Check injection system

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

hdano
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: čtv črc 08, 2010 11:29

Check injection system

Příspěvek od hdano » čtv bře 08, 2012 22:53

Zdarec, uz ste sa s tym niekto stretli?
Přílohy
2012-03-08 22.51.22.png
Naposledy upravil(a) hdano dne čtv črc 16, 2015 14:15, celkem upraveno 1 x.
FLUENCE Exception 1,6 16V 81 kW/110 k + Navigačný a komunikačný systém Carminat TomTom, farba béžová cendré

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Check injection system

Příspěvek od Concionator » pát bře 09, 2012 00:24

Ještě jsem to neviděl, ale někdo to tu v diskusi řešil. U něho to snad byla nějaká jednorázová mimořádnost v podobě špinky nebo námrazy. Kdyby se to už neopakovalo, neřešil bych to. Ale pokud ano, hned bych se obrátil na Renault. Stát se u nového vozu může cokoli, proto je k tomu ta záruka, aby se případné mušky vychytaly bez újmy majitele.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
stucik
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: stř bře 17, 2010 21:50

Re: Check injection system

Příspěvek od stucik » pát bře 09, 2012 09:22

Měl jsem to taky. Když se odpojí konektor který má něco dočinění s přípravou paliva a zpětně zapojí-tak to zahlásí. Kazdý odpojený konektor i při vypnutém motoru se zapíše do chybových hlášek do řídící jednotky- mám vyzkoušené.V servisu to uvidí při diagnostice.
Lepší odpojit baterii a pak laborovat.Bez napětí -žádný zápis.

hdano
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: čtv črc 08, 2010 11:29

Re: Check injection system

Příspěvek od hdano » ned bře 11, 2012 18:49

A kde by som ten konektor mal hladat?
Zvrchu motora, niekde zospodu alebo ......?????
Aspon priblizne.Mozno je iba zasraty konektor.
Ako si to vyriesil?
FLUENCE Exception 1,6 16V 81 kW/110 k + Navigačný a komunikačný systém Carminat TomTom, farba béžová cendré

Uživatelský avatar
stucik
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: stř bře 17, 2010 21:50

Re: Check injection system

Příspěvek od stucik » ned bře 11, 2012 19:40

P3110001.JPG
odpojené jsem měl tyto dva. V servisu mě řekli že se po odpojení nastaví trvalé hodnoty a motor jede o něco hůře.Zpět to nastaví vymazáním poruch v servisu.Řekl jsem, že se mě nezdá výkon motoru-trvá to 5 minut.

hdano
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: čtv črc 08, 2010 11:29

Re: Check injection system

Příspěvek od hdano » pát bře 23, 2012 12:19

:evil: :evil: :evil:
Naposledy upravil(a) hdano dne čtv črc 16, 2015 14:16, celkem upraveno 1 x.
FLUENCE Exception 1,6 16V 81 kW/110 k + Navigačný a komunikačný systém Carminat TomTom, farba béžová cendré

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Check injection system

Příspěvek od Hounddog » stř čer 06, 2012 14:10

Skus si toto naliat do nadrze: http://www.retech.com/sk/vyrobky/2/18
Ja osobne to nalievam do auta raz za 10 000km celu lasku do 50l benzinu. Niekto v tom nevidi zmysel ale svojho casu som mal problem s kolísanim otácok a odvtedy v pohodke.
Niekde som dokonca aj cital ze presne takto mal chlapik poruchu vstrekovacov vysvietenu, nalial to tam a odvtedy nic.
Ja mam nabehaných takmer 30 000 km. a este sa mi nastastie nic taketo nevypisalo. Inac mi to odporucili v Servise Renault a tam to aj kupujem. Celá ta sranda vyjde na nejakych 12 Eur.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Check injection system

Příspěvek od Concionator » stř čer 06, 2012 14:54

Jak může technik Renaultu doporučit dolévání do paliva čehokoli, co není dáno od výroby? Byť to pomáhalo sebevíc... Je to jen zastínění problému.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Gil
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: sob črc 17, 2010 23:56
Bydliště: Brno

Re: Check injection system

Příspěvek od Gil » stř čer 06, 2012 15:46

A proč by technik nemohl doporučit něco co není dáno od výroby?Zkušenosti jsou někdy víc než servisní manuál.
Mě taky Retech pomohl
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Check injection system

Příspěvek od Concionator » stř čer 06, 2012 19:07

Protože nový motor by z výroby ani bez speciálního maziva žádné problémy vykazovat neměl, zkušenosti nezkušenosti. Je to nové auto a možná chyba (teď myslím reálnou, což být nemusí) vstřikovacího zařízení řešená u něho aditivem je kravina.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

sappa
Advanced member
Příspěvky: 394
Registrován: stř bře 10, 2010 20:33
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Check injection system

Příspěvek od sappa » stř čer 06, 2012 20:49

ono to nieje ani tak o vstrekovacoch ale otom aky benzin nafta sa tankuje a priznajmesi nie vzdy je to kvalita aka ma byt a v palivovom systeme sa usadza vselico tak taketo aditiva mozu pomoct rozpustat tento sajrajt a tym padom aj zlepsit chod motora
Fluence Privilege 1.5 dci (105k),
Obrázek

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Check injection system

Příspěvek od Concionator » stř čer 06, 2012 21:23

Takto formulováno to naprosto vystihuje stav věci. Ale od technika posuzujícího chování nového vozu bych stejně asi čekal jinou reakci než doporučení aditiva.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Check injection system

Příspěvek od Hounddog » čtv čer 07, 2012 08:49

Ja som este problem so vstrekovacmi nikdy nemal ale toto tam dávam ako prevenciu. Conci chceš mi povedať že diesel sa ti bez aditíva bude v zime správať ako pri 30 stupnových horúčavach? Mal som možnosť vidiet štartovanie rocnej laguny co to robilo.
Ten motor určite pojde s retechom aj bez neho, ale keď to nieje taka položka a pomáha to tak prečo by som ho raz za čas nenalial aj do nového auta.
A ver mi že ak ma motor závažnejšiu poruchu vstrekovania tak ho neutíši ani žiadne aditívum. Pri dnešných "elektromobiloch" kde všetko prechádza cez snímače a čidla spraví bordel aj drobna nečistotka a už to hlási poruchu.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Gil
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: sob črc 17, 2010 23:56
Bydliště: Brno

Re: Check injection system

Příspěvek od Gil » čtv čer 07, 2012 12:07

Concionator píše:Takto formulováno to naprosto vystihuje stav věci. Ale od technika posuzujícího chování nového vozu bych stejně asi čekal jinou reakci než doporučení aditiva.
Auto je měsíc po záruce, tudíž tvrdit "nový vůz" moc nesedí. Za tu dobu co ho má, proteklo na 99% motorem plno sra.ek, které mají v našich končinách s benzínem nebo naftou bohužel pramálo společného a rada od technika mi přijde mnohem lepší-mimochodem je to rada za cca 200,-Kč a možná pomůže, než stylem pane přivezte to a mi vám za bambilion vyměníme co uznáme za vhodné. (50na50 třeba to vyjde)
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Check injection system

Příspěvek od Concionator » čtv čer 07, 2012 12:29

No, to je pravda, Gile, uniklo mi, že je to krátce po záruce, resp. že záruka byla jen standardní. V takovém případě už je pak řešení aditivem lepší. U té nafty je to, Hounddogu, něco jiného, ale o ní jsem nemluvil. Pod snímkem zaznamenávajícím zmiňovaný problém je v podpisu uvedeno, že jde o benzín, který je navíc v podání zasloužilé renaultí jednašestky spíše nevybíravým konzumentem všelijakých dobrot, které se prodávají v naší zemi. Proto mě to překvapilo.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Check injection system

Příspěvek od Hounddog » čtv čer 07, 2012 13:15

Ja viem že ide o benzin. Jak bolo spomínane na SVK ani v CZE nenájdete kvalitný benzin. Určite tým nič nepokazí keď to aditívum skusí.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

hdano
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: čtv črc 08, 2010 11:29

Re: Check injection system

Příspěvek od hdano » ned čer 10, 2012 09:24

Zdravim, takze po dlhsej odmlke by som rad oznamil, ze problem je "dufam! " vyriešený.
Páni servisáci mi vymenili snimac polohy nejakeho hriadela(fakt si nespomeniem aky), takze zatial je pokoj. :!: :?:
Naposledy upravil(a) hdano dne stř srp 15, 2012 19:22, celkem upraveno 1 x.
FLUENCE Exception 1,6 16V 81 kW/110 k + Navigačný a komunikačný systém Carminat TomTom, farba béžová cendré

Mates66
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: úte lis 08, 2011 14:22

Re: Check injection system

Příspěvek od Mates66 » ned čer 10, 2012 09:47

hdano:Nechci strašit, ale rekl bych, že to bylo čidlo vačky na sacích,které posílá info el.mag a ten řídí předsuvník.:(

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Check injection system

Příspěvek od Hounddog » ned čer 10, 2012 11:16

Nebol to nahodou snimac vackoveho hradela?
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Check injection system

Příspěvek od Hounddog » pon čer 11, 2012 08:03

Páni len taká otázočka.....tankujete 95ot. Benzín alebo 98ot. ?
Ja som teraz hodil 98čku a zdá sa mi že ten motor je akýsi kultivovanejši.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Check injection system

Příspěvek od Concionator » pon čer 11, 2012 13:15

Tankuju Optimal 95, což je de facto Natural 95 Premium, vylepšený o nějaká aditiva. Výhody má především v zimě.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Check injection system

Příspěvek od Hounddog » úte čer 12, 2012 09:47

Ja som teraz 98 skusil po prvá krat a chcem si vyskúšať či to je aj rentabilne (svojímspoôsobom) tankovať......ako sa to odzrkadlí na spotrebe. Učite tam netreba čakať nejake výrazne zmeny. šak rozdiel medzi týma dvoma palivami je len v odolnosti voči detonačnému spoaľovaniu.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
makkynka
Experienced member
Příspěvky: 705
Registrován: čtv srp 19, 2010 20:24

Re: Check injection system

Příspěvek od makkynka » úte čer 12, 2012 11:12

Hounddog píše:Ja som teraz 98 skusil po prvá krat a chcem si vyskúšať či to je aj rentabilne (svojímspoôsobom) tankovať......ako sa to odzrkadlí na spotrebe. Učite tam netreba čakať nejake výrazne zmeny. šak rozdiel medzi týma dvoma palivami je len v odolnosti voči detonačnému spoaľovaniu.

Ehm neni to nahodou oktanove číslo? Tedy natural 95 obsahuje jen 5% příměsí a natural 98 jen 2% tedy kvalitnější? Menší spotřeba a lepší pro motor.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Check injection system

Příspěvek od Concionator » úte čer 12, 2012 11:15

No, menší spotřeba, ale téměř neporovnatelně. Hlavním přínosem je opravdu menší detonace. Pro motor, který je na to uzpůsobený, což fluence je, to samozřejmě asi v nějakém hodně dlouhodobém pohledu lepší je, nutné však nikoli.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Check injection system

Příspěvek od Hounddog » úte čer 12, 2012 13:51

Ano makkynka je to OČ......Oktánovym číslom sa vyjadruje odolnosť voči detonačnému spaľovaniu. Čim ma benzin viac oktánov tak tým mje odolnejši.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů