Výběr Fluence

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
MarkSkylark
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: sob čer 25, 2016 09:40

Výběr Fluence

Příspěvek od MarkSkylark » sob čer 25, 2016 09:50

Zdravím všechny.
Mám v plánu pořídit novější vozidlo především na cestu do práce (2x19km) a občasné popojízďky po okolí, jednou za čas cesta cca. 800km. Výběr padl právě na Fluence a proto se chci zeptat, jak jste spokojeni s vozidlem? Konkrétně mám na mysli 1.6 benzin. Stačí podle vás motor? Co interiér po delší době, jaké jsou podle vás největší slabiny(ne jen interiéru ale vozidla obecně)? Mám zatím podržený tenhle http://www.sauto.cz/osobni/detail/renau ... e/16879553 . Byl by to můj první Renault, tak se chci co nejlíp informovat. :)

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Výběr Fluence

Příspěvek od Paulix96 » sob čer 25, 2016 11:56

Sice nemám Fluence, ale Megane III, nicméně ty motory jsou stejné. Mám 81kw variantu a motor je až překvapivě živý ;) Při předjíždění je však nutno podřazovat, sílu má až ve vyšších otáčkách. Mám najeto nějakých 46 tisíc a interiér je jako nový, ale nevím jestli je stejný jako ve Fluence... Slabiny neznám, bohužel, snad jen přesuvník u motoru...
Jinak ten na fotce vypadá slušně, ale připomíná mi Generation verzi u Megane, jelikož má klíč a ne kartu.

MarkSkylark
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: sob čer 25, 2016 09:40

Re: Výběr Fluence

Příspěvek od MarkSkylark » sob čer 25, 2016 16:52

Paulix96 píše:Sice nemám Fluence, ale Megane III, nicméně ty motory jsou stejné. Mám 81kw variantu a motor je až překvapivě živý ;) Při předjíždění je však nutno podřazovat, sílu má až ve vyšších otáčkách. Mám najeto nějakých 46 tisíc a interiér je jako nový, ale nevím jestli je stejný jako ve Fluence... Slabiny neznám, bohužel, snad jen přesuvník u motoru...
Jinak ten na fotce vypadá slušně, ale připomíná mi Generation verzi u Megane, jelikož má klíč a ne kartu.
¨

Nevadí, i tak díky za reakci, každá rada dobrá. Snad se ještě někdo ozve, každopádně "naživo" si ho pojedu vyzkoušet začátkem příštího týdne. :)

Uživatelský avatar
nechy_
Starting member
Příspěvky: 99
Registrován: sob pro 29, 2012 20:21
Bydliště: Pendluji mezi Pce a HK

Re: Výběr Fluence

Příspěvek od nechy_ » pon čer 27, 2016 13:07

Mám Fluence kupovaného v lednu 2013, po měsíci předělán na LPG a za tu dobu najeto 100tkm a až na pár drobných problemů s montáží LPG, je to již vyřešeno a funguje relativně cajk.
Interiér vypadá pořád dobře, jediný problém jsou sedačky, obě přední byly vyměněny cca po roce a půl a moje už je zase s dírou v bočnici.
Sám to auto mám na dojíždění do práce 2-4x denně 22km, takže podobně jako ty. Krom výměny oleje a filtrů jsem nic zatím neměnil a auto drží.
Fluence 1.6 81 kW Šedá Cassiopee KNG Techno feel verze vyroba 3Q/2012 :)
LPG sekvence Tartarini,Flashlube.Onboard kamera DOD GS600,GS3000 a GS9000 :)
A nějaká zákl.výbava proti měření.:)

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Výběr Fluence

Příspěvek od Rado77 » pon čer 27, 2016 14:06

MarkSkylark píše:Zdravím všechny.
Mám v plánu pořídit novější vozidlo především na cestu do práce (2x19km) a občasné popojízďky po okolí, jednou za čas cesta cca. 800km. Výběr padl právě na Fluence a proto se chci zeptat, jak jste spokojeni s vozidlem? Konkrétně mám na mysli 1.6 benzin. Stačí podle vás motor? Co interiér po delší době, jaké jsou podle vás největší slabiny(ne jen interiéru ale vozidla obecně)? Mám zatím podržený tenhle http://www.sauto.cz/osobni/detail/renau ... e/16879553 . Byl by to můj první Renault, tak se chci co nejlíp informovat. :)
Ahoj ahoj,

tak ja mam presne tento isty (ale po-facelift), ale tiez manual klima a start klucom. Sedacky budu teda rovnake.
>Interier - je uple ok. Fakticky nic tam nevrzga, nerezonuje, nebuchoce na jamach. Mnohym z nas sa akurat objavilo lupanie v B-stlpiku vodica pri prejazde nerovnosti, vraj na to bola aj zvolavacka
>Motor - je v pohode na bezne jazdenie. Ako chlapci pisali, bezporuchovy. Po rokoch zacne klasicky zlobit niektora z cievok, no a ten presuvnik sa moze po case prejavit. Co mne osobne vadi je klima, resp. chovanie kompresora. Na Flu 1,6 , tym ze je o 100 kil tazsi ako bol MII a plni Euro5 normu je citit na znizeni vykonu motora, ze kompresor bezi. Na MII som skoro ani necitil v pedali plynu ze kompresor je zopnuty. A dalsia vec je ze kompresor sa tu uz zapina/vypina podla potreby, nebezi proste stale po zapnuti klimy ako to byvalo na MII. A tym ze sa spojka kompresora zapina/vypina podla potreby, prejavuje sa to "kopancami" do kasne. Mas zapnutu klimu, ides napr. na 4-rke 60km/h, a zrazu kopanec, kompresor sa vypne a aj ked mas pedal plynu bez pohnutia rovnako stlaceny, auto trochu zrychli. A po 10 sekundach napr. zase kompresor zopne, kopanec, auto mierne strati vykon. Pri zapnutom kompresore a sviznej jazde alebo rozbehoch je to dost zle, pedal plynu musis davat az na podlahu ked sa chces sviznejsie rozbehnut. Takze toto mi vcelku vadi v porovnani s MII. Na dialnici tie kopance uz ale vobec necitit, a kedze je auto rozkotulane na 130, tak ani ubranie vykonu necitit. Ale pri beznej jazde mestom to proste citit je. No a spotreba, to je kazdeho osobna vec, ale moja je priemerka 8,2-8,4 , a to nejazdim vobec divoko, ani to nezeniem nad 3500rpm. Ale jazdime kratke trasy 95% mesto.
>Auto ako take - je v podstate drziak. Tym ze navyse by si mal slabsiu vybavu, odpada aj kopec moznych elektrickych problemov do buducna. Co este...no, dvere sa zavieraju po 3 rokoch s rovnakym zvukom ako od novoty, paka radi stale rovnako, motor zvukom stale rovnaky, v zasade po 3 rokoch ziaden problem. Teda ja som mal svoj specificky problem s posilovacom riadenia, ale to som uplne ze vynimka. Inak super, vsetko funguje ako treba, a vyzera ze by aj mohlo dalsich zopar rokov.

Ako kopec veci mohlo byt trochu lepsich, hlavne co sa odhlucnenia tyka. Napr. pustim odhmlievanie zadneho skla a spod palubovky pocujem stuknut relatko. A tiez mohli lepsie odhlucnit motor, ale aj dunive zvuky od zadnej napravy pri prejazde nerovnosti. Dalej citit tuto slabsiu vybavu na tvrdsich sedadlach, stredova laktova opierka je uplne tvrda, tam je na plaste mozno tak max. pol centi molitanu, potiahnuteho latkou. Proste je to tvrde. Brzdy su primerane, i ked slabsie ako som mal na MII. Na zadnych sedadlach je vcelku hodne miesta aj na nohy, aj na hlavu. K sedadlam - v tejto vybave bohuzial nie je nastavovanie bocnych bedrovych opierok na krize, to mi trochu vadi. A zase fajn je to, ze je to sedan, a nie je ziaden problem do buducna s elektrikou, ktora sa na hatchbackoch lubila kazit hlavne v prechodke kablov do kufrovych dveri. Tu nic take nie je, nie je ani zadny stierac a teda ani ostrek zadneho skla. Proste sa tam na kufrovych dverach a zadku celkovo nema co pokazit. Mne osobne velmi padli vhod parkovacie senzory, ktore som si nechal dorobit, bez nich by som to cele poobijal hned, lebo som vobec nemal odhad, nie je v spetakoch vidiet koniec kufra. K inzeratu - rocnik, najazdene km a cena zodpovedaju. Nechal by som si vytlacit v autorizaku historiu ukonov.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Re: Výběr Fluence

Příspěvek od Jean ViC » pát črc 08, 2016 10:51

ja pises s temi "kopanci" tak tohle jsem resil u fluence 2012 s automatickou klimou ze nemel variabilni vykon kompresoru klimatizace takze kdyz nebylo uplne horko, tak to spinalo a vypinalo za jizdy a pri pomalem popojizdeni to dost citit...
po faceliftu jsem se nedocetl ze by si nekdo stezoval ale to neznamena ze to opravili :)
vlastne tenhle problem mi prijde uplne nejhorsi vec z fluence, komu to nevadi stastny to uzivatel vozidla :D protoze jinak to je fajn vozidlo za ty penize co stalo fluence technofeel v roce 2012
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Výběr Fluence

Příspěvek od Rado77 » sob črc 09, 2016 08:41

Pre mna je najhorsia vec asi odhlucnenie od motora. Lebo pri tom spinani/vypinani kompresora to je pocut, saharu pocut tiez ako zopina/vypina. To odhlucnenie by fakt spravilo uplne iny dojem z auta. No a druha vec je ten znizeny vykon motora - uz tym ze je to Euro5 a o 100 kil tazsie ako bol MII, motor je lenivejsi sam o sebe. A plus ta zopnuta klima, no proste to na vykone motora vcelku citit. Inak spokojnost, ale ma zatial len 3,5 roka, tak uvidime do buducna...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Výběr Fluence

Příspěvek od Paulix96 » sob črc 09, 2016 19:22

Ad Rado77. Stejný problém mám s Meganem, taky odfláknuté odhlučnění motoru. Naštěstí se to dá řešit dodatečnou instalací fólií na kapotu. Těch fólií je povícero a pohlcuje a měly by pohlcovat hluk i vibrace. Nicméně to ještě musím prozkoumat, aby nedocházelo k přehřívání motoru...

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: Výběr Fluence

Příspěvek od soptik » sob črc 09, 2016 19:28

Ta kapota ti moc nepomůže, už se to tady řešilo. Chtělo by to komplexně ( přepážka, dveře, podlaha a i ta kapota).
Megane II 1.6 16V r.v.2009

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Výběr Fluence

Příspěvek od Paulix96 » sob črc 09, 2016 20:10

To mám v plánu taky ;) Podběhy, dveře, podlahu, kufr, atd...
Sice s tím bude sr*ní, ale řekl bych, že to bude stát za to, ta 1.6 je při 130 docela dost hlučná.

Raděj konec OT

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů