Zelych píše:elvisak píše:Dík za radu.dneska jsem to odvezl ke známímu do servisu tak uvidim.ještě jednou dík
Zdravím, mám sice Coupe, ale taky motor 1.6e a stejný problém.
Dřív se mi to stávalo občas, že motoru rychle spadly otáčky až chcípnul.
Ale poslední dobou nedrží otáčky ani po nastartování, pokud nestojím na plynu.
Čím to bylo u tebe?
Vezmi kontaktol,prostříkej všechny konektory,očisti ukostření kabelových svazků.Pak si udělej repasi alternátoru,akumulátor musí být taky v kondici a ne,že je ve stavu,"ještě je dobrý".A jestli to všechno uděláš pořádně,tak máš po problému.Nezapomínej na to,že u zážehovýho motoru je ukostření podstaná věc.Ropák,čili diezel,"nepotřebuje" proud,ale zážehový motor bez proudu nežije.
Nehledej problémy v kravinách,ale v podstatných závadách.Scénika už nějaký pátek nemám,ale princip je pořád stejný.U zážehovýho motoru je pravidlo:nemáš proud,nejede.U vznětovýho,nemáš proud jede.Někde jsem popisoval,kde jsou ukostření kabelových svazků na Scénikovi.Tak si zabrouzdej a dozvíš se,kde máš začít.Když tak mi napiš SZ.