L3 mela puvodne vypadat uplne jinak

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

L3 mela puvodne vypadat uplne jinak

Příspěvek od amat » ned pro 04, 2016 14:30

Zajimave foto a informace z vyvoje Laguny 3:
http://rnews.cz/?p=28

Predek mel puvodne vypadat uplne jinak.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Jirke
Grafoman
Příspěvky: 2425
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak

Příspěvek od Jirke » ned pro 04, 2016 23:16

Mne je normalne smutno z toho ze pribeh Laguny skoncil.
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak

Příspěvek od amat » ned pro 04, 2016 23:28

Jojo, mě taky, byla to skvělá řada a u trojky extrémně nedoceněná.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Bambus_m5
Junior member
Příspěvky: 215
Registrován: pon čer 15, 2009 08:14

Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak

Příspěvek od Bambus_m5 » pon pro 05, 2016 08:56

No neskončil úplně je tu přece Talisman. Jestli se Renaultu povede to stejné co Oplu s Vectrou/Insignií tak nakonec budeme rádi.
Amate netušíš jaký je poměr prodejů nafta vs. benzín u Talismana? A asi jich nebude většina Initiale jako u Espace, nebo se mýlím?
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak

Příspěvek od amat » pon pro 05, 2016 09:09

Poměr dieselu x benzínu zatím neznám, ale to asi stejně není otázka na pořadu dne. Tou správnou otázkou je: Kde se stala chyba? Talisman je totiž prodejně za svůj první rok kdy je na trhu každý měsíc zhruba na třetině toho co Laguna 3 (opět v prvním celém roce na trhu). Čísla jsou z celé EU. To auto se prostě neprodává a jestli se nestane zázrak, nedovedu si představit, proč by měl Renault vyvíjet další generaci. Problémem je podle mého vysoká cena a absence 2.0dCi. Nedostupnost výkonného dieselu tomu modelu zlomil vaz, to si jsem jistý. Aby toho prokletí nebylo málo, díky tomu jak VW zku*vil emisní situaci v EU, tak se 2.0dCi zase odložil. EU totiž ještě více zpřísnila normy a implementace M9R se tedy vrátila do fáze vývoje a přijde nejdříve v roce 2018 - pravděpodobně už s faceliftem.

Adekvátní náhradou by mohl být TCe200, ten jede jako prase a přitom má prý velmi nízkou spotřebu i v Talismanu. Jenže tento motor je nelogicky vázaný na Initiale Paris což jsme na ceně 1 mio. Takže kdo chce výkonného Talismana buď zaplatí nehorázné prachy, nebo jde jinam. Většina jde jinam.

Všechny produkťáky v Paříži co tohle mají na starost bych nakopal do pr*ele a situaci okamžitě řešil. Talisman je vynikající auto a takový osud si vůbec nezaslouží.

O tom, že tento model má velký potenciál svědčí i to, že Samsungu SM6 (bratr Talismana), který se prodává jen a pouze v Jižní Koreji (nevyváží se) se každý měsíc prodá zhruba o polovinu víc než v celé EU dohromady!! V Koreji nejsou tradicí diesely, tam se hraje pouze na benzínovou nótu, proto s motorovou paletou není problém - nabízí tam dokonce i 2.0GDi (atmosféra) a jeho variantu na LPG.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

FyBy
Advanced member
Příspěvky: 250
Registrován: sob říj 03, 2015 07:55
Bydliště: Praha

Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak

Příspěvek od FyBy » pon pro 05, 2016 13:31

Tak to je fakt smutný. Přitom klientela na kterou Talisman míří se točí okolo silnějších dieselů. Taky by mě zajímalo, jak to vlastně produkťáci mysleli a na koho tedy cílili, jelikož se moc netrefili. A je to škoda. Talisman je krásný auto a podle všeho i dobrý. Na druhou stranu je o to víc vidět Megane, kterej je podle mě designersky taky velice dobře odvedená práce. Navíc za rozumnější cenu. Na rovinu říkám, že nového Megana GT grandtoura bych bez rozmýšlení bral místo Talismana.
Espace V, 4control, 1.6dci 118kw 160k
Ex (fnuk): Laguna III grandtour, 4control, 2.0dci 127kw 172k
Ex. Laguna III liftback, Bose 4control, 2.0dci 96kw 130k
Ex. Megane III grandtour, gt style, 1.2Tce 85kw 115k
Ex. Clio III grandtour, 1.2 55kw 75k

Uživatelský avatar
Jirke
Grafoman
Příspěvky: 2425
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak

Příspěvek od Jirke » pon pro 05, 2016 14:11

Ja sem Talismana uz ridil, a presto ze je to auto luxusni, moderni, plny kravinek, tak koule jako mela laguna pro me proste nemá. a pro nekoho, kdo si pamatuje první Lagunu na showroomu v roce 94-96, kdy jsem se casto pohyboval v Prostejove v Provex Car, od ty doby jsem vedel, ze ji chci !!

Nejde o to ze je tady Talisman. Pro me je to cizi auto. Jiste, ze do toho vnasim prilis svoje emoce.. No a další věc, renault je s těma nazvama svých modelu trochu mimo obecně :)

Ta Vectra a Insignia to je docela trefny prirovnani, Vectra I a vectra II byla uspesnej model, Vectra III to podělala. Ale tam to byl fakt prusvih... A třeba Ford - osobne nechapu třeba ze Mondeo to prezilo, protože Mondeo III. byl ve finále vetsi srac nez L II.
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak

Příspěvek od amat » pon pro 05, 2016 14:21

Ja mam insider info, ze se pry ted hodne serou ty nove Mondea (americky fusion).
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak

Příspěvek od Novotka » pon pro 05, 2016 18:39

Manažer si talisman nekoupí, firmy také ne pro běžné lidi drahé. Tím myslím ve srovnání s Lagunou.
V 2010 stala Laguna v benzinu v základu 420 tis. V naftě tuším 450.
Talisman dnes v základu 619 tisíc.
Nevím proč by si někdo,kdo si kupoval Lagunu měl koupit Talisman za tyhle peníze.
Na druhou stranu jestli by majitel Laguny šel do Mégane.
Chci vidět jaké budou cenovky u Grand Scenicu v 2010 stal 450 tis.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak

Příspěvek od Davidak79 » pon pro 05, 2016 21:53

až do toho strčej motor a nezvednou cenu začne se to prodávat
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1317
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak

Příspěvek od Renaulťák » pon pro 05, 2016 22:03

Utok Korejcu, kteri nakoupili evropsky design, je poradne masivni. Jejich autaky jsou v Evrope akceprovatelne.
Posledni autosalon v Cine ukazal, jak se krade sofistikovane. Koupi se par krachujicich automobilek a subdodavatelu, co Volvo a ostatni vydreli za desetileti, je za chvili v cinskych bývalých smejdech, z kterych se kouzlem staly kvalitni evropska auta a za par let zacnou zaplavovat svet, jako soucasna elektronika a hadry.
Evropa nejak ve vsem zaspala. Ma rozmazlene a lehce ovlivnitelne zakazniky, kteri neco chteji. Staci jim pouze podhodit co to neco je. Od mobilu se ocekava, ze bude za chvili snad i varit, auto se stane pojizdnou herni konzolou a elektronickou hrackou podle parametru pro setkani tretiho druhu.
Co vycitat Renaultu v dnesni globalizovane dobe? Asi, ze ztratil odvahu a presel na vseobecnou podlezavost. Francouzka ladnost a mekkost se vytratila a snazi se stat germánskou. Nejak jim nedoslo, ze Francii dela francouzska moda, architektura, vytvarne umeni, kulinarske umeni a spousta neuchopitelnych vjemu.
Z renaultackych aut nejak vse vyprchalo. Boj o trh je nekompromisni a budoucnost patri bud hajzlum, nebo odvaznym. Myslel jsem si, ze odvazna bude alespon Alpinka. Jak to vypada, bude pouze pro snoby, co nebudou ani tusit co a proc kupuji. Hlinikova karoserie a 60 000€ neni pro obycejneho fajnsmekra. To uz kupe bylo trochu moc. Nevim, kolik se za tu premrstenou cenu prodalo v CZ a SK.
Proc se neprodava Talisman? Prodaval by se lepe pod Laguna IV? Ja si myslim, ze ano a i s tou 1,6kou. Mladosi na nej necili a usedlejsi a starci maji stale radeji nejakou tradici. Pane Boze, proc ten smesny nazev. Snad by se meli vratit pred Megane a Lagunu a zacit cislovat a pismenkovat. Fuego v te dobe znelo uchu mile.
Jedine, co ted trochu vypada ladne a k svetu, je Grand Coupe. Tesim se na jeho facelit, kdy dojdou na to, ze zbytecne vulgazni maska a velke zadni lampy, vcetne falesnych pruduchu poslou zase do historie.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: L3 mela puvodne vypadat uplne jinak

Příspěvek od EfineSS » pon pro 05, 2016 22:05

Tam bude problém spíš kombinace výbav, motorů a cen. Jak někde zmiňoval Amat. U Supa nebo Passata bude nejprodávanější 150k dvoulitr a nikdo si nestěžuje. A každý si to nakonfiguruje jak chce (manuál, automat, 4x4, různý výbavy, atd..)
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů