Čo sa vám už pokazilo?
Moderátor: Moderators General
- elda
- Experienced member
- Příspěvky: 588
- Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Nasiel som na mieste spolujazdca na zemi vypadnuty srob a neviem najst odkial.Moze to byt spod pristrojovky, mozno ked mi pred 2 rokmi menili pelovy filter, tak to tam niekde zle dotiahli, neviete odkial by mohol byt?Neviem sem pridat fotky toho srobu, mam ich vsak v albume,tak sa tam pozrite, dakujem...
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km
http://polda026.rajce.idnes.cz/
http://polda026.rajce.idnes.cz/
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Taky jsem tak nasel sroub, resil jsem to s Renaultem a odpověď byla podle nich jasna, při vyrobe ho tam někdo polozil a pak na nej zapomel a ted se proste skutalel dolu..... Si myslej ze lidi jsou idioti, nekde něco zesrali, ale uz to neresi odkud jim to vypadlo a co to ,muze drzet....
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Tak vyzera ze po 2 rokoch zacina odchadzat lavy homokinetak. Najazd nieco cez 20tkm. Vravim si ze kapanek skoro...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Ja mam 60,000km a pohoda. Co robis s tym autom Rado?
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Čo sa vám už pokazilo?
No to je haluz, lebo Flu si uplne ze setrim a jazdim uplne plynulo a v zasade pomaly. Na;lozim tomu jedine ked idem rovno po obchvate. Nechapem, ako keby to vyrabali z h*vna ...Ale praskla manzeta a dostal sa tam bordel...ktovie. Ja pod to liezt nebudem !
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Auto mi ukradli v 59800 km. Jezdil jsem podle předpisů a plynule, ale zase jsem ho nijak šíleně nešetřil a se zahřátým motorem ho občas i pěkně protáhl na nájezdech nebo do kopců. Prostě jsem si koupil auto a věděl jsem, že se ty peníze do něho vložené vyplatí jen tehdy, pokud s ním budu normálně jezdit (ne ho jen pucovat v garáži) a auto mi bude sloužit. Což i dělalo... Ale takovýhle problém jsem za celých těch skorem 60000 km neměl. Pokud je to auto v záruce, tak bych jim to dal k opravě a moc to neřešil, prostě se asi objevil vadný díl (v tomhle případě nějaká ta gumová prachovka), což je podle mého vina/chyba výrobce.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Jasne, urcite to skusim cestou zaruky. Schvalne som zvedany co povedia
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Dej pak vědět!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- elda
- Experienced member
- Příspěvky: 588
- Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Dnes rano 3 st. som nastartoval,zaradil jednicku a pohol sa smerom do kopca,zaradil dvojku,auto nemalo tah,islo akoby na 3 valce,rozsvietili sa kontrolky katalizatora,servisny kluc a napisalo,,skontroluj ESP",presiel som cca 500 metrov zastavil som,vypol motor a opät nstartoval a vsetko bolo zase v poriadku,auto islo ako ma.Uz sa mi to stalo ked som mal auto asi rok a bolo v zaruke,vtedy som ho dal do servisu,pozreli,povedali ze tam bolo nieco s riadiacou jednotkou.Stalo sa to uz niekomu?Dik...
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km
http://polda026.rajce.idnes.cz/
http://polda026.rajce.idnes.cz/
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Jestli se rozsvítily kontrolky, pak tam musela být zapsaná závada. Bylo něco s řídící jednotkou je hodně široký pojem. Důležité je, co tam bylo za závadu. Obecně, pokud mi někdo něco řekne, nemá to žádnou relevanci, pokud to nemá něčím podložené. V případě poruchy musí být jakákoliv závada podložena výpisem z diagnostiky. Bez toho, jako by to bylo vycucané z prstu a na autě nikdo nic neudělal.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Mnohokrat ani diagnotika neodhali presnu pricinu
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Diagnostika nikdy neodhalí přesnou příčinu. Určí vždy jen okruh. Je pak na servisákovi, aby prošel všechny možnosti na daném okruhu a vyloučil co nejvíc možností.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Čo sa vám už pokazilo?
...a este mi poriadne neodbrzduje PZ koleso, bud sa nevracia platnicka, alebo cely valcek. Ja uz fakt neviem ci mam len nejaky piatkovy kus, alebo ju Flu totalny smejd
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- elda
- Experienced member
- Příspěvky: 588
- Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Tak mam dalsiu zlu skusenost s autom,dnes -3 st.,zmackol som starter,v motore zarachotilo a nenaskocil,znova som nastartoval motor chytil,otacky na 1100 a pomalu klasali az motor zhasol,do tretice som nastartoval v pohode, ani potom pri opatovnych startoch sa nic nestalo.Po piatich rokoch a 35000 km ma auto zacina... V poslednom case stale nieco...
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km
http://polda026.rajce.idnes.cz/
http://polda026.rajce.idnes.cz/
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Mně se asi poslední 3 zimy stává, že tak 40% prvních startů je na druhý pokus. Průběh startu je takový, že buďto po nastartování otáčky velmi líně šplhají k 1100 a nebo nastartuji a motor do vteřiny zhasne. Pokud zhasne, druhý start je již bez problémů. Do toho občas zarachotí přesuvník. Nějak jsem si na to zvyknul...
Renault Fluence
*Confort 1.6, 81kW
*černá Narce, r.v.2010
*Confort 1.6, 81kW
*černá Narce, r.v.2010
- elda
- Experienced member
- Příspěvky: 588
- Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Myslim,ze je to ale vystraha ze nieco nie je v poriadku...
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km
http://polda026.rajce.idnes.cz/
http://polda026.rajce.idnes.cz/
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Je to možné. Když jsem byl v autorizovaném servisu Renault, kde jsem auto kupoval, bylo mi řečeno, že jsou takové věci normální a stávat se to může (myšleno přesuvník i líné starty)... Možná mi to říkali proto, že bylo auto v záruce a nechtěli to řešit... Těžko říct, nejsem odborník, jen spotřebitel.
Co se týká přesuvníku, zarachotí občas. Dle osobních zkušeností (ale i ze zkušeností jiných lidí na fórech) - servis by to auto chtěl mít na dvoře, aby mi po třech dnech zavolal, že to auto se u nich chovalo zcela normálně a tudíž žádná oprava v záruce nemá význam. Teď, když auto v záruce není, vyměnili by mi určitě s chutí půl auta, ale na opravy typu "pokus-omyl" nemám náladu, čas a ani peníze.
Asi to bude nějaký snímač/čidlo (co já vím). Stává se to jen v zimních obdobích za určitých teplot.
Nikdo mi zatím neporadil. Jezdím, neřeším. Až dojezdím, vyřeším... Po 5 letech už člověk musí počítat, že do toho auta nějakou kačku dá. Ale až na toto auto šlape, jak má a doufám, že mi ještě pár let vydrží... Jsem s ním spokojený. Za takové peníze bych stejně nic lepšího nesehnal...
Co se týká přesuvníku, zarachotí občas. Dle osobních zkušeností (ale i ze zkušeností jiných lidí na fórech) - servis by to auto chtěl mít na dvoře, aby mi po třech dnech zavolal, že to auto se u nich chovalo zcela normálně a tudíž žádná oprava v záruce nemá význam. Teď, když auto v záruce není, vyměnili by mi určitě s chutí půl auta, ale na opravy typu "pokus-omyl" nemám náladu, čas a ani peníze.
Asi to bude nějaký snímač/čidlo (co já vím). Stává se to jen v zimních obdobích za určitých teplot.
Nikdo mi zatím neporadil. Jezdím, neřeším. Až dojezdím, vyřeším... Po 5 letech už člověk musí počítat, že do toho auta nějakou kačku dá. Ale až na toto auto šlape, jak má a doufám, že mi ještě pár let vydrží... Jsem s ním spokojený. Za takové peníze bych stejně nic lepšího nesehnal...
Renault Fluence
*Confort 1.6, 81kW
*černá Narce, r.v.2010
*Confort 1.6, 81kW
*černá Narce, r.v.2010
Re: Čo sa vám už pokazilo?
A dalsia vec! Vypol som motor, otvoril kapotu, z kufra vybral nemrzku ze dolejem, a pocuvam, a tukanie. A ze skade ide? Od ventilu palivovych par! Rychle tukanie (cca 3 tuky za sekundu), tak som chcel odpojit konektor, a ako som nim zahybal, zrazu to prestalo....ja uz neviem co je to za auto toto... Teraz aby som v tej zime skumal, ci to tuka aj za behu motora, ci to tuka vzdy ked vypnem motor...no co vam poviem...
Rozhodne to ale nema byt aktivne pri vypnutom motore. Pre tych co nie su celkom v obraze - tento ventil sa vola regeneracny ventil palivovych par. Z nadrze ide hadica do boxu s aktivnym uhlim (je na podvozku pred LZ kolesom). Za jazdy potom RJ riadi ventil (v motor priestore v lavom hornom rohu z pohladu na motor), ten sa otvori, a prepusti/nacucne podtlakom zo sania cast palivovych vyparov do sania. Ventil moze byt otvarany len na teplom motore, a len za jazdy = pokial je pedal co len trochu stlaceny. Na volnobehu ventil nie je napajany, resp. nema byt napajany. Zdanlivo blbustka, ale tato porucha moze viest aj k rozsvieteniu kontrolky motora. Vtedy vecsinou nestaci vymenit len ventil (co servisy s oblubou robia ako prve, ale ventil je pritom ok lebo cvaka), ale na vine byva zaliaty box s aktivnym uhlim benzinom, co sa moze stat ked clovek dotankuje viac benzinu aj po cvaknuti pistole (co sa mne este nestalo). Vtedy sa benzin moze preliat do hadice co ide z nadrze do boxu s akt. uhlim, a cely system je potom zaliaty samotnym benzinom. Vtedy moze svietit aj kontrolka motora. Ten ventil rozhodne nesmie cvakat pri vypnutom motore, a na vine je RJ, ktora ho elektricky ovlada (si uz SW alebo el. chyba). Nastastie RJ sa odstavi elektricky po chvili od vypnutia motora, takze to aspon nevymlati baterku...teda aspon dufam...ale casom to pri takejto rychlosti cvakania ventilu odfajci ventil samotny...
Budem celu vec skumat a podam hlasenie, mozno som mohol zalozit aj novu temu na toto...
Rozhodne to ale nema byt aktivne pri vypnutom motore. Pre tych co nie su celkom v obraze - tento ventil sa vola regeneracny ventil palivovych par. Z nadrze ide hadica do boxu s aktivnym uhlim (je na podvozku pred LZ kolesom). Za jazdy potom RJ riadi ventil (v motor priestore v lavom hornom rohu z pohladu na motor), ten sa otvori, a prepusti/nacucne podtlakom zo sania cast palivovych vyparov do sania. Ventil moze byt otvarany len na teplom motore, a len za jazdy = pokial je pedal co len trochu stlaceny. Na volnobehu ventil nie je napajany, resp. nema byt napajany. Zdanlivo blbustka, ale tato porucha moze viest aj k rozsvieteniu kontrolky motora. Vtedy vecsinou nestaci vymenit len ventil (co servisy s oblubou robia ako prve, ale ventil je pritom ok lebo cvaka), ale na vine byva zaliaty box s aktivnym uhlim benzinom, co sa moze stat ked clovek dotankuje viac benzinu aj po cvaknuti pistole (co sa mne este nestalo). Vtedy sa benzin moze preliat do hadice co ide z nadrze do boxu s akt. uhlim, a cely system je potom zaliaty samotnym benzinom. Vtedy moze svietit aj kontrolka motora. Ten ventil rozhodne nesmie cvakat pri vypnutom motore, a na vine je RJ, ktora ho elektricky ovlada (si uz SW alebo el. chyba). Nastastie RJ sa odstavi elektricky po chvili od vypnutia motora, takze to aspon nevymlati baterku...teda aspon dufam...ale casom to pri takejto rychlosti cvakania ventilu odfajci ventil samotny...
Budem celu vec skumat a podam hlasenie, mozno som mohol zalozit aj novu temu na toto...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Přesuvník. Dal bych to na reklamaci s tím, že se to děje relativně často, třeba každý třetí start po delším stání, to nemají možnost ověřit. Není to ponoukání proti servisu, jde o to, že jsme koupili auto s vadným dílem, který už teď mění ne za ten samý jako dřív, ale za lepší, pokud vím. A je to jednoznačná chyba/vada, nikoli vlastnost. Navíc bych dodal, že se s podobnou potíží potýkali i kolegové, a také jim to vyměnili. Jde už koneckonců o poměrně známou věc.elda píše:Tak mam dalsiu zlu skusenost s autom,dnes -3 st.,zmackol som starter,v motore zarachotilo a nenaskocil,znova som nastartoval motor chytil,otacky na 1100 a pomalu klasali az motor zhasol,do tretice som nastartoval v pohode, ani potom pri opatovnych startoch sa nic nestalo.Po piatich rokoch a 35000 km ma auto zacina... V poslednom case stale nieco...
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo sa vám už pokazilo?
A je to opravdu ono? Po vypnutí motoru totiž ještě chvíli běží čerpadlo (slyšitelně cvaká) a vrací benzín do nádrže.Rado77 píše:A dalsia vec! Vypol som motor, otvoril kapotu, z kufra vybral nemrzku ze dolejem, a pocuvam, a tukanie. A ze skade ide? Od ventilu palivovych par! Rychle tukanie (cca 3 tuky za sekundu), tak som chcel odpojit konektor, a ako som nim zahybal, zrazu to prestalo....ja uz neviem co je to za auto toto... Teraz aby som v tej zime skumal, ci to tuka aj za behu motora, ci to tuka vzdy ked vypnem motor...no co vam poviem...
Rozhodne to ale nema byt aktivne pri vypnutom motore. Pre tych co nie su celkom v obraze - tento ventil sa vola regeneracny ventil palivovych par. Z nadrze ide hadica do boxu s aktivnym uhlim (je na podvozku pred LZ kolesom). Za jazdy potom RJ riadi ventil (v motor priestore v lavom hornom rohu z pohladu na motor), ten sa otvori, a prepusti/nacucne podtlakom zo sania cast palivovych vyparov do sania. Ventil moze byt otvarany len na teplom motore, a len za jazdy = pokial je pedal co len trochu stlaceny. Na volnobehu ventil nie je napajany, resp. nema byt napajany. Zdanlivo blbustka, ale tato porucha moze viest aj k rozsvieteniu kontrolky motora. Vtedy vecsinou nestaci vymenit len ventil (co servisy s oblubou robia ako prve, ale ventil je pritom ok lebo cvaka), ale na vine byva zaliaty box s aktivnym uhlim benzinom, co sa moze stat ked clovek dotankuje viac benzinu aj po cvaknuti pistole (co sa mne este nestalo). Vtedy sa benzin moze preliat do hadice co ide z nadrze do boxu s akt. uhlim, a cely system je potom zaliaty samotnym benzinom. Vtedy moze svietit aj kontrolka motora. Ten ventil rozhodne nesmie cvakat pri vypnutom motore, a na vine je RJ, ktora ho elektricky ovlada (si uz SW alebo el. chyba). Nastastie RJ sa odstavi elektricky po chvili od vypnutia motora, takze to aspon nevymlati baterku...teda aspon dufam...ale casom to pri takejto rychlosti cvakania ventilu odfajci ventil samotny...
Budem celu vec skumat a podam hlasenie, mozno som mohol zalozit aj novu temu na toto...
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Je to skutocne ono. Ale - dnes som to vysledoval. Takze tuka to elektricky presne 1:40 sekund = 100 sekund po vypnuti tepleho motora. Je jedno ci auto zamknem alebo nie, ked k tomu da clovek ucho, tuka to rychlo 100 sekund a potom skonci. Takze bud je to vlastnost, alebo anomalia, lebo vzdy to trva presne 100 sekund, kym sa RJ zrejme uplne elektricky odstavi. ALE - ked odpojim kontakt a vratim spet, tak uz netuka, takze tym odpojenim ten syklus prerusim. Alebo je zrada na strane ventilu, a ten ostava zaseknuty v otvorenej polohe, a RJ sa ho po vypnuti motora snazi zavriet....fakt neviem.
Skuste to prosim Vas dakto preverit - staci vypnut motor, otvorit kapotu a dak k ventilu ucho
Diki moc
Skuste to prosim Vas dakto preverit - staci vypnut motor, otvorit kapotu a dak k ventilu ucho
Diki moc
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- elda
- Experienced member
- Příspěvky: 588
- Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Tak mna sa reklamacia presuvniku uz netyka,kedze mam auto uz piaty rok...
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km
http://polda026.rajce.idnes.cz/
http://polda026.rajce.idnes.cz/
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Mne to cvaka ten ventil od nova. Dokonca som sa na to pytal ked bolo nove auto a povedali ze totak ma byt!
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Diki moc za info Septim ! Ked pojdem do servisu s tym homokinetakom, schvalne sa ich na to spytam Lebo nechapem naco by ten ventil rychlo cvakal po vypnuti motora... Este chapem keby bol napr. seknuty v otvorenej polohe, a RJ sa ho snazi zavriet, a ked sa nedari, skusa to znova a znova a preto rychlo cvaka... Dam vediet co povedia
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Pokud by zůstal seknutý v otevřené poloze, haproval by volnoběh. Sice to přisává palivové páry a ve volnoběhu je v sání dost velký podtlak, ale krom palivových pár to taky může přisávat atmosférický vzduch.
Osobně bych to neřešil, je to dost malá věc, prakticky neřešitelná. Je možné, že to prostě po vypnutí na chvilku otevře ten okruh.
Osobně bych to neřešil, je to dost malá věc, prakticky neřešitelná. Je možné, že to prostě po vypnutí na chvilku otevře ten okruh.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů