Kúpili by ste si Fluence znovu?
Moderátor: Moderators General
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
U me to taky delalo, takovy cvaklani, jsem se z toho malem zblaznil, ale uz to nevnimam nebo to prestalo
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Mne akurat odpisal zo servisu, ze sa na to pozru, robota tak 2 hodiny....neviem co na tom chcu robit 2 hodiny....
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Zdravím,
nechcem zakladať novú tému, tak skúsim napísať svoju otázku sem. Mám Flu limited s 1.6 84kw benzín, tj. ten novší motor, má cca. 7 tis. KM. Po zohriati na voľnobehu počujem cvakanie, ktoré sa dá prirovnať cvakaniu guličkového pera, inak je motor tichý a pri jemnom zvýšení otáčok cvakanie prestane. Pri studenom štarte cvakanie nie je zreteľné. Doteraz som si to veľmi nevšimol, lebo mávam zapnuté rádio aj ventiláciu. Mám pocit, že to cvakanie ide z motorovej časti pred spolujazdcom. Oleja je dosť. V Renaulte som sa ešte nepýtal, len som čítal pri 1.6 oktávií, že takéto cvakanie robí nejaký elektromagnetický ventil a vraj je to normálne. Asi o nič nejde, len sa chcem spýtať, či ste sa s tým nestretli? Vďaka za postrehy.
nechcem zakladať novú tému, tak skúsim napísať svoju otázku sem. Mám Flu limited s 1.6 84kw benzín, tj. ten novší motor, má cca. 7 tis. KM. Po zohriati na voľnobehu počujem cvakanie, ktoré sa dá prirovnať cvakaniu guličkového pera, inak je motor tichý a pri jemnom zvýšení otáčok cvakanie prestane. Pri studenom štarte cvakanie nie je zreteľné. Doteraz som si to veľmi nevšimol, lebo mávam zapnuté rádio aj ventiláciu. Mám pocit, že to cvakanie ide z motorovej časti pred spolujazdcom. Oleja je dosť. V Renaulte som sa ešte nepýtal, len som čítal pri 1.6 oktávií, že takéto cvakanie robí nejaký elektromagnetický ventil a vraj je to normálne. Asi o nič nejde, len sa chcem spýtať, či ste sa s tým nestretli? Vďaka za postrehy.
Renault Fluence 1.6 16v 84kw Limited 12/2015, platinum silver
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Ano je to v pohode, bolo to tu uz viac krat pisane, staci najprv hladat. Tento ventil cvaka aj po vypnuti motora cca 1 min.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
-
- Starting member
- Příspěvky: 23
- Registrován: sob lis 28, 2009 19:42
- Bydliště: Praha
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Tak od koupi Fluence uteklo 6 měsíců, najeto 6000 km, naprostá spokojenost. Především jízdní vlastnost-tichý, bez přenášení rázů od komunikace, v zatáčkách se prázdný chová neutrálně, zatížený mírně přetáčivě, zatáčky se dají projíždět slušně ostře. Při namontování letních pneu jsem se konečně dozvěděl jaké tam jsou letní pneu….Bridgestone-Turanza ER 300. I když nejsou podle EU žádný zázrak, mám s nimi jen dobré zkušenosti, jsou velmi tiché a na dálnici cca 200 km v hustém dešti se chovaly perfektně. Snad jenom řazení zpátečky je někdy tvrdší, Chválím motor, krátkodobě jsem zkoušel rychlost…150 – 160 km/hod. dosahuje naprosto lehce. Zvykl jsem si na pětku a ani na dálnici mně 6 nechybí. Pokud někomu nevadí, že jde o auto z roku 2010, tak ho opět mohu doporučit. Je jasné, že dnešní výrobci jsou v technice zase dál. Jeden problém se ale vyskytl (pokud to je problém). Na dálnici při různých teplotách vzduchu a při vyšší rychlost (nyní při 150 km/hod.) klesne teplota na ukazateli na první dílek a při snížení rychlosti se opět zvedne na plnou teplotu. Byl jsem s tím v Renault servisu, provedli kompletní prověření chladícího systému, ale vše bylo podle norem(čidla, ventil atd.) Zítra s tím půjdu znova do servisu. Proto se chci zeptat jestli jste se s tím někdo setkal ? Závěrem…jsem maximálně spokojený.
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
zdravím
v sekci bazar mám inzerát na fluence tak jestli někdo chcete omladit můžete kouknout.
jo najeto cca 13000
v sekci bazar mám inzerát na fluence tak jestli někdo chcete omladit můžete kouknout.
jo najeto cca 13000
Fluence 1.6 Limited Full výbava (R-Link atd..)Prosinec 2014
-
- Starting member
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon srp 15, 2016 23:46
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Ja áno Fluenca máme zatial len 9 mesiacov a najazdili sme 22 tisíc km
Renault Fluence čierná metalíza
160 tisic km
VAM R1 Zabezpečenie
160 tisic km
VAM R1 Zabezpečenie
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Ja už môžem, nie len teoretizovať, ale aj prakitcky povedať: Kúpil. Viď podpis.
Minulý týždeň sme vymenili Fluence za Fluence. Zatiaľ najazdených cca 400km.
Postrehy:
Negatíva oproti Technofeel:
- na odomknutie dverí treba zatlačiť tlačidlo na kľučke (TFeel mal čidlo, sačilo strčiť ruku za kľučku)
- na zadných dverách nie sú integrované záclonky (deti sú sklamané, veľmi to používali), ostala záclonka na zadnom skle, ktorú som nemal ani raz vytiahnutú
- aktuálnu spotrebu ukazuje iba ako "progress bar", nie presné číslo ako TFeel
- servisné prehliadky každý rok namiesto každé dva, zas sa aspoň rozložia náklady
Pozitíva:
- 84kW , srandujem
- rozvodová reťaz namiesto remeňa
- LED denné svietenie
- cúvací senzor už ukazuje aj graficky vzdialenosť od prekážky na displeji, TFeeel iba pípal
- radenie sa mi zdá presnejšie, možno len novotou
- zvuk motora je športovejší a paradoxne tichší (teda aspoň v kabíne)
- látkové sedadlá namiesto tej zúfalej praskajúcej koženky v TFeel
- otáčkomer má krajší dizajn
- rýchlomer je pekne modro podsvietený, TFeel bol ako Kindle, iné prirovnanie mi nenapadá ...
- rádio má USB vstup a "modrý zub", takže ide spárovať s telefónom
- meranie tlaku v pneumatikách
- 5 ročná záruka (to mal aj TFeel kúpený od 1/2013, ja som mal bohužial iba 2 roky, lebo 12/2012)
- spätné zrkadlá sa automaticky sklápajú po uzamknutí a je ich možné sklopiť aj tlačidlom podľa potreby, napr. vjazd do garáže
Minulý týždeň sme vymenili Fluence za Fluence. Zatiaľ najazdených cca 400km.
Postrehy:
Negatíva oproti Technofeel:
- na odomknutie dverí treba zatlačiť tlačidlo na kľučke (TFeel mal čidlo, sačilo strčiť ruku za kľučku)
- na zadných dverách nie sú integrované záclonky (deti sú sklamané, veľmi to používali), ostala záclonka na zadnom skle, ktorú som nemal ani raz vytiahnutú
- aktuálnu spotrebu ukazuje iba ako "progress bar", nie presné číslo ako TFeel
- servisné prehliadky každý rok namiesto každé dva, zas sa aspoň rozložia náklady
Pozitíva:
- 84kW , srandujem
- rozvodová reťaz namiesto remeňa
- LED denné svietenie
- cúvací senzor už ukazuje aj graficky vzdialenosť od prekážky na displeji, TFeeel iba pípal
- radenie sa mi zdá presnejšie, možno len novotou
- zvuk motora je športovejší a paradoxne tichší (teda aspoň v kabíne)
- látkové sedadlá namiesto tej zúfalej praskajúcej koženky v TFeel
- otáčkomer má krajší dizajn
- rýchlomer je pekne modro podsvietený, TFeel bol ako Kindle, iné prirovnanie mi nenapadá ...
- rádio má USB vstup a "modrý zub", takže ide spárovať s telefónom
- meranie tlaku v pneumatikách
- 5 ročná záruka (to mal aj TFeel kúpený od 1/2013, ja som mal bohužial iba 2 roky, lebo 12/2012)
- spätné zrkadlá sa automaticky sklápajú po uzamknutí a je ich možné sklopiť aj tlačidlom podľa potreby, napr. vjazd do garáže
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Doplnenie k pozitívam:
- trojblik, zistil som náhodou, lebo som z TFeelu bol zvyknutý plne zapnúť a hned vypnúť smerovky pri obhiehaní, včera som nedotlačil páku úplne do cvaknutia v polohe a ehľa trojblik, tak som to skúsil zas a znova trojblik, poteší...
- trojblik, zistil som náhodou, lebo som z TFeelu bol zvyknutý plne zapnúť a hned vypnúť smerovky pri obhiehaní, včera som nedotlačil páku úplne do cvaknutia v polohe a ehľa trojblik, tak som to skúsil zas a znova trojblik, poteší...
-
- Starting member
- Příspěvky: 16
- Registrován: čtv lis 04, 2004 08:07
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Tak jsem také členem "klubu" opětovných vlastníků. Předchozí Fluence Limited (2015) byl nahrazen Fluence Limited (2016). Aby se mi to nepletlo, tak jsem zůstal i u stejné barvy Předchozí Fluence po roce a 3 měsících a cca 24000 km "padl v boji". Nezaviněná nehoda, po které byl ohodnocen jako "ekonomická totální škoda" Dva měsíce jsem strávil s vypůjčeným Cliem a nyní jsem tedy zpět. Přesně dva dny Bude zajímavé srovnávat v čem je to auto jiné/stejné. Bude stejné, nebo se potvrdí, že i při sériové výrobě může být co kus to originál? Okamžitě mě "pobavily" některé známé drnčivé zvuky, která mě vytáčely u předchozího. Naštvalo mě "nové" zadrnčení okna při nějakých nerovnostech. Drobné rozdíly ve výbavě jsou celkem nezajímavé (led světla vzadu a sluneční clona na zadním skle). Uvidím, jaké budou dojmy z motoru. Pobavilo mě také, že auto jsem přebíral opět s "nájezdem" 14 km . Jiný zvuk má pípání senzorů - trochu jiný tón. Zdá se mi "hubenější" volant, ale to může být jen zdání. Na předchozím byla také kůže na volantu hezčí/příjemnější . Tou tloušťkou si nejsem jist a možná mě matou 2 měsíce s Cliem, kde to mohlo být jiné. Pokud to ale opravdu je z nějakého důvodu "hubenější", tak mě to štve. Před tím mi to vyhovovalo daleko lépe. Víko kufru jde o něco hůře zavírat a otevírat. Pružině se nechce moc pomáhat při otevíraní. Zvuk zavírání dveří je subjektivně hezčí Uvidím, jak se to bude dál vyvíjet. Zatím je nájezd "ohromujících" 60 km, takže jsou to vážně jen hodně rychlé postřehy.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Já si občas také vzpomenu a postesknu... Ale tam, kde mi fluence ukradli, bylo vyloženě nerozumné kupovat další renault, proto jsem musel sáhnout po jiné značce. Každé auto má svoje přednosti. Momentálně jezdím japoncem, který má vynikající motor a geniálně přesnou převodovku. Fluence byl zase pohodlnější a měl novější elektroniku. Zrovna dneska jsem smutně koukal na parkoviště a vzpomínal na Jonáše, s kterým jsem sjezdil kus Evropy.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Kedže som už najazdil 1000km a auto by už malo byť po "zábehu" a išiel som po rýchlostke, tak som skúsil otáčky pri 130km/h.
Prevodovka je zjavne rovnaka ako v TFeel, točí cca 3900ot/min pri 130.
Dobré zistenie však je, že hluk od motora je nižší a príjemnejší.
Prevodovka je zjavne rovnaka ako v TFeel, točí cca 3900ot/min pri 130.
Dobré zistenie však je, že hluk od motora je nižší a príjemnejší.
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Tak to mi jsme v srpnu zabrousili do jiné značky a koupili jsme do rodiny druhé auto, ale opustili jsme Francouze a přešli jsme k Italům a máme doma zaparkováno Fiat Tipo, zatím s ním celkem velká spokojenost, sice chybí vychytávky od Fluence, ale zase má jiné přednosti. Rozměrově a cenově stejné auto. Na pohodlí je to trochu změna, ale dá se. Podvozek je lepší než u Fluence, líp drží v zatáčkách. Motor sice 1,4, ale kupodivu stačí. Spotřeba lepší a to hlavně díky 6kvaltu. Fluence se samozřejmě nebudeme zbavovat, to bychom mu neudělali.
-
- Starting member
- Příspěvky: 16
- Registrován: čtv lis 04, 2004 08:07
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Další postřeh z "druhého" Fluence. Pozitivní zjištění je, že horní plast u "obložení" dveří, kde si opírám ruku, je měkčený. U předchozí verze jsem to určitě neměl, respektive rozhodně byl na opírání daleko nepříjemnější.
Naposledy upravil(a) Robert Zich dne stř zář 07, 2016 08:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
To je zaujímavé, ja mám FLU 12/2015 (novší motor) a denné mi svietia súčasne so stretávacími, len sa pravdepodobne zníži ich intenzita. Stále robia nejaké malé zmeny.Robert Zich píše:Další postřeh z "druhého" Fluence. Pozitivní zjištění je, že horní plast u "obložení" dveří, kde si opírám ruku, je měkčený. U předchozí verze jsem to určitě neměl, respektive rozhodně byl na opírání daleko nepříjemnější.
A ještě jedna "novinka". U předchozího Fluence fungovalo čidlo světel tak, že dennímu svícení přidalo ve tmě standardní světla. Nyní to funguje jako "přepínač" - rozsvítí se standardní světla a zhasne denní. Asi nic překvapivého. Spíše je zajímavé, jak jedna a ta samá funkce může ne jednom a tom samém modelu fungovat mnoha odlišnými způsoby
Inak metalický lak na mojom FLU mi príde až smiešne tenký, na prednom nárazníku mám už ďobance od kamienkov až na plast. Na zadnom nárazníku, na úrovni zatvorenej hrany kufra, mám zas na oboch stranách odretý lak, ktorý vyzerá že vznikol od príliš silného zatvorenia. Ale vôbec neviem kedy a ako, lebo s kufrom netrieskam... Tie gumenné dorazy vyzerajú OK a nepripadá mi že sa dajú nejak nastaviť.
Renault Fluence 1.6 16v 84kw Limited 12/2015, platinum silver
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Ja mám 8/2016 Limited a tiež mi svietia denné so stretávačkami zároveň. Pravda asi s nižšou intenzitou. Prepína sa to svetelným čidlom samo, ale LED nezhasnú.
Naposledy upravil(a) lajos88 dne stř zář 07, 2016 08:37, celkem upraveno 1 x.
-
- Starting member
- Příspěvky: 16
- Registrován: čtv lis 04, 2004 08:07
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Tak se omlouvám. To denní svícení opravdu pouze sníží intenzitu. Na poprvé jsem to kontroloval jen v odraze auta přede mnou Po reakcích tady jsem to byl ještě večer kontrolovat a máte pravdu. Světla svítí... Asi mě zmátlo to, že u předchozí verze jsem to snížení neregistroval.
-
- Starting member
- Příspěvky: 16
- Registrován: čtv lis 04, 2004 08:07
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
marco_7 píše: Inak metalický lak na mojom FLU mi príde až smiešne tenký, na prednom nárazníku mám už ďobance od kamienkov až na plast. Na zadnom nárazníku, na úrovni zatvorenej hrany kufra, mám zas na oboch stranách odretý lak, ktorý vyzerá že vznikol od príliš silného zatvorenia. Ale vôbec neviem kedy a ako, lebo s kufrom netrieskam... Tie gumenné dorazy vyzerajú OK a nepripadá mi že sa dajú nejak nastaviť.
Takovou odřeninu jsem měl u předchozí Fluence taky. Pořešilo se to až těsně před "likvidací" Seřídili pozici víko kufru - na jedné straně, tam kde byla odřenina, bylo propadlé o pár milimetrů.
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
To neni lak na tych autach, to je snad maslo....ani sa nevyjadrujem k mnozstvu odrenin na mojom Flu...uz to ani neriesim, len sa pousmejem
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
jaja, dneska jsem koukal na pěkný obdélníček ve tvaru rámečku značky na mém zadním nárazníku. Nejen že otiskl rámeček, ale pak při výjezdu z podélného parkování 2x0,5cm rýhu vlevo vyrobil. A to nebydlím na sídlišti, ale na vsi. Žel žena dělá ve špitále a tam je duchen hafo, to asi zdroj.Rado77 píše:To neni lak na tych autach, to je snad maslo....ani sa nevyjadrujem k mnozstvu odrenin na mojom Flu...uz to ani neriesim, len sa pousmejem
od 6/2013 Renault Fluence 1.5 dCi 81 kW Dynamique barva bílá Ivory. Spotřeba 5,5 l/100km
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
jojo tyhle srace bych trefil taky to mam nekolikrat pokrtene i na klikach uz na nekolika mistech jen holej plast
zadni naraznik skrablej 2x no chytit ho tak mu ucurnu trhaka u prdy samele
zadni naraznik skrablej 2x no chytit ho tak mu ucurnu trhaka u prdy samele
Fluence 1.6 Limited Full výbava (R-Link atd..)Prosinec 2014
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
U me s Fluencem se rok s rokem sesel, najel jsem 11tis.KM a krome toho cvakaveho zvuku v B-sloupku je naprosta spokojenost, jizdni vlastnosti oproti predeslemu Fiat Bravo II jsou na vysi, komfortni, prejezd kanalu a spomalovacich prahu je oproti tvrdemu podvozku Fiatu prijemne utlumene, spotreba dlouhodoba se ustalila na 7litrech a to jezdim prevazne Prahu, takze za me Fluence byla dobra volba ke koupi. Ted jsem se byl podivat v ramci servisni prohlidky na novy Megane Grandcoupe. Je to krasa, ale stejna motorizace, obdobna vybava + 100tis. oproti Flu, ale ono to za dva tri roky si myslim, ze klesne tak bude za co menit. Preji Vam jen stastne KM s timto vozitkem v roce 2017!
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
to pukanie v B stlpiku reklamuj, ja som to reklamoval 2roky kym konecne zistili ze to bola seriova vada a vlepili nejake tesnenie medzi 2 plechy a odvtedy je klud.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Megane Grandcoupe je vystaveny u nas v jednom nemenovanom OC - cena toho vystaveneho kusu je 23 450 €. Trochu uletená cena.
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Haha. Ja si po 2 renoltoch uz dalsi asi nekupim.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti