Stránka 1 z 1

Turbo

Napsal: čtv říj 20, 2016 22:15
od vt_mato
Pekný večer prajem
Bliži sa zima tak by som chcel vedieť ako jazdiť v zime s turbom máme fluenca 1.6dci 96kw :) Cez leto som nechával turbo vychladiť po rýchlej jazde alebo ked som išiel po dialnici. Len teraz neviem ked bude studeny motor vonku mráz do kolko otačok ho vytáčať a načo si davať cez zimu pozor pri turbe.

Budem rád za názory a rady majitelov DCI motorov :)

Re: Turbo

Napsal: čtv říj 20, 2016 23:02
od mudr.hematolog
Prvu minutu pripadne dve by som nechal povrčať motor na mieste a potom postupne zvysovať záťaž. Plny vykon až pri zohriatom motore, čo v zime može byť aj 25-30km. Teplota vody ukazuje ako je zohriata voda, ale nie olej, čiže aj ked Ti už ukazuje kontrolka zahriaty motor, par km ho ešte mozes trocha posetrit.
Po sviznej jazde urcite je dobre nechat opat chvilku pobezat motor na volnobeh.
Samozrejme zaklad je pravidelna vymena oleja a necakat na 30.000km.
Vela stastnych km prajem.

Re: Turbo

Napsal: ned říj 23, 2016 21:33
od exFF
Stejně do toho sedne manželka a ta to po výjezdu z vesnice okotlí na min 3000 otáček... Co už, vysvětlovat jí, jak s tím jezdit, aby měla o litr menší spotřebu jsem taky vzdal... :)

Re: Turbo

Napsal: stř lis 02, 2016 15:48
od Rado77
Moja zase jazdi super, ale furt po nej v aute najdem kade-tade flasky a plechovky od ladovej kavy, hrkoce to vo dverach, pri pake....a hovorim jej "fajci vonku pri aute, nesadaj si do auta s cigou, aj ked mas (vraj) otvorene dvere"....ale ne. Sadnem do auta po nej, plus este ten vlhky vzduch - total kandel, a to som sam fajciar.... :-) Potom musim vetrat....samozrejme do inzeratu uvediem tradicne "nefajciar, garazovane" .... :-) To bol ale prispevok k veci, co?