1.2 TCe 115 H5F
Moderátor: Moderators General
1.2 TCe 115 H5F
Ahoj.
Množí se zkazky o tom, že tento motor je kontrukčně velmi špatný. Vím, že tohle téma už tu někdo vytáhnul, nicméně všechno to tak nějak vyšumělo.
Vzhledem k tomu, že jsem kupoval auto s tímto motorem v roce 2016, kdy toho o něm nebylo ještě tolik známo, si kladu otázku zda by nebylo lepší se ho zbavit dokud je čas
Najedu cca 7 tisic za rok.
jezdím trasy do 10km, jednou za týden dál - třeba 30-40km.
Četl jsem o problémech o sáknutí benzinu do oleje.
Rád bych se zeptal, zda je to opravdu obecný problém všech těchto motorů a nebo jen vybraných kusů.
Při množství aut s tímhle motorem by se při nějaké konstrukční vadě jednalo přece o totální průser a Rencek by z toho měl velké problémy.
Jak na tom jste ? Je tu někdo kdo s tímhle motorem nemá problémy i při nájezdu přes 100 tisíc ?
Množí se zkazky o tom, že tento motor je kontrukčně velmi špatný. Vím, že tohle téma už tu někdo vytáhnul, nicméně všechno to tak nějak vyšumělo.
Vzhledem k tomu, že jsem kupoval auto s tímto motorem v roce 2016, kdy toho o něm nebylo ještě tolik známo, si kladu otázku zda by nebylo lepší se ho zbavit dokud je čas
Najedu cca 7 tisic za rok.
jezdím trasy do 10km, jednou za týden dál - třeba 30-40km.
Četl jsem o problémech o sáknutí benzinu do oleje.
Rád bych se zeptal, zda je to opravdu obecný problém všech těchto motorů a nebo jen vybraných kusů.
Při množství aut s tímhle motorem by se při nějaké konstrukční vadě jednalo přece o totální průser a Rencek by z toho měl velké problémy.
Jak na tom jste ? Je tu někdo kdo s tímhle motorem nemá problémy i při nájezdu přes 100 tisíc ?
Megane Grandtour III 1.2 TCe Limited
Re: 1.2 TCe 115 H5F
Nejsou nutne zadne obavy, je to velice dobry motor. U posledni verze motoru jsou provedeny konstrucni upravy a motor je v pohode. U maleho mnozstvi motoru opravdu dochazelo k problemum, kdyz se provozoval na male vzdalenosti, spatny benzin a nedostatacne vymena oleje.
Urcite doporucuji menit olej kazdy rok a brat lepsi palivo a motor je v pohode.
Podivejte se na inzeraty, prodavaji se auta s najezdem pres 150 tisc km. Rozhodne to neni zadny pruser.
Urcite doporucuji menit olej kazdy rok a brat lepsi palivo a motor je v pohode.
Podivejte se na inzeraty, prodavaji se auta s najezdem pres 150 tisc km. Rozhodne to neni zadny pruser.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: 1.2 TCe 115 H5F
U veľa motorov sú problémy a ja by sm sa im z ďaleka vyhol. Šťastný človek ktorý s nim nemá problémy
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 1.2 TCe 115 H5F
Hlavně tenhle motor nepodtáčet a volit spíše dynamičtější režim jízdy, což je u všech přímovstřikových motorů nutnost.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: 1.2 TCe 115 H5F
Dá se nějak říct od kterého roku /měsíce je to lepší? Co vlastně znamená kód motoru H5F F4? F4 je označení nějaké čtvrté verze?Banana píše: ↑pon kvě 06, 2019 14:23Nejsou nutne zadne obavy, je to velice dobry motor. U posledni verze motoru jsou provedeny konstrucni upravy a motor je v pohode. U maleho mnozstvi motoru opravdu dochazelo k problemum, kdyz se provozoval na male vzdalenosti, spatny benzin a nedostatacne vymena oleje.
Urcite doporucuji menit olej kazdy rok a brat lepsi palivo a motor je v pohode.
Podivejte se na inzeraty, prodavaji se auta s najezdem pres 150 tisc km. Rozhodne to neni zadny pruser.
Megane Grandtour III 1.2 TCe Limited
Re: 1.2 TCe 115 H5F
Ani posledné verzie nie sú najspoľahlivejšie, ale sú na to o niečo lepšie. To je jediný motor ktorému by som sa z ďaleka vyhol.
Z 30 predaných sa na 20 menil motor. To že ma 150 000 km neznamená že je ok ten motor. Je to časovaná bomba. Ale ak chceš chod do toho.
Z 30 predaných sa na 20 menil motor. To že ma 150 000 km neznamená že je ok ten motor. Je to časovaná bomba. Ale ak chceš chod do toho.
Re: 1.2 TCe 115 H5F
wow. to jsou oficialni cisla z nejakeho autorizaku ?
Megane Grandtour III 1.2 TCe Limited
Re: 1.2 TCe 115 H5F
Koukam, ze internet snese hodne velke lzi, samozrejme ze tomu neverte, to by nedelali nic jiného nez menili motoryzdeno255 píše: ↑úte kvě 07, 2019 09:00Ani posledné verzie nie sú najspoľahlivejšie, ale sú na to o niečo lepšie. To je jediný motor ktorému by som sa z ďaleka vyhol.
Z 30 predaných sa na 20 menil motor. To že ma 150 000 km neznamená že je ok ten motor. Je to časovaná bomba. Ale ak chceš chod do toho.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: 1.2 TCe 115 H5F
Naposledy som menil v januári na Kadjare. a mal pár tisíc.
Re: 1.2 TCe 115 H5F
To je sice určitě silný osobní zážitek, ale nijak neprokazuje, že se z 30 prodaných měnil ve 20 motor, ani když k tomu dvakrát mrkneš Já minulý měsíc u toho motoru měnil termostat a v servisu nevypadali, že by se jim tam válelo 50 motorů, ze kterých bych mi ho mohli na počkání přendat
Ten motor je podle mě v pohodě, jen k němu nemůže člověk přistupovat tak bezúdržbově jako ke starším atmosférám. Na Scenicu II 1,6 jsme měnili olej po 2 letech či 30 000 km, má najeto 250 000 km a pořád slouží. 1.2 TCe asi takové zacházení nevydrží. V samotném servise mi řekli, ať občas olej zkontroluju. V kombinaci s internety jsem podlehl davové psychóze a valil do servisu, když jsem zjistil, že mám stav oleje nad horní rysku. Jenže jsem si neuvědomil, že jsem nestál na úplné rovině.V samotném servise pak taky naměřili jinou hladinu na parkovišti před servisem a jinou na dílně. Sumárum, hladina byla ok, trochu mi odsáli, když už jsem tam byl a jezdím spokojeně dál Takže moje poučení je, nehrotit to a nenechat se zbytečně nervovat internetama. A zbavovat se kvůli tomu dobře fungujícího auta, to asi přehnané je.
Ten motor taky prošel několika úpravama, těžko generalizovat každá 1.2 TCe je špatná.
Ten motor je podle mě v pohodě, jen k němu nemůže člověk přistupovat tak bezúdržbově jako ke starším atmosférám. Na Scenicu II 1,6 jsme měnili olej po 2 letech či 30 000 km, má najeto 250 000 km a pořád slouží. 1.2 TCe asi takové zacházení nevydrží. V samotném servise mi řekli, ať občas olej zkontroluju. V kombinaci s internety jsem podlehl davové psychóze a valil do servisu, když jsem zjistil, že mám stav oleje nad horní rysku. Jenže jsem si neuvědomil, že jsem nestál na úplné rovině.V samotném servise pak taky naměřili jinou hladinu na parkovišti před servisem a jinou na dílně. Sumárum, hladina byla ok, trochu mi odsáli, když už jsem tam byl a jezdím spokojeně dál Takže moje poučení je, nehrotit to a nenechat se zbytečně nervovat internetama. A zbavovat se kvůli tomu dobře fungujícího auta, to asi přehnané je.
Ten motor taky prošel několika úpravama, těžko generalizovat každá 1.2 TCe je špatná.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos
Re: 1.2 TCe 115 H5F
Bohužel motor 1.2 TCe opravdu povedený není a to ani poslední modifikace, i když jistá zlepšení zde jsou. Pokud jezdí ve městě, je nutné měnit olej každý rok, nejdéle po 10 až 12tis, čas od času jej pořádně protáhnout.V zimě se pomalu zahřívá, tedy dle výbavy doporučuji požívat stínení mřížky chladiče, které je možné koupit přímo u Renaultu. Pokud se o tento motor šlověk stará, tak i slouží. Tchán má najeto u 85kW verze 180tis, manželka u 97kW verze 84tis, olej měníme jak uvádím.
Re: 1.2 TCe 115 H5F
K oficielnim statistikam se nikdo nedostane. Kolik bylo 1,2 motoru vyrobeno, by nekdo vedet mohl. Predpokladam, ze za ty roky urcite slusne státisíce. Motor neni pouze v Renaultach. Kvalita musi byt sledovana a vyhodnocovana. Vsechny automobilky jsou auditovany a nedovedu si predstait, ze az tak velky prusvih by se dal dlouhe roky zakryvat.
Ze skusenostmi z koncernovyma sluzebakama vim, ze byly spise ziznive na olej. Je klidne mozne, ze pred vymenou byly vice mazany benzinem, nebo naftou. Musely by se delat prubezne zkousky oleje.
Zatim zadny muj Renault olej nezral. Mozna zral a redil.
Ze skusenostmi z koncernovyma sluzebakama vim, ze byly spise ziznive na olej. Je klidne mozne, ze pred vymenou byly vice mazany benzinem, nebo naftou. Musely by se delat prubezne zkousky oleje.
Zatim zadny muj Renault olej nezral. Mozna zral a redil.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
-
- Experienced member
- Příspěvky: 664
- Registrován: úte črc 31, 2007 10:27
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: 1.2 TCe 115 H5F
No boli 2 druhy 1.2Tce, tie 100 koňové čo dávali napríklad do Modusu či Clia III, boli dobré - síce žerú olej ale dá sa...
Tieto o ktorých je reč - v Meganoch napríklad boli dosť katastrofa a naozaj sú nepodarené. Bol som vo februári v servise Renault a bol tam jeden pán, ktorý mal 30.000km na 1.2Tce Mégane III a hovoril, že je neustále v servise, stále mu tam niečo na motore menia, poúčajú ho, aké má držať otáčky pri jazde atď....po malej chvíli rozhovoru prišiel servisný technik, ktorý mu povedal, že mu bola schválená výmena motora.... ak proste viem, že je tu takéto riziko, nešiel by som do toho motora ani omylom.
Kto tento motor už má, tak sa musí oň veľmi dobre starať, kto ho ešte nemá, nech ho ani nekupuje
Tieto o ktorých je reč - v Meganoch napríklad boli dosť katastrofa a naozaj sú nepodarené. Bol som vo februári v servise Renault a bol tam jeden pán, ktorý mal 30.000km na 1.2Tce Mégane III a hovoril, že je neustále v servise, stále mu tam niečo na motore menia, poúčajú ho, aké má držať otáčky pri jazde atď....po malej chvíli rozhovoru prišiel servisný technik, ktorý mu povedal, že mu bola schválená výmena motora.... ak proste viem, že je tu takéto riziko, nešiel by som do toho motora ani omylom.
Kto tento motor už má, tak sa musí oň veľmi dobre starať, kto ho ešte nemá, nech ho ani nekupuje
Renault Laguna III 2.0dCi 110kw r2008
Re: 1.2 TCe 115 H5F
A co vlastně znamená "..se o něj dobře starat"?
Mám 1.2TCe 85kW (najeto 103tkm, r.2012), již druhý motor a stejně jako ten první žere olej (0,2/1000km).
Po městě moc nejezdím, spíše delší trasy od 20km. Olej měním po roce (15tkm), přidávám aditivum VIF, nebo beru lepší benzín, motor netočím za studena, nešlapu mu na krk pod 2tis. ot., nehoním ho na dálnici nad 3tis. ot., vypínám start/stop.
K autu, jako k dalším věcem, se chovám slušně.
Co tedy dělat dalšího, aby ten motor vydržel?
Mám 1.2TCe 85kW (najeto 103tkm, r.2012), již druhý motor a stejně jako ten první žere olej (0,2/1000km).
Po městě moc nejezdím, spíše delší trasy od 20km. Olej měním po roce (15tkm), přidávám aditivum VIF, nebo beru lepší benzín, motor netočím za studena, nešlapu mu na krk pod 2tis. ot., nehoním ho na dálnici nad 3tis. ot., vypínám start/stop.
K autu, jako k dalším věcem, se chovám slušně.
Co tedy dělat dalšího, aby ten motor vydržel?
Megane Grandtour 1.2 TCe 115, Expression, 2012 S&S Collection
-
- Experienced member
- Příspěvky: 664
- Registrován: úte črc 31, 2007 10:27
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: 1.2 TCe 115 H5F
no takýmto spôsobom sa o neho dobre staráš
meníš častejšie olej, robíš dlhšie trasy, aditíva.... keby si jazdil poskakovačky po meste, olej po 30.000km atd, tak je už po smrti
meníš častejšie olej, robíš dlhšie trasy, aditíva.... keby si jazdil poskakovačky po meste, olej po 30.000km atd, tak je už po smrti
Renault Laguna III 2.0dCi 110kw r2008
Re: 1.2 TCe 115 H5F
No zdá se, že v Západním Německu měli štěstí na testovaný kus. Na druhou stranu není možné jezdit jen po dálnicích a mít nohu na podlaze:
https://www.facebook.com/RNewsCZ/posts/1307343796070462
https://www.facebook.com/RNewsCZ/posts/1307343796070462
Megane Grandtour 1.2 TCe 115, Expression, 2012 S&S Collection
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 1.2 TCe 115 H5F
Hlavně bych nepoužíval specifikaci 5W30, která je určená pro start/stop systémy a přejít na kvalitní 5W40 nebo 5W50, který nemění viskozitu ani při tepelném zatížení.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: 1.2 TCe 115 H5F
Tohle uz je min. druhy takovy clanek, kdyz jsem ten motor kupovat pred cca 2,5 rokem, tak jsem procetl kde co a uz delali taky rozborky, vsude sama chvala. Opotrebeni valcu vsude bylo minimalni. Pak zde chlapci z RNnews zacali sirit ty bludy ohledne toho motoru. Ale jak jsem psal, mam najezdeno k 30 000km, motor slape jako hodinky, zadne problemy s olejem. Jezdim kazdy den cca 10 km do prace a 10 km z prace + delsi trasy o vikendech . Motor se zahriva celkem rychle, tankuju na Shellce nebo Benzine, olej menim kazdy rok. Ten motor je posledni verze co se vyrabela, je mozne ze ty ranne verze byly horsi.Belous píše: ↑pát kvě 10, 2019 14:48No zdá se, že v Západním Německu měli štěstí na testovaný kus. Na druhou stranu není možné jezdit jen po dálnicích a mít nohu na podlaze:
https://www.facebook.com/RNewsCZ/posts/1307343796070462
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: 1.2 TCe 115 H5F
Bludy to nie sú. Ale presviedčať ťa nebudem. Mám s tými motormi veľa skúseností, takže viem svoje. Jasné, že su aj spokojný zákazníci ktorí majú tisíce km bez problému. Ja ten motor ale nikdy nekúpim a ani ho nikomu neodporúčam.
Re: 1.2 TCe 115 H5F
Samozrejme, ze si nedelam iluzi, ze ten motor bude nesmrtelny, je nutne se o nej starat.
Bohuzel uz to není, to co bejvávalo dříve, mam jedničkovou Octavku 20let starou, 1,9TDI, ten motor ma k 400tis, posledních 10 let ji provozuju na kratke trasy po meste a motor slape. Celkove ta octavka je mnohem lepe vyladena, nic neskripe apod, nez dnesni nova auta. To je panecku auto, takove uz dneska nevyrobi zadna znacka, tyhle dnesni preplnovane motory nikdy nevydrzi takovy najezd.
Bohuzel uz to není, to co bejvávalo dříve, mam jedničkovou Octavku 20let starou, 1,9TDI, ten motor ma k 400tis, posledních 10 let ji provozuju na kratke trasy po meste a motor slape. Celkove ta octavka je mnohem lepe vyladena, nic neskripe apod, nez dnesni nova auta. To je panecku auto, takove uz dneska nevyrobi zadna znacka, tyhle dnesni preplnovane motory nikdy nevydrzi takovy najezd.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: 1.2 TCe 115 H5F
Podle pana Vaculíka z redakce SM, ten Meganovský 1.2 TCE má prostě stejné konstrukční chyby jako 1.2 TSI I gen. tj. E111. Kamarád jej má v Golfu VI a schválně jestli vám to něco připomíná
- v zimě špatně topí a pokud se stojí v koloně klesá teplota dokonce
- na krákých trasách se ředí olej s benzínem - může "záhadně přibývat" oleje
- karbonuje
- díky zředěnému oleji může začít papat olej
Koncern odstranil nedostatky až v II generaci TSI modelů, tj E211. U Renaultu je to konstrukčně pořešené až v 1.3TCe.
Jinak koncern se trápil v E111 fatálně s rozvodovým řetězem, ale ten se dá za 10000kč předělat na širší a je klid. Můj kamarád si Golf nechal i tak, protože mu vůz jinak vyhovuje - dynamika, odhlučnění a interiér jsou prostě podařené a zbytek má ještě Golfovskou výdrž.
- v zimě špatně topí a pokud se stojí v koloně klesá teplota dokonce
- na krákých trasách se ředí olej s benzínem - může "záhadně přibývat" oleje
- karbonuje
- díky zředěnému oleji může začít papat olej
Koncern odstranil nedostatky až v II generaci TSI modelů, tj E211. U Renaultu je to konstrukčně pořešené až v 1.3TCe.
Jinak koncern se trápil v E111 fatálně s rozvodovým řetězem, ale ten se dá za 10000kč předělat na širší a je klid. Můj kamarád si Golf nechal i tak, protože mu vůz jinak vyhovuje - dynamika, odhlučnění a interiér jsou prostě podařené a zbytek má ještě Golfovskou výdrž.
Megane III Grandtour 1.6 74kw
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Re: 1.2 TCe 115 H5F
Jinak psali jsme to již v jiné sekci, u motoru 1.2 Tce bude dobré v zimě
- dát kryt na přední masku
- jezdit s kvalitnějším benzínem 100oc(méně samozápalů), já bych kvůli vstřikům dával aditivum, cenově to nikoho nezrujnuje, protože z mých dlouholetých zkušeností klesne spotřeba o cca 0,3l-0,4l.
- měnit olej častěji holt a nedávat tam něco ala Mogul
- dát kryt na přední masku
- jezdit s kvalitnějším benzínem 100oc(méně samozápalů), já bych kvůli vstřikům dával aditivum, cenově to nikoho nezrujnuje, protože z mých dlouholetých zkušeností klesne spotřeba o cca 0,3l-0,4l.
- měnit olej častěji holt a nedávat tam něco ala Mogul
Megane III Grandtour 1.6 74kw
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT
Re: 1.2 TCe 115 H5F
Původně jsem sem jako spokojený majitel 1.2 TCE chtěl napsat nějaký oponující text, nicméně jsem si dal tu práci, propátral internet a skutečně jsem narazil na stránky, kde se sdružují majitelé vadných 1.2 TCE a chtějí padat hromadnou žalobu na alianci, a žádají zásah francouzské vlády. To vše proběhlo na začátku roku 2020, veškeré další události nejspíše zbrzdil virus. Těžko soudit, jak moc jsou údaje na stránkách relevantní, nicméně k současnému datu je evidováno 860 případů selhání motoru 1.2 TCE H5F, a to už rozhodně nejsou jednotky vadných kusů.
Odkaz zde: https://casse-moteur-renault.weebly.com ... intes.html
Odkaz zde: https://casse-moteur-renault.weebly.com ... intes.html
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí
Re: 1.2 TCe 115 H5F
Já nyní s motorem (130k) řeším podobný problém. Mám najeto cca 110 tis. km (r.v. 2014 koupeno nové, pravidelný servis) a prý mi praskl pístní kroužek válce a celý objem oleje jsem prohnal výfukem. Ročně najedu cca 15 000 km, olej měním každý rok a to elf normovaný přesně dle výrobce. Poslední 3,5 roku mám problémy s nadměrnou spotřebou oleje, cca 2 dcl na 1000 km. Cena opravy v autorizáku cca 60 000 Kč. Takže jsem pěkně nasranej. Asi budu taky muset koupitna zimní období kryt chladiče, většinou jezdím jízdy do 30 km.
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.2 TCe 115 H5F
Kryt ti nicemu nepomuze. Ano, prohreje se driv motor, prohreje se olej, voda. To ano.
Spis jde o to, ze ten motor proste je blbej. On treba muze jezdit 1000km mesicne. Ale jde o to, jake ma trasy. Ten motor je prej dobrej, kdyz se s nim jede 50, 100km na jeden zatah. A ne hopsajdy po meste. Prave ty ho zabiji. Osobne, kdybych ho mel, tak proste jednou tydne si s nim udelam vylet, jen tak, proste odjel bych treba 100km kolecko a v zivejsim rezimu. Ne jet na 2tis ot, ale davat mu chutnat i cervene pole.otackomeru.
O tom motoru uz bylo sepsano strasne moc, nici se v rozmezi 30-80tis. Ano, jsou lidi, co s nim najeli 120tis. No bohuzel u tohoto motoru to ceka asi uplne kazdeho manitele, ze mu to jednou zaklepe.
Bohuzel vsecky auta s timto motorem jsou cenove hodne dole.
Jinak na autorizak bych se vykaslal a sel do nejakeho provereneho garaznika. Ten se s cenou dostane o dost nize. No a pak co nejrychleji prodal a uz na to nemyslel.
Spis jde o to, ze ten motor proste je blbej. On treba muze jezdit 1000km mesicne. Ale jde o to, jake ma trasy. Ten motor je prej dobrej, kdyz se s nim jede 50, 100km na jeden zatah. A ne hopsajdy po meste. Prave ty ho zabiji. Osobne, kdybych ho mel, tak proste jednou tydne si s nim udelam vylet, jen tak, proste odjel bych treba 100km kolecko a v zivejsim rezimu. Ne jet na 2tis ot, ale davat mu chutnat i cervene pole.otackomeru.
O tom motoru uz bylo sepsano strasne moc, nici se v rozmezi 30-80tis. Ano, jsou lidi, co s nim najeli 120tis. No bohuzel u tohoto motoru to ceka asi uplne kazdeho manitele, ze mu to jednou zaklepe.
Bohuzel vsecky auta s timto motorem jsou cenove hodne dole.
Jinak na autorizak bych se vykaslal a sel do nejakeho provereneho garaznika. Ten se s cenou dostane o dost nize. No a pak co nejrychleji prodal a uz na to nemyslel.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů