Nejaky info o safranu
Moderátor: Moderators General
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1080
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Nejaky info o safranu
ahoj jsem tu uplne novej a jeste vlastne ani safrane nemam ale v podstate na prvni pohled jsem se zamiloval - hlavne do predfaceliftove verze
koukal jsem se na safrana v rakousku a tenhle se mi libi hafo:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vfsn1blfmhok
abych presne objasnil oc mi jde:
zatim jsem student ale za necely mesic kdyz buh a maturitni komise daji budu svobodny:D
mam jiz zajistene misto v projekcni kancelari + vim, ze by mi cca prelom cervenec srpen nebo srpen zari mel dorazit financni obnos z pojistovny - neco okolo 30 000
rozhoduji se ted co si koupit abych to pak mel snazssi a nezdrzoval se vyberem auta Smile protoze pracoviste mam cca 12-15km od domova tak budu potrebovat vuz,
idealne by se mi libil starsi safrane (phase I) s palubnim pc a digi klimou a motor pravdepodobne 2,0 -2,2 benzin
u nafty nevim jak je na tom spolehlivost provoz atd
ale mam strach jit do renaultu - otec mel lagunu - kupoval ji jako funglovku ( prave verzi nize uvedenou 97 2,0RXE) a mel docela problemy s elektronikou cca po 5 letech a nakonec mu odesla ridici jednotka a zadna oprava nebyla z nejlevnejsich
takze hlavni veci co me zajimaji jsou tipy rady zkusenosti spotreba srovnani benzin / nafta atd.
predem se vzdavam motorizace 2,5 a 3,0 protoze to je pro me zbytecne vykonny
dalsimi kandidaty jsou
Lancia Kappa 2,0 benzin
fiat marea 1,9JTD, 1,6 16V, 2,0
Renault Laguna (aspon 2,0 RXE 97-9Cool
Fiat Marea
predem diky za odpovedi a doufam ze me neukamenujete Smile
v tuhle chvili vlastnim staricky fiat tempra -spokojenost, jednoduchost, ale uz je za zenithem a kastle taky neni nejnovejsi uz vykvetaji lemy a prahy a podlaha ma taky svoje dirky tak bych asi zamestnavateli nedelal moc dobrou reklamu
koukal jsem se na safrana v rakousku a tenhle se mi libi hafo:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vfsn1blfmhok
abych presne objasnil oc mi jde:
zatim jsem student ale za necely mesic kdyz buh a maturitni komise daji budu svobodny:D
mam jiz zajistene misto v projekcni kancelari + vim, ze by mi cca prelom cervenec srpen nebo srpen zari mel dorazit financni obnos z pojistovny - neco okolo 30 000
rozhoduji se ted co si koupit abych to pak mel snazssi a nezdrzoval se vyberem auta Smile protoze pracoviste mam cca 12-15km od domova tak budu potrebovat vuz,
idealne by se mi libil starsi safrane (phase I) s palubnim pc a digi klimou a motor pravdepodobne 2,0 -2,2 benzin
u nafty nevim jak je na tom spolehlivost provoz atd
ale mam strach jit do renaultu - otec mel lagunu - kupoval ji jako funglovku ( prave verzi nize uvedenou 97 2,0RXE) a mel docela problemy s elektronikou cca po 5 letech a nakonec mu odesla ridici jednotka a zadna oprava nebyla z nejlevnejsich
takze hlavni veci co me zajimaji jsou tipy rady zkusenosti spotreba srovnani benzin / nafta atd.
predem se vzdavam motorizace 2,5 a 3,0 protoze to je pro me zbytecne vykonny
dalsimi kandidaty jsou
Lancia Kappa 2,0 benzin
fiat marea 1,9JTD, 1,6 16V, 2,0
Renault Laguna (aspon 2,0 RXE 97-9Cool
Fiat Marea
predem diky za odpovedi a doufam ze me neukamenujete Smile
v tuhle chvili vlastnim staricky fiat tempra -spokojenost, jednoduchost, ale uz je za zenithem a kastle taky neni nejnovejsi uz vykvetaji lemy a prahy a podlaha ma taky svoje dirky tak bych asi zamestnavateli nedelal moc dobrou reklamu
- Švejdula
- Experienced member
- Příspěvky: 704
- Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Já měl 2.5i a aj 3.0 i ale spokojenější jsem byl s tím 3litrem. Jel sem aj s 2lit. a aj 2.2 , a na můj vkus je to na tu váhu slabý. Takže já bych ti doporučil 3litra a pojistka je u triglavu kolem 7-8tis. Jinak se připrav že do toho auta pokud to nebude nějaká LIBOVKA budeš hodně peněz sypat než ho dáš do slušnýho stavu !
776701460
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
Já měl 2.2 8v,jede to spíš dole (respektive,moc to nejede,protože to nedokázalo ujet Meganu 1.6 8v) a nahoře už to nejede vůbec.Se spotřebou jsem se pohyboval do deseti litrů,většinou couračky kolem 6-12km.Pak sjem přesedlal na 2.2 12v a to už byla jinačejší sranda,těch skoro 140 koní je znát.Pro motor nebyl problém mít na trojku klidně 1200ot/min a pořád to jelo bez známek škubání,skoro jak nafta.Ale zároveň šel i krásně točit,probouzel se kolem 4000ot/min. a táhl až do omezovače v 6300ot/min.Takže pokud jsem potřeboval závodit,tak ve 100km/h jsem tam šoupl trojku,podržel ji na 140-150km/h,pak se teprve řadila čtyřka
Výkonově to bylo skoro srovnatelný s Lagi II 1.9Dci 88kw,byla jen o málo rychlejší.Akorát ta spotřeba,nevím jestli jsem měl nějakej špatnej oddíl,nebo jestli to auto jen vyloženě nesnášelo krátký trasy,ale na palubáku jsem měl vždycky průměrnou mezi 11-12 litry.Ale spíš bych to viděl tak,že blbnul termostat,protože než jsem ho prodával,napadlo mě změřit teplotu vody v expanzce po delší jízdě a 65 stupňů mi teda fakt přišlo jako dost málo
Takže,auto je to sice pěkný,pohodlný,větší než leckterej kombík(je fakt že jsem v tom odvezl opravdu všechno a uvnitř je neuvěřitelně moc místa),ale jsou na to obecně na vrakáčích hůř dostupný starší díly a nový jsou pro změnu dražší oproti jiným modelům od Renaultu.A navíc ta spotřeba byla u mě už neúnosná.Ale pokud trefíš na dobrej kus,tak třeba budeš jezdit kolem devíti na sto,jak tvrdí hromada lidí tady na fóru.
Tak,to bude asi všechno,jsem se ale pěkně rozepsal
Výkonově to bylo skoro srovnatelný s Lagi II 1.9Dci 88kw,byla jen o málo rychlejší.Akorát ta spotřeba,nevím jestli jsem měl nějakej špatnej oddíl,nebo jestli to auto jen vyloženě nesnášelo krátký trasy,ale na palubáku jsem měl vždycky průměrnou mezi 11-12 litry.Ale spíš bych to viděl tak,že blbnul termostat,protože než jsem ho prodával,napadlo mě změřit teplotu vody v expanzce po delší jízdě a 65 stupňů mi teda fakt přišlo jako dost málo
Takže,auto je to sice pěkný,pohodlný,větší než leckterej kombík(je fakt že jsem v tom odvezl opravdu všechno a uvnitř je neuvěřitelně moc místa),ale jsou na to obecně na vrakáčích hůř dostupný starší díly a nový jsou pro změnu dražší oproti jiným modelům od Renaultu.A navíc ta spotřeba byla u mě už neúnosná.Ale pokud trefíš na dobrej kus,tak třeba budeš jezdit kolem devíti na sto,jak tvrdí hromada lidí tady na fóru.
Tak,to bude asi všechno,jsem se ale pěkně rozepsal
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1080
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
koukal jsem i na safrane forum par peknejch uz mi nabidli jen bych radsi s klimackou
kazdopadne resit to budu az koncem prazdnin po financni strance, ale doufam ze do te doby bude neco peknyho k mani jinak dik za kazdou radu - osobne nepotrebuju zadnej trhac asfaltu ale zas aby to tak trochu jelo kdyz mu slapnu ted mam 1,6ku tempru sw a taj e lina jak svina:)
kazdopadne resit to budu az koncem prazdnin po financni strance, ale doufam ze do te doby bude neco peknyho k mani jinak dik za kazdou radu - osobne nepotrebuju zadnej trhac asfaltu ale zas aby to tak trochu jelo kdyz mu slapnu ted mam 1,6ku tempru sw a taj e lina jak svina:)
- matesK
- Starting member
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon črc 02, 2007 23:11
- Bydliště: ulice
- Kontaktovat uživatele:
Kdo by to čekal To je jako řikat, že na BMW řady 7 jsou dražší díly než na ostatní BMW. Se staršímy díly takový problém není, když víš kde hledat NJN Safrane není jen obyčejný přemísťovadlo a tak to i stojí peníze. Nicméně mě nikdy žádný auto neoslovilo TOLIK jako Safrane.Krovak píše:nový jsou pro změnu dražší oproti jiným modelům od Renaultu.
Od 2008 Renault Safrane, dnes +-10 Safranů.
Nevím,co se ti nelíbí,chtěl nějaké info,tak jsem mu ho dal.A nevidím jediný důvod,proč ho nevarovat před tím,že na Safra jsou obecně dražší díly,pokud by o tom autě věděl vše,nebude psát sem.matesK píše:Kdo by to čekal To je jako řikat, že na BMW řady 7 jsou dražší díly než na ostatní BMW. Se staršímy díly takový problém není, když víš kde hledat NJN Safrane není jen obyčejný přemísťovadlo a tak to i stojí peníze. Nicméně mě nikdy žádný auto neoslovilo TOLIK jako Safrane.Krovak píše:nový jsou pro změnu dražší oproti jiným modelům od Renaultu.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
- Wizzard
- Advanced member
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte říj 06, 2009 16:04
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ahojte, včera som prvýkrát videl naživo Safrane a neuveriteľne sa mi páči to auto. Dosť sa aj podobá na Lagunu, ale zaujímalo by ma nejaké porovnanie napríklad aj po výkonovej stránke. Čo tu čítam, tak sa zdá, že s rovnakým motorom je asi slabšie ako Laguna, čo bude tou hmotnosťou. Ale zaujímali by ma aj iné veci, hlavne v čom je lepší ako Laguna a v čom horší. Je mi jasné že náhradné diely budú ešte drahšie ako v Lagune, ale napríklad neviem ako je to s poruchovosťou, či je rovnaká alebo vyššia a pod. Lebo uvažujem že by som si ho raz zaobstaral
P.S.: a ešte niečo, čo som pozeral inzeráty na autobazar.eu, ceny za ktoré to auto ponúkajú, sa mi zdajú podozrivé nízke (max. do 2000 €), ako je to možné? Je to kvôli náhradným dielom, poruchovosti, alebo prečo?
P.S.: a ešte niečo, čo som pozeral inzeráty na autobazar.eu, ceny za ktoré to auto ponúkajú, sa mi zdajú podozrivé nízke (max. do 2000 €), ako je to možné? Je to kvôli náhradným dielom, poruchovosti, alebo prečo?
Dacia Logan II Arctica 1.2 16V
ex: Renault Laguna I Phase I 3.0 V6 12V
ex: Renault Laguna I Phase I 3.0 V6 12V
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1080
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
no hele urco ti odpovi i nekdo dalsi ale podle me:
rozdil oproti lagune je ve velikosti komfortu jizdnich vlastnostech ... je to proste o necem jinem i kdyze je podobny
motorizace na ph I si asi uplne nevybavim vsechny ale mam takovej pocit ze je tam totozny 2,0i a myslim 2,2dt - zalezi jaky jsi ridic dalsi jsou treba 2,2i / 2,2si / 2,1td / 2,2dt / 2,5td / 2,5i /3,0 v6i
na safrane clubu me od slabsich odrazovali ze to je tezky auto, ale nemel jsem tu cest se svezt za volantem
safrane jako takovy byl ve sve dobe vylozene vladni vozidlo a tim padem nejvyssi renaultacka trida...
rozhodne je mene poruchovy nez laguna podle me, a cena? ... no je to stejny jako treba s vel satisem - silny auto ktery bylo velice drahy ale neznamy a dnes jich nejezdi tolik a tim ze ho moc lidi nezna je podle me ta nizka cena
v dnesni dobe chce kazdej co nejlevnejsi provoz takze celkove velky obsahy motoru moc nefrcej uz
tot muj nazor ostatni ho jiste radi doplni
rozdil oproti lagune je ve velikosti komfortu jizdnich vlastnostech ... je to proste o necem jinem i kdyze je podobny
motorizace na ph I si asi uplne nevybavim vsechny ale mam takovej pocit ze je tam totozny 2,0i a myslim 2,2dt - zalezi jaky jsi ridic dalsi jsou treba 2,2i / 2,2si / 2,1td / 2,2dt / 2,5td / 2,5i /3,0 v6i
na safrane clubu me od slabsich odrazovali ze to je tezky auto, ale nemel jsem tu cest se svezt za volantem
safrane jako takovy byl ve sve dobe vylozene vladni vozidlo a tim padem nejvyssi renaultacka trida...
rozhodne je mene poruchovy nez laguna podle me, a cena? ... no je to stejny jako treba s vel satisem - silny auto ktery bylo velice drahy ale neznamy a dnes jich nejezdi tolik a tim ze ho moc lidi nezna je podle me ta nizka cena
v dnesni dobe chce kazdej co nejlevnejsi provoz takze celkove velky obsahy motoru moc nefrcej uz
tot muj nazor ostatni ho jiste radi doplni
-
- Junior member
- Příspěvky: 118
- Registrován: úte bře 14, 2006 19:22
pro Wizzarda.
Měl jsem 5 let Safrana II.,2.5 i a můžu dát jen ty nejlepší reference. Za ty roky jen jedna větší oprava za cca 7000 korun,jinak jen spotřební věci,jako filtry,oleje atd. Spotřeba byla lehce přes 9 litrů,výkon naprosto dostatečný. Moc na něj vzpomínám. Kdybych nechtěl novější a bezpečnější auto,tak ho mám dodnes. Fakt spolehlivý držák. Já ho můžu jen doporučit.
Měl jsem 5 let Safrana II.,2.5 i a můžu dát jen ty nejlepší reference. Za ty roky jen jedna větší oprava za cca 7000 korun,jinak jen spotřební věci,jako filtry,oleje atd. Spotřeba byla lehce přes 9 litrů,výkon naprosto dostatečný. Moc na něj vzpomínám. Kdybych nechtěl novější a bezpečnější auto,tak ho mám dodnes. Fakt spolehlivý držák. Já ho můžu jen doporučit.
Naposledy upravil(a) Petr Sázavský dne pát lis 13, 2009 11:52, celkem upraveno 1 x.
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
- matesK
- Starting member
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon črc 02, 2007 23:11
- Bydliště: ulice
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,Wizzard píše:Ahojte, včera som prvýkrát videl naživo Safrane a neuveriteľne sa mi páči to auto. Dosť sa aj podobá na Lagunu, ale zaujímalo by ma nejaké porovnanie napríklad aj po výkonovej stránke. Čo tu čítam, tak sa zdá, že s rovnakým motorom je asi slabšie ako Laguna, čo bude tou hmotnosťou. Ale zaujímali by ma aj iné veci, hlavne v čom je lepší ako Laguna a v čom horší. Je mi jasné že náhradné diely budú ešte drahšie ako v Lagune, ale napríklad neviem ako je to s poruchovosťou, či je rovnaká alebo vyššia a pod. Lebo uvažujem že by som si ho raz zaobstaral
P.S.: a ešte niečo, čo som pozeral inzeráty na autobazar.eu, ceny za ktoré to auto ponúkajú, sa mi zdajú podozrivé nízke (max. do 2000 €), ako je to možné? Je to kvôli náhradným dielom, poruchovosti, alebo prečo?
dám ti sem jen základní info, kdyby jsi chtel vedet vic napis mi na mates.knapp@centrum.cz
1- rozdíl od laguny je asi jako Octavia a Superb. Vypada podobne, ale rozdily jsou dost znatelny. Jsem clovek, ktery neni moc rad ve stisnenych prostorech a v Safranu tohle opravdu odpada, je to jakoby jsi sedel v obyvaku a to pro vsechny cestujici - kdyz pocitam ze se jede ve 4 lidech:) Je to nejen muj nazor ale i dalsich 90% lidi co sem kdy vezl. kolik vazi laguna nevim, ale Safrane v zakladni verzi ma 1550kg pohotovostni hmotnost, takze uplny pírko to není, ale na druhou stranu to neni tank jako Audi A8, BMW 7 s jejich 2 tunama.
2- Samotny auto - V prvni rade te musim upozornit - JESTLI SI V TOM NIKDY NEJEL, TAK TO ZKUS! To auto doplatilo hlavne na lidskou blbost a na to ze kazdej "mechanik" rekne ze je to francouzkej shit.
Nicmene jestli se o to budes zajimat rekneme nadstandardne tak dily sezen vzdycky za nejakou rozumnou cenu krome nekolika veci jako napr zadni lozisko. Jeste bych te upzorornil ze je opravdu ZÁSADNÍ JAKOU MÁ AUTO VÝBAVU! Protože dělali uplně holí social verze s kličkama na okna a podobnyma chudakovinama ale koukni se treba na Výbavu Baccara. Ve svoji dobe nemel konkurenci - vzduchovy podvozek - nastavitelna tuhost i výška tlumičů, samozrejme uplne vse v elektrice - volant, sedacky i !zadní sedačky!, v sedačkách pět nezávisle(každý má svoje tlačítko) dofukovatelných vaků pro dokonalé natvarování sedačky, zpetna zrcatka v el, a samozrejme krome palubni desky vse v kuzi a pravem dřevě.
Kdyby ses pohyboval v Praze muzu ze svézt, ale ted auto nemam uplne v lati jinak mam tu V6i 123kw - zavodak to neni ale kazdopadne to jede slusne.... no a zaverem samozrejme kdyby si chtel aby to jelo hodne tak je pro tebe verze BITURBO
Kolega to tam pěkně vypsal:
http://moje.auto.cz/-NeviM-/biturbo.html
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti