R.Scenic 1.6e Palivové čerpadlo,nebo něco jiného?
Moderátor: Moderators General
Tak baterka je nabitá,ale bohužel jsem nenastartoval. Žádný cvakání relátka,čerpadlo normálně nadávku,startovat to startuje,ale nechytne. Občas se ozve bouchnutí,někdy pravidelně,někdy vůbec.........nevím co si mám myslet. V hloubi duše to svádím na ten mráz,protože to auto stojí před domem už týden. Nastartoval jsem jen v pátek a to jen na chvilku,když jsem zařadil rychlost a chtěl odjet,tak to chcíplo a pak už nic. Teď to už nechytá...........
Už aby ten mráz zmizel...........nicméně servis mne asi nemine
Už aby ten mráz zmizel...........nicméně servis mne asi nemine
Tak auto je asi kaput. Při startování se ozývá bouchání a po každým bouchnutí to jakoby škobrtne tak,že se to skoro zastaví. Takže se rozmýšlím,jestli to mám,nebo nemám nechávat opravit. Na opravu bych si musel buď počkat,nebo si půjčit
Přitom v pátek,když se to zničeho nic začalo chovat normálně jsem nastartoval,ale když jsem se chtěl rozjet,tak to chcíplo. Od tý doby to nechce nastartovat. Asi si to půjdu hodit,protože to vypadá hodně blbě
Přitom v pátek,když se to zničeho nic začalo chovat normálně jsem nastartoval,ale když jsem se chtěl rozjet,tak to chcíplo. Od tý doby to nechce nastartovat. Asi si to půjdu hodit,protože to vypadá hodně blbě
- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 554
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
aby to už nebylo více závad - čerpadlo, resp. jeho přívod elektřiny a to bouchání přeskočené rozvody...
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Volal jsem známému,prý se rozvody projevujou silným boucháním jako když se bouchá kladivem do železa. To se v mém případě neprojevuje. Normálně to startuje,ale občas to jako kdyby ten jeden píst narazil na větší odpor...........tak mne tak napadlo..........ono to relátko co spíná čerpadlo spíná ještě vstřiky.........tak jestli náhodou není problém někde na vstřikování??? Ještě jsem odpojil palivovou hadičku u motoru,vystříkl na mne benzín pod tlakem........kdo ví co to je..
Tak jsem zjistil,že to relé,které spíná čerpadlo,spíná ještě vstřiky a pak ještě dvě věci,ale to nevím co to je. Nějaký ventily. Proměřoval jsem kontakt,který spíná čerpadlo a zároveň vstřiky a proměřil jsem ho s kontaktama těch vstřiků. Zjistil jsem,že u všech čtyř konektorů mi jde plus i kostra na jeden kontakt a na druhej nejde nic. Tím pádem jsem zjistil,že ten kontakt,který má vlastně spouštět čerpadlo je propojený s kostrou a tohle propojení se při zahýbání konektorem od řídící jednotky ztratí. Šel jsem tedy po svazku kabelů od konektoru ŘJ a našel jsem jeden upadlej drát od kostry a ještě tam musí být někde zkrat,ale podle hýbání kabelem je až někde vzadu za motorem,takže se tam nemůžu ani pořádně dostat. Jsem zvědavej,co tam ještě najdu. Ale hlavně jsem zvědavej kdy to najdu,protože přístup je tam opravdu na dvě věci
- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 554
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
Jo ty kabely jsou vůbec katastrofa, sotva jsem dořešil ten joystick na ovládání zrcátek (kvůli kterému hořely Scéniky) tak taky proměřuju elektriku na motoru - špatné starty atd... A navíc se mi do toho daly kuny a žerou mi hlukovou izolaci motoru a občas nějakej ten kabel
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Re: R.Scenic 1.6e Palivové čerpadlo,nebo něco jiného?
zdravim vsechny, mam tu ten samej problem... kdyz zapnu klicek tak zacne cvakat rele a i v cerpadle. potreboval bych jestli nekdo nevimte jakou barvu maji ty kabely z RJ k cerpadlu a k tomu rele... dekuji za odpoved
Re: R.Scenic 1.6e Palivové čerpadlo,nebo něco jiného?
Jestli ti cvaká relé u motoru, není to palivové čerpadlo!!!!!!paulici1 píše:zdravim vsechny, mam tu ten samej problem... kdyz zapnu klicek tak zacne cvakat rele a i v cerpadle. potreboval bych jestli nekdo nevimte jakou barvu maji ty kabely z RJ k cerpadlu a k tomu rele... dekuji za odpoved
Šáhni rukou za motor na straně kde je rozvodový řemen. Úplně zezadu na motoru jsou dva kabely tuším asi růžový barvy. Jsou to kabely na ukostření a jsou připojený k motoru. Musíš šáhnout na spoj a zatáhnout za každý zvlášť, protože mě se třeba od oka jevily jako připojené, ale jeden byl prostě uhnilý.
Když upadne jeden z nich, stane se to zmíněné cvakání relé a když upadne ten druhý, začne ti lítat ručička tachometru, to jsem řešil na podzim minulýho roku.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 574
- Registrován: čtv kvě 21, 2009 18:09
- Bydliště: Plzeň, Praha
Re: R.Scenic 1.6e Palivové čerpadlo,nebo něco jiného?
Ahoj,
navážu na podobný problém. Mám Scenica I 2000 motor 1.6 16V K4M 700. Prasknul mě za jízdy rozvodový řemen, lépe řešeno utrhali se zuby. Auto jsem celé rozebral, opravil hlavu a složil, ale teď nejde nastartovat, protože vůbec neteče benzín do motoru. Po dlouhém hledání jsem zjisitl, že nejde prod do čepadla. Když si ho přivedu bokem, tak se čepadlo normálně rozjede, což považuji za úspěch. Vedle baterie jsem zkontroloval a očistil všechny pojistky a zkontroloval jsem všechny relé a elektricky jsou OK. Když relé na pozici B spojím natvrdo svorku 30 a 87, tak si nestane u čerpadla nic, ale objeví se +12 u filtru s aktivním uhlím (černá bedna nad jednotkou ABS za pravým předním světlem). Pak jsem zkoušel CLIP, ale u tech starých aut běží v nějakém starším režimu v kterém se moc nevyznám. K řídící jednotce vstřikování jsme se ani nepřipojil, šla mi jen ŘJ ABS a palubní desky. Jde se na ni připojit nebo to je chyba? V chybových kodech jsem našel zmínku o čidlu nárazu. Zkusil jsem ho zamáčknout a chybu smazat. Bohužel bez úspěchu, chyba tam je stále, nebo ji smazat neumím. Je možné, že i když spínací relé spnu natvrdo, tak ŘJ stejně čerpadlo blokuje z důvodu nárazu?
A aby nebylo všemu konce přestala mi svítit kontrolka mazání, snímač jsem proměřl a byla tam -, což by mělo být s nízkým tlakem dobře. Když do kabelu pošlu násilím - z baterie, tak se nic nestane. CLIP hlási chybu vedení k čidlu tlaku oleje.
Máte někdo nejaký tip, jsme vážně zoufalej.
navážu na podobný problém. Mám Scenica I 2000 motor 1.6 16V K4M 700. Prasknul mě za jízdy rozvodový řemen, lépe řešeno utrhali se zuby. Auto jsem celé rozebral, opravil hlavu a složil, ale teď nejde nastartovat, protože vůbec neteče benzín do motoru. Po dlouhém hledání jsem zjisitl, že nejde prod do čepadla. Když si ho přivedu bokem, tak se čepadlo normálně rozjede, což považuji za úspěch. Vedle baterie jsem zkontroloval a očistil všechny pojistky a zkontroloval jsem všechny relé a elektricky jsou OK. Když relé na pozici B spojím natvrdo svorku 30 a 87, tak si nestane u čerpadla nic, ale objeví se +12 u filtru s aktivním uhlím (černá bedna nad jednotkou ABS za pravým předním světlem). Pak jsem zkoušel CLIP, ale u tech starých aut běží v nějakém starším režimu v kterém se moc nevyznám. K řídící jednotce vstřikování jsme se ani nepřipojil, šla mi jen ŘJ ABS a palubní desky. Jde se na ni připojit nebo to je chyba? V chybových kodech jsem našel zmínku o čidlu nárazu. Zkusil jsem ho zamáčknout a chybu smazat. Bohužel bez úspěchu, chyba tam je stále, nebo ji smazat neumím. Je možné, že i když spínací relé spnu natvrdo, tak ŘJ stejně čerpadlo blokuje z důvodu nárazu?
A aby nebylo všemu konce přestala mi svítit kontrolka mazání, snímač jsem proměřl a byla tam -, což by mělo být s nízkým tlakem dobře. Když do kabelu pošlu násilím - z baterie, tak se nic nestane. CLIP hlási chybu vedení k čidlu tlaku oleje.
Máte někdo nejaký tip, jsme vážně zoufalej.
Renault Master 2500ccm 1999
Renault Thalia II 1,2 Privileg
Úpravy:
Zástěrky, trojblik by Krtek, ESB, kopletní výměna reproduktorů + zadní, vytlumení předních dveří, čidlo hladiny oleje, čidlo ostřikovače.
Renault Thalia II 1,2 Privileg
Úpravy:
Zástěrky, trojblik by Krtek, ESB, kopletní výměna reproduktorů + zadní, vytlumení předních dveří, čidlo hladiny oleje, čidlo ostřikovače.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 574
- Registrován: čtv kvě 21, 2009 18:09
- Bydliště: Plzeň, Praha
Re: R.Scenic 1.6e Palivové čerpadlo,nebo něco jiného?
Tak problém vyřešen. Nejpre jsme kontrolovat nárazové čidlo, odpojil od kabeláže a zkusil proměřit multimetrem. Čidlo má 3 piny, ale vedou do nej jen krajní kabely a prostřední je volný. Pokud funguje, tak musí uzavírat obvod. To bylo OK, dále jsem vyndal snímač otáček kliky (motýlek) a proměřil a měl 200 ohm, což by mělo být také OK. Pak jsme se vrátil na nárazové čidlo a zjistil, že ani v jednom z kabelů nic není (proměřeno multimetrem). Hledal jsme na netu a zjistil, že vzálenější kabel má mít pernamentní -, tak jsem opět připojil multimetr proti baterce a nic to neukázalo. Vzteky jsem praštil do svazku kabelů a multimetr pípnul. Pak už to bylo jasné hledal jsem a našel pod pojistkami a deskou se spínacími relé co je u baterky je několik spojek a z jedné byl vytržený kabel co tam přiváděl -. Během 5 min jsem pin opravil, celé zapojil a v té chvíli mě polil benzín, jak naběhlo čerpadlo. Opravdu stačil opravit jeden pin a vyřešili se mi 4 závady a ato funguje jek má.
Renault Master 2500ccm 1999
Renault Thalia II 1,2 Privileg
Úpravy:
Zástěrky, trojblik by Krtek, ESB, kopletní výměna reproduktorů + zadní, vytlumení předních dveří, čidlo hladiny oleje, čidlo ostřikovače.
Renault Thalia II 1,2 Privileg
Úpravy:
Zástěrky, trojblik by Krtek, ESB, kopletní výměna reproduktorů + zadní, vytlumení předních dveří, čidlo hladiny oleje, čidlo ostřikovače.
Re: R.Scenic 1.6e Palivové čerpadlo,nebo něco jiného?
Ahoj, mám podobný problém u Megane Scenic 1,6e.
Za jízdy přestane táhnout, spadnou otáčky a chcípne.
Ze začatku to udělalo sem tam jednou do měsíce.
Po chcípnuti během sekundy hned jelo dál akorát se
vynulovaly hodiny.
Už mi to udělá i třikrát do 5.km (pokaždé se vynulují hodiny).
Teď naposledy chcípnul a už jsem ho nenastartoval, startér točil na prázdno, na hodinách prázdno bez nul svítilo jen posvícení, jinak vše (kontrolky) svítily normálně...
Po odstaveni cca 20min. Hodiny blikaly nuly tak už,
jsem věděl že, chytne.
Dělá to při teplem i studeném motoru.
Na diagnostice nic.
Předem děkuji, za každou rozumnou radu.
Za jízdy přestane táhnout, spadnou otáčky a chcípne.
Ze začatku to udělalo sem tam jednou do měsíce.
Po chcípnuti během sekundy hned jelo dál akorát se
vynulovaly hodiny.
Už mi to udělá i třikrát do 5.km (pokaždé se vynulují hodiny).
Teď naposledy chcípnul a už jsem ho nenastartoval, startér točil na prázdno, na hodinách prázdno bez nul svítilo jen posvícení, jinak vše (kontrolky) svítily normálně...
Po odstaveni cca 20min. Hodiny blikaly nuly tak už,
jsem věděl že, chytne.
Dělá to při teplem i studeném motoru.
Na diagnostice nic.
Předem děkuji, za každou rozumnou radu.
Škoda 120L, VW Passat 1,8T 20V, Renault Scenic 1,6e
Re: R.Scenic 1.6e Palivové čerpadlo,nebo něco jiného?
Ahoj, mám podobný problém u Megane Scenic 1,6e.
Za jízdy přestane táhnout, spadnou otáčky a chcípne.
Ze začatku to udělalo sem tam jednou do měsíce.
Po chcípnuti během sekundy hned jelo dál akorát se
vynulovaly hodiny.
Už mi to udělá i třikrát do 5.km (pokaždé se vynulují hodiny).
Teď naposledy chcípnul a už jsem ho nenastartoval, startér točil na prázdno, na hodinách prázdno bez nul svítilo jen posvícení, jinak vše (kontrolky) svítily normálně...
Po odstaveni cca 20min. Hodiny blikaly nuly tak už,
jsem věděl že, chytne.
Dělá to při teplem i studeném motoru.
Na diagnostice nic.
Předem děkuji, za každou rozumnou radu.
Za jízdy přestane táhnout, spadnou otáčky a chcípne.
Ze začatku to udělalo sem tam jednou do měsíce.
Po chcípnuti během sekundy hned jelo dál akorát se
vynulovaly hodiny.
Už mi to udělá i třikrát do 5.km (pokaždé se vynulují hodiny).
Teď naposledy chcípnul a už jsem ho nenastartoval, startér točil na prázdno, na hodinách prázdno bez nul svítilo jen posvícení, jinak vše (kontrolky) svítily normálně...
Po odstaveni cca 20min. Hodiny blikaly nuly tak už,
jsem věděl že, chytne.
Dělá to při teplem i studeném motoru.
Na diagnostice nic.
Předem děkuji, za každou rozumnou radu.
Škoda 120L, VW Passat 1,8T 20V, Renault Scenic 1,6e
Re: R.Scenic 1.6e Palivové čerpadlo,nebo něco jiného?
Už jsem blízko, ale stále nevím. Čerpadlo to nebude,
spíš páčka světel.. Ale hlava mi nebere že to jde celé do skratu a přestává bzučet i čerpadlo..
spíš páčka světel.. Ale hlava mi nebere že to jde celé do skratu a přestává bzučet i čerpadlo..
Škoda 120L, VW Passat 1,8T 20V, Renault Scenic 1,6e
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů