Motorizace Megane III

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Jakou máte motorizaci svého megane III ?

1,6 16V 74 kW/100 k
38
28%
1,6 16V 81 kW/110 k
34
25%
1,4 TCe 96 kW/130 k
19
14%
2,0 TCe 132 kW/180 k
6
4%
1,5 dCi 63 kW/85 k
4
3%
1,5 dCi 78 kW/105 k
5
4%
1,9 dCi 96 kW/130 k
11
8%
2,0 dCi 110 kW/150 k
2
1%
2,0 dCi 118 kW/160 k
0
Žádná hlasování
1,5 dCi 66 kW/90 k
3
2%
1,5 dCi 81 kW/110 k
16
12%
 
Celkem hlasů: 138

Uživatelský avatar
Levap
Junior member
Příspěvky: 136
Registrován: čtv pro 24, 2009 10:27

Motorizace Megane III

Příspěvek od Levap » úte bře 02, 2010 09:19

Zajímalo by mně, kolik z nás má jakou motorizaci ve svém Megane III. Proto jsem založil toto hlasování a děkuji za každou odpověď.
Naposledy upravil(a) Levap dne čtv zář 01, 2011 11:07, celkem upraveno 2 x.
Megane III Grandtour 1,6 100k Expression prodáno

rousini
Senior member
Příspěvky: 1287
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od rousini » úte bře 02, 2010 17:25

To čumím, 3x 2.0 TCe a ani příspěvek - asi musej dělat business...
Zřejmě by měli hlasovat jen registrovaní, aby to nebylo faux-pas.
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pali.sk » stř bře 03, 2010 09:09

hlasovať môžu len prihlásení. A tie 3x 2.0 TCE to budú fakt pozorovatelia :) . Alebo im bude treba založiť tému aby sa chytili :). Ale ak chceš viac info tak choď na megane.de tam bude iné poradie ako u nás. 2.0TCe je tam tuším najbežnejšia motorizácia...
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » stř bře 03, 2010 09:20

A taky doufej ze neni vic trubek jako ja, ktery odklepnou motorizaci a ve chvili kliknuti teprve zjistuji ze hlasovani neni o chtene motorizaci, ale o motorizaci kterou uz dotycny ma (pochopitelne vcetne MIII).

Takze se timto omlouvam a prosim odectete jeden hlas za 1.4TCe :-(.
(A ja si pisu ze priste mam odklepavat nejaky hlasovani az po rannim kafi a dukladnem precteni topicu).
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » stř bře 03, 2010 09:52

kmarty píše:A taky doufej ze neni vic trubek jako ja, ktery odklepnou motorizaci a ve chvili kliknuti teprve zjistuji ze hlasovani neni o chtene motorizaci, ale o motorizaci kterou uz dotycny ma (pochopitelne vcetne MIII).

Takze se timto omlouvam a prosim odectete jeden hlas za 1.4TCe :-(.
(A ja si pisu ze priste mam odklepavat nejaky hlasovani az po rannim kafi a dukladnem precteni topicu).
tak som sa schuti zasmial. Stava sa aj horsie , takze 1.4 -1 a u 2.0TCe tiez mozno treba daky hlas odcitat :-)
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Gilgameš
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: ned led 10, 2010 23:18

Příspěvek od Gilgameš » stř bře 03, 2010 23:07

No ono jich těch 2,0 Tce skutečně moc nebude, já když sem si ho kupoval tak mi dealer říkal, že sem první komu to prodává. A navíc pochybuju, že sem všichni chodí na tohle forum.
Megan GT III, 2,0 TCe, Privilege, 12/2009

Uživatelský avatar
Levap
Junior member
Příspěvky: 136
Registrován: čtv pro 24, 2009 10:27

Hlasujeme :-)

Příspěvek od Levap » ned bře 21, 2010 11:17

Vítám všechny nové majitele Renault Megane III. Prosím hlasujte v anketě kdo má jakou motorizaci svého vozu. Děkuji a přeji mnoho km bez nehod a poruch. Pavel
Megane III Grandtour 1,6 100k Expression prodáno

gum
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: ned říj 11, 2009 23:42

Příspěvek od gum » sob bře 27, 2010 16:08

MIII Coupé 1.5 dCi 105k a neměnil bych. Rozhodně tedy ne po přečipování (maxpower.cz). Turbodíra zmizela, spotřeba klesla o půl litru a už se dá dost slušně předjíždět i na dálnici :)

Nevěřil jsem chiptuningu dokud jsem to nevyzkoušel na vlastní kůži. Je to fakt dost znát (cca +18 kW a +67 Nm). Rozhodně doporučuji.

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » sob bře 27, 2010 20:45

ako sa prejavovala turbodiera ? Ako v lete a ako v zime ? Aj si to meral ? Zrychlenie, valcova brzda ? Ze ti padla zaruka ti nevadi ? V akom rezime ti padla spotreba o 0.5l ? Napr pri 140 to neberie 7l ale 6,5l ?
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

gum
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: ned říj 11, 2009 23:42

Příspěvek od gum » sob bře 27, 2010 23:39

Kolem dvou tisíc tam byla oblast kdy po přidání plynu bylo zrychlení cítit tak se sekundovým zpožděním (tady o tom pár lidí taky už psalo). Auto mám od podzimu takže v zimě. Na brzdě jsem s tím nebyl, neměl jsem důvod -- je to opravdu velký rozdíl. Pokud by mi ale někdo nabídl měření za flašku slivovice, tak do toho rád půjdu :-)

Záruku neřeším jelikož mi bylo řečeno, že mi tu modifikaci odstraní a vrátí auto do původního stavu, budu-li chtít (např. před návštěvou servisu).

Spotřeba padla o půl litru při jízdě tak 90 % město (trasy do 10 km), 10 % dálnice. Delší trasy moc nejezdím.

rousini
Senior member
Příspěvky: 1287
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od rousini » ned bře 28, 2010 09:30

No tak to je ubohost ze strany <>, že nedovede odstranit tu turbodíru a garážmajstři jo. Výkonovýmu omezení rozumím, ale tuboDÍRA jak popisuje baMÍRA, to se hned tak jinde nevidí...

gum: přesně tohle jsem si myslel. Přehrání EPROM paměti je otázka pár minut s nulovými náklady (kromě knowhow), stejně jako celý chiptuning a slušná firma ti vrátí tovární datové pole.
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » ned bře 28, 2010 14:50

rousini píše:No tak to je ubohost ze strany <>, že nedovede odstranit tu turbodíru a garážmajstři jo. Výkonovýmu omezení rozumím, ale tuboDÍRA jak popisuje baMÍRA, to se hned tak jinde nevidí...

gum: přesně tohle jsem si myslel. Přehrání EPROM paměti je otázka pár minut s nulovými náklady (kromě knowhow), stejně jako celý chiptuning a slušná firma ti vrátí tovární datové pole.
rousiny, lenze co ja popisujem je nieco ine ako popisuje gum. On ma turbodieru aj v zime. Ja v zime turbodieru neregistrujem, teda vse co je do 0.5s nijako neriesim. Mozno preto, ze to co to robi po oteleni nieje turbo diera ale 3x turbodiera v jednom . Cakat za urcitych okolnosti 2-3s kym motor po jemnom pridani zareaguje je des. Obcas ma napada, co to nieje problem pedalu a zmeny citlivosti po otepleni. Deje sa to len pri jemnom narabani s pedalom. Ak sa pouzivaju len polohy 1 a 0, problemy niesu.

K zaruke. Udajne este existuje daka kontrola, koklo krat bolo nieco prepisovane v ECU, takze samotny navrat origo sw by nemusel stacit. Toto ale berte trosku ako JPP. Neviem ako presne to funguje, nikdy som taku akciu nevidel.
Naposledy upravil(a) Miro_ba dne ned bře 28, 2010 17:46, celkem upraveno 1 x.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

rousini
Senior member
Příspěvky: 1287
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od rousini » ned bře 28, 2010 15:34

No já jsem zvyklý udržovat rychlost a s plynem se mazlit. Pokud bych při každým polechtání plynu neměl odezvu, tak bych s tím nedovedl žít.
Ale je to OT a nebudu to rozvádět. Plyn znamená akcelerovat a taky jemně dávkovat. Pokud to auto neumí... a je mi jedno kolik má hvězdiček, turb, asistentů... a jestli se to projevuje zimní nebo letní sezónu.
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pali.sk » pát dub 02, 2010 08:27

len pre info 2.0Tce v grandtoure má už samostatnú verziu GT a celkom zaujímavú (športový podvozok, volant, sedačky, zatmavené svetlá, 18" kolesá ...). :ikonrock:
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Uživatelský avatar
Pakovia
Starting member
Příspěvky: 88
Registrován: úte bře 16, 2010 14:45

Příspěvek od Pakovia » úte dub 06, 2010 13:59

pali.sk píše:len pre info 2.0Tce v grandtoure má už samostatnú verziu GT a celkom zaujímavú (športový podvozok, volant, sedačky, zatmavené svetlá, 18" kolesá ...). :ikonrock:
jj uz sa u nas pedava aj Coupe GT s motormi 2.0TCE a 160 HP diesel
http://www.youtube.com/watch?v=t0KKk2qPhxA]

Uživatelský avatar
simply
Junior member
Příspěvky: 106
Registrován: sob úno 27, 2010 08:46

farba

Příspěvek od simply » úte dub 06, 2010 20:29

ha ha, na GT použili farbu "modra extreme", presna taku aku mam ja. ešte kupim kolesa a predny spoiler a bude z vonku vyzerat ako GT :D
Renault Megane III Grandtour 1,4 TCe 96 kW/130 k Dynamique - Modra Extreme

Uživatelský avatar
Pakovia
Starting member
Příspěvky: 88
Registrován: úte bře 16, 2010 14:45

Re: farba

Příspěvek od Pakovia » stř dub 07, 2010 06:07

simply píše:ha ha, na GT použili farbu "modra extreme", presna taku aku mam ja. ešte kupim kolesa a predny spoiler a bude z vonku vyzerat ako GT :D
asi tak :) ale este si musis zmenit tachometer na analogovy a pridat sportove sedacky :)

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: farba

Příspěvek od pali.sk » stř dub 07, 2010 08:29

simply píše:ha ha, na GT použili farbu "modra extreme", presna taku aku mam ja. ešte kupim kolesa a predny spoiler a bude z vonku vyzerat ako GT :D
nie je to tvoja farba pozri si cenník:
Metalická farba oranžová Cayenne / modrá Malte

Ja by som z toho chcel len tie zatmavené svetlomety s mojou čiernou by to bolo super, a ten volant samozrejme mňam .
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Uživatelský avatar
simply
Junior member
Příspěvky: 106
Registrován: sob úno 27, 2010 08:46

Příspěvek od simply » stř dub 07, 2010 21:15

ale na prvy pohlad vyzera ako moja :D
ten 2.0T v tom GT musi robiť zazraky :D
Renault Megane III Grandtour 1,4 TCe 96 kW/130 k Dynamique - Modra Extreme

pimbal
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: pon dub 19, 2010 21:55

Příspěvek od pimbal » úte dub 20, 2010 08:09

mam 1,6i 16V 81kW/110k

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pali.sk » sob kvě 08, 2010 15:03

no čo už máte niekto automat s dvojspojkou? :roll: :lol:
Celkom rozumný príplatok ale je len pre 1.5dci a s FAP :(
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Neo
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: sob kvě 15, 2010 11:02

Na 99% jdu do automatu

Příspěvek od Neo » sob kvě 15, 2010 11:21

pali.sk píše:no čo už máte niekto automat s dvojspojkou? :roll: :lol:
Celkom rozumný príplatok ale je len pre 1.5dci a s FAP :(
Budu kupovat nového firemního Megana Grandtour a jsem na 99% rozhodnutý jít do toho dvojspojkoveho automatu. Původně jsem chtěl stejně ten silnější 1.5 dCi a když se objevil v nabídce ten automat, tak jsem si říkal, že to snad udělali jenom kvůli mě :) Se svým stylem jízdy (plynulá s dodržováním povolené rychlosti nebo lehce přes), poměrem město/mimo město/dálnice přibližně 30:40:30 a přirozenou pohodlností je to pro mě ideální volba. Navíc automat dodá větší jistotu za volantem manželce :D
Jediné, čeho se trošku bojím, je, že zatím není možnost si ten automat vyzkoušet (první auta se u nás objeví tak za 3 měsíce) a nenašel jsem ani žádnou zahraniční recenzi. No a pak jsem se ještě váhal, jestli ta převodovka bude mít vychytaný mouchy a nebudu muset každý týden do servisu. Ale asi se spolehnu na to, že Renault ji dělá ve spolupráci s firmou Getrag a Ti by už snad měli vědět, jak se takovej automat dělá :)

Uživatelský avatar
Levap
Junior member
Příspěvky: 136
Registrován: čtv pro 24, 2009 10:27

Rekapitulace

Příspěvek od Levap » čtv čer 03, 2010 09:20

Tak se nám to hlasování pěkně rozjíždí. Přibývají noví šťastní majitelé Meganů a vypadá to, že benzín vysoce převažuje nad naftou. Nevím, jestli je to tou cenou, protože dCi by podle všeho co jsem četl měl být výborný motor.

Takže hlasujte, pokud jste tu noví, těm co už hlas poslali děkuji.
Megane III Grandtour 1,6 100k Expression prodáno

Uživatelský avatar
Centri_FUGA
Experienced member
Příspěvky: 672
Registrován: čtv čer 03, 2010 20:21
Bydliště: Česká Lípa

Re: Rekapitulace

Příspěvek od Centri_FUGA » ned srp 01, 2010 22:34

Levap píše:Tak se nám to hlasování pěkně rozjíždí. Přibývají noví šťastní majitelé Meganů a vypadá to, že benzín vysoce převažuje nad naftou. Nevím, jestli je to tou cenou, protože dCi by podle všeho co jsem četl měl být výborný motor.

Takže hlasujte, pokud jste tu noví, těm co už hlas poslali děkuji.

Myslím, že to je tim, že cena nafty/benzínu je skoro stejná a pokud nenajezdíš ročně podle mě tak 25 000 km a víc, tak to nemá cenu, protože než se ti vrátí rozdíl ve spotřebě, tak musíš hodně nalítat, protože ten rozdí ve spotřebě není tak razantní, v ceně litru vůbec, a pořízovací cena je o něco vyšší.

když stála nafta 27kč a benzín 31kč tak to bylo o něčem jinym, menší spotřeba, menší cena litru paliva, tak ta větší pořizovací cena se vrátila za míň kilometrů. :-)
Renault Mégane III Grandtour 2010; 1.6 74kW; Expression; červená; 17" Schuss
Škoda Fabia I sedan, 1.2 HTP 47kW, šedozlatá metalíza
Hračky: Honda CB 500; 2002; 500ccm 42,5kW + Škoda Octavia Combi typ 704; 1969; 1,2 37,5kW + Čz 125/453; 1965
Bylo: Seat Toledo II 1999, Hyundai Accent 1999, služební Škoda Felicia 1999

pimbal
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: pon dub 19, 2010 21:55

Re: Motorizace Megane III

Příspěvek od pimbal » pát srp 06, 2010 20:55

Levap píše:Zajímalo by mně, kolik z nás má jakou motorizaci ve svém Megane III. Proto jsem založil toto hlasování a děkuji za každou odpověď.
ja mam 1,6 16V 110 koní kombi

Odpovědět

Zpět na „Renault Megane III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů