Nazdar pánové. Musím se podělit o své zkušenosti. Jsem z toho už zoufalý, a rád bych od Vás dostal radu jak postupovat příště popřípadě kde.
Před dvěma lety manželka odpálila dva vstřiky v Itálii. Dostala se s dětmi domů a začaly neuvěřitelné peripetie. Nejdříve jsem dal auto do servisu ke známému z Liberce. Jenže ten na něj neměl čas, tak do dal nějakému svému zaměstnanci. Vyndaly se vstřiky, dva byly v háji. Nechal jsem auto dovést do Berouna, kde bydlím, a tady to dal „vyhlášenému motoráři“ na dieslové motory. Je to pan Šíma z Málkova. Ten vstřiky vytáhnul a já je nechal zrepasovat. Potom jsem mu je odvezl, a on ne namontoval. Hned od počátku to házelo nějakou chybu, ale tak nakonec zmizela. Po nějaké době začal foukat vstřik č. 3. Šíma neměl čas, tak jsem do dal do servisu v Králově Dvoře. Ti docela dlouho laborovali až je vytáhli. Oznámili mi, že 4 z 8 šteftů co drží vstřiky jsou buď stržené nebo nalomené a musejí udělat nové, pak mi řekli že při vkládání vstřiků dal předešlý servisák dvě měděné podložky, respektive staré na vstřiku 3 nevytáhl. Nechali lehce zabrousit sedla a šup vstřiky zpět. To bylo loni v létě. Teď přes zimu začal zase foukat vstřik č. 3 . Postavil jsem to do servisu v KD a tady se snažili vstřiky vytáhnout, přičemž 3 přetrhli..... Potom vyndali celý motor, sundali hlavu s tím, že se musí vyklepnout a že se nechají zafrézovat sedla vstřiků. Tak to odnesli k "hlavaři" a ten jim prý řekl, že 3 je moc pobitá a musel by to moc ofrézovat, no a proto buď si zadělám na problém, nebo si seženu jinou hlavu. Tu už mám, ale když mi přišla, tak jsme se ptal jak dlouho ještě oprava potrvá a kolik peněz asi bude stát. V servisu mi řekli že 14.500,-- Kč za práci a drobné díly + mnou kopená hlava. Mě to příjde jako děsnějch peněz. Jasně těsnění pod hlavu, a nastavení rozvodů - ty jsou nové a těsnění ke vstřikům - dokupy maximálně 4.000,-- Kč, neboť plnění klimatizace v ceně není. Takže to, že zaleju vstřik a pak čekám až se uvolní je za 10.000.-- ???
Potřebuju poradit, jestli vám to příjde jako přiměřená cena nebo je to moc, a taky asi nějaký jiný servis v okolí Berouna, kde to auto není odstavené 2 měsíce, nestojí to kotel a kde tomu rozumí.
Díky za vaše názory.
Autoservis pro Espace IV v Berouně
Moderátor: Moderators General
Autoservis pro Espace IV v Berouně
Espace IV,2,2 dci, rv. 2004, Initiale
KIA Sportage, 1,7 dci, rv 2011
DKW F4, rv. 1934
KIA Sportage, 1,7 dci, rv 2011
DKW F4, rv. 1934
Re: Autoservis pro Espace IV v Berouně
Zdravím,napíšu názor z té "druhé" strany.
Ta cena za opravu není nijak přehnaná a vzhledem k tomu,že u Vašeho vozu je třeba při demontáži hlavy vymontovat motor,je to naopak velmi levné.
Když jsem poptával výměnu těsnění hlavy na stejném autě v aut.servisu ve Zlíně,byla mi předběžná cena stanovena na 80 tis.kč bez DPH.
Ta cena za opravu není nijak přehnaná a vzhledem k tomu,že u Vašeho vozu je třeba při demontáži hlavy vymontovat motor,je to naopak velmi levné.
Když jsem poptával výměnu těsnění hlavy na stejném autě v aut.servisu ve Zlíně,byla mi předběžná cena stanovena na 80 tis.kč bez DPH.
Re: Autoservis pro Espace IV v Berouně
80000 bez dph? to si delaj srandu...to nezaplatis ani v nemecku.
Motor se nemusi vyndavat.Podle normy je to jenom zhruba 12 hodin prace.
Motor se nemusi vyndavat.Podle normy je to jenom zhruba 12 hodin prace.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Re: Autoservis pro Espace IV v Berouně
Nekecám,je to asi 3 roky zpět.pivi píše:80000 bez dph? to si delaj srandu...to nezaplatis ani v nemecku.
Motor se nemusi vyndavat.Podle normy je to jenom zhruba 12 hodin prace.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů