Opět něco s mym Turbem... :-)
Moderátor: Moderators General
- Martin-R9
- Starting member
- Příspěvky: 53
- Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Opět něco s mym Turbem... :-)
UVOD:
Zdravim především ty lidi který již několik mých předchozích přízpěvků četli a občas jim vstávaly vlasy hrůzou na hlavě...
pro ty co netusí oč jde - vyndal jsem z mý R9 1.8střík. motor a narval tam 1.4 Turbo...
vyrešil jsem spoustu problémů, motor lehce zrekonstruoval ale momentálně se potýkám s dalším problémem:
POPIS PROBLEMU:
1) chapu ze bentino-turbo-moturu chvilku trvá, než zabere ale přesto se mi zdá, že když jedu pomalu na dvojku a dupnu na plyn, trvá to "relativně" dlouho než auto vylítne a pořádně zatáhne..
Pokud chci jet sportovní jízdu, dám jednicku, (třeba to odpísknu) vytočim, lupnu dvojku a krásně si jo to vezme, teoreticky radím z 1. hned 3. ale jak jedu lážo-plážo na 2. a chci na to rozjet tak to má proste delsi mrtvnou zonu nez mě to "zarazí" do sedačky...
je to normální?? Mam Turbo Phase I. 77kW, kámoš má Ph.II, 85kW a dvojka mu bere "víc" od spoda..
2) myslíte že bych to hodně XXXXXX, kdybych zkrátil wastegate tyčku nebo jak se tomu řiká, aby turbo bralo víc "odspoda"?? děkuju
a na závěr, ještě info co jsem měnil (nove/funkčí/spolehlivé): svíčky, kabely, rozdělovač, olej, filtr, spojka, čerpadlo)
a chystám se na vduchový filtr...
díky za rady, jesli teda nějaký příjdou...
jinak zdravim všechny turbaře... když to dobře půjde, možná vám ten zázrak přijedu někdy vlétě ukázat na sraz, jesli se v tom do ty doby někde nerosekám...
Díky,a čus
Zdravim především ty lidi který již několik mých předchozích přízpěvků četli a občas jim vstávaly vlasy hrůzou na hlavě...
pro ty co netusí oč jde - vyndal jsem z mý R9 1.8střík. motor a narval tam 1.4 Turbo...
vyrešil jsem spoustu problémů, motor lehce zrekonstruoval ale momentálně se potýkám s dalším problémem:
POPIS PROBLEMU:
1) chapu ze bentino-turbo-moturu chvilku trvá, než zabere ale přesto se mi zdá, že když jedu pomalu na dvojku a dupnu na plyn, trvá to "relativně" dlouho než auto vylítne a pořádně zatáhne..
Pokud chci jet sportovní jízdu, dám jednicku, (třeba to odpísknu) vytočim, lupnu dvojku a krásně si jo to vezme, teoreticky radím z 1. hned 3. ale jak jedu lážo-plážo na 2. a chci na to rozjet tak to má proste delsi mrtvnou zonu nez mě to "zarazí" do sedačky...
je to normální?? Mam Turbo Phase I. 77kW, kámoš má Ph.II, 85kW a dvojka mu bere "víc" od spoda..
2) myslíte že bych to hodně XXXXXX, kdybych zkrátil wastegate tyčku nebo jak se tomu řiká, aby turbo bralo víc "odspoda"?? děkuju
a na závěr, ještě info co jsem měnil (nove/funkčí/spolehlivé): svíčky, kabely, rozdělovač, olej, filtr, spojka, čerpadlo)
a chystám se na vduchový filtr...
díky za rady, jesli teda nějaký příjdou...
jinak zdravim všechny turbaře... když to dobře půjde, možná vám ten zázrak přijedu někdy vlétě ukázat na sraz, jesli se v tom do ty doby někde nerosekám...
Díky,a čus
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061..
- Butcher
- Člen RCČR
- Příspěvky: 658
- Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
- Bydliště: Prypiat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opět něco s mym Turbem... :-)
Upravením wastegatu vespod žádnej rozdíl nepoznáš.Až nahoře, kdy to donutí turbo k větším otáčkám.Martin-R9 píše:2) myslíte že bych to hodně XXXXXX, kdybych zkrátil wastegate tyčku nebo jak se tomu řiká, aby turbo bralo víc "odspoda"?? děkuju
Dead man
- Martin-R9
- Starting member
- Příspěvky: 53
- Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
jéé sorry ja si nejak omylem vsimnul ze mi nekdo napsal az ted.. no uz sem jich opravdu par rozebral ale mam pocit ze vandalismus obyvatel sídlišť, kde auta prevazne staly se na nich podepsal tak, ze stitek asi nemelo zadny ale kazdopadne podivam se ti..
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061..
- Martin-R9
- Starting member
- Příspěvky: 53
- Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
tlak turba
(bez zaruky)
Turbo Phase I. = 0.6 baru
Turbo Phase II. = 0.8 baru
Turbo Phase I. = 0.6 baru
Turbo Phase II. = 0.8 baru
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061..
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlak turba
hele nechtěl by náhodou ten tvuj kámoš prodat tu zhnilou černou phase II co jste koupili v ProstějověMartin-R9 píše:(bez zaruky)
Turbo Phase I. = 0.6 baru
Turbo Phase II. = 0.8 baru
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Takže odpověď na tvůj dnešní přízpěvek:
Nemá smysl měnit věci který si už měnil, je potřeba se reálně zamyslet co si použil původní a nedal si z Turbo verze.
Zkusím ti napovědět:
Výfuk - nejen parohy ale celá roura až do konce včetně tlumičů.
Relé k cívce zapalování ....
Relé co řídí spínání čerpadla - nejdůležitější relé na celým turbomotoru
Když ho otevřeš uvidíš malý relátko co se zopne pár vteřin po spuštění startéru a kromě něj i řídíci integrovaný obvod.
Verze se stříkačkou ma podobný relé taky ale řídí prd, po otevření jsou tam jen dva relátka.
Regulátor tlaku paliva v závislosti od tlaku vzduchu - doufám že máš ten z turba.
Správne zapojení podlakových hadic (do posilovače řízení).
Doufám, že máš správnou cívku z toho turbomotoru s podltakovým spínačem. Re-208, Re-209, Re-229 ...
Když si předěláva elektřinu, zachoval si přesný zapojení z Turba nebo si jen jednoduše stočil všechny kabely dohromady (+na + a mínus na mínus ) Pokud si je zapojil ja to to přišlo tak se ti teď něco navzájem ovlivňuje a budeš to muset zapojit všechno na osobitnou větvu přes relé.
Máš zapojeny všechny čidla ? Nestalo se při montáži něco (natrhnutí některýho kabelu, náraz na některý čidlo a pod.) Zvláště skontroluj snímač otáček kliky co se napájí na zapalovací cívku.
Když všechno selže zkus všechno osobitně uzemnit pořádnym kabelem ( cívku, palivový čerpadlo, motor, startér, alternátor) spoj to tlustým kabelem s kostrou a mínus pólem baterky.
Hodně štěstí.
Nemá smysl měnit věci který si už měnil, je potřeba se reálně zamyslet co si použil původní a nedal si z Turbo verze.
Zkusím ti napovědět:
Výfuk - nejen parohy ale celá roura až do konce včetně tlumičů.
Relé k cívce zapalování ....
Relé co řídí spínání čerpadla - nejdůležitější relé na celým turbomotoru
Když ho otevřeš uvidíš malý relátko co se zopne pár vteřin po spuštění startéru a kromě něj i řídíci integrovaný obvod.
Verze se stříkačkou ma podobný relé taky ale řídí prd, po otevření jsou tam jen dva relátka.
Regulátor tlaku paliva v závislosti od tlaku vzduchu - doufám že máš ten z turba.
Správne zapojení podlakových hadic (do posilovače řízení).
Doufám, že máš správnou cívku z toho turbomotoru s podltakovým spínačem. Re-208, Re-209, Re-229 ...
Když si předěláva elektřinu, zachoval si přesný zapojení z Turba nebo si jen jednoduše stočil všechny kabely dohromady (+na + a mínus na mínus ) Pokud si je zapojil ja to to přišlo tak se ti teď něco navzájem ovlivňuje a budeš to muset zapojit všechno na osobitnou větvu přes relé.
Máš zapojeny všechny čidla ? Nestalo se při montáži něco (natrhnutí některýho kabelu, náraz na některý čidlo a pod.) Zvláště skontroluj snímač otáček kliky co se napájí na zapalovací cívku.
Když všechno selže zkus všechno osobitně uzemnit pořádnym kabelem ( cívku, palivový čerpadlo, motor, startér, alternátor) spoj to tlustým kabelem s kostrou a mínus pólem baterky.
Hodně štěstí.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Martin-R9
- Starting member
- Příspěvky: 53
- Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Anarki: Ouu, tak po tom co si mi napsal si ted pripadam jako uplnej blbec )
No hele asi takle: Zapalovani sem pouzil z Turba, akorat - vzhledem k tomu, ze jsem predtim mel v aute uplne jinou eletriku sem to udelal tak ze sem podle schema privedl na zapalovani dvanact volnů naprimo z baterky.
(strikacka to neni, klasickej karbec Solex 32 DIS nebo ten jeho starsi braska z 85 roku Phase I.)
Zapalko ma sest hlavnich vyvodu, z toho tri maji tuto funkci: impulz pro otackomer, + a - tak sem jednoduse privedl z baterky plus a minus, na zapalku je takovy kondik - to bylo ukostreno na zapalko tak sem ho prekostril. (zkousel jsem tam zapalka dve naprosto stejny a nic se nezmenilo)
Vejfuk - ok priznavam, jenom parohy - ale to potrubi je stejna jako predtim a v original R11 byl stejne schnilej a tak (a ucpanej neni to vim) tim to prece bejt nemuze dyt to mlati a strili
no abych rekl pravdu, rele co spina cerpadlo - to bylo uz predtim takovy pochybny, ale prece to nemuze vadit kdyz to bude bezet naprimo na baterku ne?
"Regulátor tlaku paliva v závislosti od tlaku vzduchu" tak to nevim co to je, jesli je to takovy "létajici talíř" (vypada to fakt jako UFO) tak to tam zapojený mám
"Správne zapojení podlakových hadic (do posilovače řízení)." - do posilovace rizeni? Mam posilovac brzd ale zadny rizeni - nechapu, to sem nemel ani na R11 ja mam klasicky hrebenovy
"Doufám, že máš správnou cívku z toho turbomotoru s podltakovým spínačem. Re-208, Re-209, Re-229 ... " - tak to nevim co myslis, jesli zapalko tak to tam mám a snimac otacek spravne zapojeny
a do toho vede podlatova trubicka - ta tlaci v zavislosti na sani to je taky OK.
A jeste k tem cidlum, ktery vsechny cidla sou tak dulezity?? Snimac otacek sem zkousel TEN JE OK, a ktery dalsi cidlo by to mohlo byt?
a to s tim uzemenim, uz mam uzemneny uple vsechno
zejtra zkusim napajet zapalko z jiny "stabilni" autobaterky, jesli mi to neovlivnuje nejak uroven napětí..
Anarki, chapu ze po tom co sem ted napsal, si asi vsichni myslite ze sem fakt pako co proste vzalo motor a bezmozkovitě ho přendalo z jedny kary do druhy... Mno, abych řekl pravdu.. je to asi tak no
Ale diky za rady MOC mi tady pomahate
JESLI TEN KRAM NEKDY SPROVOZNIM TAK SLIBUJU, ZE PRIJEDU NA SRAZ A VSEM VAM KOUPIM PIVKO
Ahoj
No hele asi takle: Zapalovani sem pouzil z Turba, akorat - vzhledem k tomu, ze jsem predtim mel v aute uplne jinou eletriku sem to udelal tak ze sem podle schema privedl na zapalovani dvanact volnů naprimo z baterky.
(strikacka to neni, klasickej karbec Solex 32 DIS nebo ten jeho starsi braska z 85 roku Phase I.)
Zapalko ma sest hlavnich vyvodu, z toho tri maji tuto funkci: impulz pro otackomer, + a - tak sem jednoduse privedl z baterky plus a minus, na zapalku je takovy kondik - to bylo ukostreno na zapalko tak sem ho prekostril. (zkousel jsem tam zapalka dve naprosto stejny a nic se nezmenilo)
Vejfuk - ok priznavam, jenom parohy - ale to potrubi je stejna jako predtim a v original R11 byl stejne schnilej a tak (a ucpanej neni to vim) tim to prece bejt nemuze dyt to mlati a strili
no abych rekl pravdu, rele co spina cerpadlo - to bylo uz predtim takovy pochybny, ale prece to nemuze vadit kdyz to bude bezet naprimo na baterku ne?
"Regulátor tlaku paliva v závislosti od tlaku vzduchu" tak to nevim co to je, jesli je to takovy "létajici talíř" (vypada to fakt jako UFO) tak to tam zapojený mám
"Správne zapojení podlakových hadic (do posilovače řízení)." - do posilovace rizeni? Mam posilovac brzd ale zadny rizeni - nechapu, to sem nemel ani na R11 ja mam klasicky hrebenovy
"Doufám, že máš správnou cívku z toho turbomotoru s podltakovým spínačem. Re-208, Re-209, Re-229 ... " - tak to nevim co myslis, jesli zapalko tak to tam mám a snimac otacek spravne zapojeny
a do toho vede podlatova trubicka - ta tlaci v zavislosti na sani to je taky OK.
A jeste k tem cidlum, ktery vsechny cidla sou tak dulezity?? Snimac otacek sem zkousel TEN JE OK, a ktery dalsi cidlo by to mohlo byt?
a to s tim uzemenim, uz mam uzemneny uple vsechno
zejtra zkusim napajet zapalko z jiny "stabilni" autobaterky, jesli mi to neovlivnuje nejak uroven napětí..
Anarki, chapu ze po tom co sem ted napsal, si asi vsichni myslite ze sem fakt pako co proste vzalo motor a bezmozkovitě ho přendalo z jedny kary do druhy... Mno, abych řekl pravdu.. je to asi tak no
Ale diky za rady MOC mi tady pomahate
JESLI TEN KRAM NEKDY SPROVOZNIM TAK SLIBUJU, ZE PRIJEDU NA SRAZ A VSEM VAM KOUPIM PIVKO
Ahoj
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061..
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Sorry za to řízení, měl jsem na mysli posilovač brzd
Podívej se na to zapalko jaký číslo tam máš, musí tam být RE-208 nebo RE-209 případně pokud je to švýcarská verze tak RE-229.
To číslo je na zapalku viditelný tak si to ověř.
Na zapalko nesmíš přivést přímych 12 volt - možná na zkoušku jestli to startuje ale né na dlouhodobý provoz - nikdy to nebude správně fungovat. Má na něj jít rozpínací relé tak si ho vem z turba a zapoj to tak jak to má být.
To samý platí o čerpadle, jednu takovou pětku jsme opravovali snad týden než jsme přišli na to že ................ (neznám slušný slovo) předchozí majitel napojil čerpadlo na přímo a po přepnutí klíčku do první polohy to uchlastalo karbec.
Regulátor tlaku paliva v závislosti od tlaku vzduchu je tohle:
http://picasaweb.google.sk/lh/viewPhoto ... 0014488866
Součástka číslo 4 jeden přívod paliva druhý regulovaný odvod paliva přímo do karbece.
Reguluje ho tlak vzduchu který ním přechází, čím vyšší tlak turba tím víc paliva to pustí.
Pokud jsi ho tam nedal tak uchlastávaš karbec.
K tomu výfuku, je to turbomotor takže když vyčerpeš všechny možnosti, neuškodí když zhodíš celej výfuk a necháš jen první trubku (doufám že alespoň ta je originální). sice to bude mín zvuk skupiny N ale za skoušku to stojí.
Moje rada na závěr zní asi takhle, v s starým autě ti vše fungovalo a po prohození do novýho nic nefunguje. Snaž se to zapojit tak jak to bylo v starým autě a zapomeň na přímý zapojení nebo jiný neoriginální zlepšováky. Pokud to chceš někdy mít poskladaný a funkční tak to zapoj jak to vyjelo z fabriky. Je to stejný jak v životě, když se vydáš rovní cestou časem pocohpíš že nikam nevede a že tou klikatější a zložitější si už mohl být dávno u cíle.
Hodně štěstí.
Podívej se na to zapalko jaký číslo tam máš, musí tam být RE-208 nebo RE-209 případně pokud je to švýcarská verze tak RE-229.
To číslo je na zapalku viditelný tak si to ověř.
Na zapalko nesmíš přivést přímych 12 volt - možná na zkoušku jestli to startuje ale né na dlouhodobý provoz - nikdy to nebude správně fungovat. Má na něj jít rozpínací relé tak si ho vem z turba a zapoj to tak jak to má být.
To samý platí o čerpadle, jednu takovou pětku jsme opravovali snad týden než jsme přišli na to že ................ (neznám slušný slovo) předchozí majitel napojil čerpadlo na přímo a po přepnutí klíčku do první polohy to uchlastalo karbec.
Regulátor tlaku paliva v závislosti od tlaku vzduchu je tohle:
http://picasaweb.google.sk/lh/viewPhoto ... 0014488866
Součástka číslo 4 jeden přívod paliva druhý regulovaný odvod paliva přímo do karbece.
Reguluje ho tlak vzduchu který ním přechází, čím vyšší tlak turba tím víc paliva to pustí.
Pokud jsi ho tam nedal tak uchlastávaš karbec.
K tomu výfuku, je to turbomotor takže když vyčerpeš všechny možnosti, neuškodí když zhodíš celej výfuk a necháš jen první trubku (doufám že alespoň ta je originální). sice to bude mín zvuk skupiny N ale za skoušku to stojí.
Moje rada na závěr zní asi takhle, v s starým autě ti vše fungovalo a po prohození do novýho nic nefunguje. Snaž se to zapojit tak jak to bylo v starým autě a zapomeň na přímý zapojení nebo jiný neoriginální zlepšováky. Pokud to chceš někdy mít poskladaný a funkční tak to zapoj jak to vyjelo z fabriky. Je to stejný jak v životě, když se vydáš rovní cestou časem pocohpíš že nikam nevede a že tou klikatější a zložitější si už mohl být dávno u cíle.
Hodně štěstí.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Martin-R9
- Starting member
- Příspěvky: 53
- Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Anarki, reknu ti seš fakt borec! Hele a víš co sem já? Ja sem fakt vemeno... Kdbybych si uvědomil že tenhle motor není jako žigul tak bych se žadny z těhle chyb nedopustil!!
Pumpu mam na prímo a zapalko taky a nejvetsi pruser je, ze nevim jak to bylo... sem proste vpr...
Prosimte, co je soucastka cislo 20? Mas nekde popsano co je ktery cislo? I na tech dalsich fotkach se schematy?
Sice je to jak tak koukam na trosku jiny typ (pac je to to turbo s tou dvojitou tou) videl sem to na Phase II. ale to je fuk, funguje to dost stejne
Hele ja nemam zapojenou soucastku 20 - vubec ji tam nemam ale driv tam byla. Vubec nevim co do ni vedlo za draty- sem vyrizenej..
Pro me uz existuje jediny reseni - sehnat novou eletriku, realneji to auto hodit ze skaly...
Hele MOC Ti dekuju za tyhle rady, ktery vubec nemuseli bejt, kdybych trochu premejslel a neprednaval motor bez eletriky se slovy, ze se to "nejak" pozapojuje
Hele rekni mi kolik te platej v praci, dam ti vo 10,- / hod vic a prijet mi to zapojit Ne to byl samozrejme vtip.. Sesbiram vsechny schemata a zkusim to rozhejbat
Díky za pomoc, kdybys nekdy potreboval cokoliv z IT sfery (bohuzel je to tak, sem silenej ajťák) tak se vozvi, mas to u me zatim ahoj, jdu spat a hned zejtra po skole na to vlítnu
cus bus
turbo rulezzz
P.S s tou cestou zivotem mas SAKRA pravdu
dik ahoj
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061..
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 5887
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
20ka je průtokoměr paliva, pro chod motoru zcela nepodstatná věc.
Anarki, ty máš ale trpělivost Já ji ztratil hned před dvěma lety nebo kdy, když jsem mu už tenkrát psal, že to auto nikdy nepojede
Anarki, ty máš ale trpělivost Já ji ztratil hned před dvěma lety nebo kdy, když jsem mu už tenkrát psal, že to auto nikdy nepojede
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Martin-R9
- Starting member
- Příspěvky: 53
- Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Na to jsem taky zapomel, priznat ze Pan Kalina je clovek, ktery mel pravdu...
kdyz ja Vam to rekni asi takle, v ty dobe sem mel R9 a R 11 oboje 1.4. A chtel sem silnejsi motor jako kazdej mladej blb a pustil sem se do toho ikdyz ste mi vsichni rikali ze delam kraviny
nekomu to staci rict a nekdo si tu hubu proste musi nabít..
Ale kdyz uz sem to udelal uz to proste MUSIM dotahnout dokonce. V tom aute uz je takovejch prachu, ze proste ho proste nemuzu z ty skaly hodit...
Jesli strati trpelivost i Anarki, tak to prodam na dily..
nechce nekdo? R9 - brzdy po generalce (teda az mi prjde nova pumpa ) interier jak kdyby to vyjo z fabriky, turbomotor s dobrym turbem nova spojka, karbec) ? jen to nejede, ale to je detail
kdyz ja Vam to rekni asi takle, v ty dobe sem mel R9 a R 11 oboje 1.4. A chtel sem silnejsi motor jako kazdej mladej blb a pustil sem se do toho ikdyz ste mi vsichni rikali ze delam kraviny
nekomu to staci rict a nekdo si tu hubu proste musi nabít..
Ale kdyz uz sem to udelal uz to proste MUSIM dotahnout dokonce. V tom aute uz je takovejch prachu, ze proste ho proste nemuzu z ty skaly hodit...
Jesli strati trpelivost i Anarki, tak to prodam na dily..
nechce nekdo? R9 - brzdy po generalce (teda az mi prjde nova pumpa ) interier jak kdyby to vyjo z fabriky, turbomotor s dobrym turbem nova spojka, karbec) ? jen to nejede, ale to je detail
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061..
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Dík za poklonu, zasloužím si ji ale až ti to bude jezdit
Na součástku číslo 20 se prozatím opravdu můžeš vykašlat.
Jen nesmíš zapojit palubní počítač bez průtokoměru, dej místo něj obyčejný hodiny. To je ta černá krabička v interiéru co ukazuje čas.
Hlavně zapoj to čerpadlo přes relé a taky to zapalko, v tom vidím (zatím) největší problém.
BTW: To už si tu elektriku z Turba posekal na kusy ? Když ne tak není žádny problém změřit, zakreslit schému a zapojit to čerpadlo přes relé a zapalko zapojit je taky dost jednoduchá věc. Jenom potřebuješ mít ty originální relátka.
Hodně štěstí.
BTW: Ten turbomotor si vytáhl za jakýho auta ?
Když z pětky tak bych měl na tebe taky jeden dotaz.
Na součástku číslo 20 se prozatím opravdu můžeš vykašlat.
Jen nesmíš zapojit palubní počítač bez průtokoměru, dej místo něj obyčejný hodiny. To je ta černá krabička v interiéru co ukazuje čas.
Hlavně zapoj to čerpadlo přes relé a taky to zapalko, v tom vidím (zatím) největší problém.
BTW: To už si tu elektriku z Turba posekal na kusy ? Když ne tak není žádny problém změřit, zakreslit schému a zapojit to čerpadlo přes relé a zapalko zapojit je taky dost jednoduchá věc. Jenom potřebuješ mít ty originální relátka.
Hodně štěstí.
BTW: Ten turbomotor si vytáhl za jakýho auta ?
Když z pětky tak bych měl na tebe taky jeden dotaz.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 5887
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Palubák může bez průtokoměru zapojit klidně, ale nebude ukazovat nic jinýho, než hodiny. Ale nejspíš v tý devítce pro něj ani nebude konektor.
Vyndaný je to z 11kyTurbo, a nebylo nic snazšího, než komplet celou elektroinstalaci přendat z auta do auta..
Vyndaný je to z 11kyTurbo, a nebylo nic snazšího, než komplet celou elektroinstalaci přendat z auta do auta..
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Martin-R9
- Starting member
- Příspěvky: 53
- Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
no asi tak jak to rekl pan Kalina - jen mi vrta hlavou jedna vec - kdyz zapojim zapalovani pres relatko - stejne to do nej poustim 12V, akorat tim stylem, ze 12V voltu od seplyho klicku sepne jinejch 12V. Ale stejne je to vsechno prece z jednoho, a toho samyho + na baterce ne?
To samy cerpadlo, pokud motor bezi, tak do nej proste jde taky +12V takze jediny problem je, aby to netlacilo kdyz otocim klickem ale az za chodu motoru.
A umelo to natahnout benzin v pripade prazdny plovak. komory..
No original eletriku mam ale uz je trochu nakusy - proste sem to po... sem na to zvedavej no dneska na to zase vlitnu. Diky moc
To samy cerpadlo, pokud motor bezi, tak do nej proste jde taky +12V takze jediny problem je, aby to netlacilo kdyz otocim klickem ale az za chodu motoru.
A umelo to natahnout benzin v pripade prazdny plovak. komory..
No original eletriku mam ale uz je trochu nakusy - proste sem to po... sem na to zvedavej no dneska na to zase vlitnu. Diky moc
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061..
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Martin-R9 píše:no asi tak jak to rekl pan Kalina - jen mi vrta hlavou jedna vec - kdyz zapojim zapalovani pres relatko - stejne to do nej poustim 12V, akorat tim stylem, ze 12V voltu od seplyho klicku sepne jinejch 12V. Ale stejne je to vsechno prece z jednoho, a toho samyho + na baterce ne?
To samy cerpadlo, pokud motor bezi, tak do nej proste jde taky +12V takze jediny problem je, aby to netlacilo kdyz otocim klickem ale az za chodu motoru.
A umelo to natahnout benzin v pripade prazdny plovak. komory..
No original eletriku mam ale uz je trochu nakusy - proste sem to po... sem na to zvedavej no dneska na to zase vlitnu. Diky moc
Proč myslíš, že v Renaultu dali rozpínací relé na zapalovací cívku ?
Proč myslíš že taky dali na hlavní čerpadlo relé řízený integrovaným obvodem. ?
Proč verze se vstřikovaním a elektronikou mají místo integrovanýho obvodu druhý relé ?
Kdyby to bylo tak snadný tak by s tím asi v Renaultu nedělali vědu a zapojili to přes obyčejný relátka, ať jede klidně čerpadlo vkuse a zapalovací cívka taky. Takže nějaký důvod to zapojení má a když ho změníš, nesmíš se divit že ti něco nejde.
Napětí je stejné v tom s tebou souhlasím ale důležitý je čas. Čas kdy se má čerpadlo zapnout, čas kdy se má vypnout, čas kdy jede do zapalovací cívky napětí 12V a čas kdy tam zase jít nesmí.
Elektřina je věda. I když jsem se s ní zabýval od dětství, pořád mě s nečím překvapí. Sám jsem řešil složitý problém s mým turbem a až autoelektrikář mi objasnil jak to funguje a jak jedna pitomost může být závislá na jiných důležitých obvodech a naopak. Od tý doby vše zapojuji tak jak se má, nespekuluju a auto se mi nekazí
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Martin-R9
- Starting member
- Příspěvky: 53
- Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Ok už držim hubu a jdu to zkusit (teda resp. jdu zistit kdee a jak to relatko ma byt zapojeny - navštěva autoeletrikáře )
víš, promin za ty kecy, ale ja sem proste myslel ze to relatko na zapalovani jenom sepne 12V pokud prijde od klicku 12V a myslel jsem si ze je tam jenom proto, aby se nenicila hlavni spinaci skrinka tim, ze pres ni chodej vsemozny tyhle proudy
(na cerpadle to samozrejme chapu kuli casovani, to si vyresim)
jeste me napadla jedna vec, mam zapalko a do toho se zezhora zapojuje konektor o šesti kontaktech a zboku o trech (to je snimac impulzu to vim)
no a zezhora je schema nasledujici (z pohledu leveho blatniku do motoru):
pravy kolo
rozdelovac ZADEK AUTA
zapalko (velky konektor) ZADEK AUTA
---------------------------------
[ A ] [C] [D] [E] [F] ZADEK AUTA
----------------------------------
levy kolo
F je impulz otackomeru
E je zem
D je +12V
no a z B,C a D mi vede takovej ten konektor co vede v ty tlusty bežovy bužirce a je kratkej 20cm a je to takovej ten trojkolík černej velkej - prosím Vás, víte co to je a kam se to zapojuje? (na stary R9 bez turba byl uplne nevyuzitej - mela stejny zapalko (nemel ani kontektor, tady je))
A jeste jeden dotaz, kdyz jste tady tak hodní, na bloku motoru - na hlavě, mam takovej stribrnej valecek a z nej vede podobnej kabel nekam do utrob vozu (to uz sem prave zapomel kam to vede) a v anglicky knize "Renault 9 & 11 Service and Repair Manual" sem vyluštil jediny to, ze je to "KNOCK DETECTOR" - "senzor klepani?" ale k čemu to je a kam to vede? (s volejem to nesouvisi, pac ten mi normalne ukazuje)
Asi už Vas začinam docela votravovat co? Ale když to nespravim tak nebudu moc prijet na ten sraz )
Dekuju
víš, promin za ty kecy, ale ja sem proste myslel ze to relatko na zapalovani jenom sepne 12V pokud prijde od klicku 12V a myslel jsem si ze je tam jenom proto, aby se nenicila hlavni spinaci skrinka tim, ze pres ni chodej vsemozny tyhle proudy
(na cerpadle to samozrejme chapu kuli casovani, to si vyresim)
jeste me napadla jedna vec, mam zapalko a do toho se zezhora zapojuje konektor o šesti kontaktech a zboku o trech (to je snimac impulzu to vim)
no a zezhora je schema nasledujici (z pohledu leveho blatniku do motoru):
pravy kolo
rozdelovac ZADEK AUTA
zapalko (velky konektor) ZADEK AUTA
---------------------------------
[ A ] [C] [D] [E] [F] ZADEK AUTA
----------------------------------
levy kolo
F je impulz otackomeru
E je zem
D je +12V
no a z B,C a D mi vede takovej ten konektor co vede v ty tlusty bežovy bužirce a je kratkej 20cm a je to takovej ten trojkolík černej velkej - prosím Vás, víte co to je a kam se to zapojuje? (na stary R9 bez turba byl uplne nevyuzitej - mela stejny zapalko (nemel ani kontektor, tady je))
A jeste jeden dotaz, kdyz jste tady tak hodní, na bloku motoru - na hlavě, mam takovej stribrnej valecek a z nej vede podobnej kabel nekam do utrob vozu (to uz sem prave zapomel kam to vede) a v anglicky knize "Renault 9 & 11 Service and Repair Manual" sem vyluštil jediny to, ze je to "KNOCK DETECTOR" - "senzor klepani?" ale k čemu to je a kam to vede? (s volejem to nesouvisi, pac ten mi normalne ukazuje)
Asi už Vas začinam docela votravovat co? Ale když to nespravim tak nebudu moc prijet na ten sraz )
Dekuju
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061..
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 5887
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Ale příští sraz nebude tentokrát v Mělníku abys to dotlačil za plot kempu, budeš to mít dál, do JičínaMartin-R9 píše:Ale když to nespravim tak nebudu moc prijet na ten sraz )
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, Knock detector alias Pinking Detector Alias Klepací senzor se zapojuje do zapalka. Přímo do toho trojkolíku co máš nevyužitý
Pokud v zapalku nemáš klepací senzor musí tam být záslepka která dvě konektory spojí a třetí uzemní
Ostatní konektory co jsou na zapalku máš tady popsány.
Hodně štěstí
Pokud v zapalku nemáš klepací senzor musí tam být záslepka která dvě konektory spojí a třetí uzemní
Ostatní konektory co jsou na zapalku máš tady popsány.
Hodně štěstí
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Martin-R9
- Starting member
- Příspěvky: 53
- Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Anarki děkuju ti moc za tvoji pomoc. tohle zapalko znam ale ja mam takovy to druhy co má ten šestikonektor v jednom.
Dva z nich opravdu jsou knock - konektor a ten jsem dnes odpoledne zapojil...
Abych řekl pravdu - bojim se ho zase vypojit - protože, buď ten motor ma zase dobrou naladu (občas opravdu bežel líp) a nebo to všechno bylo tim - nemužu si pomoct ale šlape jak švejcary, a ještě protože sem čistil predevcirem karbec, tak fakt krasně beží a drží volnoběh.. všechno super...!!
tak jsem zvědavej, ale opravdu řikam, bojim se ten kabel zase vyndat protoze vim, ze by to urcite beželo stejně a ja bych byl zklamanej, že to tim nebylo...
Ale bezi!! Zapalko je naprimo, mluvil sem s deseti eletrikarema a vsichni rikali to samy (ikdyz sem jim ukazal schema eletriky (kterejch mam uz hromadu) ze pouze spina 12V s vetsim odberem proudu aby to nechodilo přes spinaci skřinku
PROSTE TO CHODI... ještě dořešim ty brzdy, udělam technickou a pak to teprv mužu konečně projet!!!
Takže prozatím máte odemě všichni pokoj až do ty doby, dokud to zase zacne mlatit a klepat
DEKUJU !!!!!
P.S. neměl bys schema v uplně stejnym stylu (pro blby) ale pro zapojeni tachometru? mam ho digitalni a nefacha mi (ale on sel blbě už predtim) takže to bude asi čidlem nebo tachacem) ale kdybys mel tohle schema prosim posli obrazek
Zatim hodne zdaru, napisu az to zase nepojede
Ahoj!
Dva z nich opravdu jsou knock - konektor a ten jsem dnes odpoledne zapojil...
Abych řekl pravdu - bojim se ho zase vypojit - protože, buď ten motor ma zase dobrou naladu (občas opravdu bežel líp) a nebo to všechno bylo tim - nemužu si pomoct ale šlape jak švejcary, a ještě protože sem čistil predevcirem karbec, tak fakt krasně beží a drží volnoběh.. všechno super...!!
tak jsem zvědavej, ale opravdu řikam, bojim se ten kabel zase vyndat protoze vim, ze by to urcite beželo stejně a ja bych byl zklamanej, že to tim nebylo...
Ale bezi!! Zapalko je naprimo, mluvil sem s deseti eletrikarema a vsichni rikali to samy (ikdyz sem jim ukazal schema eletriky (kterejch mam uz hromadu) ze pouze spina 12V s vetsim odberem proudu aby to nechodilo přes spinaci skřinku
PROSTE TO CHODI... ještě dořešim ty brzdy, udělam technickou a pak to teprv mužu konečně projet!!!
Takže prozatím máte odemě všichni pokoj až do ty doby, dokud to zase zacne mlatit a klepat
DEKUJU !!!!!
P.S. neměl bys schema v uplně stejnym stylu (pro blby) ale pro zapojeni tachometru? mam ho digitalni a nefacha mi (ale on sel blbě už predtim) takže to bude asi čidlem nebo tachacem) ale kdybys mel tohle schema prosim posli obrazek
Zatim hodne zdaru, napisu az to zase nepojede
Ahoj!
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host