Kúpili by ste si Fluence znovu?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět

Kúpili by ste si Fluence znovu?

Áno
79
75%
Nie
27
25%
 
Celkem hlasů: 106

Homelessbar
Junior member
Příspěvky: 207
Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Homelessbar » sob kvě 20, 2017 10:26

Já mám doma 2 auta, Fluence 1,6 a Tipo 1,4 (od loňského roku) na obou dvouch jezdím stejně a stejné trasy - Fluence spotřeba 7,3, Tipo spotřeba 6,3 - nejezdím zlehkou nohou, spíše se nebojím prošlápnout plyn na podlahu. U Tipa zase při volnoběhu a nebo při jízdě bezplynu to ukazuje spotřebu 2l/100 km

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1307
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Renaulťák » sob kvě 20, 2017 10:33

Zefku, pokud nekdo chce jezdit opravdovym mestskym provozem, musi i trochu slapat na plyn. Treba i na tech par metru. Je velky rozdil, jestli na zelenou projede deset aut, nebo tri. To se mi rano stava dost casto. Pet cervenych je trochu moc. Pritom hned za krizovatkou vznikaji mezi aut rozestupy jak na dalnici. Na dalsi krizovatce vyuziva brzdeni motorem, tak odestup udela pro nemeckou dalnici a jiz neprojedou ani tri.
Myslim si, ze kdyby vypadli z krizovatky vsichni co nejdriv, zrychlil by se provoz a tim pocet razeni a stani a tim by byla i relativne nizssi spotreba.
Od známych loudalu dost casto slysim, ze se prizpusobuji svym schopnostem, stavu vozisla a bla bla bla. Ja si myslim, ze pak takovy nejisty ridic, ktery nezna po deseti letech auto, ani trasu, by nemel mit pravo ridicak vlastnit.
Tento tyden jsem vytahl na dva dny jednu stopu a byla to hruza. To co se ve spickach da v kazdem motorkarskem kulturnim svete je na SK stale horsi.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Zefek » sob kvě 20, 2017 12:00

To asi záleží taky na typu města a hustotě dopravy. Problém taky je, jak ty semafory na sebe navazují, což ve většině měst nefunguje. Proto jsem psal, že tomu asi nikdy neporozumím, když to funguje třeba takto:

Křižovatka, stojím na červené a za křižovatkou vidím, že se to začíná ucpávat - asi 200 metrů za křižovatkou je semafor, na kterém je červená. Na mém semaforu blikne zelená a ... auta z předchozího směru stojí v křižovatce. Tady prostě víc než tři auta na zelenou neprojedou, protože prostě není kam :) Zatím co je na tom semaforu o 200 metrů dál červená, na semaforu, který je za dalších 200 metrů, je zelená. Mezi těmito dvěma semafory není jediné auto. A mám vysledované, že jakmile skočí na semaforu 200m za křižovatkou zelená, skočí na tom dalším červená :)

Já osobně nevidím problém v tom, že to někdo zdržuje pomalým rozjezdem a bržděním motorem, ale v tom, že ty semafory na sebe nenavazují. Takhle si v pohodě můžeš počkat na pět červených, protože před tou křižovatkou jsou další tři semafory a už se mi to stalo, že jedu od červené k červené. Ale už po těch letech mám vyzkoušené některé semafory, že když jedu určitým tempem, tak na tom dalším dojedu na oranžovou, nebo i na začátek zelené, takže se zase nezdržuju dalším rozjezdem, tj. projede daleko více aut, než kdybych se tam přihnal, zastavil, skočila zelená a mezitím se to začalo zastavovat za mnou, protože každý rozjezd chvilku trvá.

A pak mi taky vadí to, že většinou ten, kdo jede stylem plný plyn - brzda, takhle nejede jen v hustějším městkém provozu, kde bych to teda snad mohl nějak pochopit, ale jede tak pořád a pro ostatní je toto chování dost nečitelné z pohledu předvídavosti jeho chování, protože třeba začíná brzdit až později a brzdí intenzivněji. Nejde ani tak o to, že by na to člověk nebyl připraven, ale právě proto pak udržuju větší rozestup, abych byl nachystaný a měl to pokryté i zezadu :)

Podle mě je ta problematika komplexní a nedá se tak říct, že za a) je správně. Je to souhrn více věcí a faktorů. Btw. u nás máme semafor, kde je zelená je tak krátká, že projede jen jedno, max. dvě auta.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1307
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Renaulťák » sob kvě 20, 2017 13:54

Vetšina mest ma tzv inteligentni rizeni dopravy, v ruznych casech jsou jinak nacasovane a nektere snimaji hustotu provozu. Kdyz se nekdo nepostavi na najezdu na smycku, muzete cekat pul dne.
Dopravni inzenyri se take musi projevit, a pak jsou specialni tvary krizovatek, kratke najezdy a vyjezdy a kruhove objezdy jako z detského hriste.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

fešák
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: úte srp 29, 2017 20:44

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od fešák » pát zář 01, 2017 17:41

Já bych si Fluence koupil znova, kdyby ta benzínová atmosféra měla 6-kvalt převodovku .Po zkušenosti co mám už bych do toho auta nešel. Jen kvůli tý převodovce. Jinak zatim spokojenost. Ten novej Megan sedan se mi líbí ale zase atmo 1.6 jen 5 kvalt. Jestli manažeři z Renaultu nerozhodnou o lepší nabíce a nezačne se dělat atmo i s 6-ti kvaltem, tak se příště podívám po jiným autě . Asi Corola nebo Mazda.

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Concionator » sob zář 23, 2017 00:54

Za sebe jsem byl s fluencem spokojený. Mně šestka nechyběla, jezdilo se mi s ním krásně i bez ní (verze Excéption). Vzpomínám na to auto rád, i když teď jezdím lepším a od jiného (úmyslně nejmenuji) výrobce.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Rado77 » ned zář 24, 2017 09:47

Ja opet pripsem. Ako viete, od auta neocakavam vela, v zasade ockavam ze aspon 8 rokov (pri vymene baterky po 5 rokoch) proste sadnem,m nastartujem, auto ma odvezie, a zabrzdim. Netrapia ma vecia ako ci auto ma vyhrievane sedadla, alebo ci viem elektricky stiahnut zadne okna. Mavnem rukou aj nad pataliami s posilovacom, proste to sa stava.
Co ma ale hneva je, ze na 3.5-rocnom aute sa niekedy nieco vzpreici v spinacej skrinke (start klucom) a nedokazem dat kluc do polohy 2 pre samotne stratovanie - musim kluc vytiahnut uplne a druhy krat uz vsetko OK. Deje sa to len velmi obcas, ale vravim si ze tak standardnu vec ktora je tu uz 60 rokov ako spinacia skrinka moze zlobit na novom aute... Inak co, no akurat vrzgot ked stojim na mieste a tocim volantom - vymackane mazivo z U-ckovych uchytov stabilizacnej tyce (nulovy pristup), co je ale iba kozmeticka vec. Motor ako taky zatial nesklamal, cievky drzia, presuvnik je ticho.
Flu by som ale znovu nekupil z uplne ineho dovodu - teraz ked je dcerka vecsia uz nepotrebujeme take hebedo s kufrom. Jazdime len mesto a tazko sa parkuje s takou opachou. Takze do buducna budeme volit mensie auto, hatchback, nieco ako Toyota Auris napriklad. Tym ze sme na tom financne lepsie, mozno by som pokukol aj po inych autach, idealne este s atmo motorom, ktorych je ale bohuzial stale menej a menej. Takze FLU by som znovu nebral vyslovene len kvoli jeho velkosti, pre nas uz teraz zbytocnej.

Velmi milo ma prekvapila Fiesta MK7 , ktoru si svokor kupil v aprili tohto roku. To auto ma tichsi podvozok ako FLU, a celkovo je akoby lepsie odhlucnene aj od motora. Na take mestske "prckolo" som to fakt necakal. Velmi prijemne auto, aj dobry posed za volantom, dobra odozva od volantu, dobre radenie rychlosti, v interieri nic nevrzga. Mozno by nam dokonca aj taka Fiesta do buducna stacila, na dovolneky chodime aj tak vzdy lietadlom. Spotrebu ma mensiu asi o liter a parkovanie je radost
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

vt_mato
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: pon srp 15, 2016 23:46
Bydliště: Vranov nad Topľou

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od vt_mato » ned říj 22, 2017 18:25

Ja by som Fluenca zvonu kupil :) auto máme 1 rok a 11 mesiacov kupene ako fungel nove :) Motor 1.6dci 96kw Aktualne najazdene 77tisic km :) Auto jazdi aj 1500km dlhe trasy aj 2x do tyždna :) Spotreba je vyborna palubak stale ukazuje 5-6.2L na 100 km, Dalej volant sa neošupuje nepraska koža na sedadle nič nehrckoce :) Startuje vždy na prvu šupu. Je to užasne velke a pohodlne auto na take dlhe cestovanie nieje mu čo vytknuť :) Kto nehlada športovna bude max spokojny :) Olej menim po 15tisic km nie po 30 tisic :) Hned po kupe som dal namontovať zabezpečie proti kradeži VAM R1 ked že v tom obdobi v našom meste zmizli asi 6 Renaulty a ked susedovi ukradli megane cupe tak som dal VAM a spim kludne :)
Renault Fluence čierná metalíza
160 tisic km
VAM R1 Zabezpečenie

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Rado77 » úte říj 24, 2017 09:06

Chlapi takze ten 1.6 SCe of Nissanu je v pohode motor?
Je to teda klasicka atmosfera, akurat rozvod je retazou?
Ma presuvnik aj na vacke vyfukovych?
A da sa sklbit len z 5-stupnovou prevodovkou?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Dareba
Starting member
Příspěvky: 40
Registrován: stř zář 14, 2016 19:53

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Dareba » stř lis 08, 2017 21:57

Nekoupil. Z aprvní rok byl 10x v servise a jde tam znova. Vrzání sloupků, Nezavírá termostat a ještě mi odešlo ložisko v převodovce. Hučí to jako bych jel na spátečku. To nemluvím o tom, že mi drhne řízení jako by to šlo přez zuby. Ach jo levný turecký šrot.
Fluence 1,6 16v 81kv facelit, LPG
86% mozku je kapalina. Škoda, že u většiny lidí brzdová.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Rado77 » čtv lis 09, 2017 11:49

No je to tak, co si budeme nahovarat :-) Levny Turecky srot (LTS) :-) To auto bolo aj tak koncipovane - na vybehovom podvozkovom M2 zaklade, prevodovky Frantikom tiez nikdy moc nesli, taktiez kasna bez odlahcenych prvkov robi autu dokopy 1.3 tony (a o 100 kil tazsie auto ako bol M2 proste je citit na slabsom vykone), vrzganie B-stlpikov ma (bude mat) kazdy, na to Rencek vydal aj technicku notu (oprava na par hodin). No a vsetko to je kompenzovane cenou. Je to auto mierene pod M3, ten ma kasnu uz inak robenu, inu zadnu napravu atd. No a hlavne bolo to auto mierene na vychodne a rozvojove trhy. Avsak - su tu ludia aj s full vybavami a bez technickych problemov. Mohli to aspon poriadne odhlucnit, cim by zakryli jednak hluk motoru, a tiez rany od zadnej napravy prenasane cez kufor. Moja 7-rocna Fiesta je od naprav tichsia na puklinach a dierach asfaltu nez Flu...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od septim » čtv lis 09, 2017 13:32

JA jazdim po panelovej betonke a nepocujem hluk naapravm, asi som hluchy.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Rado77 » čtv lis 09, 2017 13:50

To som myslel na specificke jamy - napr. na Retarderi je FLu tichsi nez ta stara Fiesta, ale napr. na Bajkalskej je taka jedna jamka v betone, dlha mozno 20 centi a hlboka nejake 2-3 centi, a tam je ta Fiesta proste ovela tichsia, taktiez na konci Bajkalskej kto pozna je smerom na kruhac taky "zhup" na betone, tam je tiez Fiesta tichsia. Flu hlavne trpi na razy of zadnej napravy, tam je hluk taky dunivy.

Proste si nenahovaram ze Flu je nejaka limuzina typu Passat CC. Pametam si ked som robil pre Slovensku Sporitelnu, to bolo cca 13 rokov dozadu, mali sme tam sluzobne Golfy. Uz v tej dobe to proste bolo zvezenicko! Radenie, riadenie, podvozok, ticho v interieri. Tomu som proste musel kyvnut ze kus poctivo spraveneho auta. Kto vie kam to este odvtedy posunuli... Jasne ze si clovek za to aj zaplatil, a mozno ak by concern vyrobil auto, ktore stoji tak malo ako Flu, zrejme by na tom bolo podobne :-)

Ako mne je to fuk, ja mam ku Flu vztah vyslovene ako k premiestnovadlu, a na to mi to bohate staci. K M2 som mal vztah ovela blizsi, aj ked vedel obcas zazlobit nejakou tou cievkou. Zhrniem - za tu cenu clovek musi prekusnut nejake tie muchy
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Fkostroun
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: čtv lis 09, 2017 21:02

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Fkostroun » pát lis 10, 2017 07:05

Ahoj ja Fluence mel 4 roky a zadny problem super auto za super penize a ta vybava bezkonkurencni najel jsem 75000km a menil jenom olej jinak nic. A co se tyce tech dovirani oken tak u verze co jsem mel r.v. 2013 se okna z venci daji zavrit dvakrat zmacknuti zamecku na karte.

Kacnip
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: pát lis 03, 2017 20:46

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Kacnip » čtv lis 23, 2017 11:06

Ahoj mám flu rok a asi bych to už nekoupil chybí 6 a ta žádná náprava taky nic moc čekám kdy uteče zadek a udělám hodiny motor slabý elektronický plyn takže okrem ceny nic moc

vt_mato
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: pon srp 15, 2016 23:46
Bydliště: Vranov nad Topľou

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od vt_mato » ned led 14, 2018 19:33

Auto máme 2 roky a 3 mesiace dnešným dnom najazdene už 90tisic km :) motor 1.6dci96kw,auto ide užasne jazdi dlhe trasy a zatial za nič nepokazilo ani koža nepraska a nevrzgaju plasty auto robi aj 2000km trasy aj 3x to tyždna spotreba je užasna 5-6L/100km. Ja by som fluence znovu kupil:)
Renault Fluence čierná metalíza
160 tisic km
VAM R1 Zabezpečenie

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od niky79 » stř led 17, 2018 08:58

Ja jsem si chtěl Fluence koupit. Bohužel můj Megane 2 z roku 2005 vydržel déle než jsem myslel (a nebýt pretaženého limitu pro rozvodak, tak by vydržel ještě déle) a tak se Fluence přestal vyrábět.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

Mirek265
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: stř srp 03, 2011 21:11

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Mirek265 » ned úno 11, 2018 13:14

V anketě odpovídám dnes, Fluíka budu prodávat a koupím Toyotu. Takže už nekoupil.
Ale byl to zatím můj nejlepší nákup, výborná cena, velká výbava, pohodlné a spolehlivé auto.
Jedny brzdový destičky jsem měnil po 100.000 km a druhé tam stále jsou původní (122.000 km)
Koupil jsem to se sadou zimáků a 4 roky odjezdil.
ALE:
Po šesti letech a 120.000 km totálně ošoupanej volant a popraskaná koženka nejen na sedadle řidiče, ale i u spolujezdce.
Nízká pořizovací cena bude souviset i s nízkou cenou ojetého vozu
Navíc spotřeba dlouhodobě kolem 7,5-7,7 l/100 km se mi zdá dost.
PROČ NOVÉ?
protože oprava volantu a sedaček by stála asi 15% aktuální ceny vozu a to se mi zdá moc
opravil bych jen popraskané díly a za rok to řešil znova?
a řešil bych i další servis, táhne mu na 150.000 km, motoru věřím hodně, ale auto není jen motor.

Samozřejmě z výbavy jako měl fluence (nevím už jak se jmenovala ale ta nejvyšší s navi) neslevím,
hlavně si nechci zvykat na odemykání a zamykání auta,
takže nové auto bude stát dvojnásobek, nezbývá než nejvyšší výbava s navi.
U Toyoty věřím, že mi auto nevydrží 6,5 let ale spíše 10.

S odpočtem DPH a splátkama bez navýšení (+pojištění 3 roky zrarma) jsme zjistil, že se to dá ufinancovat.

Mirek
2/2012 Fluence Privilege 1.6, šedá Eclipse

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Rado77 » ned úno 11, 2018 19:23

Zostatkova cena FLU je zalostna. Moj pripad - r.v. 2013 po facelift, najazd 40tkm, cca 4.5 rocne auto, a predava sa za cenu 6800 - 7000 Eur. V tejto cene mi to filtruje akurat tak Fabie a Suzuki Swift s podobnym najazdom a vekom
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

hnup
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: ned pro 23, 2012 15:56
Bydliště: BB

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od hnup » pon úno 12, 2018 07:06

A za koľko si ho kúpil? Cena nového Flu bola porovnateľná s Fabiou bez výbavy, prečo by jazdenka mala stáť viac?
Fluence Techno Feel 1,6 82kW, 12/2012, biela Glacier
Obrázek

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od Rado77 » pon úno 12, 2018 09:08

Ne ide o to, ze ked kupim BMW za 50 tisic, tak po 4 rokoch ma stale hodnotu 90% nakupnej ceny, kdezto FLU ma po 4 rokoch hodnotu 60% nakupnej sumy. Rendliky stracaju hodnotu hrozne rychlo, ono sa ani neoplati take auto predat, ale radsej do totalky vyjazdit 12 rokov
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od niky79 » pon úno 12, 2018 10:43

To jsem presne chtěl napsat. Ta Fluence stala jako Fabie, takže proč by se měla jako ojeta prodavat draz?

O tech 90 % nakupni ceny BMW po 4 letech pochybuji. Hlavne, kdo by si takove auto koupil? Kdyz mas prachy na BMW, proc bys mel kupovat ctyrlete ojete? Abys usetril 10 %? :D
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od EfineSS » pon úno 12, 2018 11:57

No je to přesně obráceně. Luxusní a drahý auta ztrácej na ceně mnohem víc.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

hnup
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: ned pro 23, 2012 15:56
Bydliště: BB

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od hnup » stř úno 14, 2018 06:49

Tak s BMW mám čerstvú skúsenosť, pred 4 mesiacmi kamarát kúpil 4 ročnú trojku xDrive M packet za 25, nová stála 48.
Fluence Techno Feel 1,6 82kW, 12/2012, biela Glacier
Obrázek

Uživatelský avatar
ivopav
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: stř kvě 01, 2013 11:46
Bydliště: taková dědinka u pohořelic
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?

Příspěvek od ivopav » stř úno 14, 2018 19:34

to je mazec,600 litrů za 4 roky hukot.
10/2013 Fluence Dynamique 1,6 16V Slonová kost Ivoire,předtím vražda Peugeot 301 1,2 :(
08/2015 montáž LPG,průměrná spotřeba 8,4

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů