskami, u vasendu mi povedali ze niekedy sa to podari, niekedy nie, ale vacsia pravdepodobnost je ze sa to nepodari a rozsype sa to.RomanP píše:Kdyz tady rozebirate ty brzdy a kotouce tak se pridam,,, kotouce budu take kupovat,,jeden kole 1100,- PREMIER - FERODO - FE DDF1364.Pri vymene se musi tez menit lozisko nebo se da jen samotny kotouc ? Ale az opravim brzdici naboje,, protoze se mi spatne vraci rucni brzda ,,to je nemoc ! Jeden jsem dnes do puntiku rozebral, byla to piplacka ale da se to,,pomali a v klidu,,to Vam povim, tam bylo rezu,, jsou tam dve loziska a
jsem to cely dnes cistil to vrchni se mi pomali rosipalo ,,ty jehlicky,,to byla skladanka,,zitra budu delat dalsi stranu. pokusim se zmerit jaky rozmery maji ty loziska,,a pripadne objednam nove do zasoby,,az to odejde ze bych
se pokus je obe vymenit,,nezkousel to nekdo tam nove zalisovat ? Nez kupovat cely naboj za 6000,- jeden. Zitra nafotim jak jsem postupoval.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
- Giggo
- Experienced member
- Příspěvky: 528
- Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Ta ručka je nemoc a to reznutí tam takyRomanP píše:Kdyz tady rozebirate ty brzdy a kotouce tak se pridam,,, kotouce budu take kupovat,,jeden kole 1100,- PREMIER - FERODO - FE DDF1364.Pri vymene se musi tez menit lozisko nebo se da jen samotny kotouc ? Ale az opravim brzdici naboje,, protoze se mi spatne vraci rucni brzda ,,to je nemoc ! Jeden jsem dnes do puntiku rozebral, byla to piplacka ale da se to,,pomali a v klidu,,to Vam povim, tam bylo rezu,, jsou tam dve loziska a
jsem to cely dnes cistil to vrchni se mi pomali rosipalo ,,ty jehlicky,,to byla skladanka,,zitra budu delat dalsi stranu. pokusim se zmerit jaky rozmery maji ty loziska,,a pripadne objednam nove do zasoby,,az to odejde ze bych
se pokus je obe vymenit,,nezkousel to nekdo tam nove zalisovat ? Nez kupovat cely naboj za 6000,- jeden. Zitra nafotim jak jsem postupoval.
Ložiska nejspíše nevyndáš pokud nemáš hydraulickej lis.
UKRADENÁ
Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001
- Giggo
- Experienced member
- Příspěvky: 528
- Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Svítí brzdy
O víkendu mi byly měněný zadní desky, sražený kotouče, rozhejbanej zadní brzdovej třmen a měněnej hlavní brzdovej válec.
Včera sem sedl do auta zasunul kartu a svítili mi brzdy(zadní brzdový světla). Napadlo mě, že je to nějaký zaseknutý, ale ani po nastartování -> natlakování to nepřestalo. Zkusil sem mírně brzdovej pedál podebrat nohou z spodu nahoru a světla zhasly.
Máte nějakou zkušenost? Předpokládám, že to bude nějakej spínač u brzdovýho pedálu a je spíše zhodou náhod, že odešel nyní než, že to souvisí s výše uvedenejma výměnama.
Dá se ten spínač domácky poštelovat a rozhejbat? Kolik cca může stát novej? Je docela nepříjemný jet, když si všichni myslí, že stále brzdím
Jinak dle mýho soudu kola nebrzdí, pouze svítí světla.
Včera sem sedl do auta zasunul kartu a svítili mi brzdy(zadní brzdový světla). Napadlo mě, že je to nějaký zaseknutý, ale ani po nastartování -> natlakování to nepřestalo. Zkusil sem mírně brzdovej pedál podebrat nohou z spodu nahoru a světla zhasly.
Máte nějakou zkušenost? Předpokládám, že to bude nějakej spínač u brzdovýho pedálu a je spíše zhodou náhod, že odešel nyní než, že to souvisí s výše uvedenejma výměnama.
Dá se ten spínač domácky poštelovat a rozhejbat? Kolik cca může stát novej? Je docela nepříjemný jet, když si všichni myslí, že stále brzdím
Jinak dle mýho soudu kola nebrzdí, pouze svítí světla.
UKRADENÁ
Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host