Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Moderátor: Moderators General
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Potom bych se divil, ze by prekopali rozvody z remenu na retez.. ve stredu jedu do Pyramidy Pruhonice a na vse se radne zeptam a pak sem napisi.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
ODKAZ
(podle mne dobrá volba)
(podle mne dobrá volba)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Tak ze navsivil jsem dneska zase autosalon ( asi ten ve kterem uskutecnim nakup ) a konecne jsem se dostal k prodejci ktery mi ukazal alespon "papirovy" rozdil motoru Duster vs Fluence.
Duster:1.6 16v SCe 84 kW 156 Nm/4000 ot, Fluence: 1.6 16v ? 84kW 151 Nm/4250 ot...alespon neco
Duster:1.6 16v SCe 84 kW 156 Nm/4000 ot, Fluence: 1.6 16v ? 84kW 151 Nm/4250 ot...alespon neco
Naposledy upravil(a) goordon dne pát lis 20, 2015 10:55, celkem upraveno 1 x.
Renault Fluence Limited 1,6 16V 84 kW SCe EU6
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
A nedá sa to pozreť ten motor v nejakej predvádzačke?
HR16DE (nissan):
http://www.aichikikai.co.jp/en/products ... index.html
http://auto-database.com/image/renault- ... -97684.jpg
Tu je verzia s CVT pre chudobných arabov:
http://www.renault.co.tz/CountriesData/ ... ure_TZ.pdf
HR16DE (nissan):
http://www.aichikikai.co.jp/en/products ... index.html
http://auto-database.com/image/renault- ... -97684.jpg
Tu je verzia s CVT pre chudobných arabov:
http://www.renault.co.tz/CountriesData/ ... ure_TZ.pdf
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Z 3 poslednich mist kde jsem byl maji 2 prvni jako predvadecku 81 kW benzin a to treti naftu..tak babo rad.
Renault Fluence Limited 1,6 16V 84 kW SCe EU6
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Co si mam predstavit pod terminem 5 let kondicni prohlidky zdarma? Diky
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
to je tady takováto služba - http://www.renault.cz/servis/udrzba-voz ... o-vozu.jsp - ve výsledku si to každý dokáže zkontrolovat sám.
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Aha, ale lepsi nez nic na podobne, ale placene prohlidky jsem obcas zajel do Fiatu (zatim mam stale Fiat Bravo) a obcas meli v akci, ze udelali i diagnostiku, takze clovek mel dobry pocit, ze mu auto nehazi nejake chyby.
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Tak nový motor má o 5 koní více, tedy 115 koní a rozvody jsou poháněné řetězem. Více jsem se k tomu nedozvěděl
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
A neskusal si vysnorit Nissan forum, ci tam k tomu motoru chlapci nieco nepisu?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
igi píše:Tak nový motor má o 5 koní více, tedy 115 koní a rozvody jsou poháněné řetězem. Více jsem se k tomu nedozvěděl
No vidis, ja jsem se na te rozvody ptal taky a mne zase rekli je tam remen.
Renault Fluence Limited 1,6 16V 84 kW SCe EU6
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
V ČR je skladoviek s tým motorom mraky (viď ponuka na renault.cz), je fakt zvláštne, že je o tom motore tak málo informácií.
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Tak auticko objednane, nakonec jsem se rozhodl pro verzi LIMITED, preci jen budu mit auticko tak 6 let, tak at dela radost
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Tak uz ho mam doma a je tam remen... tak snad je to ta 115 ps verze... nevim jak bych ji od 110 ps odlisil.
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Takze to bude ten motor z nissanu proto ze tam je skoro na 100% retez
Naposledy upravil(a) goordon dne sob říj 22, 2016 15:50, celkem upraveno 1 x.
Renault Fluence Limited 1,6 16V 84 kW SCe EU6
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
A skutečně je to ta "silnější" verze s 84 kW? Podle webu Renaultu by v tom novém motoru měl být řetěz.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Web Rencka moze trochu klamat v tych vykonoch, tusim kvoli nizsim poistkam ci co to...Aj v papieroch k autu je to potom schvalne trochu nizsie. Tusim kvoli tomu to tak robili... Lebo raz udaju 109koni, 110, 113, 115. Ale motor je v zasade furt ten isty
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Da se to nejak vycist z VINka? Technicak budu mit az pristi tyden.
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Na motore je vyrazeny kod motora - K4M alebo H4M? Alebo nieco ine??
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Takze na motoru mam vyrazeno H4MD7, poslal jsem dotaz na Renault a volali mi, ze je to ten novy motor s 84kW, mimo jine se dava i do Dacie Duster nyni a ma mit retez!!! No sel jsem se podivat do motoru jeste jednou a proste tam zadny retez nevidim, pouze remen viz. foto. Kazdopadne na motoru je vyrazeno H4MD7. Na Dacii forum jsem zjistil toto: Zdravím. Já jsem po 2 měsících čekání na Duster 1,6 SCe 4x2 Acces a najetí 1200 km zjistil toto : Motor typ Renault, Billancourt France, H4MD7, d=78, h=83,6mm, 16v, 84kW/5500ot., Natural 95.
O retezu a remenu se nikde nic teda nepise, tak uz tomu prestavam rozumet, kazdopadne se pristi tyden chci stejne zastavit do servisu protoze mi prijde, ze se nejak vikla do stran brzdovy pedal, tak aby to nejak utahli a zeptam se a at mi to v motoru i ukazi.
O retezu a remenu se nikde nic teda nepise, tak uz tomu prestavam rozumet, kazdopadne se pristi tyden chci stejne zastavit do servisu protoze mi prijde, ze se nejak vikla do stran brzdovy pedal, tak aby to nejak utahli a zeptam se a at mi to v motoru i ukazi.
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Aha tak ani za boha sem tu fotku nenahraju i kdyz ma uz jen 66kb.. Omlouváme se, ale bylo dosaženo maximální velikosti příloh.
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Tohle jsem jeste nasel na netu:
Nové staré motory
Právě na takové jezdce cílí i značka Dacia – u ní nás hodně zajímal osud atmosférických šestnáctistovek. A technický ředitel Luděk Šára nás překvapil: aktuální benzinové motory 1.6 8V (interně označené K7M) a 1.6 16V (K4M) budou nahrazeny atmosférickým agregátem téhož objemu, avšak jiné konstrukce s označením H4M, který vznikl ve spolupráci s Nissanem a vychází ze stejného konceptu jako aktuální zážehové motory 0,9, 1,0 a 1,2 l
Jeste me napada, zda ten remen co vidim nepohani jen altik a klimosku, a retez je nekde schovany na ktery nevidim.
Nové staré motory
Právě na takové jezdce cílí i značka Dacia – u ní nás hodně zajímal osud atmosférických šestnáctistovek. A technický ředitel Luděk Šára nás překvapil: aktuální benzinové motory 1.6 8V (interně označené K7M) a 1.6 16V (K4M) budou nahrazeny atmosférickým agregátem téhož objemu, avšak jiné konstrukce s označením H4M, který vznikl ve spolupráci s Nissanem a vychází ze stejného konceptu jako aktuální zážehové motory 0,9, 1,0 a 1,2 l
Jeste me napada, zda ten remen co vidim nepohani jen altik a klimosku, a retez je nekde schovany na ktery nevidim.
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
No retaz al. remen aj tak neuvids, je to pod deklami. To co vidno je len remen prislusenstva (altik, klima) a ten je vzdy drazkovy gumovy. Ale ak je to ten "1.6 SCe" motor, tak rozvod je naozaj retazou Vid video, ku koncu ked to stihnes pauznut, uvidis rozvod retazou, ale uz pri pohlade na vacky a ich presuvnik vidno tenke ozubene kolesa, takze jasna retaz : https://www.youtube.com/watch?v=BC7-DbVJY0Y
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Jj, ten běžně viditelný řemen pohání altík. Popis motoru je jasný. Tak ať dobře slouží!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Takze sa potvrdilo, co som pisal uz davno, ze to bude asi motor od Nissanu. Bol by nezmysel upravovat stary motor a montovat ho len do Fluenca, kedze z Meganov atmosferu stiahli. Zastupenie Renaultu disponuje fakt skvelymi a aktualnymi informaciami, kedze doteraz tvrdili, ze pojde o upraveny stary motor K4M.
Celkom by ma zaujimalo, aku hodnotu krutiaceho momentu budes mat uvedenu v technicaku.
Mozno zbehnem do Renaultu vyskusat, celkom ma zaujima, ci je ten motor aspon o trochu zivsi....
(Posledne dva vikendy som mal Giuliettu a novu 170kW X1-ku , to bol iny masaker.)
Celkom by ma zaujimalo, aku hodnotu krutiaceho momentu budes mat uvedenu v technicaku.
Mozno zbehnem do Renaultu vyskusat, celkom ma zaujima, ci je ten motor aspon o trochu zivsi....
(Posledne dva vikendy som mal Giuliettu a novu 170kW X1-ku , to bol iny masaker.)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů