osvetlenie MIII - zadne svetla vs. tazne zariadenie

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
maydayanthem
Advanced member
Příspěvky: 364
Registrován: úte srp 18, 2009 22:53

osvetlenie MIII - zadne svetla vs. tazne zariadenie

Příspěvek od maydayanthem » sob črc 24, 2010 11:07

Ahojte,
chcel by som poprosit niekoho - kto nema namontovane tazne zariadenie - ci by nemol overit ako mu svietia zadne svetla (intenzita, pocet):
- v polohe parkovaciek
- v polohe normalneho svietenia

Ide o to, ze mi v oboch pripadoch svietia rovnakou intenzitou, navyse vsetky styri (v pripade zapnutia len obrysovych svetiel a nenastartovaneho motora, mi to pride ako dost velky luxus pre bateriu).

Ti, co maju tazne zariadenie
ako sa vam spravaju zadne svetla, ak zapnete zadne hmlove svetlo pri zapojenom voziku? U mna ako keby to nestihalo a poklesne svietivost hmlovych svetiel na aute.

Vopred vdaka za ochotu a vyskusanie.
M IV Bose - siva metla, 8,5 (zima 16"), 8,2 (teplo 17"), 6,9 (dialnica pri 134), 130 konikov...
ex M III exp. - siva metla, 7,0 (17"), 1,6 100k...
... presne na 6. narodeniny nas necakane opustil... predane ako totalka, novym majitelom opravene a predane ako zachovale, garazovane :-/

rousini
Senior member
Příspěvky: 1302
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od rousini » stř črc 28, 2010 18:16

Tak jsem při vyp. motoru rozsvítil parkovačky (vzadu 2x2), přepnul na potkávací a žádná změna. Tažné nemám - zatím. Pošli mi tip na tažné zařízení. Dík.
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

Uživatelský avatar
maydayanthem
Advanced member
Příspěvky: 364
Registrován: úte srp 18, 2009 22:53

Příspěvek od maydayanthem » čtv črc 29, 2010 07:36

rousini píše:Tak jsem při vyp. motoru rozsvítil parkovačky (vzadu 2x2), přepnul na potkávací a žádná změna. Tažné nemám - zatím. Pošli mi tip na tažné zařízení. Dík.

super, diky
mam to iste, akurat ma stve to zadne hmlove, ked sa pripne vozik, tak prudko ubere na intenzite svietenia hmlovych na aute... nestiha elektrika???
tazne mam namontovane original - je aj v prospektoch ako prislusenstvo (za nekrestanske peniaze samozrejme) - odnimatelne, na kluc, bacha na elektriku!!! pri pouziti klasickej kabelaze zapojenej na zadne svetla to nefunguje korektne (funguje vsetko okrem brzdovych svetiel na voziku, preco neviem, ale tiez neviem vysvetlit to s tymi hmlovymi svetlami :wink: ), musi sa pouzit bud original kabelaz alebo nejaka z druhovyroby a urcena priamo na MIII, je aj drahsia, udajne obsahuje nejaky modul, ktory sa pripaja na RJ...
preco je to takto drblo vymyslene netusim, ale zase sa chcel asi niekto od ostatnych odlisovat..a robit majitelom MIII nervicky a vyssie vydavky... :roll:
M IV Bose - siva metla, 8,5 (zima 16"), 8,2 (teplo 17"), 6,9 (dialnica pri 134), 130 konikov...
ex M III exp. - siva metla, 7,0 (17"), 1,6 100k...
... presne na 6. narodeniny nas necakane opustil... predane ako totalka, novym majitelom opravene a predane ako zachovale, garazovane :-/

Odpovědět

Zpět na „Renault Megane III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host