R scenic nestartuje

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » pon srp 23, 2010 16:52

nee to nemá vliv, maximálně by ti kapal benzín, až takový vliv to nemá.
měřil jsi tlak paliva ?? ono že tam je neznamená že je ok. třeba pul baru už je tlak ale motor na to nepojede.

chtělo by to vidět, navíc bez měření se to těžko určuje.
zapalování je ok, ano je to v pořadí 1342, ale stím že se jedná o dvojjiskorvý systém, jeden impuls pro 2 válce.proto ty cívky jsou zapojeny 1-4 a 2-3
jiskra jde?

Uživatelský avatar
karel1.6
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
Bydliště: Přerov/bezuchov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od karel1.6 » pon srp 23, 2010 17:11

tak aspoň s tím zapalováním jsi mě potěšil..jiskru hází všechny 4 svíčky..co se týče toho tlaku..
někde jsem četl že jse to dá změřit i lajcky..že za určitou dobu třeba 1min. musí natýct určité množství paliva..ale nemůžu to za boha najít :(
to že to chytá na 3 válcve může být i těsnění k.o.??

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » pon srp 23, 2010 19:33

nemusí to být těsnění, ale i komprese ko.

vstřikuje se palivo? mužeš odpojit konektor od vstřiku a připojit žarovku nebo lepší ledku s odporem.

otázka jestli to nemáš i přidřené

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » pon srp 23, 2010 19:37

nemusí to být těsnění, ale i komprese ko.

vstřikuje se palivo? mužeš odpojit konektor od vstřiku a připojit žarovku nebo lepší ledku s odporem.

otázka jestli to nemáš i přidřené

Uživatelský avatar
karel1.6
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
Bydliště: Přerov/bezuchov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od karel1.6 » pon srp 23, 2010 20:04

přidřené??doufám že ne a že je to jen nějaká drobnost :roll:
palivo jde do valcu..aspoň myslim,jde citit po startování..
připojit tam žarovku mužu..našel bych i ledku ale nevím jaký je tam odpor..byli to puvodně ledky do osvětleni palubky z felicie..ty ledky by měli svitit po celou dobu startovani??

Uživatelský avatar
karel1.6
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
Bydliště: Přerov/bezuchov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od karel1.6 » úte srp 24, 2010 16:19

tak o další krok dál...
každý střik při startu svítí..myslím tím tu žárovečku..dokonce mi řekl elektr. že to měřil a jsou v pořádku..už jen čumím do motoru a vůběc mě nic nenapadá..
holt to vidím na odtah do servisu :( :evil:

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » úte srp 24, 2010 17:44

-změřit tlak paliva
-změřit dynamické komprese ve všech válcích
-kontrola rozvodů
-kontrola pruběhu snímě setrvačníku na oscilu.
-kontrola napájení a zmení na oscilu.
- nebo přidřeno???


tady bude jedna z možností proč ti to nejde, pokud nemáš možnosti změřit, nezbývá nic jinýho než odtah do autorizáku, ale tam to taky nebudou měřit :D

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » úte srp 24, 2010 18:00

-změřit tlak paliva
Auto pojede i když tam bude nějaký tlak. Jen si bude držet třeba 300-400 otáček a zvuk bude mít jako traktor.
-změřit dynamické komprese ve všech válcích
Jsem pro, aby tohle taky někdo změřil.
-kontrola rozvodů

-kontrola pruběhu snímače setrvačníku na oscilu.
Jestli to auto má tendenci, tak by to nemuselo být, ale jo, změřil bych to.
-kontrola napájení a zmení na oscilu.
- nebo přidřeno???
Zkusil bych potočit motorem přes šroub řemenice (klíčem). Podle toho, jak by motor šel těžce by mohlo padnout na to přidření, nebo i na tlaky.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
karel1.6
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
Bydliště: Přerov/bezuchov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od karel1.6 » úte srp 24, 2010 18:04

okura píše:-změřit tlak paliva
-změřit dynamické komprese ve všech válcích
-kontrola rozvodů
-kontrola pruběhu snímě setrvačníku na oscilu.
-kontrola napájení a zmení na oscilu.
- nebo přidřeno???


tady bude jedna z možností proč ti to nejde, pokud nemáš možnosti změřit, nezbývá nic jinýho než odtah do autorizáku, ale tam to taky nebudou měřit :D
takže to první - tlak paliva je dle elektr. v pořadku..nevím jak to měřil ale říkal to
rozvody..na ty jsem kouknul pouze okem a je natažen..da se nějak poznat pokud by přeskočil třeba o zub??
snímač na setrvačníku mi měřil také a je v pořádku..
ty komprese se měří na tom oscilu??připadně jak??
napájení je také v pořádku..taktéž měřil..

Uživatelský avatar
karel1.6
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
Bydliště: Přerov/bezuchov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od karel1.6 » úte srp 24, 2010 18:07

Zefek píše: Zkusil bych potočit motorem přes šroub řemenice (klíčem). Podle toho, jak by motor šel těžce by mohlo padnout na to přidření, nebo i na tlaky.
tohle na mě zní nějak složitě :(

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » úte srp 24, 2010 18:07

Takže po elektrické stránce by auto mělo být v pořádku?
Jak vypadá to sání? Zkoušel jsi sundat hadici před klapkou a nastartovat?
Kompres se měří tlakoměrem. Namontuje se místo svíček a několikrát se potočí motorem.
Potočením motoru přes šroub řemenice by mělo jít těžce v horní úvrati pístu, který je zrovna v kompresi - v jednu chvíli vždy jen jeden. Pokud by šlo lehce, tak je problém s tlaky. Pokud těžce v celém rozsahu otáček, tak je přidřený.
Ještě když takhle startuješ, jak vypadají svíčky? Jsou černé, od benzínu?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
karel1.6
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
Bydliště: Přerov/bezuchov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od karel1.6 » úte srp 24, 2010 18:11

ano lelektrika by měla být v pořádku..
když jsem sundal tu hadici a startoval s plynem tak to chytlo ale na 3 válce a po několika sekundách to chcíplo..

svíčky po delším startování,dejme tomu 10ti pokusech jsou černé..ale dvě jsou i od benzinu??oleje??

takže ten tlakoměr bude něco spešl na motor že??

Uživatelský avatar
karel1.6
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
Bydliště: Přerov/bezuchov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od karel1.6 » úte srp 24, 2010 18:16

Zefek píše: Potočením motoru přes šroub řemenice by mělo jít těžce v horní úvrati pístu, který je zrovna v kompresi - v jednu chvíli vždy jen jeden. Pokud by šlo lehce, tak je problém s tlaky. Pokud těžce v celém rozsahu otáček, tak je přidřený.
možná dosti přihlouplý dotaz,ale kde to vlastně najdu??je to pod tím krytem kde jsou rozvody??

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » úte srp 24, 2010 19:00

kontroloval jsi podtlakovou hadičku u MAP senzoru??

tlak jedině změříš tlakoměrem.
minimální tlak je cca 2bary aby to chytlo, pokud je třeba půl baru,nenastartuješ vubec.

pruběh ze snímač je duležitý co jendotka zpracovavá.pro nastavení předstihu paliva atd..
pokud je třeba poškozenej setrvák (další zub) popřípadně zarušení
muže to hazet jiskru i palivo, ale špatně načasováno.

Uživatelský avatar
karel1.6
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
Bydliště: Přerov/bezuchov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od karel1.6 » úte srp 24, 2010 19:23

podtlakovou hadičku??pokud je to ta co vede do takove male krabičky na leve straně skoro pod oknem a je v ni zeleny konektor se 3mi kabely tak ano..hadičku jsem dokonce na konci kde je eskapaska uřiznul kdyby tam byla pro jistotu napraskla..škrtici klapku a krokový motorek jsem také vyčistil..dokonce jsem vyčistil i to čidlo co je v sání..
ale asi více toho už v domácích podmínkách nezvládnu.. :(

Uživatelský avatar
karel1.6
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
Bydliště: Přerov/bezuchov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od karel1.6 » úte srp 24, 2010 20:58

tak mě napadla ještě jedna věc..co když odešel nějaký střik na liště??mělo by to zásadní vliv na to aby to nechytlo??proud tam sice jde ale dá se zjistit nějak jestli to střikne benzin i do válců??

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » úte srp 24, 2010 21:25

Je to možné, ale za 15 let jsem to u benzínu nezažil. Změřit se to dá pomocí ampérmetru připojeného do obvodu vstřiku. Jaký odběr ten vstřik může mít? Určitě ne víc jak 5A. Vstřiky jsou u benzínů elektromagnetické, takže stačí rozpojit konektor, do kterého jsou zapojené a postupně je připojovat buď na plus, nebo mínus, záleží na zapojení, s tím ampérmetrem. Vstřik, který bude vadný by měl ukazovat nulovou spotřebu. Ještě se dá i proměřit odpor vstřikovačů, jestli není bouchnutá cívka.
Chce to ale spíš nějakého mechanika, co změří tlaky ve válcích. Ubíral bych se touto cestou. Ještě mě napadá, co výfuk, není zanesený, třeba rozpadlý katalyzátor, ...?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
karel1.6
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
Bydliště: Přerov/bezuchov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od karel1.6 » stř srp 25, 2010 21:09

když jsme koukal pod auto tak dle mého oka vypadá výfuk naprosto v pořádku :( po víkendu jedu do servisu ... už mě to přestává bavit ..

Uživatelský avatar
karel1.6
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
Bydliště: Přerov/bezuchov
Kontaktovat uživatele:

PROSBA..

Příspěvek od karel1.6 » čtv srp 26, 2010 13:45

ještě mě napadla jedna maličkost..
našel by jse někdo kdo by mi propujčil pouze na zkoušku kabely a cívky??kdyby přeci jen náhodou byla závada i zde..ikdyž bylo vše přeměřeno..jsem z obce Bezuchov což je 15km od Přerova..nejlépe tento víkend kdyby to šlo..děkuji předem..

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » pát srp 27, 2010 08:39

jo takovej detail co to máš za benzín? netankoval jsi tedka??

Uživatelský avatar
karel1.6
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
Bydliště: Přerov/bezuchov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od karel1.6 » pát srp 27, 2010 15:16

tankuji normálně natural 95..na Agipu,Lukoil nebo Slownaft..
s benzínem jsme zatím žádný problém neměl za dobu co jezdím..
jen jednou a to bylo na Hyperce tenkrát z felici...od te doby tam ale netankuji..
a naposled jsem tankoval něco kolem půl nádrže..pak to zdechlo a už jsem nenastaroval..palivoměr ukazoval něco před rezervou..

Uživatelský avatar
karel1.6
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned čer 27, 2010 19:35
Bydliště: Přerov/bezuchov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od karel1.6 » pát srp 27, 2010 16:53

Ještě mám jeden asi docela zásadní dotaz..
zapal. kabely se měří přímo zapojene jednim koncem do cívek??nebo celé vypojené??neboť ten autoelektrikář je měřil vytažené..
přépadně jakou hodnotu ty kabliky mají mít??díky

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » pát srp 27, 2010 17:37

Jakýkoliv drát by měl mít nula ohmů, aby na něm nevznikal úbytek napětí. Pokud bys to změřil zapojené, změřil bys defacto odpor sekundárního vinutí zapalovacích cívek.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » pát srp 27, 2010 18:27

u těch kabelů je to ale jinak není to klasický drát
je tam použitej jinej materiál.
odpor muže být řadově kR

kabely se zkouší při nastartovaném motoru a měření izolační shopnosti.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » pát srp 27, 2010 20:21

okura píše:u těch kabelů je to ale jinak není to klasický drát
je tam použitej jinej materiál.
odpor muže být řadově kR

kabely se zkouší při nastartovaném motoru a měření izolační shopnosti.
Máš pravdu, s odpovědí jsem se trošku unáhlil. Existují totiž dva druhy kabelů. Jeden je obyčejný drát, ale ten se v autech nepoužívá kvůli rušení. Druhý je uhlíkový, který by měl mít odpor v řádech kiloohmů.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic I + RX4“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů