Stránka 1 z 1

osvetlenie MIII - zadne svetla vs. tazne zariadenie

Napsal: sob črc 24, 2010 11:07
od maydayanthem
Ahojte,
chcel by som poprosit niekoho - kto nema namontovane tazne zariadenie - ci by nemol overit ako mu svietia zadne svetla (intenzita, pocet):
- v polohe parkovaciek
- v polohe normalneho svietenia

Ide o to, ze mi v oboch pripadoch svietia rovnakou intenzitou, navyse vsetky styri (v pripade zapnutia len obrysovych svetiel a nenastartovaneho motora, mi to pride ako dost velky luxus pre bateriu).

Ti, co maju tazne zariadenie
ako sa vam spravaju zadne svetla, ak zapnete zadne hmlove svetlo pri zapojenom voziku? U mna ako keby to nestihalo a poklesne svietivost hmlovych svetiel na aute.

Vopred vdaka za ochotu a vyskusanie.

Napsal: stř črc 28, 2010 18:16
od rousini
Tak jsem při vyp. motoru rozsvítil parkovačky (vzadu 2x2), přepnul na potkávací a žádná změna. Tažné nemám - zatím. Pošli mi tip na tažné zařízení. Dík.

Napsal: čtv črc 29, 2010 07:36
od maydayanthem
rousini píše:Tak jsem při vyp. motoru rozsvítil parkovačky (vzadu 2x2), přepnul na potkávací a žádná změna. Tažné nemám - zatím. Pošli mi tip na tažné zařízení. Dík.
super, diky
mam to iste, akurat ma stve to zadne hmlove, ked sa pripne vozik, tak prudko ubere na intenzite svietenia hmlovych na aute... nestiha elektrika???
tazne mam namontovane original - je aj v prospektoch ako prislusenstvo (za nekrestanske peniaze samozrejme) - odnimatelne, na kluc, bacha na elektriku!!! pri pouziti klasickej kabelaze zapojenej na zadne svetla to nefunguje korektne (funguje vsetko okrem brzdovych svetiel na voziku, preco neviem, ale tiez neviem vysvetlit to s tymi hmlovymi svetlami :wink: ), musi sa pouzit bud original kabelaz alebo nejaka z druhovyroby a urcena priamo na MIII, je aj drahsia, udajne obsahuje nejaky modul, ktory sa pripaja na RJ...
preco je to takto drblo vymyslene netusim, ale zase sa chcel asi niekto od ostatnych odlisovat..a robit majitelom MIII nervicky a vyssie vydavky... :roll: