Zkušený Renoltak z jihu

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
bertiks1s
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát dub 22, 2016 06:11

Zkušený Renoltak z jihu

Příspěvek od bertiks1s » pát kvě 20, 2016 16:25

Ahoj lidi, řeším zapeklitou věc kolem espace IV 110kw 2.2 DCi. Auto je koupene pres bazar cca 3 roky nazpet. Vyuzivane je hodne casto jezdi kazdy den 100km a za poslednich 6 mesicu nalitano 30 000km. Ted se ale auto zacina hodne sypat a porad do nej neco cpu jednou je to praskly klinovy remen, ktery odnesla servo pumpa, pak vysoky tlak oleje v motoru co vystreloval merku oleje (oprava v servise byla jen tesnici gumicka na merce) a ted se pridal obcasny pokles vykonu motoru s rozsvicenou kontrolkou zhaveni. Pri startovani se z vyfuku vzdy vyvali husty svetly dym a obcas pri akceleraci cerny dym. Nechce se mi porad davat neco za opravy servisu porad je to dokola a zavadu jeste nenasli jen porad platim a nic. Proto hledam nekoho kdo by byl ochotny se na auto podivat a v nejake dojezdne vzdalenosti z okoli Tabora, Pisku a tak. Vzal bych na uvitanou flasku slivovice. Diky za pomoc bezradny Martin

bertiks1s
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát dub 22, 2016 06:11

Re: Zkušený Renoltak z jihu

Příspěvek od bertiks1s » pon kvě 23, 2016 09:05

Ahoj opravdu se tady nenajde nikdo kdo by byl ochotny pomoci s tim mojim Espacem. Zacinam byt celkem zoufaly diky Martin

bertiks1s
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát dub 22, 2016 06:11

Re: Zkušený Renoltak z jihu

Příspěvek od bertiks1s » úte kvě 24, 2016 07:45

Dobre rano
Tak mam nove poznatky ohledne toho co mi dela auto. Treba mi nekdo i poradi. Auto je za jizdy line nejde moc do vykonu, kdyz prislapnu plyn je za mnou videt cerny dym. Po nejake dobe se rozsviti kontrolka a auto napise hlasku chyba vstrikovani paliva. Dale pri startovani jde z vyfuku bily kour. NA 5 dverich je olejovy nanos na strane vyfuku. Olej to zere cca 0,5l na 500km. A zda se mi ze pri seslapnuti a naslednem povoleni plynu hodne piska turbo. Auto ma nalitano poctivych 240 000km

vlastikd
Advanced member
Příspěvky: 311
Registrován: pon bře 14, 2011 08:43

Re: Zkušený Renoltak z jihu

Příspěvek od vlastikd » úte kvě 24, 2016 11:27

řekl bych, že jsi si odpověděl sám - odchází turbo? Vzhledem k tomu co jsi napsal je to dost pravděpodobné.
bílý kouř při startu - Turbo bere olej přisává se do sání.
černý dým zase opak - turbo již nedává dostatečný tlak a do válců jde moc nafty. (chyba vstřikování)
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D

bertiks1s
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát dub 22, 2016 06:11

Re: Zkušený Renoltak z jihu

Příspěvek od bertiks1s » úte kvě 24, 2016 12:36

Ted mi jeden rikal at zkontroluju vzduchovy filtr jestli neni od oleje ze se na tom taky da neco poznat? Pokud by prej byl tak to vypada ze je vysoky tlak v motoru a jde to do oleje a pak by to mohlo byt tesneni nekde v motoru kolem pistu a tak??

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušený Renoltak z jihu

Příspěvek od S3m8a » úte kvě 24, 2016 14:30

jestli mas moznost auto nekde zvednout, tak sundej hadici, ktera jde od filtrboxu k turbu, kdyz ji sundas, tak na strane turba muzes zkusitvuli na hridelce turba, pripadne pres zrcatko kouknout do turba, jestli nejsou osekane lopatky. podle toho co pises bych to tipl taky na turbo, ale urcite by mela pomoct i diagnostika, muze na to mit vliv spousta veci - od vahy vzduchu, pres regulaci turba az po KO turbo...
pokud to ale zere olej a slysis turbo, tak bych koukl na tu hadici - muze byt taky praskla a mohl se do turba dostat cizi predmet, ktery ho znicil... me se "rozsypala" vaha vzduchu (cina) a vletla do skveleho turba a to bylo na odpis potom ...

zacal bych sundanim hadice a kontrolou vule + pokud bude v hadici olej, tak je zle...
jinak strilejici merku muze delat i spatne odvetrani klikovky (ucpane) nebo tu tusim kluci resili praskle viko ventilu (coz byla udajne bolest prvnich kusu, ja kdysi auto koupil s vymenenym vikem snad iv zaruce mozna, tak nevim)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

bertiks1s
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát dub 22, 2016 06:11

Re: Zkušený Renoltak z jihu

Příspěvek od bertiks1s » úte kvě 24, 2016 16:26

no zatim nemam kde se na to podivat jedine u baraku venku ale rampa neni. Zkusim se podivat na ten filtr a budu trosku moudrejsi. Zkusim hledat tady po okoli zda nebude k mani nejaky mechanik co by se na to kouknul.

bertiks1s
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát dub 22, 2016 06:11

Re: Zkušený Renoltak z jihu

Příspěvek od bertiks1s » stř kvě 25, 2016 08:12

tak vzduchovy filtr je "cisty" bez oleje koukal jsem i na privodni trubky do vzduchoveho filtru ale i ty nejsou mastne od oleje.

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušený Renoltak z jihu

Příspěvek od S3m8a » stř kvě 25, 2016 08:42

no s tim, ze by byl olej az u filtru jsem se nesetkal, spis na druhem konci u turba by to chtelo zkontrolovat (ale zas tak moc jsem toho nevidel a nezazil :D )
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

bertiks1s
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát dub 22, 2016 06:11

Re: Zkušený Renoltak z jihu

Příspěvek od bertiks1s » stř kvě 25, 2016 09:34

tam se ja nedostanu :-(
proto schanim nekoho kdo je pobliz Pisku a nebo Tabora, ty asi o nikom nevis co?

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušený Renoltak z jihu

Příspěvek od S3m8a » stř kvě 25, 2016 09:46

bohuzel na tom konci neznam nikoho, jsem od Trebice, to mas dost z ruky, tady bych ti poradil ... ale tabor a pisek neumim
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

bertiks1s
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát dub 22, 2016 06:11

Re: Zkušený Renoltak z jihu

Příspěvek od bertiks1s » čtv kvě 26, 2016 14:48

nic se nedeje proste to tady takhle zkousim a kdo vi treba se nekdo ozve kdo je pobliz a byl by ochotny podivat se na auto

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů