Přídavné topení - "BUFÍK"
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř říj 24, 2007 11:08
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Přídavné topení - "BUFÍK"
Zdravím, jsem čerstvým majitelem Espace IV Phase 1 2.2dci. Mělo by v tom být přídavné topení, tzv. bufík, ale když jsem zkoušel topení, tak to nezačne topit, dokud se neohřeje motor. Nevím, jak poznám, že běží. Jen mě padla na palubní desce do oka jedna kontrolka, která občes problikne při staru - takový oranžový obdélník a uvnitř klikatá čára. Podobně jako žhavení, jen to je fakt klikatý. Je to nad otáčkama motoru. Má s tím někdo nějaké zkušenosti? Děkuji předem za jakoukoli radu.
-
- Starting member
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř říj 24, 2007 11:08
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Jen mě to napadlo, nevěděl jsem co to je a v manuálu jsem to nenašel. Prostá dedukce - potíže s elektronikou jsou docela zásadní věc a proto bych to v manuálu očekával. Nebo jsem jen špatně hledal. Jestli to tedy dobře chápu, kontrolku to žádnou nemá. Jde mi jestli s tím má někdo zkušenost, jak se to dá vyzkoušet.
To je vtip ?
wc píše:YES.
Pokud jsou ovšem splněny podmínky... tzn. napětí baterie, % využití alternátoru, venkovní teplota (-5st.C), a sepnutí ventilátoru.Případně nějaké další...
Topné odpory mají 1 kilowat (u M2).
papa
wecka
Aktuálně:
Laguna Coupe Initiale 3.0 V6 dci '11
Koleos 2.0 dci 4x4 '09
Espace IV 2.0 dci FAP '07
Ex:
Scenic II 1.5 dci '03
R Traffic 2.5 D '97
Safrane Baccara '94
R 25 V6 Injection '89
R 25 GTX 2.2 '87
R 25 GTS 2.0 '85
Laguna Coupe Initiale 3.0 V6 dci '11
Koleos 2.0 dci 4x4 '09
Espace IV 2.0 dci FAP '07
Ex:
Scenic II 1.5 dci '03
R Traffic 2.5 D '97
Safrane Baccara '94
R 25 V6 Injection '89
R 25 GTX 2.2 '87
R 25 GTS 2.0 '85
Počkej, to je chyba!!! patří tam +5 st.C.
Nevím, odkud mám tento údaj, protože v manuálech tato hodnota není. Ještě jsem se dočetl, že Scenic má el. topné těleso dokonce 1800W !
Sóóóóóŕáááááč..... Ono to taky bylo 5 piv, když jsem to psal (né -5 piv)
splachuju se
wecka
Nevím, odkud mám tento údaj, protože v manuálech tato hodnota není. Ještě jsem se dočetl, že Scenic má el. topné těleso dokonce 1800W !
Sóóóóóŕáááááč..... Ono to taky bylo 5 piv, když jsem to psal (né -5 piv)
splachuju se
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Advanced member
- Příspěvky: 269
- Registrován: pon črc 23, 2007 22:19
- Bydliště: Spišská Belá Slovensko
no mne to pri minus neviem kolko zacne hucat ako turbina ale musi byt startnuty motor v dialogis som na to kukal je to origo kurenie ale len na rychlejsi ohrev bez motora to nejde
VW Golf CL 1,6 D 40kw r.v.1990
Fiat Panda 1,1 i 40kw r.v.03
Espace 2,2 dCi 95kw r.v.00
Grand Scenic 1,9 dCi 88kw r.v.04
Grand Scenic 1,5 dCi 81kw r.v.2012
Fiat Panda 1,1 i 40kw r.v.03
Espace 2,2 dCi 95kw r.v.00
Grand Scenic 1,9 dCi 88kw r.v.04
Grand Scenic 1,5 dCi 81kw r.v.2012
-
- Advanced member
- Příspěvky: 269
- Registrován: pon črc 23, 2007 22:19
- Bydliště: Spišská Belá Slovensko
Jestli sem to spravne poznal tak mas espace III a ten bufika ma.Tohle je espace IV a ten to mel jenom v nekterych zemi.jano.cizik píše:no presnejsie pri +4 to uz zapina
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
odporové topení
Tak již jsem zjistil že odporové těleso by mělo být ve výbavě vozu. Mě se zdá že to topení nejede i když je nízká teplota pod 5st bo to začíná topit až se auto trochu zahřeje.Může se někdo prosím podělit se zkušenostmi této vychytávky ,zda to někomu funguje jak má. Na foru u kolegů laguňáků jsem zjistil ,že to prej odpojují v servisech ,aby to nefungovalo. Neví někdo jakým způsobem to odpojují ,či mechanickým přerušením ,nebo diagnostikou?
RENAULT SCENIC 1.6 LPG , NYNÍ ESPACE IV, 2.0 TURBOBENZIN , 120KW
-
- Starting member
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř čer 02, 2010 12:27
- Bydliště: Praha
Original maj bufika jenom Espace VI PhaseII 2.0DCi.MichalSeal píše:Zdárek, mě to začíná topit až když mam na teploměru druhou čárku.
A že by tam byl nakej bufík, o tom nic nevim...
Ty tam mas elektricke teleso jako vsechni naftaky.Ja ted mam v mem 3.0 Webasto.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
-
- Junior member
- Příspěvky: 145
- Registrován: sob říj 17, 2009 09:57
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
benzínové motory mají obecně mnohem menší tepelné ztráty než naftové... v podstatě to benzín nepotřebuje....
VW Multivan T5 2.5 TDi 128kW Highline r.v.2005
Grand Espace IV 2.2 DCi Privileg r.v.2004
VW Transporter T4 2.5 TDi LBW 9míst bus
Opel Omega 2.3 TD
Opel Rekord 2.3
Škoda 120 GLS
Kdyby někdo chtěl kapelu pro jakoukoli příležitost tak s obraťte na mne nebo http://www.facebook.com/kamuflaz ... jsme schopni odehrát "téměř" jakoukoli akci
Grand Espace IV 2.2 DCi Privileg r.v.2004
VW Transporter T4 2.5 TDi LBW 9míst bus
Opel Omega 2.3 TD
Opel Rekord 2.3
Škoda 120 GLS
Kdyby někdo chtěl kapelu pro jakoukoli příležitost tak s obraťte na mne nebo http://www.facebook.com/kamuflaz ... jsme schopni odehrát "téměř" jakoukoli akci
Benziny to nema.dlabca píše:Pokud myslíte to odporové topení co je vespod pod autem v krabici s ventilátory, výměníky atd.. Tak to se dávalo do aut určených do zemí s chladnějším podnebím.
Nevim do jake oblasti se pocita rakousko,nemecko,ale ty naftaky to tam maj.
Naposledy upravil(a) pivi dne pát zář 10, 2010 09:44, celkem upraveno 1 x.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Naftovy motor pracuje ucinejs nez benzin,proto zustane u naftoveho motoru min tepelne energije.Fifac píše:benzínové motory mají obecně mnohem menší tepelné ztráty než naftové... v podstatě to benzín nepotřebuje....
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Benzínové motory to mají do severských zemí.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Přídavné topení - "BUFÍK"
Ahoj.
Chci se zeptat zda někdo nemáte zkušenosti z doděláním Webasta thermo top C do Espace IV? Jde mi hlavně o el.zapojení....zda je lepší přivést proud jen na větrák(pomalé otáčky) a přes zenerovku aby nešel proud i do řídící jednotky větráku atd. nebo po spuštění webasta přivést proud k jednotce děliče napětí a oživit celou klimatizaci (ovladače ) tak jak nastavím otáčky a klapky před vypnutím motoru tak i tak se to pak spustí??
Za rady a nápady předem děkuji Venca
Chci se zeptat zda někdo nemáte zkušenosti z doděláním Webasta thermo top C do Espace IV? Jde mi hlavně o el.zapojení....zda je lepší přivést proud jen na větrák(pomalé otáčky) a přes zenerovku aby nešel proud i do řídící jednotky větráku atd. nebo po spuštění webasta přivést proud k jednotce děliče napětí a oživit celou klimatizaci (ovladače ) tak jak nastavím otáčky a klapky před vypnutím motoru tak i tak se to pak spustí??
Za rady a nápady předem děkuji Venca
Espace IV 2.2Dci
VW Passat B5 1.8T
Alfa GTV 2.0T
Alfa 146 1.6 twin
Renault Clio 1.2
VW Passat B5 1.8T
Alfa GTV 2.0T
Alfa 146 1.6 twin
Renault Clio 1.2
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů