Rachocení v mororu TCe 130
Moderátor: Moderators General
Re: Rachocení v mororu
"a řekli mi, že si mám hlavně dávat pozor, abych nezadřela motor, aby olej úplně nedošel a že je možné, že moje auto, je mezi těmi, kde jsou určené motory na výměnu. Nic víc, když jsem chtěla přesnějši informace, prostě, že mám jezdit a uvidí se." - sudiac podla tejto vety v Tvojom prvom prispevku, ze je cas to do toho autorizaku vratit, pretoze sa deje presne to, co navrhovali: "jezdit a uvidi se". No a teraz "se uz vidi" . Ked som pocul ten zvuk motora, taky nemalo ani moje Daewoo Matiz 3-valec po 10-tich rokoch.
Daj im to tam, nech si sami pojazdia a popocuvaju, povedz im o problemoch a vyskakujucich hlaskach Engine hazard + STOP. Podla VIN nech preveria, ci Tvoj motor je vo varke na vymenu motora, alebo nie, a nech proste konaju. Auto je stale v zaruke, predpokladam ze ponukali uz vtedy tu standardnu 5-rocnu?
Podla mna je totizto hlaska Engine hazard + STOP dostatocne varujuca na to, aby clovek auto zastavil a nepouzival. Da sa mozno interpretovat ako "prekazka k riadnemu uzivaniu vozidla". A ked 3 x reklamujes auto na takuto vadu, a Rencek ju 3 x neodstrani, mas pravo na vratenie auta a vyplatenie penazi spet.
Daj im to tam, nech si sami pojazdia a popocuvaju, povedz im o problemoch a vyskakujucich hlaskach Engine hazard + STOP. Podla VIN nech preveria, ci Tvoj motor je vo varke na vymenu motora, alebo nie, a nech proste konaju. Auto je stale v zaruke, predpokladam ze ponukali uz vtedy tu standardnu 5-rocnu?
Podla mna je totizto hlaska Engine hazard + STOP dostatocne varujuca na to, aby clovek auto zastavil a nepouzival. Da sa mozno interpretovat ako "prekazka k riadnemu uzivaniu vozidla". A ked 3 x reklamujes auto na takuto vadu, a Rencek ju 3 x neodstrani, mas pravo na vratenie auta a vyplatenie penazi spet.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Rachocení v mororu
Tak pro dnešek jsem ze servisu odešla pěšky. S podezrenim na chybu v palivovém cerpadlu, coz je ten cvrcek v motoru, mi uz ani auto nenechali, ze by se to nekde mohlo rozsypat.
Megane Grandtour III 1,2 TCe 130 (2014)
Re: Rachocení v mororu
Super, snad sa veci pohnu spravnym smerom. Drzim palec
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Rachocení v mororu
Panove ze servisu mi volali s tim, ze si chvilku nezajezdim, protoze se jim vubec nelibi, co se pod kapotou stalo. Potom co sundali cerpadlo, nasli ruzne ulomky kovu z nejake rozbite casti toho cerpadla, ktere jsou tam ruzne "rozsypane", nalepene na magnety,... Momentálně rozebírají motor a koukají kam až všude se to dostalo, co to mohlo jeste ponicit a co bude treba jeste vymenit.
Megane Grandtour III 1,2 TCe 130 (2014)
Re: Rachocení v mororu
Mam tento motor Energy TCe 130 v novem Scenicu, bylo mi tak receno prodejcem, ze motor je provereny ,neb jsem mel pochyby o jeho kvalite. Pokud je to takhle, tak to je tedy pekne, to se mam na co tesit.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: Rachocení v mororu
Když jsem před časem řešil nové auto pro manželku, tak mne prodejce od tohoto motoru odrazoval, že prý tam byl v minulosti problém. Renault jej prý řešil, ale ne zcela jej vyřešil. Něco je tak špatně konstrukčně a motor může fatálně selhat. Tedy pro nový Megane mi doporučil buď 1.6 SCe a nebo naftu. Tak nevím. Ještě projdu zahraniční fóra co o tom píší...
Re: Rachocení v mororu
Podle toho co tu čtu, tak ta 1.6 SCe taky nebude žádný zázrak.
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Re: Rachocení v mororu TCe 130
Ahoj lidi.
Mě v motoru taky nic necvaká a ani by cvakat určitě nemělo.
Olej měním po 10.000km nebo jednou ročně.
Mě v motoru taky nic necvaká a ani by cvakat určitě nemělo.
Olej měním po 10.000km nebo jednou ročně.
Clio II 1.6 16v čip 92kw. Bydliště Sněhotice .Okres Prostějov.
MeganeIII Limited Rv 2015 1.2 Tce 97Kw.
Fotogalerie. http://baghira1.rajce.idnes.cz
MeganeIII Limited Rv 2015 1.2 Tce 97Kw.
Fotogalerie. http://baghira1.rajce.idnes.cz
Re: Rachocení v mororu
Tento problém se netýká motoru 1.6. SCe, ale jde u to 1.2 TCe . Nová 1.6 od Nissanu je překvapivě dobrý motor a Megane s ním jede velmi slušně.Radis píše:Podle toho co tu čtu, tak ta 1.6 SCe taky nebude žádný zázrak.
Re: Rachocení v mororu TCe 130
Mám 1.2 tce 130 v kadjaru a takové to klepnutí při přydání plynu jak je v ukázce mám taky . Spíš bych chtěl slyšet někoho kdo to tam nemá . Nedávno jsem to tady taky řešil . Jak bude čas zajedu do servisu , ale jestli to není spíš charakter. vlastnost neš závada . Ale ty ostatní zvuky v ukázce to je fakt dost blbý .
Re: Rachocení v mororu TCe 130
Možná je můj motor vyjímka, mám 1,2 Tce 130 EDC, ale běží jako hodinky, žádný klapot, nebere olej, nepřibývá olej. Aktuálně najeto cca 65.000 km. Olej měním co 10k. Jediný co mi na tom motoru vadí je spotřeba...
Megane II 1,5 dCi, K9K 732 /78kW, 1/2007, koupeno 9/2010, po destrukci motoru v pouhých 83.000 km (ulomený ojniční šroub), prodáno 28.4.2012
Megane III Grandtour, 1.2 TCe 130 EDC Limited 6/2015, modrá Majorelle
Laguna III 2.0 dCi Limited 3/2015
Megane III Grandtour, 1.2 TCe 130 EDC Limited 6/2015, modrá Majorelle
Laguna III 2.0 dCi Limited 3/2015
- Tomina1987
- Junior member
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř dub 15, 2015 11:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rachocení v mororu TCe 130
Podrobně jsem pročetl toto vlákno a mohu vás uklidnit. Škodovka má podobné potíže s TSI. Ve firmě jich několik máme a pořád v servise. Poslední Yeti dostal nový motor poté, co žral litr oleje každých 1.500km. Na jeho základě chcípl kat a poté auto jezdilo jen na dva válce.
Proto jsem koupil obyčejnou, poctivou 1,6 ve Fluenci, kde se nemá co pokadit..
Držím palce, rozhodně trvejte na svém, za své peníze chtějte bezproblémové auto..
Proto jsem koupil obyčejnou, poctivou 1,6 ve Fluenci, kde se nemá co pokadit..
Držím palce, rozhodně trvejte na svém, za své peníze chtějte bezproblémové auto..
Renault Mégane I 1,4 16V 70kW Coupé 1999
BMW 120d 2.0D 130kW "M" Packet 2007
Renault Fluence 1.6 16V 81kW Privilége 2011
Škoda Fabia II 1.2 HTP 51kW Ambiente 2011
Renault Laguna II 1.8 16V 86kW Expression 2004
Hyundai i30 CW 1.6 CRDi 66kW TriColor 2010
Škoda Fabia I 1.2 HTP 44kW Classic 2007
Peugeot 306 1.4 sedan 55kW 1998
Škoda 105L 31kW 1978
BMW 120d 2.0D 130kW "M" Packet 2007
Renault Fluence 1.6 16V 81kW Privilége 2011
Škoda Fabia II 1.2 HTP 51kW Ambiente 2011
Renault Laguna II 1.8 16V 86kW Expression 2004
Hyundai i30 CW 1.6 CRDi 66kW TriColor 2010
Škoda Fabia I 1.2 HTP 44kW Classic 2007
Peugeot 306 1.4 sedan 55kW 1998
Škoda 105L 31kW 1978
Re: Rachocení v mororu TCe 130
To, že mají motory od VW problémy je sice pravda, ale uživatelům Rencků to nepomůže. Já jako uživatel nepotřebuji utěšit, ale vyřešit problém.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
- Tomina1987
- Junior member
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř dub 15, 2015 11:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rachocení v mororu TCe 130
Nikoho neutěšuju! Jen konstatuji, že kdo se nechce vyhnout turbo-benzínům, musí počítat s tím, že ty problémy jsou napříč značkami.
Samozřejmě, mít takové problémy já, už dávno to neřeším s prodejcem, nýbrž centrálou. Takto jsem řešil korozi na svém minulém Hnojdé i30.
Prodejci jsou na spousty úkonu až moc malí páni..
Samozřejmě, mít takové problémy já, už dávno to neřeším s prodejcem, nýbrž centrálou. Takto jsem řešil korozi na svém minulém Hnojdé i30.
Prodejci jsou na spousty úkonu až moc malí páni..
Renault Mégane I 1,4 16V 70kW Coupé 1999
BMW 120d 2.0D 130kW "M" Packet 2007
Renault Fluence 1.6 16V 81kW Privilége 2011
Škoda Fabia II 1.2 HTP 51kW Ambiente 2011
Renault Laguna II 1.8 16V 86kW Expression 2004
Hyundai i30 CW 1.6 CRDi 66kW TriColor 2010
Škoda Fabia I 1.2 HTP 44kW Classic 2007
Peugeot 306 1.4 sedan 55kW 1998
Škoda 105L 31kW 1978
BMW 120d 2.0D 130kW "M" Packet 2007
Renault Fluence 1.6 16V 81kW Privilége 2011
Škoda Fabia II 1.2 HTP 51kW Ambiente 2011
Renault Laguna II 1.8 16V 86kW Expression 2004
Hyundai i30 CW 1.6 CRDi 66kW TriColor 2010
Škoda Fabia I 1.2 HTP 44kW Classic 2007
Peugeot 306 1.4 sedan 55kW 1998
Škoda 105L 31kW 1978
Re: Rachocení v mororu TCe 130
Ahoj . Tak jsem dnes řešil ten můj problém s ťuknutím při přidání plynu a bylo my řečeno že se jedná o ventil pouštějící tlak turba tzn. normální jev . Jinak 1.2 tce určitě podobný problém s rozvodama jako u koncernu nemá . Tam to šlo napříč celou evropou , všude na forech plné diskuse , a nebyl to problém jenom maloobjemových 1.2 a1.4 ale taky 1.8 a 2.0 tsi . Tady pokud pročítáš cizí diskuse , třeba taliánské , ty jsou super , tak nenajdeš nějaké problémy s rozvodama . Spíš bych řekl jestli to není rukama nohama . Často jsem pozoroval u kolegy jak mu auto co chvíla někde na křižovatce při rozjezdu chcíplo a nebo že při stání pustí spojku při zařazeném kvaltu protože neslyší zvuk motoru . Pak se není čemu divit že někde něco povolí .
Re: Rachocení v mororu TCe 130
ze vraj motor 1.2 tce je on nissanu nie renault neviem ako. V novom megane by mal byt uz uplne iny nie tento
megane 1.6 16v red a laguna GT 2.0 dci black
Re: Rachocení v mororu TCe 130
Pokud vim, tak motor 1.2 Tce (kod H5Ft) je stale ten samy v Megane III i IV. Jen vykonova varianta 96kW ma mit vetsi turbo a nejake jine drobnosti. Zpocatku vyroby (2012) byl problem s velkou spotrebou oleje a dealeri je menili za nove. Od te doby vicemene v pohode, jen se nesmi motor trapit kratkymi jizdami a podtacenim, pak dochazi k nerizenym detonacim (viz wiki LSPI). Kdo ma automat, tak ten by to klepani (detonace) nemel zazit.
Megane Grandtour 1.2 TCe 115, Expression, 2012 S&S Collection
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rachocení v mororu TCe 130
1.2TCe H5F je společný vývoj Renault-Nissan, tedy je to motor od Renaultu stejně jako od Nissanu. Tak jako všechny nově vyvíjené motory (benzín, diesel), aliance intenzivně tlačí na sdílení prostředků a společný vývoj motorů je skvělý prostor k průniku.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Rachocení v mororu TCe 130
Motor je od nissanu. Upravily ho nejak pro renault, ale takez mi bylo receno, ze je problemovy, ze priste 1,6 bez turba kdyz chci benzin. Nicmene muj problem po mesici a pul vyresen vymenou celeho motoru.
Megane Grandtour III 1,2 TCe 130 (2014)
Re: Rachocení v mororu TCe 130
Diki moc Petra! Cakal som kedy sa ozves s tym, ako to dopadlo. Tak drzim palec, nech je vsetko uz ok Nerobili nejake problemy chlapci predtym, nez doslo na vymenu celeho motora? Alebo to oni sami navrhli vymenu?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Rachocení v mororu TCe 130
Spíš jsou moc hodní až jsem trochu překvapená po předchozích zkušenostech. Pan ze servisu mi volá, jak pokračují a postupně mi dávkuje, co všechno našli. Tím, že jsem mu řekla, že na to nespěchám jen ať se na to pořádně podívají a dají to dohromady to sice trvá už dlouho, ale když jsem chtěla nahrádní auto, bez problému mi vyhověli. Měli tam více aut na opravu, co trvají déle, neměli už nahrádní auta, nahlásila jsem kdy bych ho potřebovala, jestli se nějaké vrátí, když se nevrátilo, vytáhli nové Clio z prodejny a to jsem dostala. Ono to ze začátku vypadalo jen na to čerpadlo, pak mi volal, že budou rozebírat motor, dneska mi volal, že to rozebrali a našli něco na nějakém váčku či co a že z toho důvodu byl motor určený celý na výměnu. Byl to jen rychlý hovor, že více pokecáme, až si pro auto příjdu. Mají už na servisu nový motor, který do příštího týdne nahodí. Žadné vytáčky nebo že budu něco platit sama, jen oznamení měníme celý motor. Tak ještě uvidíme, jak ji budu vyzvedávat Taky pořád čekám ještě nějakou studenou sprchu nebo problém a zatím to vypadá naštěstí celkem v pohodě.
Megane Grandtour III 1,2 TCe 130 (2014)
Re: Rachocení v mororu TCe 130
Zdravím.
Mám otázku ohľadne Renault Megane 2003, benzín, 1.6, 16V.
Pri štartovaní vydáva taký zvláštny zvuk, "vrčanie"zo začiatku to robil skôr len keď sa štartovalo za studena, ale teraz už je to bežné.
Niekedy chytí až na tretí krát, treba pridať viac plyn.
Auto má štartovanie na kartu.
Zatiaľ mi nikto nevedel povedať čo tomu je, až na jedného mechanika, ktorý mi ale len povedal, že to zrejme spôsobuje "nejaké koliesko pri vačku, ale nie olejové, ale nejaké iné, ktoré sa mení pri rozvodoch", no vraj si nevie spomenúť na presný názov.
Diagnostika neukazuje nič, vymenený bol akurát pastorek, čo nepomohlo.
Nemá s tým niekto z Vás prosím skúsenosť? Rada by som to dala opraviť, ale bolo mi povedané, že výmena môže stáť až 400€, len tento mechanik chce rovno meniť celé čerpadlo, nakoľko nevie, čo to spôsobuje. (vraj akoby zle vstrekovalo)
Chcem sa vyhnúť tomu, že zaplatím výmenu čerpadla a problém sa nevyrieši.
Ďakujem Vám za odpovede.
Michaela
Mám otázku ohľadne Renault Megane 2003, benzín, 1.6, 16V.
Pri štartovaní vydáva taký zvláštny zvuk, "vrčanie"zo začiatku to robil skôr len keď sa štartovalo za studena, ale teraz už je to bežné.
Niekedy chytí až na tretí krát, treba pridať viac plyn.
Auto má štartovanie na kartu.
Zatiaľ mi nikto nevedel povedať čo tomu je, až na jedného mechanika, ktorý mi ale len povedal, že to zrejme spôsobuje "nejaké koliesko pri vačku, ale nie olejové, ale nejaké iné, ktoré sa mení pri rozvodoch", no vraj si nevie spomenúť na presný názov.
Diagnostika neukazuje nič, vymenený bol akurát pastorek, čo nepomohlo.
Nemá s tým niekto z Vás prosím skúsenosť? Rada by som to dala opraviť, ale bolo mi povedané, že výmena môže stáť až 400€, len tento mechanik chce rovno meniť celé čerpadlo, nakoľko nevie, čo to spôsobuje. (vraj akoby zle vstrekovalo)
Chcem sa vyhnúť tomu, že zaplatím výmenu čerpadla a problém sa nevyrieši.
Ďakujem Vám za odpovede.
Michaela
Re: Rachocení v mororu TCe 130
Petra.M - diki za info. Takze predsa len to bol ten motor z varky, urcenej na vymenu. Este ze tak!
Michaella - pozri v sekcii Meagne2 tuto velku temu. Je to klasicky presuvnik vacky co rachoti pri startoch. Je to len kozmeticka vada, dalej auto funguje ako treba a presuvnik moze takto kludne rachotit aj niekolko rokov, ale auto sa nic nestane : http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=42&t=28608 . Samozrejme ak Ta to moc otravuje a ludia sa na chodniku uz otacaju, da sa presuvnik vacky vymenit, ale bude treba zodit rozvodovy remen, takze casovo narocnejsia oprava (odhad 5 hodin roboty) a cenu noveho rozvodoveho remena (to je par eur). Novy presuvnik stoji okolo 150 Eur
Michaella - pozri v sekcii Meagne2 tuto velku temu. Je to klasicky presuvnik vacky co rachoti pri startoch. Je to len kozmeticka vada, dalej auto funguje ako treba a presuvnik moze takto kludne rachotit aj niekolko rokov, ale auto sa nic nestane : http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=42&t=28608 . Samozrejme ak Ta to moc otravuje a ludia sa na chodniku uz otacaju, da sa presuvnik vacky vymenit, ale bude treba zodit rozvodovy remen, takze casovo narocnejsia oprava (odhad 5 hodin roboty) a cenu noveho rozvodoveho remena (to je par eur). Novy presuvnik stoji okolo 150 Eur
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Rachocení v mororu TCe 130
Auticko mam doma. Finalni je castecne zadreny motor na vacce. Pry si toho nikdo nevsiml pri serviskach. Oprava je hrazena jako zarucni renaultem. Ja jsem platila jen novy remen, ktery byl roztrzeny po cele delce a cast chladici kapalina, ktera byla vymenena, ze je to tak lepsi pri novem motoru.
Megane Grandtour III 1,2 TCe 130 (2014)
Re: Rachocení v mororu TCe 130
Ďakujem moc za pomoc!!!!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů