R scenic nestartuje
Moderátor: Moderators General
-
- Advanced member
- Příspěvky: 448
- Registrován: pon led 19, 2009 14:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
nee to nemá vliv, maximálně by ti kapal benzín, až takový vliv to nemá.
měřil jsi tlak paliva ?? ono že tam je neznamená že je ok. třeba pul baru už je tlak ale motor na to nepojede.
chtělo by to vidět, navíc bez měření se to těžko určuje.
zapalování je ok, ano je to v pořadí 1342, ale stím že se jedná o dvojjiskorvý systém, jeden impuls pro 2 válce.proto ty cívky jsou zapojeny 1-4 a 2-3
jiskra jde?
měřil jsi tlak paliva ?? ono že tam je neznamená že je ok. třeba pul baru už je tlak ale motor na to nepojede.
chtělo by to vidět, navíc bez měření se to těžko určuje.
zapalování je ok, ano je to v pořadí 1342, ale stím že se jedná o dvojjiskorvý systém, jeden impuls pro 2 válce.proto ty cívky jsou zapojeny 1-4 a 2-3
jiskra jde?
-
- Advanced member
- Příspěvky: 448
- Registrován: pon led 19, 2009 14:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
-změřit tlak paliva
-změřit dynamické komprese ve všech válcích
-kontrola rozvodů
-kontrola pruběhu snímě setrvačníku na oscilu.
-kontrola napájení a zmení na oscilu.
- nebo přidřeno???
tady bude jedna z možností proč ti to nejde, pokud nemáš možnosti změřit, nezbývá nic jinýho než odtah do autorizáku, ale tam to taky nebudou měřit
-změřit dynamické komprese ve všech válcích
-kontrola rozvodů
-kontrola pruběhu snímě setrvačníku na oscilu.
-kontrola napájení a zmení na oscilu.
- nebo přidřeno???
tady bude jedna z možností proč ti to nejde, pokud nemáš možnosti změřit, nezbývá nic jinýho než odtah do autorizáku, ale tam to taky nebudou měřit
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
-změřit tlak paliva
Auto pojede i když tam bude nějaký tlak. Jen si bude držet třeba 300-400 otáček a zvuk bude mít jako traktor.
-změřit dynamické komprese ve všech válcích
Jsem pro, aby tohle taky někdo změřil.
-kontrola rozvodů
-kontrola pruběhu snímače setrvačníku na oscilu.
Jestli to auto má tendenci, tak by to nemuselo být, ale jo, změřil bych to.
-kontrola napájení a zmení na oscilu.
- nebo přidřeno???
Zkusil bych potočit motorem přes šroub řemenice (klíčem). Podle toho, jak by motor šel těžce by mohlo padnout na to přidření, nebo i na tlaky.
Auto pojede i když tam bude nějaký tlak. Jen si bude držet třeba 300-400 otáček a zvuk bude mít jako traktor.
-změřit dynamické komprese ve všech válcích
Jsem pro, aby tohle taky někdo změřil.
-kontrola rozvodů
-kontrola pruběhu snímače setrvačníku na oscilu.
Jestli to auto má tendenci, tak by to nemuselo být, ale jo, změřil bych to.
-kontrola napájení a zmení na oscilu.
- nebo přidřeno???
Zkusil bych potočit motorem přes šroub řemenice (klíčem). Podle toho, jak by motor šel těžce by mohlo padnout na to přidření, nebo i na tlaky.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- karel1.6
- Starting member
- Příspěvky: 47
- Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
- Bydliště: Přerov/bezuchov
- Kontaktovat uživatele:
takže to první - tlak paliva je dle elektr. v pořadku..nevím jak to měřil ale říkal tookura píše:-změřit tlak paliva
-změřit dynamické komprese ve všech válcích
-kontrola rozvodů
-kontrola pruběhu snímě setrvačníku na oscilu.
-kontrola napájení a zmení na oscilu.
- nebo přidřeno???
tady bude jedna z možností proč ti to nejde, pokud nemáš možnosti změřit, nezbývá nic jinýho než odtah do autorizáku, ale tam to taky nebudou měřit
rozvody..na ty jsem kouknul pouze okem a je natažen..da se nějak poznat pokud by přeskočil třeba o zub??
snímač na setrvačníku mi měřil také a je v pořádku..
ty komprese se měří na tom oscilu??připadně jak??
napájení je také v pořádku..taktéž měřil..
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Takže po elektrické stránce by auto mělo být v pořádku?
Jak vypadá to sání? Zkoušel jsi sundat hadici před klapkou a nastartovat?
Kompres se měří tlakoměrem. Namontuje se místo svíček a několikrát se potočí motorem.
Potočením motoru přes šroub řemenice by mělo jít těžce v horní úvrati pístu, který je zrovna v kompresi - v jednu chvíli vždy jen jeden. Pokud by šlo lehce, tak je problém s tlaky. Pokud těžce v celém rozsahu otáček, tak je přidřený.
Ještě když takhle startuješ, jak vypadají svíčky? Jsou černé, od benzínu?
Jak vypadá to sání? Zkoušel jsi sundat hadici před klapkou a nastartovat?
Kompres se měří tlakoměrem. Namontuje se místo svíček a několikrát se potočí motorem.
Potočením motoru přes šroub řemenice by mělo jít těžce v horní úvrati pístu, který je zrovna v kompresi - v jednu chvíli vždy jen jeden. Pokud by šlo lehce, tak je problém s tlaky. Pokud těžce v celém rozsahu otáček, tak je přidřený.
Ještě když takhle startuješ, jak vypadají svíčky? Jsou černé, od benzínu?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- karel1.6
- Starting member
- Příspěvky: 47
- Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
- Bydliště: Přerov/bezuchov
- Kontaktovat uživatele:
ano lelektrika by měla být v pořádku..
když jsem sundal tu hadici a startoval s plynem tak to chytlo ale na 3 válce a po několika sekundách to chcíplo..
svíčky po delším startování,dejme tomu 10ti pokusech jsou černé..ale dvě jsou i od benzinu??oleje??
takže ten tlakoměr bude něco spešl na motor že??
když jsem sundal tu hadici a startoval s plynem tak to chytlo ale na 3 válce a po několika sekundách to chcíplo..
svíčky po delším startování,dejme tomu 10ti pokusech jsou černé..ale dvě jsou i od benzinu??oleje??
takže ten tlakoměr bude něco spešl na motor že??
- karel1.6
- Starting member
- Příspěvky: 47
- Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
- Bydliště: Přerov/bezuchov
- Kontaktovat uživatele:
možná dosti přihlouplý dotaz,ale kde to vlastně najdu??je to pod tím krytem kde jsou rozvody??Zefek píše: Potočením motoru přes šroub řemenice by mělo jít těžce v horní úvrati pístu, který je zrovna v kompresi - v jednu chvíli vždy jen jeden. Pokud by šlo lehce, tak je problém s tlaky. Pokud těžce v celém rozsahu otáček, tak je přidřený.
-
- Advanced member
- Příspěvky: 448
- Registrován: pon led 19, 2009 14:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
kontroloval jsi podtlakovou hadičku u MAP senzoru??
tlak jedině změříš tlakoměrem.
minimální tlak je cca 2bary aby to chytlo, pokud je třeba půl baru,nenastartuješ vubec.
pruběh ze snímač je duležitý co jendotka zpracovavá.pro nastavení předstihu paliva atd..
pokud je třeba poškozenej setrvák (další zub) popřípadně zarušení
muže to hazet jiskru i palivo, ale špatně načasováno.
tlak jedině změříš tlakoměrem.
minimální tlak je cca 2bary aby to chytlo, pokud je třeba půl baru,nenastartuješ vubec.
pruběh ze snímač je duležitý co jendotka zpracovavá.pro nastavení předstihu paliva atd..
pokud je třeba poškozenej setrvák (další zub) popřípadně zarušení
muže to hazet jiskru i palivo, ale špatně načasováno.
- karel1.6
- Starting member
- Příspěvky: 47
- Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
- Bydliště: Přerov/bezuchov
- Kontaktovat uživatele:
podtlakovou hadičku??pokud je to ta co vede do takove male krabičky na leve straně skoro pod oknem a je v ni zeleny konektor se 3mi kabely tak ano..hadičku jsem dokonce na konci kde je eskapaska uřiznul kdyby tam byla pro jistotu napraskla..škrtici klapku a krokový motorek jsem také vyčistil..dokonce jsem vyčistil i to čidlo co je v sání..
ale asi více toho už v domácích podmínkách nezvládnu..
ale asi více toho už v domácích podmínkách nezvládnu..
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Je to možné, ale za 15 let jsem to u benzínu nezažil. Změřit se to dá pomocí ampérmetru připojeného do obvodu vstřiku. Jaký odběr ten vstřik může mít? Určitě ne víc jak 5A. Vstřiky jsou u benzínů elektromagnetické, takže stačí rozpojit konektor, do kterého jsou zapojené a postupně je připojovat buď na plus, nebo mínus, záleží na zapojení, s tím ampérmetrem. Vstřik, který bude vadný by měl ukazovat nulovou spotřebu. Ještě se dá i proměřit odpor vstřikovačů, jestli není bouchnutá cívka.
Chce to ale spíš nějakého mechanika, co změří tlaky ve válcích. Ubíral bych se touto cestou. Ještě mě napadá, co výfuk, není zanesený, třeba rozpadlý katalyzátor, ...?
Chce to ale spíš nějakého mechanika, co změří tlaky ve válcích. Ubíral bych se touto cestou. Ještě mě napadá, co výfuk, není zanesený, třeba rozpadlý katalyzátor, ...?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- karel1.6
- Starting member
- Příspěvky: 47
- Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
- Bydliště: Přerov/bezuchov
- Kontaktovat uživatele:
PROSBA..
ještě mě napadla jedna maličkost..
našel by jse někdo kdo by mi propujčil pouze na zkoušku kabely a cívky??kdyby přeci jen náhodou byla závada i zde..ikdyž bylo vše přeměřeno..jsem z obce Bezuchov což je 15km od Přerova..nejlépe tento víkend kdyby to šlo..děkuji předem..
našel by jse někdo kdo by mi propujčil pouze na zkoušku kabely a cívky??kdyby přeci jen náhodou byla závada i zde..ikdyž bylo vše přeměřeno..jsem z obce Bezuchov což je 15km od Přerova..nejlépe tento víkend kdyby to šlo..děkuji předem..
- karel1.6
- Starting member
- Příspěvky: 47
- Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
- Bydliště: Přerov/bezuchov
- Kontaktovat uživatele:
tankuji normálně natural 95..na Agipu,Lukoil nebo Slownaft..
s benzínem jsme zatím žádný problém neměl za dobu co jezdím..
jen jednou a to bylo na Hyperce tenkrát z felici...od te doby tam ale netankuji..
a naposled jsem tankoval něco kolem půl nádrže..pak to zdechlo a už jsem nenastaroval..palivoměr ukazoval něco před rezervou..
s benzínem jsme zatím žádný problém neměl za dobu co jezdím..
jen jednou a to bylo na Hyperce tenkrát z felici...od te doby tam ale netankuji..
a naposled jsem tankoval něco kolem půl nádrže..pak to zdechlo a už jsem nenastaroval..palivoměr ukazoval něco před rezervou..
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Jakýkoliv drát by měl mít nula ohmů, aby na něm nevznikal úbytek napětí. Pokud bys to změřil zapojené, změřil bys defacto odpor sekundárního vinutí zapalovacích cívek.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Máš pravdu, s odpovědí jsem se trošku unáhlil. Existují totiž dva druhy kabelů. Jeden je obyčejný drát, ale ten se v autech nepoužívá kvůli rušení. Druhý je uhlíkový, který by měl mít odpor v řádech kiloohmů.okura píše:u těch kabelů je to ale jinak není to klasický drát
je tam použitej jinej materiál.
odpor muže být řadově kR
kabely se zkouší při nastartovaném motoru a měření izolační shopnosti.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů