Grandtour - Rozdil mezi modely 2009 a 2010
Moderátor: Moderators General
Grandtour - Rozdil mezi modely 2009 a 2010
Muzete mne nekdo vysvetlit, jaky je rozdil mezi verzemi 2009 a 2010 u grandtouru? V cem je ta novejsi lepsi?
Megane III - Grandtour - 1,6 16V 74 kW/100 k Expression - Bila barva [img]http://images.spritmonitor.de/379708.png[/img]
parkovací asistent
ja som kupoval auto v roku 2010 a ročník auta bol 2009. V cenníku z roku 2010 pisali, že výbava DYNAMIQUE ma parkovacieho asistenta, ale auto z roku 2009 ho v tej vybave nemalo. som zvedavy na dalsie rozdiely.
Renault Megane III Grandtour 1,4 TCe 96 kW/130 k Dynamique - Modra Extreme
Re: parkovací asistent
Ne parkovaciho asistenta opravdu nemam. Navic mas myslim jeste navigacisimply píše:ja som kupoval auto v roku 2010 a ročník auta bol 2009. V cenníku z roku 2010 pisali, že výbava DYNAMIQUE ma parkovacieho asistenta, ale auto z roku 2009 ho v tej vybave nemalo. som zvedavy na dalsie rozdiely.
Captur 0.9 TCe
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
Renault - nejlepší auta na světě!
ex Grand Scenic II 1.9 dci 130k
ex Megane III Grandtour LPG 1.6 16V 110k Dynamique
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
- 1.6 má už EURO 5 -> papierovo vyšia spotreba.
- tempomat v základnej výbave a z toho vyplývajúce zmeny vo vyšších modeloch hlavne v dynamique
- tempomat v základnej výbave a z toho vyplývajúce zmeny vo vyšších modeloch hlavne v dynamique
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Re: Grandtour - Rozdil mezi modely 2009 a 2010
rozdiel je napr.u Expression ze teraz v roku 2010 ma seriovo 6xAIRBAG a tempomat v zaklade v roku 2009 malo 4xAIRBAG bez tempomatu ja mam rok 2009 a lutujem ze nemam tempomat je to dobra vecprdlik píše:Muzete mne nekdo vysvetlit, jaky je rozdil mezi verzemi 2009 a 2010 u grandtouru? V cem je ta novejsi lepsi?
- chuck666
- Junior member
- Příspěvky: 228
- Registrován: pon lis 09, 2009 18:08
- Bydliště: Ledeč nad Sázavou (drsná Vysočina)
mluvil jsem s lidmi co tempomat mají, odpověď byla - využil jsem ho jednou a to v německu na dálnici
omezovač rychlosti použijí občas, když si vzpomenou, že ho mají
více bych bral parkovací senzory. Já s parkováním problémy nemám, ale bylo by to bezpečnější, hlavně když auto pučím
airbagy, těch je také škoda, o tom žádná.
omezovač rychlosti použijí občas, když si vzpomenou, že ho mají
více bych bral parkovací senzory. Já s parkováním problémy nemám, ale bylo by to bezpečnější, hlavně když auto pučím
airbagy, těch je také škoda, o tom žádná.
MÉGANE III GT 2010; 1,6 16V 110; červená VIF
MÉGANE II Grandtour 2006; 1,6 16V; červená DYNA - Prodáno
MÉGANE II Grandtour 2006; 1,6 16V; červená DYNA - Prodáno
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
hmm tak to si nehovoril so mnou používam tempomat 95% precent času aj v meste. Kvôli tempomatu (a bagom) som kupoval v tom čase dynamique verziu.chuck666 píše:mluvil jsem s lidmi co tempomat mají, odpověď byla - využil jsem ho jednou a to v německu na dálnici
Obmedzovač rýchlosti som nikdy nepoužil ani neplánujem.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
- chuck666
- Junior member
- Příspěvky: 228
- Registrován: pon lis 09, 2009 18:08
- Bydliště: Ledeč nad Sázavou (drsná Vysočina)
No vida, jsi první člověk co mi řekl, že ho hojně hodně používápali.sk píše:hmm tak to si nehovoril so mnou používam tempomat 95% precent času aj v meste. Kvôli tempomatu (a bagom) som kupoval v tom čase dynamique verziu.chuck666 píše:mluvil jsem s lidmi co tempomat mají, odpověď byla - využil jsem ho jednou a to v německu na dálnici
Obmedzovač rýchlosti som nikdy nepoužil ani neplánujem.
MÉGANE III GT 2010; 1,6 16V 110; červená VIF
MÉGANE II Grandtour 2006; 1,6 16V; červená DYNA - Prodáno
MÉGANE II Grandtour 2006; 1,6 16V; červená DYNA - Prodáno
tempomat je meste??? ved ked stlačim brzdu alebo spojku tak sa ihned deaktivuje. Ja ho použivam fakt iba na dialniciach. A myslim, že skuseny šofer by vedel bez neho jazdiť uspornejšie.pali.sk píše:hmm tak to si nehovoril so mnou používam tempomat 95% precent času aj v meste. Kvôli tempomatu (a bagom) som kupoval v tom čase dynamique verziu.chuck666 píše:mluvil jsem s lidmi co tempomat mají, odpověď byla - využil jsem ho jednou a to v německu na dálnici
Obmedzovač rýchlosti som nikdy nepoužil ani neplánujem.
Renault Megane III Grandtour 1,4 TCe 96 kW/130 k Dynamique - Modra Extreme
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
V meste používam tempomat na 56km /reálnych 52-53km/ väčšinou na 5 prevodový stupeň. Čiže keď je nejaký úsek kde nie je zápcha tak tam jazdím tempomatom ... taktiež v kolóne sa dá krásne od 30km využiť tempomat ... lepšie ako jazda plyn/brzda a ísť 30km by som nezvládolsimply píše:tempomat je meste??? ved ked stlačim brzdu alebo spojku tak sa ihned deaktivuje. Ja ho použivam fakt iba na dialniciach. A myslim, že skuseny šofer by vedel bez neho jazdiť uspornejšie.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Taky používám tempomat dost často... před lety mi kamarád řika, že jezdí ve městě s tempomatem tak sem na něj koukal jako na blázna a teď jezdím též ve městě s tempomatem.Je to parádní věcička ...v pátek jedu do liberce tak už sem těšim na dálnici s tempomatem
<> Megane III Grandtour 1.6 16v 81kW
Dynamique 2010, šedá Platine D69, Carminat TomTom
Dynamique 2010, šedá Platine D69, Carminat TomTom
mozno uspornejsie, ale na ukor rychlosti. Na rovinach vyhrava tempomat pri dodrzani rovnakej rychlosti . Ked som mal rucickovy tachometer, ani som si nevsimol ze spomalujem, ale ked mam motorkarsky, spomalenie vidim hned. Ine to bude v kopcovitom terene, kde sa z kopca pustis a do kopca sa vykotulas, tempomat ta dole nepusti a do kopca drzi rychlost za kazdu cenu.simply píše:tempomat je meste??? ved ked stlačim brzdu alebo spojku tak sa ihned deaktivuje. Ja ho použivam fakt iba na dialniciach. A myslim, že skuseny šofer by vedel bez neho jazdiť uspornejšie.pali.sk píše:hmm tak to si nehovoril so mnou používam tempomat 95% precent času aj v meste. Kvôli tempomatu (a bagom) som kupoval v tom čase dynamique verziu.chuck666 píše:mluvil jsem s lidmi co tempomat mají, odpověď byla - využil jsem ho jednou a to v německu na dálnici
Obmedzovač rýchlosti som nikdy nepoužil ani neplánujem.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
no nemusí celkom, ja jazdím aj kopec nekopec tempomatovo. Keď je prudší dolekopec ideš za 0L a tesne po ním mu pridám na tempomate (+) a keď vidím, že by sa trápil zase uberiem (-). Na plyn nešahám a nemám pocit, že by to žralo nejak viac ... Proste ten tempomat tam nenatlačí do kopca viac paliva ako treba pre motor, čo by som ja nožne vždy urobil...Miro_ba píše:Ine to bude v kopcovitom terene, kde sa z kopca pustis a do kopca sa vykotulas, tempomat ta dole nepusti a do kopca drzi rychlost za kazdu cenu.
Ako píšeš mať tak automat tak je to úplne playstation (+) (-) (R) (O) Už by to len chcelo pamäť na 2 rýchlosti.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
- Centri_FUGA
- Experienced member
- Příspěvky: 672
- Registrován: čtv čer 03, 2010 20:21
- Bydliště: Česká Lípa
Taky tempomat využívám hojně. Ve městě, nebo při průjezdu nějakou vesnicí tam mám 56 nebo 58 podle toho jak se mi chce a jak vim, jeslti tam třeba stávaj policajti. Mimo město tam mám 100, když dojedu auto a je tam volno tak ho předjedu, pokud ne, jsou třeba zatáčky, tak dostatečně předtím začnu na tempomatu ubírat, takže si motorem přibrzdí na požadovanou rychlost ... je to o tom si s tim třeba trošku i hrát a mít na to čas, chuť a nejlépe co nejvolnější cestu, ale myslim, že s tempomatem je spotřeba o něco nižšší, protože když auto držíš normálnim plynem, tak jedeš různě, nejedeš furt 100 ale jako necháš to třeba spadnout na 95 pak to zase rozjedeš na 100 nebo třeba přes, pak zase spadneš, takže to kolíšá, zatímco když dám konstatní 100 tak auto jede dost často třeba jen za 1-2 litry aktuální spotřeby,protože to jenom lechtá plyn Takže za mě tempomat je perfektní věc, pokud by měl člověk s automatem a tempomatem, tak to můžou řídit 10 letý kluci ... omezovač nepoužívám, při něm když dáš 3/4 plynu a furt jedeš třeba 56 - nastavenejch, tak máš spotřebu ale jako kdybych přidávál, takže to je naopak pěknej žrout
Renault Mégane III Grandtour 2010; 1.6 74kW; Expression; červená; 17" Schuss
Škoda Fabia I sedan, 1.2 HTP 47kW, šedozlatá metalíza
Hračky: Honda CB 500; 2002; 500ccm 42,5kW + Škoda Octavia Combi typ 704; 1969; 1,2 37,5kW + Čz 125/453; 1965
Bylo: Seat Toledo II 1999, Hyundai Accent 1999, služební Škoda Felicia 1999
Škoda Fabia I sedan, 1.2 HTP 47kW, šedozlatá metalíza
Hračky: Honda CB 500; 2002; 500ccm 42,5kW + Škoda Octavia Combi typ 704; 1969; 1,2 37,5kW + Čz 125/453; 1965
Bylo: Seat Toledo II 1999, Hyundai Accent 1999, služební Škoda Felicia 1999
Centri_Fuga: Když už jsme hrubě OT (admin to může přesunout a založit topic Tempomat)...
Tempomat určitě usnadňuje jízdu s tím souhlasím.
Věc úspory, jak jsi ji popsal nefunguje. Benzínový spalovací motor má v oblasti malého výkonu, resp. velkého škrcení sání nejmizernější možnou účinnost - spotřebu, ze všech jízdních režimů. Takže nejlepší spotřeby je dosahováno na malých otáčkách s otevřenou klapkou (pod plynem) a protože takto se malé otáčkyrychle překročí, tak by se muselo jezdit stylem roztroubit na 90km/h a vyřadit, nechat opadnout rychlost na 70 dát nejtěžší převod a znovu roztroubit... V praxi se takto jezdit nedá, ale něco z toho lze využít při jízdě známou trasou v kombinaci s profilem trati. To je jeden z důvodů proč je dálniční spotřeba vysoká, ale tam to jinak nejde.
Naopak chrochtákům pochrochtávání vyhovuje...
Tempomat určitě usnadňuje jízdu s tím souhlasím.
Věc úspory, jak jsi ji popsal nefunguje. Benzínový spalovací motor má v oblasti malého výkonu, resp. velkého škrcení sání nejmizernější možnou účinnost - spotřebu, ze všech jízdních režimů. Takže nejlepší spotřeby je dosahováno na malých otáčkách s otevřenou klapkou (pod plynem) a protože takto se malé otáčkyrychle překročí, tak by se muselo jezdit stylem roztroubit na 90km/h a vyřadit, nechat opadnout rychlost na 70 dát nejtěžší převod a znovu roztroubit... V praxi se takto jezdit nedá, ale něco z toho lze využít při jízdě známou trasou v kombinaci s profilem trati. To je jeden z důvodů proč je dálniční spotřeba vysoká, ale tam to jinak nejde.
Naopak chrochtákům pochrochtávání vyhovuje...
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
rousini píše:Centri_Fuga: Když už jsme hrubě OT (admin to může přesunout a založit topic Tempomat)...
Tempomat určitě usnadňuje jízdu s tím souhlasím.
Věc úspory, jak jsi ji popsal nefunguje. Benzínový spalovací motor má v oblasti malého výkonu, resp. velkého škrcení sání nejmizernější možnou účinnost - spotřebu, ze všech jízdních režimů. Takže nejlepší spotřeby je dosahováno na malých otáčkách s otevřenou klapkou (pod plynem) a protože takto se malé otáčkyrychle překročí, tak by se muselo jezdit stylem roztroubit na 90km/h a vyřadit, nechat opadnout rychlost na 70 dát nejtěžší převod a znovu roztroubit... V praxi se takto jezdit nedá, ale něco z toho lze využít při jízdě známou trasou v kombinaci s profilem trati. To je jeden z důvodů proč je dálniční spotřeba vysoká, ale tam to jinak nejde.
Naopak chrochtákům pochrochtávání vyhovuje...
ked porovnam jazdu na dialnici a mimo mesto, tak pri rovnakych rychlostiach bude dialnicna spotreba lepsia. A to sa nebavim o tom, ze aj priemerna rychlost bude vyssia. Platilo to aj pre 1.6 co som mal v MII . Akonahle s 1.5 musim akcelerovat, zerie doslova aj travu u cesty Inak u MII mi tempomat nevyhovoval. Dost dlho mu trvalo, kym si ustalil rychlost a dost mi to hopsanie vadilo. Tam som ho skoro nepouzival.
dalsi poznatok z prakse, odkedy zena zacala pouzivat tempomat, znizila sa jej spotreba a to jazdi mesto.
pochrochtavanie vyhovuje , alebo vyhovovalo aj 1.6. V otackach pod 2000 mala najnizsiu spotrebu. Mozno motor nemal najnizsiu ucinnost, ale spotrebu urcite nizsiu ako vo vyssich otackach. Samozrejme na rovynkach. V stupaniach bolo lepsie podradit.
ma tu niekto model 2010 s kozennym volantom atd ? Zmenili material manzety riadiacej paky a rucnej brzdy ?
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Miro_ba: ma tu niekto model 2010 s kozennym volantom atd ? Zmenili material manzety riadiacej paky a rucnej brzdy ?
Já mám no ale řek bych, že to nezměnili o proti tomu co sem viděl v roce 2009...sem zvědavý kdy se něco ošoupe...buď volant nebo ta manžeta no...
Já mám no ale řek bych, že to nezměnili o proti tomu co sem viděl v roce 2009...sem zvědavý kdy se něco ošoupe...buď volant nebo ta manžeta no...
<> Megane III Grandtour 1.6 16v 81kW
Dynamique 2010, šedá Platine D69, Carminat TomTom
Dynamique 2010, šedá Platine D69, Carminat TomTom
- Martin Jaroš
- Experienced member
- Příspěvky: 977
- Registrován: pát kvě 27, 2005 09:57
- Bydliště: Praha, Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Ja jsem nedavno nechal menit obe manzety a nove jsou 100% z jineho materialu. Takze nove modely uz by mohly mit manzety OK.
ex Renault Megane III 1.6 16v 110k Dynamique 2009
Smart Roadster 0.7T 82k 2003
Skoda Octavia Combi 1.4TSI 122k 2009
http://www.detailingclub.cz
Smart Roadster 0.7T 82k 2003
Skoda Octavia Combi 1.4TSI 122k 2009
http://www.detailingclub.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů