Pozor na Scénicy ??? (elektrika)
Moderátor: Moderators General
- šemík
- Advanced member
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát čer 30, 2006 21:48
- Bydliště: Karviná vedle Ostravy za Bohumínem
- Kontaktovat uživatele:
nerad
ale musím přiznat byl jsem ve svém dřívějším tvrzení zaslepen a i já se bojím
PS.: 6/99 1,6 16V bez klíče jsou zrcátka pod stálým napětím !!!
Může mi to někdo vysvětlit proč žabožroutiu dělají krky se zaplym radiem ale zrcatka mi jsou k čemu? bez zap klíče? že by auto pro špióny?
PS.: 6/99 1,6 16V bez klíče jsou zrcátka pod stálým napětím !!!
Může mi to někdo vysvětlit proč žabožroutiu dělají krky se zaplym radiem ale zrcatka mi jsou k čemu? bez zap klíče? že by auto pro špióny?
POKUD VÍŠ NAPIŠ
Kaleido 1,6 16v jezdil v SRN 6/99 120000km 2*šíbr 4*okna 4*airb klima HOTsedadla HOT p? okno Al 15" Michelin schemik*volny*cz
Kaleido 1,6 16v jezdil v SRN 6/99 120000km 2*šíbr 4*okna 4*airb klima HOTsedadla HOT p? okno Al 15" Michelin schemik*volny*cz
ovladani zrcadel
Jem cerstvy majitelerm Scenica a celkem mne to vylekalo!!! Mam 97 zrcatka v el. a jsou pod proudem porad. Resil uz nekto nejake predratovani, pojistku, nebo neco jineho...??? predem dik za jakekoliv info
Re: ovladani zrcadel
když se kousek vrátíš zjistíš, že jsme se usnesli , že jde jen (?) o modely 99+prcek píše:Jem cerstvy majitelerm Scenica a celkem mne to vylekalo!!! Mam 97 zrcatka v el. a jsou pod proudem porad. Resil uz nekto nejake predratovani, pojistku, nebo neco jineho...??? predem dik za jakekoliv info
Aktuálně víceméně bezproblémový Scénic 1,5 dCi, 2008; dříve dosti problémový Megane Scénic 1,9 DTi, 1999
Konec šetření
...společně se zástupci společnosti RENAULT, výsledek hov.. . Pokud Ti to vyhoří, máš se přihlásit společnosti Renauult. http://www.hzs-zlkraje.cz/aktuality7/0705/140.htm
Scénic 1998, 1,9dTi, 72kW,modrá tmavá, 5,5l /100km dlouhodobě
UŽ ZASE ...
Další požár v interiéru Renault Scénic do série prošetřovaných případů
http://www.hzs-zlkraje.cz/aktuality7/0706/202.htm
http://www.hzs-zlkraje.cz/aktuality7/0706/202.htm
Scénic 1998, 1,9dTi, 72kW,modrá tmavá, 5,5l /100km dlouhodobě
Dotaz na HZS
Zveřejňuji můj dotaz a odpovědi z HZS snad to pomůže. Tento týden mi v Renaultu mění zapojení napětí na zrcátka --- poslední případ mne k tomu konečně dokopal.
Zde je korespondence
Dotaz:
Vážený pane Mitáček,
chtěl jsem se zeptat jako majitel Renault Scenic jestli už je zjištěná
příčina požáru --- zda vzniká od chybného přepínače zrcátek nebo zda je to způsobené jiným vlivem. Nechtěl bych dopadnout jako kolegové.
Rada
Odpověď:
Dobrý den,
Renault ČR stále příčinu zkoumá....
pro nás je příčina určena jako závada na elektroinstalaci - zkrat na konektorech ! Závěr z posledního případu, kdy se podařilo uchovat dost stop z požáru toto přepětí je pravděpodobně způsobeno stálým napětím, i když není vůz v provozu požáry vždy vznikaly ve dveřích a u součástek el. ovládání zrcátek...
Jen závěrem zdůrazním, že jsou to zjištěné závěry HZS Zlínského kraje, ke kterým se zatím Renault ČR nepřiklonil....
S pozdravem
mjr. Bc. Ivo Mitáček
tiskový mluvčí
HZS Zlínského kraje
Dotaz:
Velice Vám děkuji za odpověď, mám však jednu prosbu, v jaké poloze byl vypínač na zrcátka? V poloze vypnuto nebo otočen vlevo či vpravo. Jelikož se toto probíralo i na forech majitelů Renaultů a nikdo nám neřekl konkréní informaci, jelikož většinou spínače shořely. Jestli to nebude z fotografií nebo z konkrétního vypínače patrné.
Ještě jednou děkuji za odpověď.
Rada
Odpověď:
Je to zatím jen jedna z předpokládaných možností....
Šlo o vytočení zrcátka do krajní polohy a el. ovládání stále dodávalo proud do motorku, i když se zrcátko "nenatáčelo"
O poloze přepínače se u nás nehovořilo, protože šlo o stálé napájení spotřebičů, a to i v případě, že nebyl klíč startování v poloze zapnuto...
Abych to vysvětlil....
U téměř všech vyráběných vozů je dáno, že po vytažení klíče ze spínací skříňky zapalování se všechny el. systémy auta vypnou... snad kromě alarmu, imobilizéru a ochrany... ale u Renaultu jsou el. ovladače vozu stále pod napětím !!!
V tom vidíme hlavní problém
S pozdravem
mjr. Bc. Ivo Mitáček
tiskový mluvčí
HZS Zlínského kraje
www.hzszlk.eu
tel.: +420 950 670 121
+420 724 00 65 01
fax: +420 950 670 333
TOŤ ASI VŠE, RENAULT ZATÍM NEREAGOVAL. MÁM AUTO RÁD A TAK JEDU NA ZMĚNU NAPÁJENÍ A RADĚJI JI ZAPLATÍM ZE SVÉHO, NEŽ ČEKAT AŽ AUTO SHOŘÍ. AŤ ŽIJE RENAULT A OCHOTA ŘEŠIT PROBLÉMY, TECHNICKÉ ZÁVADY A KONSTRUKČNÍ VADY !!!!!!!!
Zde je korespondence
Dotaz:
Vážený pane Mitáček,
chtěl jsem se zeptat jako majitel Renault Scenic jestli už je zjištěná
příčina požáru --- zda vzniká od chybného přepínače zrcátek nebo zda je to způsobené jiným vlivem. Nechtěl bych dopadnout jako kolegové.
Rada
Odpověď:
Dobrý den,
Renault ČR stále příčinu zkoumá....
pro nás je příčina určena jako závada na elektroinstalaci - zkrat na konektorech ! Závěr z posledního případu, kdy se podařilo uchovat dost stop z požáru toto přepětí je pravděpodobně způsobeno stálým napětím, i když není vůz v provozu požáry vždy vznikaly ve dveřích a u součástek el. ovládání zrcátek...
Jen závěrem zdůrazním, že jsou to zjištěné závěry HZS Zlínského kraje, ke kterým se zatím Renault ČR nepřiklonil....
S pozdravem
mjr. Bc. Ivo Mitáček
tiskový mluvčí
HZS Zlínského kraje
Dotaz:
Velice Vám děkuji za odpověď, mám však jednu prosbu, v jaké poloze byl vypínač na zrcátka? V poloze vypnuto nebo otočen vlevo či vpravo. Jelikož se toto probíralo i na forech majitelů Renaultů a nikdo nám neřekl konkréní informaci, jelikož většinou spínače shořely. Jestli to nebude z fotografií nebo z konkrétního vypínače patrné.
Ještě jednou děkuji za odpověď.
Rada
Odpověď:
Je to zatím jen jedna z předpokládaných možností....
Šlo o vytočení zrcátka do krajní polohy a el. ovládání stále dodávalo proud do motorku, i když se zrcátko "nenatáčelo"
O poloze přepínače se u nás nehovořilo, protože šlo o stálé napájení spotřebičů, a to i v případě, že nebyl klíč startování v poloze zapnuto...
Abych to vysvětlil....
U téměř všech vyráběných vozů je dáno, že po vytažení klíče ze spínací skříňky zapalování se všechny el. systémy auta vypnou... snad kromě alarmu, imobilizéru a ochrany... ale u Renaultu jsou el. ovladače vozu stále pod napětím !!!
V tom vidíme hlavní problém
S pozdravem
mjr. Bc. Ivo Mitáček
tiskový mluvčí
HZS Zlínského kraje
www.hzszlk.eu
tel.: +420 950 670 121
+420 724 00 65 01
fax: +420 950 670 333
TOŤ ASI VŠE, RENAULT ZATÍM NEREAGOVAL. MÁM AUTO RÁD A TAK JEDU NA ZMĚNU NAPÁJENÍ A RADĚJI JI ZAPLATÍM ZE SVÉHO, NEŽ ČEKAT AŽ AUTO SHOŘÍ. AŤ ŽIJE RENAULT A OCHOTA ŘEŠIT PROBLÉMY, TECHNICKÉ ZÁVADY A KONSTRUKČNÍ VADY !!!!!!!!
Re: Dotaz na HZS
Temer vsechny vozy ... tedy az na vetsinu z nich, pokud jde o el. ovladani zrcateksefina píše:mjr. Bc. Ivo Mitáček píše:U téměř všech vyráběných vozů je dáno, že po vytažení klíče ze spínací skříňky zapalování se všechny el. systémy auta vypnou... snad kromě alarmu, imobilizéru a ochrany... ale u Renaultu jsou el. ovladače vozu stále pod napětím !!!
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Problém zrcátek vyřešen :o) přepojeno
Takže pánové, okruh zrcátek je jištěn pojistkou, co jistí autorádio.
K přepojení:
je možné jedině natažením nového drátu a to od vnitřního konektoru dveří do pojistkové skříně a původní drát u konektoru rozpojit. Ten najdete jednoduše zkoušečka najít ve vnitřním konektoru dveří drát pod napětím a vytáhnou pojistku od rádia a zkoušečka by měla zhasnout. Snad je oranžový nebo hnědý a poměrně dost tenký - bez záruky, neviděl jsem jej na 100% jen mi ukázal konektor s kouskem drátu. Původní drát přestřihl, nastavil od konektoru novým a vedl do pojistkové skříně. Ten původní zbytek ze svazku zaizoloval. Nový drát na pojistkové skříni mám já zapojený na vyhřívání sedaček (kdo nemá, tak na nějakou pojistku, která se vypíná po vyndání klíčku -- snad všechny, co mají žlutý drát)
A to je vše, po vypnutí klíčku zrcátka se nehnou --- jsou bez napětí.
Cena u mne 500,- Kč za klidné spaní snad to někomu pomůže.
K přepojení:
je možné jedině natažením nového drátu a to od vnitřního konektoru dveří do pojistkové skříně a původní drát u konektoru rozpojit. Ten najdete jednoduše zkoušečka najít ve vnitřním konektoru dveří drát pod napětím a vytáhnou pojistku od rádia a zkoušečka by měla zhasnout. Snad je oranžový nebo hnědý a poměrně dost tenký - bez záruky, neviděl jsem jej na 100% jen mi ukázal konektor s kouskem drátu. Původní drát přestřihl, nastavil od konektoru novým a vedl do pojistkové skříně. Ten původní zbytek ze svazku zaizoloval. Nový drát na pojistkové skříni mám já zapojený na vyhřívání sedaček (kdo nemá, tak na nějakou pojistku, která se vypíná po vyndání klíčku -- snad všechny, co mají žlutý drát)
A to je vše, po vypnutí klíčku zrcátka se nehnou --- jsou bez napětí.
Cena u mne 500,- Kč za klidné spaní snad to někomu pomůže.
Problém zrcátek vyřešen :o) přepojeno
Byl jsem v servisu a je přepojeno, postup bude následovat.
Naposledy upravil(a) sefina dne sob čer 30, 2007 09:59, celkem upraveno 1 x.
Problém zrcítek vyřešen ... přepojeno :o)
Takže pánové, okruh zrcátek je jištěn pojistkou, co jistí autorádio.
K přepojení:
je možné jedině natažením nového drátu a to od vnitřního konektoru dveří do pojistkové skříně a původní drát u konektoru rozpojit. Ten najdete jednoduše zkoušečka najít ve vnitřním konektoru dveří drát pod napětím a vytáhnou pojistku od rádia a zkoušečka by měla zhasnout. Snad je oranžový nebo hnědý a poměrně dost tenký - bez záruky, neviděl jsem jej na 100% jen mi ukázal konektor s kouskem drátu. Původní drát přestřihl, nastavil od konektoru novým a vedl do pojistkové skříně. Ten původní zbytek ze svazku zaizoloval. Nový drát na pojistkové skříni mám já zapojený na vyhřívání sedaček (kdo nemá, tak na nějakou pojistku, která se vypíná po vyndání klíčku -- snad všechny, co mají žlutý drát)
A to je vše, po vypnutí klíčku zrcátka se nehnou --- jsou bez napětí.
Cena u mne 500,- Kč za klidné spaní snad to někomu pomůže.
K přepojení:
je možné jedině natažením nového drátu a to od vnitřního konektoru dveří do pojistkové skříně a původní drát u konektoru rozpojit. Ten najdete jednoduše zkoušečka najít ve vnitřním konektoru dveří drát pod napětím a vytáhnou pojistku od rádia a zkoušečka by měla zhasnout. Snad je oranžový nebo hnědý a poměrně dost tenký - bez záruky, neviděl jsem jej na 100% jen mi ukázal konektor s kouskem drátu. Původní drát přestřihl, nastavil od konektoru novým a vedl do pojistkové skříně. Ten původní zbytek ze svazku zaizoloval. Nový drát na pojistkové skříni mám já zapojený na vyhřívání sedaček (kdo nemá, tak na nějakou pojistku, která se vypíná po vyndání klíčku -- snad všechny, co mají žlutý drát)
A to je vše, po vypnutí klíčku zrcátka se nehnou --- jsou bez napětí.
Cena u mne 500,- Kč za klidné spaní snad to někomu pomůže.
ovladanie spetnych zrkadiel a nasledne poziare
Zdravym vsetkych maitelov Scenica.Mal som trochu vetsie stastie a moj Scenic nedopadol az tak ako tie na tych fotkach ale bol velmy blisko k tomu .Mne nastastie vyhorela aj poistka ale jednoznacne problem vznikol na konektore pri ovladaci nastavenia spetnych zrkadiel a to zo spodnej strany ovladaca kde sa pripaja kablovacka k ovladacu. Ten konektor som mal uplne roztaveny ale nastastie dalej to uz neslo pravdepodobne potom rupla poistka .Vyhorety konektor musel byt uz len nasledok neakeho skratu myslim si ze sa rosipali pliesky v ovladaci ktori je ako joestyk a v nom pravdepodobne po rozpadnuti mechanyzmu zopinania vznikol skrat ktori nasledne roztavyl konektor a u tych Scenikou na fotkach aj cast okolo ovladaca.Tak ze si myslim ze vsetkemu je navyne hlavne ten ovladac a potom to ze je pod napetim stale.
Nevěděl jsem že se to tady řeší v listopadu mi jeden servis renault něco řekl:
http://www.renault-megane.cz/viewtopic. ... 4101#84101
Jinak je tam i jak dodělat vypínač, myslím že to je v případě scéniců to nejjednodušší
http://www.renault-megane.cz/viewtopic. ... 4101#84101
Jinak je tam i jak dodělat vypínač, myslím že to je v případě scéniců to nejjednodušší
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Ludia, ako to ze sa tu hovori ze to robia iba Scenicy I po facelifte? Ja mam prvu generaciu 1998 a ovladanie spatnych je tiez pod napatim aj po vytiahnuti kluca.
Su zaznamenane aj poziare prvej generacie Scenicov? Ak nie, preco? Maju iny (spolahlivejsi) ovladac ("joystick") spatnych?
Su zaznamenane aj poziare prvej generacie Scenicov? Ak nie, preco? Maju iny (spolahlivejsi) ovladac ("joystick") spatnych?
Renault Megane Scenic 1.6e 66kW 1998, JA0F, K7M 7/02
- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 554
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
Nazdar, tak jsem ten joystick vyloupnul také na popud těchto článků o požárech a řeknu vám že bylo za minutu 12 Kabely od toho ovladače byly proklepané od stěny dveří a zrovna ten živý kde vede stále 12V byl nejvíce, úplně na měď. Je jištěn pojistkou 15A která nemá šanci vypadnout protože je na tak slabý drát strašně silná. Ta pojistka jistí dále zřejmě rádio (po vyndání pojistky mi nejde), hodiny a přestala mi blikat kontrolka imobilizéru (ale motor běhá normálně). Vlastně stačilo zaparkovat v nějaké poloze kdy je auto trochu zkloněno a byl by požár na světě. Ten joystick jsem rozebral a už byl opravovaný, měl přepálené spoje a nahrazené drátky a to tak nešikovně že se div nezkratovaly o sebe. Takže opravuji svazek kabelů a na ten přívod dám malou pojistku a připojím tak aby se zapínal s klíčkem. Mám Mégane Scénic 1,9dTi, r.v. 12-99, ještě před faceliftem, skleněná malá světla. Takže se to týká zřejmě všech Scéniků mimo těch úplně nových (pokud to také není takto udělané). Kabely nejsou vůbec ničím obalené a volně se klepou o kov na dveřích, je jen otázka času kdy se to stane.
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
- šemík
- Advanced member
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát čer 30, 2006 21:48
- Bydliště: Karviná vedle Ostravy za Bohumínem
- Kontaktovat uživatele:
paráda asi to už nebudu odkládat
sundaval si tapic nebo jen vyloupl ten joystick? dole pod přístrojovkou je to přímo do pojistkové s tím rádiem nebo je to po cestě někde nasvorkované? určitě to taky hodím na klíč a nějakou rezervní kapsu pojistek pokud ste to už někdo dělal uvítám i nějaký postup a hlavně který drát kde odpojit díky. Doufám že to někdo od žabožroutů čte
POKUD VÍŠ NAPIŠ
Kaleido 1,6 16v jezdil v SRN 6/99 120000km 2*šíbr 4*okna 4*airb klima HOTsedadla HOT p? okno Al 15" Michelin schemik*volny*cz
Kaleido 1,6 16v jezdil v SRN 6/99 120000km 2*šíbr 4*okna 4*airb klima HOTsedadla HOT p? okno Al 15" Michelin schemik*volny*cz
- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 554
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
Kéž by to četli žabožrouti kteří to udělali No stačí to sice vyloupnout ale bohužel se tak nedají zkontrolovat všechny ty kabely. Sundal jsem celý tapecírunk a zhrozil se že u zrcátka, přímo u konektoru který z něj vede byly úplně na kaši rozlámané dráty, až na měď... nebýt tam jakási izolace z molitanu tak bylo těch 5 poškozených drátů přímo na kostře! celý ten svazek co vede na ovladač zrcátek a na ohřev zrcátka - to vše byly jen jednotlivé kabely ani nesvázané a nijak neizolované a volně se klepaly o kovové části dveří! takže jsem střihal a zkracoval několik drátů které byly rozmačkané asi od plastu který kryje zevnitř přichycení zrcátka a další 2 na samotném ovladači naklápění zrc. - tam byl i ten "horký plus" který je stále pod napětím. Ten drátek nemá šanci zkratem vyhodit pojistku protože je na to moc tenký a je tam 15A pojistka. Takže se rozpálí a začne hořet v případě dotyku s kostrou. Kdo tohle vymyslel by zasloužil... Ještě přesně nevím kam to jde do pojistkové skříňky, zítra budu pokračovat. Ten vypínač jak kolegové popisují je sice dobrý ale jen kvůli závadě joysticku. Já se domnívám že do dveří by neměla jít elektrika vůbec - kvůli těm zlým kabelům. Můžou být i zlámané v průchodce do dveří - takhle to měl známý na Golfu u dveří kufru. A pěkně se mu to připeklo. Takže já osobně si ten plus drát přehodím na vypínání klíčkem a k tom dám pojistku. Ale musím se mrknout jak je to zapojeno. Červené dráty píšou že jsou pod stálým napětím a žluté jsou prý spínané klíčkem. Tak uvidíme... Ale fakt rozebrat a vše zkontrolovat a obalit pořádně PVC izolepou.
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
jak jsem odkazoval na renault-megane, renault o tomto problému ví, jen mlčí, ale v záruce vozidllům měnili vypínače protože tam byl problém. Jinak co se týče kabelů tak já je mám v autě ve svazku..... (megane coupe ale to by mělo být stejný co vím)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 554
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
no já právě tyhle jediné měl úplně volně... Ale třeba to mají ostatní jinak... Ale každopádně jsem rád že se to našlo než to chytlo a scházelo fakt málo...
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 554
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
tak jsem vyhrabal UCH a pojistkovou skříňku a po kabelu od joysticku jako by se zem slehla Z té pojistky jde jen silný drát a netuším kam. Podle knížky "Jak na to" je ještě u spolujezdce svorkovnice ale fakt nevím kde. Kdyby se tam alespoň dalo lehnout pod přístrojovku ale je sníh a -10
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Sefina z renault megan fóra tahal nový drát. Koukni na odkaz jak: http://www.renault-megane.cz/viewtopic. ... &start=105 Jinak já mám taky dráty ve svazku a jsou O.K, takže mi šlo o to, abych neměl hlavně ten joystick pod stálým napětím. Kdyby se to tam "připeklo" ...
_________________________
Renault Scénic 1,6 16V r.v.99
Renault Scénic 1,6 16V r.v.99
Takze mam to za sebou na Scenicu prvej generacie 1998 1.6e 66kW K7M. Prerusili sme povodny cerveny trvaly privod a prepojili sme to na najblizsi zlty spinany klucom zapalovania.
Sice kabliky od joysticku som mal v perfektnom stave a kusok od joysticku vchadzali vsetky spolu do molitanovej "rurky" aby boli pospolu a nezodrali sa/nehrkotali. Ale po tychto Vasich informaciach by som uz nevedel kludne spavat...
Odmontovali a dali sme trochu bokom vodicovu sedacku, vymontovali suflik pod nou, odcvakli packu otvarania kapoty, odcvakli plastovy kryt celeho prahu vodicovych dveri.
Potom sme si zistili presne ktory je ten cerveny vodic pod stalym napatim. Ano - je to spolocna poistka hodin/radia/kontrolky imobilizeru 15A.
Medzikonektor medzi dverami a karoseriou je v skare dveri zaisteny ciernym hranatym sersamom, ktory treba potlacit dohora - tym sa odisti a zaroven povytiahne konektor s kablami v gumovom krku a zostane visiet z dveri.
Protikus konektora na stlpiku karoserie sa da odmontovat (dve torx skrutky - nasadili sme torx bit a otacali nim vidlicovym klucom) a prestrcit dovnutra do auta.
Odpojili sme bateriu a asi 10-15 cm od konektora pre dvere sme cerveny prestrihli a privodnu cast dobre zaizolovali.
Asi 15cm pod dverovym konektorom je v bielom plastovom organizeri kablovych zvazkov velky cierny medzikonektor zvazku iduceho dozadu auta. Je v nom aj zlty vodic iduci k zadnemu stieracu (dobeh stieraca) isteny tiez 15A poistkou uplne vpravo dolu (zadny stierac).
Konektor sa po rozpojeni da elegantne rozobrat a vytiahnut dutinku so zltym privodnym vodicom. Na dutinku sme opatrne priletovali dalsi vodic, potom ho s povodnym na kusku spriahli zmrstovacou buzirkou a druhy koniec priletovali k cervenemu precvaknutemu iducemu do joysticku. Zatial vsetko funguje tak ako ma - a joystick sa dostane pod napatie az po zapnuti kluca.
Sice kabliky od joysticku som mal v perfektnom stave a kusok od joysticku vchadzali vsetky spolu do molitanovej "rurky" aby boli pospolu a nezodrali sa/nehrkotali. Ale po tychto Vasich informaciach by som uz nevedel kludne spavat...
Odmontovali a dali sme trochu bokom vodicovu sedacku, vymontovali suflik pod nou, odcvakli packu otvarania kapoty, odcvakli plastovy kryt celeho prahu vodicovych dveri.
Potom sme si zistili presne ktory je ten cerveny vodic pod stalym napatim. Ano - je to spolocna poistka hodin/radia/kontrolky imobilizeru 15A.
Medzikonektor medzi dverami a karoseriou je v skare dveri zaisteny ciernym hranatym sersamom, ktory treba potlacit dohora - tym sa odisti a zaroven povytiahne konektor s kablami v gumovom krku a zostane visiet z dveri.
Protikus konektora na stlpiku karoserie sa da odmontovat (dve torx skrutky - nasadili sme torx bit a otacali nim vidlicovym klucom) a prestrcit dovnutra do auta.
Odpojili sme bateriu a asi 10-15 cm od konektora pre dvere sme cerveny prestrihli a privodnu cast dobre zaizolovali.
Asi 15cm pod dverovym konektorom je v bielom plastovom organizeri kablovych zvazkov velky cierny medzikonektor zvazku iduceho dozadu auta. Je v nom aj zlty vodic iduci k zadnemu stieracu (dobeh stieraca) isteny tiez 15A poistkou uplne vpravo dolu (zadny stierac).
Konektor sa po rozpojeni da elegantne rozobrat a vytiahnut dutinku so zltym privodnym vodicom. Na dutinku sme opatrne priletovali dalsi vodic, potom ho s povodnym na kusku spriahli zmrstovacou buzirkou a druhy koniec priletovali k cervenemu precvaknutemu iducemu do joysticku. Zatial vsetko funguje tak ako ma - a joystick sa dostane pod napatie az po zapnuti kluca.
Renault Megane Scenic 1.6e 66kW 1998, JA0F, K7M 7/02
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů