Motorizace Megane III
Moderátor: Moderators General
Motorizace Megane III
Zajímalo by mně, kolik z nás má jakou motorizaci ve svém Megane III. Proto jsem založil toto hlasování a děkuji za každou odpověď.
Naposledy upravil(a) Levap dne čtv zář 01, 2011 11:07, celkem upraveno 2 x.
Megane III Grandtour 1,6 100k Expression prodáno
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
hlasovať môžu len prihlásení. A tie 3x 2.0 TCE to budú fakt pozorovatelia . Alebo im bude treba založiť tému aby sa chytili . Ale ak chceš viac info tak choď na megane.de tam bude iné poradie ako u nás. 2.0TCe je tam tuším najbežnejšia motorizácia...
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
A taky doufej ze neni vic trubek jako ja, ktery odklepnou motorizaci a ve chvili kliknuti teprve zjistuji ze hlasovani neni o chtene motorizaci, ale o motorizaci kterou uz dotycny ma (pochopitelne vcetne MIII).
Takze se timto omlouvam a prosim odectete jeden hlas za 1.4TCe .
(A ja si pisu ze priste mam odklepavat nejaky hlasovani az po rannim kafi a dukladnem precteni topicu).
Takze se timto omlouvam a prosim odectete jeden hlas za 1.4TCe .
(A ja si pisu ze priste mam odklepavat nejaky hlasovani az po rannim kafi a dukladnem precteni topicu).
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
tak som sa schuti zasmial. Stava sa aj horsie , takze 1.4 -1 a u 2.0TCe tiez mozno treba daky hlas odcitatkmarty píše:A taky doufej ze neni vic trubek jako ja, ktery odklepnou motorizaci a ve chvili kliknuti teprve zjistuji ze hlasovani neni o chtene motorizaci, ale o motorizaci kterou uz dotycny ma (pochopitelne vcetne MIII).
Takze se timto omlouvam a prosim odectete jeden hlas za 1.4TCe .
(A ja si pisu ze priste mam odklepavat nejaky hlasovani az po rannim kafi a dukladnem precteni topicu).
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Hlasujeme :-)
Vítám všechny nové majitele Renault Megane III. Prosím hlasujte v anketě kdo má jakou motorizaci svého vozu. Děkuji a přeji mnoho km bez nehod a poruch. Pavel
Megane III Grandtour 1,6 100k Expression prodáno
MIII Coupé 1.5 dCi 105k a neměnil bych. Rozhodně tedy ne po přečipování (maxpower.cz). Turbodíra zmizela, spotřeba klesla o půl litru a už se dá dost slušně předjíždět i na dálnici
Nevěřil jsem chiptuningu dokud jsem to nevyzkoušel na vlastní kůži. Je to fakt dost znát (cca +18 kW a +67 Nm). Rozhodně doporučuji.
Nevěřil jsem chiptuningu dokud jsem to nevyzkoušel na vlastní kůži. Je to fakt dost znát (cca +18 kW a +67 Nm). Rozhodně doporučuji.
ako sa prejavovala turbodiera ? Ako v lete a ako v zime ? Aj si to meral ? Zrychlenie, valcova brzda ? Ze ti padla zaruka ti nevadi ? V akom rezime ti padla spotreba o 0.5l ? Napr pri 140 to neberie 7l ale 6,5l ?
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Kolem dvou tisíc tam byla oblast kdy po přidání plynu bylo zrychlení cítit tak se sekundovým zpožděním (tady o tom pár lidí taky už psalo). Auto mám od podzimu takže v zimě. Na brzdě jsem s tím nebyl, neměl jsem důvod -- je to opravdu velký rozdíl. Pokud by mi ale někdo nabídl měření za flašku slivovice, tak do toho rád půjdu
Záruku neřeším jelikož mi bylo řečeno, že mi tu modifikaci odstraní a vrátí auto do původního stavu, budu-li chtít (např. před návštěvou servisu).
Spotřeba padla o půl litru při jízdě tak 90 % město (trasy do 10 km), 10 % dálnice. Delší trasy moc nejezdím.
Záruku neřeším jelikož mi bylo řečeno, že mi tu modifikaci odstraní a vrátí auto do původního stavu, budu-li chtít (např. před návštěvou servisu).
Spotřeba padla o půl litru při jízdě tak 90 % město (trasy do 10 km), 10 % dálnice. Delší trasy moc nejezdím.
No tak to je ubohost ze strany <>, že nedovede odstranit tu turbodíru a garážmajstři jo. Výkonovýmu omezení rozumím, ale tuboDÍRA jak popisuje baMÍRA, to se hned tak jinde nevidí...
gum: přesně tohle jsem si myslel. Přehrání EPROM paměti je otázka pár minut s nulovými náklady (kromě knowhow), stejně jako celý chiptuning a slušná firma ti vrátí tovární datové pole.
gum: přesně tohle jsem si myslel. Přehrání EPROM paměti je otázka pár minut s nulovými náklady (kromě knowhow), stejně jako celý chiptuning a slušná firma ti vrátí tovární datové pole.
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
rousiny, lenze co ja popisujem je nieco ine ako popisuje gum. On ma turbodieru aj v zime. Ja v zime turbodieru neregistrujem, teda vse co je do 0.5s nijako neriesim. Mozno preto, ze to co to robi po oteleni nieje turbo diera ale 3x turbodiera v jednom . Cakat za urcitych okolnosti 2-3s kym motor po jemnom pridani zareaguje je des. Obcas ma napada, co to nieje problem pedalu a zmeny citlivosti po otepleni. Deje sa to len pri jemnom narabani s pedalom. Ak sa pouzivaju len polohy 1 a 0, problemy niesu.rousini píše:No tak to je ubohost ze strany <>, že nedovede odstranit tu turbodíru a garážmajstři jo. Výkonovýmu omezení rozumím, ale tuboDÍRA jak popisuje baMÍRA, to se hned tak jinde nevidí...
gum: přesně tohle jsem si myslel. Přehrání EPROM paměti je otázka pár minut s nulovými náklady (kromě knowhow), stejně jako celý chiptuning a slušná firma ti vrátí tovární datové pole.
K zaruke. Udajne este existuje daka kontrola, koklo krat bolo nieco prepisovane v ECU, takze samotny navrat origo sw by nemusel stacit. Toto ale berte trosku ako JPP. Neviem ako presne to funguje, nikdy som taku akciu nevidel.
Naposledy upravil(a) Miro_ba dne ned bře 28, 2010 17:46, celkem upraveno 1 x.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
No já jsem zvyklý udržovat rychlost a s plynem se mazlit. Pokud bych při každým polechtání plynu neměl odezvu, tak bych s tím nedovedl žít.
Ale je to OT a nebudu to rozvádět. Plyn znamená akcelerovat a taky jemně dávkovat. Pokud to auto neumí... a je mi jedno kolik má hvězdiček, turb, asistentů... a jestli se to projevuje zimní nebo letní sezónu.
Ale je to OT a nebudu to rozvádět. Plyn znamená akcelerovat a taky jemně dávkovat. Pokud to auto neumí... a je mi jedno kolik má hvězdiček, turb, asistentů... a jestli se to projevuje zimní nebo letní sezónu.
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
len pre info 2.0Tce v grandtoure má už samostatnú verziu GT a celkom zaujímavú (športový podvozok, volant, sedačky, zatmavené svetlá, 18" kolesá ...).
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
jj uz sa u nas pedava aj Coupe GT s motormi 2.0TCE a 160 HP dieselpali.sk píše:len pre info 2.0Tce v grandtoure má už samostatnú verziu GT a celkom zaujímavú (športový podvozok, volant, sedačky, zatmavené svetlá, 18" kolesá ...).
http://www.youtube.com/watch?v=t0KKk2qPhxA]
Re: farba
asi tak ale este si musis zmenit tachometer na analogovy a pridat sportove sedackysimply píše:ha ha, na GT použili farbu "modra extreme", presna taku aku mam ja. ešte kupim kolesa a predny spoiler a bude z vonku vyzerat ako GT
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: farba
nie je to tvoja farba pozri si cenník:simply píše:ha ha, na GT použili farbu "modra extreme", presna taku aku mam ja. ešte kupim kolesa a predny spoiler a bude z vonku vyzerat ako GT
Metalická farba oranžová Cayenne / modrá Malte
Ja by som z toho chcel len tie zatmavené svetlomety s mojou čiernou by to bolo super, a ten volant samozrejme mňam .
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
no čo už máte niekto automat s dvojspojkou?
Celkom rozumný príplatok ale je len pre 1.5dci a s FAP
Celkom rozumný príplatok ale je len pre 1.5dci a s FAP
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Na 99% jdu do automatu
Budu kupovat nového firemního Megana Grandtour a jsem na 99% rozhodnutý jít do toho dvojspojkoveho automatu. Původně jsem chtěl stejně ten silnější 1.5 dCi a když se objevil v nabídce ten automat, tak jsem si říkal, že to snad udělali jenom kvůli mě Se svým stylem jízdy (plynulá s dodržováním povolené rychlosti nebo lehce přes), poměrem město/mimo město/dálnice přibližně 30:40:30 a přirozenou pohodlností je to pro mě ideální volba. Navíc automat dodá větší jistotu za volantem manželcepali.sk píše:no čo už máte niekto automat s dvojspojkou?
Celkom rozumný príplatok ale je len pre 1.5dci a s FAP
Jediné, čeho se trošku bojím, je, že zatím není možnost si ten automat vyzkoušet (první auta se u nás objeví tak za 3 měsíce) a nenašel jsem ani žádnou zahraniční recenzi. No a pak jsem se ještě váhal, jestli ta převodovka bude mít vychytaný mouchy a nebudu muset každý týden do servisu. Ale asi se spolehnu na to, že Renault ji dělá ve spolupráci s firmou Getrag a Ti by už snad měli vědět, jak se takovej automat dělá
Rekapitulace
Tak se nám to hlasování pěkně rozjíždí. Přibývají noví šťastní majitelé Meganů a vypadá to, že benzín vysoce převažuje nad naftou. Nevím, jestli je to tou cenou, protože dCi by podle všeho co jsem četl měl být výborný motor.
Takže hlasujte, pokud jste tu noví, těm co už hlas poslali děkuji.
Takže hlasujte, pokud jste tu noví, těm co už hlas poslali děkuji.
Megane III Grandtour 1,6 100k Expression prodáno
- Centri_FUGA
- Experienced member
- Příspěvky: 672
- Registrován: čtv čer 03, 2010 20:21
- Bydliště: Česká Lípa
Re: Rekapitulace
Levap píše:Tak se nám to hlasování pěkně rozjíždí. Přibývají noví šťastní majitelé Meganů a vypadá to, že benzín vysoce převažuje nad naftou. Nevím, jestli je to tou cenou, protože dCi by podle všeho co jsem četl měl být výborný motor.
Takže hlasujte, pokud jste tu noví, těm co už hlas poslali děkuji.
Myslím, že to je tim, že cena nafty/benzínu je skoro stejná a pokud nenajezdíš ročně podle mě tak 25 000 km a víc, tak to nemá cenu, protože než se ti vrátí rozdíl ve spotřebě, tak musíš hodně nalítat, protože ten rozdí ve spotřebě není tak razantní, v ceně litru vůbec, a pořízovací cena je o něco vyšší.
když stála nafta 27kč a benzín 31kč tak to bylo o něčem jinym, menší spotřeba, menší cena litru paliva, tak ta větší pořizovací cena se vrátila za míň kilometrů.
Renault Mégane III Grandtour 2010; 1.6 74kW; Expression; červená; 17" Schuss
Škoda Fabia I sedan, 1.2 HTP 47kW, šedozlatá metalíza
Hračky: Honda CB 500; 2002; 500ccm 42,5kW + Škoda Octavia Combi typ 704; 1969; 1,2 37,5kW + Čz 125/453; 1965
Bylo: Seat Toledo II 1999, Hyundai Accent 1999, služební Škoda Felicia 1999
Škoda Fabia I sedan, 1.2 HTP 47kW, šedozlatá metalíza
Hračky: Honda CB 500; 2002; 500ccm 42,5kW + Škoda Octavia Combi typ 704; 1969; 1,2 37,5kW + Čz 125/453; 1965
Bylo: Seat Toledo II 1999, Hyundai Accent 1999, služební Škoda Felicia 1999
Re: Motorizace Megane III
ja mam 1,6 16V 110 koní kombiLevap píše:Zajímalo by mně, kolik z nás má jakou motorizaci ve svém Megane III. Proto jsem založil toto hlasování a děkuji za každou odpověď.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů