Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo km
Moderátor: Moderators General
Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo km
Zdravím Vás, oddané Renaulťáky...
Pod dlouhé době jsem vybočil ze svých zajetých kolejí, a koupil spíše manželce automat - scénica. Chtěl bych Vás poprosit o nějaké rady. Auto se při koupi chovalo normálně, jenom pár drobností se samozřejmě našlo, ale šlo mě především o ten automat. Ten i po dlouhé projížďce řadil podle mě velice hladce. Auto by mělo mít asi najeto 200tkm, ale všichni víme, jak to u nás chodí.
Dotaz číslo 1)
automat opravdu řadí hladce, krásně... prostě paráda. Ale zatím jen dvakrát se mě stalo - jednou při kick-downu, jednou z kopce - že šla patrně trojka trochu víc do otáček, a nechtěla se hodit do čtverky. Rozsvítila se kontrolka elektroniky (viz. scan), a auto prostě nezařadí další kvalt. Dolů to jde krásně, zajímavé asi je i to, že pokud jsem jel bez plynu z kopce, patrně to po chvíli jakoby pochopit (nebo se automat vzpamatoval - to právě nevím) tak konečně zařadil. Ale v okamžiku, kdy jsem chtěl výkon, tak nic... prostě to točilo kamsi ke čtyřem tisícům, žádné řazení ubráním plynu nepomohlo. Stále svítí kontrolka... tak jsem zastavil, motor vypnul, ihned zapnul - kontrolka nesvítí a auto opět řadí normálně. Co tedy je příčinou? C s tím může být?
Dotaz číslo 2)
nejede a od koupi nejel rychloměr plus digi počítadlo km. Kde může být chyba?
PS: prosím případně admina, pokud to patří někam jinam - omlouvám se, nejsem tu zběhlý
Pod dlouhé době jsem vybočil ze svých zajetých kolejí, a koupil spíše manželce automat - scénica. Chtěl bych Vás poprosit o nějaké rady. Auto se při koupi chovalo normálně, jenom pár drobností se samozřejmě našlo, ale šlo mě především o ten automat. Ten i po dlouhé projížďce řadil podle mě velice hladce. Auto by mělo mít asi najeto 200tkm, ale všichni víme, jak to u nás chodí.
Dotaz číslo 1)
automat opravdu řadí hladce, krásně... prostě paráda. Ale zatím jen dvakrát se mě stalo - jednou při kick-downu, jednou z kopce - že šla patrně trojka trochu víc do otáček, a nechtěla se hodit do čtverky. Rozsvítila se kontrolka elektroniky (viz. scan), a auto prostě nezařadí další kvalt. Dolů to jde krásně, zajímavé asi je i to, že pokud jsem jel bez plynu z kopce, patrně to po chvíli jakoby pochopit (nebo se automat vzpamatoval - to právě nevím) tak konečně zařadil. Ale v okamžiku, kdy jsem chtěl výkon, tak nic... prostě to točilo kamsi ke čtyřem tisícům, žádné řazení ubráním plynu nepomohlo. Stále svítí kontrolka... tak jsem zastavil, motor vypnul, ihned zapnul - kontrolka nesvítí a auto opět řadí normálně. Co tedy je příčinou? C s tím může být?
Dotaz číslo 2)
nejede a od koupi nejel rychloměr plus digi počítadlo km. Kde může být chyba?
PS: prosím případně admina, pokud to patří někam jinam - omlouvám se, nejsem tu zběhlý
Renault Scénic/I 2.0i 8V 80kW automat, r.98
Renault Scénic/I 1.6i 16V 74kW manuál, r.99
Volvo S60/I D5 2,4D 20V 120kW, 6Q man. r.06
Volvo S40/I 2.0T LPT 16V 118kW, 5Q man. r.00
Volvo 850 TDI 2,5 10V 103kW, 5Q man. r96
Renault Scénic/I 1.6i 16V 74kW manuál, r.99
Volvo S60/I D5 2,4D 20V 120kW, 6Q man. r.06
Volvo S40/I 2.0T LPT 16V 118kW, 5Q man. r.00
Volvo 850 TDI 2,5 10V 103kW, 5Q man. r96
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Jestli jde o ten dvoulitr, tak chybí informace o tom, jestli to má ABS, nebo ne. Může být vadný snímač rychlosti, u manuálních převodovek se nachází u diferenciálu, u automatu nevím, ale asi to bude podobné. Zkusil bych ho najít.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Děkuji Zefek za radu. Několik posledních dní řeším totožný problém s rychloměrem a počítačem ujetých kilometrů u R. Mégane Scenic 16.e/1999 (manuál), kdy mi za jízdy rychloměr spadnul, občas se odrazil, ale po kilometru či deseti opět zmtvěl. Svítí i kontrolka závady na elektrickém systému. Zkusím řešit snímač, který je myslím v přední části (směrem k chladiči) u diferáku.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Já myslím, že ten snímač je spíš naopak vzadu směrem ke kabině. U převodovek právě v těch místech byl náhon na lanko. Pak se tam dal místo lanka ten snímač, protože palubka je elektrická, ale to bys měl nejdřív zjistit, jestli je to skutečně tak.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Bude chyba v automatu. Pokud dojde k chybě tak automat zařadí III. (stálá rychlost) a pojede jen na nouzový režim. V okamžiku kdy vypneš a zas zapneš zapalování tak si chybu jen přesunul v paměti jednotky a převodovka pojede normálně jen do okamžiku kdy nastane zas závada. Dijagnostikou načti závadu, podle mě tam bude "nízký tlak oleje". Odhaduju, že ti to dělá jen studený, po cca 5km už se závada neobjeví.mr1 píše:Zdravím Vás, oddané Renaulťáky...
ale šlo mě především o ten automat. Ten i po dlouhé projížďce řadil podle mě velice hladce. Auto by mělo mít asi najeto 200tkm, ale všichni víme, jak to u nás chodí.
Dotaz číslo 1)
automat opravdu řadí hladce, krásně... prostě paráda. Ale zatím jen dvakrát se mě stalo - jednou při kick-downu, jednou z kopce - že šla patrně trojka trochu víc do otáček, a nechtěla se hodit do čtverky. Rozsvítila se kontrolka elektroniky (viz. scan), a auto prostě nezařadí další kvalt. Dolů to jde krásně, zajímavé asi je i to, že pokud jsem jel bez plynu z kopce, patrně to po chvíli jakoby pochopit (nebo se automat vzpamatoval - to právě nevím) tak konečně zařadil. Ale v okamžiku, kdy jsem chtěl výkon, tak nic... prostě to točilo kamsi ke čtyřem tisícům, žádné řazení ubráním plynu nepomohlo. Stále svítí kontrolka... tak jsem zastavil, motor vypnul, ihned zapnul - kontrolka nesvítí a auto opět řadí normálně. Co tedy je příčinou? C s tím může být?
PS: prosím případně admina, pokud to patří někam jinam - omlouvám se, nejsem tu zběhlý
.. kdy naposledy byl vyměněný olej v automatu?? ma se měnit po 40. tisících. Do předodovky DP0 patří 6L oleje třídy Dextron III. Pro výměnu potřebuješ 4L oleje.
Scenic Grand II 2,0L, 16v, r.v.2006, panorama, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Pánové mnohokrát Vám děkuji. Ano, převodovka se takto chová jen a jen studená, a ano - opravdu se zhruba po pěti kilometrech chová normálně. Občas se za studena otáčky dostanou lehce nad normál - jako kdyby tam zafungoval nějaký prokluz... nevím jak to popsat. Kdy byl naposledy měněn olej v převodovce se nikdy bohužel nedozvím.
Takže typ převodovky je DP0 (nula nebo písmeno O?)? Kulisa PRND21 (D3 se řadí čudlem na voliči)
Co způsobuje onen nízký tlak oleje?
A jak se taková výměna v této převodovce provádí - nějaký specifický postup? Nevím, jestli to má filtr a kde? (někdo tvrdí že je tam jen sítko)
Dále bych se ještě přeptal na ten náhon rychloměru a ukazatele ujetých km... vůbec nevím, kam se mám dívat - odkud to bere info? Z převodovky? Z ABS čidel (má to vůbec ABS?)
V přiloženém obrázku: tato věc je podle nějakého E-shopu snímač zařazeného stupně... všiml jsem si, že na mém scéniku jsou kontakty v červeném kroužku volné. K čemu jsou? Jak to že jsou volné? Žádný volný konektor jsem v motorovém prostoru nenašel...
Diagnostika stačí univerzální? Mám k dispozici TEXU...
Chlapi díky moc.
Takže typ převodovky je DP0 (nula nebo písmeno O?)? Kulisa PRND21 (D3 se řadí čudlem na voliči)
Co způsobuje onen nízký tlak oleje?
A jak se taková výměna v této převodovce provádí - nějaký specifický postup? Nevím, jestli to má filtr a kde? (někdo tvrdí že je tam jen sítko)
Dále bych se ještě přeptal na ten náhon rychloměru a ukazatele ujetých km... vůbec nevím, kam se mám dívat - odkud to bere info? Z převodovky? Z ABS čidel (má to vůbec ABS?)
V přiloženém obrázku: tato věc je podle nějakého E-shopu snímač zařazeného stupně... všiml jsem si, že na mém scéniku jsou kontakty v červeném kroužku volné. K čemu jsou? Jak to že jsou volné? Žádný volný konektor jsem v motorovém prostoru nenašel...
Diagnostika stačí univerzální? Mám k dispozici TEXU...
Chlapi díky moc.
Renault Scénic/I 2.0i 8V 80kW automat, r.98
Renault Scénic/I 1.6i 16V 74kW manuál, r.99
Volvo S60/I D5 2,4D 20V 120kW, 6Q man. r.06
Volvo S40/I 2.0T LPT 16V 118kW, 5Q man. r.00
Volvo 850 TDI 2,5 10V 103kW, 5Q man. r96
Renault Scénic/I 1.6i 16V 74kW manuál, r.99
Volvo S60/I D5 2,4D 20V 120kW, 6Q man. r.06
Volvo S40/I 2.0T LPT 16V 118kW, 5Q man. r.00
Volvo 850 TDI 2,5 10V 103kW, 5Q man. r96
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Tak začnu od konce. Na obrázku kontakty v červeném kroužku, jsou seřizovací kontakky - připojí se na ně ohmetr a pootáčením celého segmentu se seřizuje poloha. POZOR dělá se to jen tehdy když jsem musel ten volič sundat, nebo při výměně řadícího táhla.
http://akruh.rajce.idnes.cz/Laguna_I_in ... 0_6298.jpg
Náhon rychloměru - na některých převodovkách býval. Najdeš ho v místě kde jej má normální převodovka (vzadu pod starterem) na převodovce (konektor 4 dráty). Pokud tam není tak je tam plastová ucpávka připevněná šroubem a rychlost vozidla je snímaná z ABS.
Převodovka má označení DP0 (nula) - 030 (Scénik). Je stejná jako pro Citrojen AL4, tak pro ni platí stejné manuály (rozdíl je jen v jiné frémě k motoru).
V převodovce je filtr oleje dá se vyměnit jen při rozebrání převodovky, nejdéle po 120tis. Km.
http://akruh.rajce.idnes.cz/Laguna_I_in ... 0_9694.jpg - je to ten díl dole (černý)
Pro výměnu oleje je skutečně speciální postup. Hledej je tady na foru několikrát popsán.
http://akruh.rajce.idnes.cz/Laguna_I_in ... 0_6298.jpg
Náhon rychloměru - na některých převodovkách býval. Najdeš ho v místě kde jej má normální převodovka (vzadu pod starterem) na převodovce (konektor 4 dráty). Pokud tam není tak je tam plastová ucpávka připevněná šroubem a rychlost vozidla je snímaná z ABS.
Převodovka má označení DP0 (nula) - 030 (Scénik). Je stejná jako pro Citrojen AL4, tak pro ni platí stejné manuály (rozdíl je jen v jiné frémě k motoru).
V převodovce je filtr oleje dá se vyměnit jen při rozebrání převodovky, nejdéle po 120tis. Km.
http://akruh.rajce.idnes.cz/Laguna_I_in ... 0_9694.jpg - je to ten díl dole (černý)
Pro výměnu oleje je skutečně speciální postup. Hledej je tady na foru několikrát popsán.
Scenic Grand II 2,0L, 16v, r.v.2006, panorama, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Dík moc, opravdu začínám se v tom alespoň trochu rozkoukávat. Kéž bych měl čas, prostor, ale hlavně koule na rozborku toho automatu, a dokázal ho znovu dát dohromady. Zatím mám skoro strach, na to šáhnout. No nic, nechám zatím alespoň vyměnit ten olej, a podívám se po tom náhonu. Ještě taková skoro možná drobnost - je normální, že palivoměr ukazuje pokaždé jiné hodnoty? Po startu leze velice opatrně nahoru, někdy je ukazuje +/- reál, někdy podle mě kecá jako blázen.
Renault Scénic/I 2.0i 8V 80kW automat, r.98
Renault Scénic/I 1.6i 16V 74kW manuál, r.99
Volvo S60/I D5 2,4D 20V 120kW, 6Q man. r.06
Volvo S40/I 2.0T LPT 16V 118kW, 5Q man. r.00
Volvo 850 TDI 2,5 10V 103kW, 5Q man. r96
Renault Scénic/I 1.6i 16V 74kW manuál, r.99
Volvo S60/I D5 2,4D 20V 120kW, 6Q man. r.06
Volvo S40/I 2.0T LPT 16V 118kW, 5Q man. r.00
Volvo 850 TDI 2,5 10V 103kW, 5Q man. r96
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Zdivočelé hodnoty palivoměru většinou napraví jedno až dvě natankování plné nádrže...
(u Twinga to pomohlo, u Scenicu nevím, jezdím plná-prázdná)
(u Twinga to pomohlo, u Scenicu nevím, jezdím plná-prázdná)
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Ještě jednou díky Zefek za radu. Snímač otáček byl opravdu v zadní části motoru směrem ke kabině. Vyjmul jsem ho, osička pracovala otáčením rukou normálně bez vůle či drhnutí. Očistil jsem vše tech. benzínem a vrátil zpět. Zatím pracuje bez závad a snad u toho zůstane.
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Tak olej mám vyměněný, ale závada se projevuje pořád dál. Prostě za studena při delším chodu nad dva tisíce otáček to padne do nouzáku. Diagnostika píše něco o špatné regulaci tlaku oleje. Takže pánové, víte někdo co dál?
Renault Scénic/I 2.0i 8V 80kW automat, r.98
Renault Scénic/I 1.6i 16V 74kW manuál, r.99
Volvo S60/I D5 2,4D 20V 120kW, 6Q man. r.06
Volvo S40/I 2.0T LPT 16V 118kW, 5Q man. r.00
Volvo 850 TDI 2,5 10V 103kW, 5Q man. r96
Renault Scénic/I 1.6i 16V 74kW manuál, r.99
Volvo S60/I D5 2,4D 20V 120kW, 6Q man. r.06
Volvo S40/I 2.0T LPT 16V 118kW, 5Q man. r.00
Volvo 850 TDI 2,5 10V 103kW, 5Q man. r96
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Uvedený snímač přestal po dvou dnech opět pracovat a tak mám již zakoupený (lze sehnat nový za cca 700 - 1800 Kč) nový. Zítra instalace a pokud bude vše fungovat, je toto můj poslední příspěvek k problému nefunkčnosti snímače náhonu tachometru.
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Kolik tě prosím vyšla ta výměna oleje v převodovce? díky za infomr1 píše:Tak olej mám vyměněný, ale závada se projevuje pořád dál. Prostě za studena při delším chodu nad dva tisíce otáček to padne do nouzáku. Diagnostika píše něco o špatné regulaci tlaku oleje. Takže pánové, víte někdo co dál?
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Dělal jsem o to svého dvorního mechanika, měnil olej v motoru, měnil filtr, nový termostat+výměna a potom tedy proplach plus asi 4 litry nového oleje - sakumpikum 2600,- kč.
Renault Scénic/I 2.0i 8V 80kW automat, r.98
Renault Scénic/I 1.6i 16V 74kW manuál, r.99
Volvo S60/I D5 2,4D 20V 120kW, 6Q man. r.06
Volvo S40/I 2.0T LPT 16V 118kW, 5Q man. r.00
Volvo 850 TDI 2,5 10V 103kW, 5Q man. r96
Renault Scénic/I 1.6i 16V 74kW manuál, r.99
Volvo S60/I D5 2,4D 20V 120kW, 6Q man. r.06
Volvo S40/I 2.0T LPT 16V 118kW, 5Q man. r.00
Volvo 850 TDI 2,5 10V 103kW, 5Q man. r96
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
OK díky za radu, no jsem nováček ... Scenica jsem koupil včera, je to 07/1999 automat 1.6 16V nájezd na tacho 166000 . Vypadá moc pěkně, rozhodoval jsem se v bazaru asi 4 hodiny, testovací jízda asi 4km, vše bylo ok... dal jsem tomu i pořádně zabrat, sem byl dost zvědavej jak se tem mat bude vůbec chovat, protože mám služební audi A4 s tiptronicem a to je úplně něco jiného, tady tem mat má zcela jiný chování, hodně vytáčí, má dlouhou jedničku atd. No zatím mě děsí jen ta spotřeba, palubní PC mi ukazuje po vynulování a cestě cca 5km z práce domů průměr 17l na sto
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Vřele ti doporučuji okamžitě vyměnit olej v převodovce, ten nájezd Km je těsně na hranici životnosti, pokud se neměnil olej. Ta spotřeba bude vpořádku, ani si nestačil pořádně ohřát olej v převodovce.Hombrac píše:... jsem koupil včera, je to 07/1999 automat 1.6 16V nájezd na tacho 166000 . Vypadá moc pěkně, rozhodoval jsem se v bazaru asi 4 hodiny, testovací jízda asi 4km, vše bylo ok... dal jsem tomu i pořádně zabrat, ..... No zatím mě děsí jen ta spotřeba, palubní PC mi ukazuje po vynulování a cestě cca 5km z práce domů průměr 17l na sto
Scenic Grand II 2,0L, 16v, r.v.2006, panorama, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
DÍKY ZA ODPOVĚĎ, NO VČERA DĚLAL MECHOŠ ROZVODY - DOCELA ****** U TOHO, MAJÍ VŠE UDĚLANÝ TAK ABY JSI MUSEL S TÍM NEJLÉPE DO RENAULTU, SPODNÍ KLADKA JE DĚLANÁ JEN NA TKZV. TLAKOVÝ SPOJ TAK TOHO SE HODNĚ OBÁVÁM, NO SKÁKAL JSEM PO TOM CELOU SVOJÍ VAHOU ( MJN. MÁM 150KG ... ) TAK SNAD TO BUDE OK. TEĎ JEŠTĚ TA PŘEVODOVKA, MECHOŠ TO NIKDY NEDĚLAL TAK NEVÍM JESTLI SE DO TOHO MÁ VŮBEC POUŠTĚT NEBO RADŠI ZAJET DO RENAULTU ? JINAK S AUTEM JSEM V CELKU SPOKOJENEJ, AŽ NA TY VRZAJÍCÍ PLASTY VEVNITŘ TO JE DĚS.
Naposledy upravil(a) krt.ecek dne čtv říj 17, 2013 08:01, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Prosím pozor na slovník a příště zkus nepoužívat caps lock. Děkuji
Důvod: Prosím pozor na slovník a příště zkus nepoužívat caps lock. Děkuji
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Výměna oleje nic nevyřeší jsou to jen vyhozené peníze! Závada jak ji popisuješ je pravděpodobně vadný solenoid řazení. Měl jsem totéž. Výměnu obou (jeden řadí nahoru druhý dolů) mi udělali v Doksech, cena 8500 i s výměnou oleje.
Převodovka jede jako nová bez nejmenšího problému!
Převodovka jede jako nová bez nejmenšího problému!
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
A myslíš, že mechanik v Renaultu se u toho bude usmívat a bude to dělat jednou rukou?Hombrac píše:DÍKY ZA ODPOVĚĎ, NO VČERA DĚLAL MECHOŠ ROZVODY - DOCELA ****** U TOHO, MAJÍ VŠE UDĚLANÝ TAK ABY JSI MUSEL S TÍM NEJLÉPE DO RENAULTU
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Ahoj.venda105 píše:Výměna oleje nic nevyřeší jsou to jen vyhozené peníze! Závada jak ji popisuješ je pravděpodobně vadný solenoid řazení. Měl jsem totéž. Výměnu obou (jeden řadí nahoru druhý dolů) mi udělali v Doksech, cena 8500 i s výměnou oleje.
Převodovka jede jako nová bez nejmenšího problému!
Nebyl by kontakt na ten servis v Doksech ?
Dík.
Ex: Škoda 120 GLS; r.v.: 1984
Ex: Škoda Felicia 1,3; r.v.: 1995
Ex: Opel Astra 1,6 16V; 74 kW; r.v.: 1995
Ex: Renault Scenic 1,6 16V; 79 kW; r.v.: 2000; automat
Nyní: Renault Scenic II 1,6 16V; 82 kW; LPG; r.v.: 2008; automat
Ex: Škoda Felicia 1,3; r.v.: 1995
Ex: Opel Astra 1,6 16V; 74 kW; r.v.: 1995
Ex: Renault Scenic 1,6 16V; 79 kW; r.v.: 2000; automat
Nyní: Renault Scenic II 1,6 16V; 82 kW; LPG; r.v.: 2008; automat
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Setkal jsem se s tím taky. Solenoidy. Oprava včetně výměny oleje v převodovce 15000,- v Doksech - Skalce
http://www.sevcik-automaticke-prevodovky.cz/ - musím pochválit !!
Mimochodem jsem objel 6 dealerů Renaultu. Diletanti neopravují ale pouze vyměňují celý hydr. řadič za cca 34000,-(tedy pokud to vůbec dělají) protože se do toho nikomu ani omylem nechtělo.
http://www.sevcik-automaticke-prevodovky.cz/ - musím pochválit !!
Mimochodem jsem objel 6 dealerů Renaultu. Diletanti neopravují ale pouze vyměňují celý hydr. řadič za cca 34000,-(tedy pokud to vůbec dělají) protože se do toho nikomu ani omylem nechtělo.
Renault Mégane/II 2.0i 16V 99kW, LPG, automat, r.2004 - sedan
Renault Clio/II 1,2i 16V 55 kW, man., r.1998 - 5dv.
Renault Clio/II 1,2i 16V 55 kW, man., r.1998 - 5dv.
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Tak musím nahlásit že solenoidy jsme vyměnili sami a opravdu ,balada, žádná chyba, naprosto v pohodě, nouzak se dle chyby právě udělal nízkým tlakem oleje v automatické prevodovce, takže jsme se dostali cenou na cca. 3800,- Kč plus litr oleje za 200,- Kč
Re: Divné chování automatu + nefunkční rychloměr/počítadlo k
Ahoj, mám dotaz. Dovezl jsem si velmi levného(6tis.), ale pěkného scenika 1,6 16v r.v. 10/1999(facelift). Je to automat, a v tom je ten problém. Minulý majitel prý nechal měnit převodovku za jinou, (ta původní tekla přes gufera) ale asi to moc dobrý servis nedělal, protože od výměny převodovky to dělá následující: Poloha P- v pohodě, poloha R - v pohodě. Při přeřazení na N, na displeji rovnou přeskočí na D, které bliká. Při přeřazení na D - rozjede se na dvojku (docela v pohodě), řadí jen 2,3 a bliká D. Navíc, při zařazení čehokoliv kromě D,R něco v motorovém prostoru hrozně jakoby bzučí. Majitel mě dal původní převodovku k tomu včetně hydroměniče.. Nevíte někdo , v čem by mohl být zádrhel? Originální diagnostika ukázala na převodovce vše bez závad, tlak oleje optimální...Ještě jsem si všiml, že na každé převodovce je volič přišroubovaný na jiné "poloze".. Budu vděčný za každou radu..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů