L3 mela puvodne vypadat uplne jinak
Moderátor: Moderators General
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
L3 mela puvodne vypadat uplne jinak
Zajimave foto a informace z vyvoje Laguny 3:
http://rnews.cz/?p=28
Predek mel puvodne vypadat uplne jinak.
http://rnews.cz/?p=28
Predek mel puvodne vypadat uplne jinak.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2425
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak
Mne je normalne smutno z toho ze pribeh Laguny skoncil.
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak
Jojo, mě taky, byla to skvělá řada a u trojky extrémně nedoceněná.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak
No neskončil úplně je tu přece Talisman. Jestli se Renaultu povede to stejné co Oplu s Vectrou/Insignií tak nakonec budeme rádi.
Amate netušíš jaký je poměr prodejů nafta vs. benzín u Talismana? A asi jich nebude většina Initiale jako u Espace, nebo se mýlím?
Amate netušíš jaký je poměr prodejů nafta vs. benzín u Talismana? A asi jich nebude většina Initiale jako u Espace, nebo se mýlím?
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak
Poměr dieselu x benzínu zatím neznám, ale to asi stejně není otázka na pořadu dne. Tou správnou otázkou je: Kde se stala chyba? Talisman je totiž prodejně za svůj první rok kdy je na trhu každý měsíc zhruba na třetině toho co Laguna 3 (opět v prvním celém roce na trhu). Čísla jsou z celé EU. To auto se prostě neprodává a jestli se nestane zázrak, nedovedu si představit, proč by měl Renault vyvíjet další generaci. Problémem je podle mého vysoká cena a absence 2.0dCi. Nedostupnost výkonného dieselu tomu modelu zlomil vaz, to si jsem jistý. Aby toho prokletí nebylo málo, díky tomu jak VW zku*vil emisní situaci v EU, tak se 2.0dCi zase odložil. EU totiž ještě více zpřísnila normy a implementace M9R se tedy vrátila do fáze vývoje a přijde nejdříve v roce 2018 - pravděpodobně už s faceliftem.
Adekvátní náhradou by mohl být TCe200, ten jede jako prase a přitom má prý velmi nízkou spotřebu i v Talismanu. Jenže tento motor je nelogicky vázaný na Initiale Paris což jsme na ceně 1 mio. Takže kdo chce výkonného Talismana buď zaplatí nehorázné prachy, nebo jde jinam. Většina jde jinam.
Všechny produkťáky v Paříži co tohle mají na starost bych nakopal do pr*ele a situaci okamžitě řešil. Talisman je vynikající auto a takový osud si vůbec nezaslouží.
O tom, že tento model má velký potenciál svědčí i to, že Samsungu SM6 (bratr Talismana), který se prodává jen a pouze v Jižní Koreji (nevyváží se) se každý měsíc prodá zhruba o polovinu víc než v celé EU dohromady!! V Koreji nejsou tradicí diesely, tam se hraje pouze na benzínovou nótu, proto s motorovou paletou není problém - nabízí tam dokonce i 2.0GDi (atmosféra) a jeho variantu na LPG.
Adekvátní náhradou by mohl být TCe200, ten jede jako prase a přitom má prý velmi nízkou spotřebu i v Talismanu. Jenže tento motor je nelogicky vázaný na Initiale Paris což jsme na ceně 1 mio. Takže kdo chce výkonného Talismana buď zaplatí nehorázné prachy, nebo jde jinam. Většina jde jinam.
Všechny produkťáky v Paříži co tohle mají na starost bych nakopal do pr*ele a situaci okamžitě řešil. Talisman je vynikající auto a takový osud si vůbec nezaslouží.
O tom, že tento model má velký potenciál svědčí i to, že Samsungu SM6 (bratr Talismana), který se prodává jen a pouze v Jižní Koreji (nevyváží se) se každý měsíc prodá zhruba o polovinu víc než v celé EU dohromady!! V Koreji nejsou tradicí diesely, tam se hraje pouze na benzínovou nótu, proto s motorovou paletou není problém - nabízí tam dokonce i 2.0GDi (atmosféra) a jeho variantu na LPG.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak
Tak to je fakt smutný. Přitom klientela na kterou Talisman míří se točí okolo silnějších dieselů. Taky by mě zajímalo, jak to vlastně produkťáci mysleli a na koho tedy cílili, jelikož se moc netrefili. A je to škoda. Talisman je krásný auto a podle všeho i dobrý. Na druhou stranu je o to víc vidět Megane, kterej je podle mě designersky taky velice dobře odvedená práce. Navíc za rozumnější cenu. Na rovinu říkám, že nového Megana GT grandtoura bych bez rozmýšlení bral místo Talismana.
Espace V, 4control, 1.6dci 118kw 160k
Ex (fnuk): Laguna III grandtour, 4control, 2.0dci 127kw 172k
Ex. Laguna III liftback, Bose 4control, 2.0dci 96kw 130k
Ex. Megane III grandtour, gt style, 1.2Tce 85kw 115k
Ex. Clio III grandtour, 1.2 55kw 75k
Ex (fnuk): Laguna III grandtour, 4control, 2.0dci 127kw 172k
Ex. Laguna III liftback, Bose 4control, 2.0dci 96kw 130k
Ex. Megane III grandtour, gt style, 1.2Tce 85kw 115k
Ex. Clio III grandtour, 1.2 55kw 75k
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2425
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak
Ja sem Talismana uz ridil, a presto ze je to auto luxusni, moderni, plny kravinek, tak koule jako mela laguna pro me proste nemá. a pro nekoho, kdo si pamatuje první Lagunu na showroomu v roce 94-96, kdy jsem se casto pohyboval v Prostejove v Provex Car, od ty doby jsem vedel, ze ji chci !!
Nejde o to ze je tady Talisman. Pro me je to cizi auto. Jiste, ze do toho vnasim prilis svoje emoce.. No a další věc, renault je s těma nazvama svých modelu trochu mimo obecně
Ta Vectra a Insignia to je docela trefny prirovnani, Vectra I a vectra II byla uspesnej model, Vectra III to podělala. Ale tam to byl fakt prusvih... A třeba Ford - osobne nechapu třeba ze Mondeo to prezilo, protože Mondeo III. byl ve finále vetsi srac nez L II.
Nejde o to ze je tady Talisman. Pro me je to cizi auto. Jiste, ze do toho vnasim prilis svoje emoce.. No a další věc, renault je s těma nazvama svých modelu trochu mimo obecně
Ta Vectra a Insignia to je docela trefny prirovnani, Vectra I a vectra II byla uspesnej model, Vectra III to podělala. Ale tam to byl fakt prusvih... A třeba Ford - osobne nechapu třeba ze Mondeo to prezilo, protože Mondeo III. byl ve finále vetsi srac nez L II.
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak
Ja mam insider info, ze se pry ted hodne serou ty nove Mondea (americky fusion).
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak
Manažer si talisman nekoupí, firmy také ne pro běžné lidi drahé. Tím myslím ve srovnání s Lagunou.
V 2010 stala Laguna v benzinu v základu 420 tis. V naftě tuším 450.
Talisman dnes v základu 619 tisíc.
Nevím proč by si někdo,kdo si kupoval Lagunu měl koupit Talisman za tyhle peníze.
Na druhou stranu jestli by majitel Laguny šel do Mégane.
Chci vidět jaké budou cenovky u Grand Scenicu v 2010 stal 450 tis.
Nov
V 2010 stala Laguna v benzinu v základu 420 tis. V naftě tuším 450.
Talisman dnes v základu 619 tisíc.
Nevím proč by si někdo,kdo si kupoval Lagunu měl koupit Talisman za tyhle peníze.
Na druhou stranu jestli by majitel Laguny šel do Mégane.
Chci vidět jaké budou cenovky u Grand Scenicu v 2010 stal 450 tis.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak
až do toho strčej motor a nezvednou cenu začne se to prodávat
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak
Utok Korejcu, kteri nakoupili evropsky design, je poradne masivni. Jejich autaky jsou v Evrope akceprovatelne.
Posledni autosalon v Cine ukazal, jak se krade sofistikovane. Koupi se par krachujicich automobilek a subdodavatelu, co Volvo a ostatni vydreli za desetileti, je za chvili v cinskych bývalých smejdech, z kterych se kouzlem staly kvalitni evropska auta a za par let zacnou zaplavovat svet, jako soucasna elektronika a hadry.
Evropa nejak ve vsem zaspala. Ma rozmazlene a lehce ovlivnitelne zakazniky, kteri neco chteji. Staci jim pouze podhodit co to neco je. Od mobilu se ocekava, ze bude za chvili snad i varit, auto se stane pojizdnou herni konzolou a elektronickou hrackou podle parametru pro setkani tretiho druhu.
Co vycitat Renaultu v dnesni globalizovane dobe? Asi, ze ztratil odvahu a presel na vseobecnou podlezavost. Francouzka ladnost a mekkost se vytratila a snazi se stat germánskou. Nejak jim nedoslo, ze Francii dela francouzska moda, architektura, vytvarne umeni, kulinarske umeni a spousta neuchopitelnych vjemu.
Z renaultackych aut nejak vse vyprchalo. Boj o trh je nekompromisni a budoucnost patri bud hajzlum, nebo odvaznym. Myslel jsem si, ze odvazna bude alespon Alpinka. Jak to vypada, bude pouze pro snoby, co nebudou ani tusit co a proc kupuji. Hlinikova karoserie a 60 000€ neni pro obycejneho fajnsmekra. To uz kupe bylo trochu moc. Nevim, kolik se za tu premrstenou cenu prodalo v CZ a SK.
Proc se neprodava Talisman? Prodaval by se lepe pod Laguna IV? Ja si myslim, ze ano a i s tou 1,6kou. Mladosi na nej necili a usedlejsi a starci maji stale radeji nejakou tradici. Pane Boze, proc ten smesny nazev. Snad by se meli vratit pred Megane a Lagunu a zacit cislovat a pismenkovat. Fuego v te dobe znelo uchu mile.
Jedine, co ted trochu vypada ladne a k svetu, je Grand Coupe. Tesim se na jeho facelit, kdy dojdou na to, ze zbytecne vulgazni maska a velke zadni lampy, vcetne falesnych pruduchu poslou zase do historie.
Posledni autosalon v Cine ukazal, jak se krade sofistikovane. Koupi se par krachujicich automobilek a subdodavatelu, co Volvo a ostatni vydreli za desetileti, je za chvili v cinskych bývalých smejdech, z kterych se kouzlem staly kvalitni evropska auta a za par let zacnou zaplavovat svet, jako soucasna elektronika a hadry.
Evropa nejak ve vsem zaspala. Ma rozmazlene a lehce ovlivnitelne zakazniky, kteri neco chteji. Staci jim pouze podhodit co to neco je. Od mobilu se ocekava, ze bude za chvili snad i varit, auto se stane pojizdnou herni konzolou a elektronickou hrackou podle parametru pro setkani tretiho druhu.
Co vycitat Renaultu v dnesni globalizovane dobe? Asi, ze ztratil odvahu a presel na vseobecnou podlezavost. Francouzka ladnost a mekkost se vytratila a snazi se stat germánskou. Nejak jim nedoslo, ze Francii dela francouzska moda, architektura, vytvarne umeni, kulinarske umeni a spousta neuchopitelnych vjemu.
Z renaultackych aut nejak vse vyprchalo. Boj o trh je nekompromisni a budoucnost patri bud hajzlum, nebo odvaznym. Myslel jsem si, ze odvazna bude alespon Alpinka. Jak to vypada, bude pouze pro snoby, co nebudou ani tusit co a proc kupuji. Hlinikova karoserie a 60 000€ neni pro obycejneho fajnsmekra. To uz kupe bylo trochu moc. Nevim, kolik se za tu premrstenou cenu prodalo v CZ a SK.
Proc se neprodava Talisman? Prodaval by se lepe pod Laguna IV? Ja si myslim, ze ano a i s tou 1,6kou. Mladosi na nej necili a usedlejsi a starci maji stale radeji nejakou tradici. Pane Boze, proc ten smesny nazev. Snad by se meli vratit pred Megane a Lagunu a zacit cislovat a pismenkovat. Fuego v te dobe znelo uchu mile.
Jedine, co ted trochu vypada ladne a k svetu, je Grand Coupe. Tesim se na jeho facelit, kdy dojdou na to, ze zbytecne vulgazni maska a velke zadni lampy, vcetne falesnych pruduchu poslou zase do historie.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak
Tam bude problém spíš kombinace výbav, motorů a cen. Jak někde zmiňoval Amat. U Supa nebo Passata bude nejprodávanější 150k dvoulitr a nikdo si nestěžuje. A každý si to nakonfiguruje jak chce (manuál, automat, 4x4, různý výbavy, atd..)
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů