Zdravím vás , měl bych velkou prosbu , začal zlobit startér , ačkoliv auto dlouho stalo asi 2 roky tak jsem to opět zprovoznil, už predtim startér zlobil pak zas někdy šel pak nešel . Nyní už jen cvakne a nenastartuje , ted k tomu dotazu , kde by mohl být umístěny startér , našel jsem v horní části vedle baterky je to hodně podobne starteru tak zda li nebudete vědět jestli to opravdu bude on , jestli ano tak budu moc rad ze je k němu tak dobrý přístup
Renault 19 chamade , 1.8 TXE , 66kw , 1992
Děkuji
Fotky :
http://imgway.cz/s/8TN8
http://imgway.cz/s/8TN9
http://imgway.cz/s/8TNa
Dotaz ohledně startéru R19 chamade
Moderátor: Moderators General
Re: Dotaz ohledně startéru R19 chamade
Noooo…. Jako tak nejak tipuji, ze starter u baterie nebude . Hledej nekde mezi motorem a prevodovkou, na setrvacniku. Musi k nemu vest poradne kabely .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Dotaz ohledně startéru R19 chamade
Na těch fotkách je motor stěračů. Ke startéru bude výrazně horší přístup.
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi 96 kW, 2008 - prodáno
Renault Grand Espace IV 2.0 dCi 127 kW, automat, 2010
Renault Clio III Grandtour 1.2 55 kW, 2009
Renault Grand Espace IV 2.0 dCi 127 kW, automat, 2010
Renault Clio III Grandtour 1.2 55 kW, 2009
Re: Dotaz ohledně startéru R19 chamade
R19 jsem nikdy nemel, ale predpokladam, ze jako u vetsiny Renaultu te doby je starter na zadni strane, v spodni tretine motoru. Byva na tri srouny, vetsinou dva ze strany starteru a jeden ze strany prevodovky. Muze byt jeste uchyceny zadni konzolkou s jednim sroubem.
Elektrika (silny cerveny kabel) je stale pod prodem, tak napred odpojit baterii. Tenky cerveny kablik jde od spinacky. Muze byt pod sroubkem, nebo nasunuty na samce.
Starter vypada takto:
https://aukro.cz/starter-renault-19-r19 ... 6920298053
Kdyz pouze cvaka, tak je predpoklad, ze je nefunkcni kontakt, ktery spina elektromagnet. Muzou byt vsak sedrene, nebo blokovane uhliky, pripadne zadrene lozisko.
U starsich aut je kolem motoru jeste dostatek mista a nemel by byt problem vyndat.
Elektrika (silny cerveny kabel) je stale pod prodem, tak napred odpojit baterii. Tenky cerveny kablik jde od spinacky. Muze byt pod sroubkem, nebo nasunuty na samce.
Starter vypada takto:
https://aukro.cz/starter-renault-19-r19 ... 6920298053
Kdyz pouze cvaka, tak je predpoklad, ze je nefunkcni kontakt, ktery spina elektromagnet. Muzou byt vsak sedrene, nebo blokovane uhliky, pripadne zadrene lozisko.
U starsich aut je kolem motoru jeste dostatek mista a nemel by byt problem vyndat.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Dotaz ohledně startéru R19 chamade
Právě že když jsem ho po dlouhé době rozhodl sprovoznit tak ten startér ani necvaknul nedělalo to vůbec nic , pak jsem měnil olej , filtr , a zkusil a najednou to startovalo a teď nedávno jsem s tím jel do myčky dojel domu a už to jen cvaka , před par lety mi to taky zlobilo někdy to nechtělo chytit startér nevydával žádné zvuky a pak po nějakých 10 minutách to startovalo normálně a do doby než se uklidil do garáže , auto ještě kupoval kdysi děda v roce 1994 a chci si ho nadále ponechat
Re: Dotaz ohledně startéru R19 chamade
startér je ze zadní strany motoru, přidělán 3 šrouby k převodovce
někdy na něm bývá ještě tepelný kryt
Přístup je tam na autě fakt na prd...
někdy na něm bývá ještě tepelný kryt
Přístup je tam na autě fakt na prd...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů