U Blonďáků
Moderátor: Moderators General
U Blonďáků
Kolegové - milovníci ušlechtilých kosočtverců,
dnes jsem si vyzvedl svého broučka ze servisu "U Blonďáků".
Dával jsem ho tam včera odpoledne s následujícím: výměna brzdového válce, kontrola a utěsnění výfuku a odstranění zvláštních vrzavých a praskavých zvuků z předku mého Safranka (r.v.93 po několika prasátkách). Pánové se na auto podívali, dohodli jsme stropní cenu a vyměnili jsme si telefoní čísla.
Zkrátim to Několikrát mě průběžně informovali o stavu auta a přibývajících nutných opravách. Výsledkem bylo moje auto s odstraněnými požadovanými i 3-mi nově zjištěnými závadami. To vše při dodržení dohodnuté ceny včetně dílů
www.ublondaku.cz
Doporučuji, doporučuji, doporučuji.
poznamka admina: Blondaci jsou partnerem Renault Clubu. Jeho clenove maji u teto firmy urcite vyhody a narok na slevu. DDT
dnes jsem si vyzvedl svého broučka ze servisu "U Blonďáků".
Dával jsem ho tam včera odpoledne s následujícím: výměna brzdového válce, kontrola a utěsnění výfuku a odstranění zvláštních vrzavých a praskavých zvuků z předku mého Safranka (r.v.93 po několika prasátkách). Pánové se na auto podívali, dohodli jsme stropní cenu a vyměnili jsme si telefoní čísla.
Zkrátim to Několikrát mě průběžně informovali o stavu auta a přibývajících nutných opravách. Výsledkem bylo moje auto s odstraněnými požadovanými i 3-mi nově zjištěnými závadami. To vše při dodržení dohodnuté ceny včetně dílů
www.ublondaku.cz
Doporučuji, doporučuji, doporučuji.
poznamka admina: Blondaci jsou partnerem Renault Clubu. Jeho clenove maji u teto firmy urcite vyhody a narok na slevu. DDT
Laguna II 2.0IDE Grandtour
Cena - U Blonďáků
Rád bych poznamenal, že v jiném servisu by při rozsahu nově zjištěných závad a tedy i následně provedených oprav nad rámec původní objednávky, nemohla být původní cena v žádném případě dodržena.
Sleva nesleva, člen nečlen jsou super.
Tímto jim děkuju.
Sleva nesleva, člen nečlen jsou super.
Tímto jim děkuju.
Laguna II 2.0IDE Grandtour
- DAM.fnx
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob dub 10, 2004 11:14
- Bydliště: Zlín-CZE
- Kontaktovat uživatele:
Škoda, že není takový slušný servis v okolí Zlína (elektroniku(interier) nema cenu tady nikde davat radeji si to udelat sam pokud to jde , ale motorove veci si sam neudelam krome zakladu )
Asi pred 12 dny jsem objednaval od Blondaku cca 10 veci maji tam ted pekny bugr - rikali ze to hned posilaji ale doted nic, volal jsem tam uz snad 5x a vzdy mi rekli, ze to zjisti a zavolaji ale nezavolali . No uvidime kdy mi to dojde
Asi pred 12 dny jsem objednaval od Blondaku cca 10 veci maji tam ted pekny bugr - rikali ze to hned posilaji ale doted nic, volal jsem tam uz snad 5x a vzdy mi rekli, ze to zjisti a zavolaji ale nezavolali . No uvidime kdy mi to dojde
Memory of Renault SAFRANE, the best Renault
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 327
- Registrován: pon led 05, 2004 14:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
U Blonďáků
Musím jen souhlasit - jsou bezvadní, skoro vše mají a co náhodou nemají, to velmi rychle seženou a to vš za ceny lidové!
- Lucni Konik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 723
- Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak se taky pridam s chvalou na Blondaky:
vcera jsem byl na vymene praveho predniho loziska u meho broucka R21 nevada - pri oprave jsme jeste zjistili vadny cep rizeni - vymenili jsme a je to super - perfektni pristup, panove jsou velice vstricni a ochotni, uz hodne dlouho od nich kupuji nahradni dily na moje auti ))
Karel
vcera jsem byl na vymene praveho predniho loziska u meho broucka R21 nevada - pri oprave jsme jeste zjistili vadny cep rizeni - vymenili jsme a je to super - perfektni pristup, panove jsou velice vstricni a ochotni, uz hodne dlouho od nich kupuji nahradni dily na moje auti ))
Karel
Re: U Blonďáků
Taky přidám trošku do mlýna (eh, vlastně bych měl ríct do MLEJNA, ale to je o něčem jiném). K Blonďákům jezdím už asi od r. 2001, kdy jsem je trápil s R25 TD bez turba, kompletně rezavou a neustále vysr*ou potvorou.. Pak jsem si u nich kopil "dovozový" ročník 88 TX, který mám do teď. Nejeví žádné problémy a servis (výměny tlumičů, opravy výfuků, klouby, čepy a jiné) je také dobrý, akorát jsem před léty po výměně spojovacích tyček od řízení musel navštívit značkový servis a nechat srovnat geometrii, protože rozběh 2,5cm byl opravdu "o hubu". Toť ovšem jediná výtka. Teď mě čeká kompletka přední nápravy (tlumiče, čepy....) a myslím, že je jasné, kde se tak stane.. Dawča
Renault 19 Chamade 1.4
Pred mesicem jsem dal opravit R19 Chamade 1.4...
1.Vymena brzdovych desticek
2.Vymena prednich tlumicu
3.Znak Renaulta na kapote
4.Zamek kufru
5.Levy blinkr
6.Zadni cast vyfuku
7.Nove svicky
8.Prepinac na dalkova svetla
Cena 6000Kc
1.Vymena brzdovych desticek
2.Vymena prednich tlumicu
3.Znak Renaulta na kapote
4.Zamek kufru
5.Levy blinkr
6.Zadni cast vyfuku
7.Nove svicky
8.Prepinac na dalkova svetla
Cena 6000Kc
Tak asi budu jediny se spatnou zkusenosti a to hned dvema:
1) Loni mi na stare 19 praskly torzky v zadni naprave. abych byl uprimny, az do te chvile jsem nemel tuseni ze neco takovyho existuje a uz vubec ne co vsechno je na zadni naprave za dalsi soucasti. Shanel jsem tedy starou napravu a U Blondaku mi rekli ze za 7 000,- jedine s praci. Protoze jsem mel zenu na horach a potreboval jsem pro ne za par dni dojet, neresil jsem to a dohodnul se s nima. Rekl jsem jim, ze tam mam novy kotouce asi dva mesice tak at je prehodej, coz nastesti udelali, to jsem si zkontroloval. Placeni bylo takovy to z rucky do rucky pres kapotu... Pak jsem odjel na ty hory a tam zjistil ze mam uplne volnou rucni brzdu (jen podotykam, ze dva mesice pred tim jsem vymaznul 10000,- za novy brzdy - kotouce, desticky, serizeni atd a brzdilo to jak vino). Volal jsem jim a oni at to nekdy privezu ze asi zapomeli utahnout lanovody. Pac jsem to mel z ruky, tak jsem se na to vykaslal a ze se s tim stavim u nas za rohem, za stovku mi to asi dotahnou ne. To jsem udelal a klupodivu me to nakonec stalo 2000,- pac museli vymenit cely lanovody pac byli zasekly. Rikal sjem si jak se mi to auto pekne rozsejpa najednou ale neresil to, jenze asi za mesic mi kamos, co mi to auto prodal, povida, ze ty lanovody byl novy asi pred dvema lety. Zcela evidentne si tedy panove nechali me nove lanovody a nechali tam ty co byly na ty naprave. Ok, zaklel jsem si ale dal to neresil. Letos v lednu jsem koupil novy auto a tohle chtel prodat. Abych ho prodal lip, tak jsem ho chtel protahnout technickou, coz jsem si myslel bude uplna pohoda. Jenze ouha, brzdy spatny. V servisu zjistili, ze omezovac, ci co to tam je, je na tom zle. Taky soucast vymenene napravy. Tak to za 500,- nejak rozhejbali, technickou jsem projel jakz takz auto prodal za cenu ze se na to snazim moc nemysleta k Blondakum uz nikdy vice (oni ani Sceniky nedelaji).
2) Abych ten prodej auta v lednu mele uplne jednoduchej, zustala mi v ruce klika od dveri. Tak jsem zacal obvolavat vrakace a blondaci mi povidali, ze pristi tyden prijde auto a bude, cena 250 - 300,- Autio stale nebylo a nebylo az jsem si rek ze zkusim, kolik by teda stal novej dil, holt do toho ty prachy dam, at muzu na tu technickou a prodat to. Jake bylo me prekvapeni kdyz jsem na Zlicine v Renaultu dil sehnal original novy Renault za 215,- Kc
TAk tot ma zkusenost, abych troku prilozil zase na druhou misku vah
1) Loni mi na stare 19 praskly torzky v zadni naprave. abych byl uprimny, az do te chvile jsem nemel tuseni ze neco takovyho existuje a uz vubec ne co vsechno je na zadni naprave za dalsi soucasti. Shanel jsem tedy starou napravu a U Blondaku mi rekli ze za 7 000,- jedine s praci. Protoze jsem mel zenu na horach a potreboval jsem pro ne za par dni dojet, neresil jsem to a dohodnul se s nima. Rekl jsem jim, ze tam mam novy kotouce asi dva mesice tak at je prehodej, coz nastesti udelali, to jsem si zkontroloval. Placeni bylo takovy to z rucky do rucky pres kapotu... Pak jsem odjel na ty hory a tam zjistil ze mam uplne volnou rucni brzdu (jen podotykam, ze dva mesice pred tim jsem vymaznul 10000,- za novy brzdy - kotouce, desticky, serizeni atd a brzdilo to jak vino). Volal jsem jim a oni at to nekdy privezu ze asi zapomeli utahnout lanovody. Pac jsem to mel z ruky, tak jsem se na to vykaslal a ze se s tim stavim u nas za rohem, za stovku mi to asi dotahnou ne. To jsem udelal a klupodivu me to nakonec stalo 2000,- pac museli vymenit cely lanovody pac byli zasekly. Rikal sjem si jak se mi to auto pekne rozsejpa najednou ale neresil to, jenze asi za mesic mi kamos, co mi to auto prodal, povida, ze ty lanovody byl novy asi pred dvema lety. Zcela evidentne si tedy panove nechali me nove lanovody a nechali tam ty co byly na ty naprave. Ok, zaklel jsem si ale dal to neresil. Letos v lednu jsem koupil novy auto a tohle chtel prodat. Abych ho prodal lip, tak jsem ho chtel protahnout technickou, coz jsem si myslel bude uplna pohoda. Jenze ouha, brzdy spatny. V servisu zjistili, ze omezovac, ci co to tam je, je na tom zle. Taky soucast vymenene napravy. Tak to za 500,- nejak rozhejbali, technickou jsem projel jakz takz auto prodal za cenu ze se na to snazim moc nemysleta k Blondakum uz nikdy vice (oni ani Sceniky nedelaji).
2) Abych ten prodej auta v lednu mele uplne jednoduchej, zustala mi v ruce klika od dveri. Tak jsem zacal obvolavat vrakace a blondaci mi povidali, ze pristi tyden prijde auto a bude, cena 250 - 300,- Autio stale nebylo a nebylo az jsem si rek ze zkusim, kolik by teda stal novej dil, holt do toho ty prachy dam, at muzu na tu technickou a prodat to. Jake bylo me prekvapeni kdyz jsem na Zlicine v Renaultu dil sehnal original novy Renault za 215,- Kc
TAk tot ma zkusenost, abych troku prilozil zase na druhou misku vah
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
no hezký. ale taky jediný co mohli pohnojit bylo jen to že nedotáhli ručku. lanovod mohl škrtat o výfuk, tak zatuh, že to občas přeženou s cenou, o tom žádná ale kdo ne. ale samozřejmně. je to vrakáčš takže je lepší si tam díly jen koupit a udělat si to sám. o tom žádná.
p.s. i když oni vrakáče jsou kolikrát lepší než autorizovaný servisy. co se týče v kvalitě práce
p.s. i když oni vrakáče jsou kolikrát lepší než autorizovaný servisy. co se týče v kvalitě práce
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
Jak jsem četl tak jsou celkem dobří;) budu u nich kupovat nárazník a uvažuji že bych tam nechal auto důkladně prohlédnout - první majitel byl O Motejl, pak bylo auto snad v itálii, a pak ho měl kámoš. no a teď jsem ho od něj odkoupil - má to 101kw na 2,2 l motoru. Zepředu auto vydává podivné zvuky a tak mne zajímá zda oni jsou schopni odhalit závady a poté mne obeznámit s přibližnou cenou.
Díky za informace;)
Díky za informace;)
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
no takovou prohlídku bych volil někde jinde. ale je to muj názor. já u nich bral jen díly a je pravda že při problmu věděli kde co jak správně oddělat. ale třeba výměny rozvodů bych jim asi nenechal. vlastně asi nikomu:-(
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
-
- Junior member
- Příspěvky: 136
- Registrován: pát srp 24, 2007 14:59
- Bydliště: Praha
Tak mám pár dní po opravě u Blonďáků a moje pocity jsou značně rozporuplné.Měl jsem tam auto kvůli přetrženýmu rozvodovýmu řemenu na výměnu hlavy.Poznatek prvý: Oba blonďáci jsou velmi sympatický.
2.: Trvalo to poměrně dlouho.Práce je to max na dva dny a bylo to tam dva týdny a dva dny.Je však nutno podotknout,že mě připravovaly na neznámou dobu čekání,vzhledem k aktuálnímu nedostatku slušných ND.3.: Poznatek nejzásadnější-auto bylo opravováno v jiném servisu a jinými mechaniky což by teoreticky mohlo vysvětlit,že: Auto se po vrácení ze servisu přehřívá ,uniká chladicí kapalina´=za noc je to komplet prázdné,dobastlená trubka přepadu chladicí kapaliny( nezapojily ji jako původně,ale zašpuntovaly šroubem,čidlo teploty není na původním místě v hlavě motoru,ale na gumové přírubě asi deset cm dlouhé?!?,utržený mechanismus řadicí páky bez jakéhokoliv pokusu aspoň zakrýt totálně dobastlenou opravu.(přetržené lanko na řazení zpátečky bylo nastaveno pomocí kovové čokolády,která se do manžety řadicí páky nevejde), dále auto bylo znečištěné jakýmsi šmírem,který šel dolů-zejména z oken až po trojitém drhnutí kartáčem.Podotýkám,že nic ztoho reklamovat nebudu,protože se bojim co mi tam kdo zase utrhne atd. a auto si nadále budu servisovat sám jako doposud ( no jo no...ty nové rozvody jsem vozil už týden v kufru) Na závěr dodávám,že oba dva Blonďáci jsou opravdu velice příjemní a vstřícní,ale nečekal jsem ,že auto projde rukama lidem z úplně jiného servisu,kteří se na něm podepíší "adekvátně" k jeho stáří. Proto jsem na doporučení (chápou,že někdo má rád svoje staré auto ikdyž je to už poněkud krám) auto dával k Blonďákům.
2.: Trvalo to poměrně dlouho.Práce je to max na dva dny a bylo to tam dva týdny a dva dny.Je však nutno podotknout,že mě připravovaly na neznámou dobu čekání,vzhledem k aktuálnímu nedostatku slušných ND.3.: Poznatek nejzásadnější-auto bylo opravováno v jiném servisu a jinými mechaniky což by teoreticky mohlo vysvětlit,že: Auto se po vrácení ze servisu přehřívá ,uniká chladicí kapalina´=za noc je to komplet prázdné,dobastlená trubka přepadu chladicí kapaliny( nezapojily ji jako původně,ale zašpuntovaly šroubem,čidlo teploty není na původním místě v hlavě motoru,ale na gumové přírubě asi deset cm dlouhé?!?,utržený mechanismus řadicí páky bez jakéhokoliv pokusu aspoň zakrýt totálně dobastlenou opravu.(přetržené lanko na řazení zpátečky bylo nastaveno pomocí kovové čokolády,která se do manžety řadicí páky nevejde), dále auto bylo znečištěné jakýmsi šmírem,který šel dolů-zejména z oken až po trojitém drhnutí kartáčem.Podotýkám,že nic ztoho reklamovat nebudu,protože se bojim co mi tam kdo zase utrhne atd. a auto si nadále budu servisovat sám jako doposud ( no jo no...ty nové rozvody jsem vozil už týden v kufru) Na závěr dodávám,že oba dva Blonďáci jsou opravdu velice příjemní a vstřícní,ale nečekal jsem ,že auto projde rukama lidem z úplně jiného servisu,kteří se na něm podepíší "adekvátně" k jeho stáří. Proto jsem na doporučení (chápou,že někdo má rád svoje staré auto ikdyž je to už poněkud krám) auto dával k Blonďákům.
MEGANE III 1.5dCi Generation 2010
In memoriam:
ESPACE I,Ph II 2.2i TXE 1988
In memoriam:
ESPACE I,Ph II 2.2i TXE 1988
- Lucni Konik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 723
- Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak dnes jsem se vrátil od Blonďáků se zkušeností, že jsem XXXXX - na své "nové" Nevadě jsem byl nucen vyměnit motor za motor z původní, šedivé Nevady - dva kamarádi mi s tím hodně pomohli, nakonec se zadařilo a po celonoční anabázi jsme vše připojili a po prvním startu šok - motor jede na tři válce, chviličkama na 4 - svíčky byly lepší (asi měsíc staré) v původním motoru, tak jsem je vyměnil během výměny motoru - takže kontrola víčka a palce rozdělovače, kontrola a proměření kabelů k svíčkám, kontrola a proměření svíček - vše OK, pak jsem prohodil i ŘJ motoru, MAP senzor a čidlo teploty vody (zdálo se KO). týden auto stálo na dvoře u příbuzných
byl jsem s druhým autem v Německu), dnes doskáču k Blonďákům, vyměním víčko rozdělovače a furt na houby - tak chvíli kecám s Koljou a bylo mi řečeno - "když jsi ty svíčky měnil, zkoušel jsi dát jiný ?" - načež jsem vyměnil svíčku na válci, na kterým to nejelo a ejhle - okamžitě auto jede na 4válce a vše v pořádku - ponaučení - když Vám to nemyslí, popovídejte si o tom s někým, kdo tomu rozumí ) - holt jsem nejen u celý rodiny za troubu, protože tahle trivialita mě nenapadla a "díky" tomu, že svíčka dávala bez zátěže jiskru a ještě jsem ji měřil multimetrem - nenapadlo mě zkusit jinou svíčku
byl jsem s druhým autem v Německu), dnes doskáču k Blonďákům, vyměním víčko rozdělovače a furt na houby - tak chvíli kecám s Koljou a bylo mi řečeno - "když jsi ty svíčky měnil, zkoušel jsi dát jiný ?" - načež jsem vyměnil svíčku na válci, na kterým to nejelo a ejhle - okamžitě auto jede na 4válce a vše v pořádku - ponaučení - když Vám to nemyslí, popovídejte si o tom s někým, kdo tomu rozumí ) - holt jsem nejen u celý rodiny za troubu, protože tahle trivialita mě nenapadla a "díky" tomu, že svíčka dávala bez zátěže jiskru a ještě jsem ji měřil multimetrem - nenapadlo mě zkusit jinou svíčku
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
Tak také přidám svou zkušenost - pouze telefonickou (bohudík). Ptal jsem se na výměnu přesuvníku vačkové hřídele - součástky to za bratru 5,5 tisíce, práce tak na tři hodinky...když mi mistr do telefonu začal vykládat, že je třeba zároveň vyměnit rozvody a vodní pumpu (auto je 3 roky "staré" a má 29k km) a že to vidí minimálně na 20, ale spíš 30 tisíc, tak jsem pochopil s kým mám tu čest. Blbce ze sebe dělat nenechám, to ať si blonďáci zkouší na jiné...
Koupil jsem r21 2.2i s tím, že je u blonďáků měná spojka (nová lamela a nějaký jejich přítlačák). Po ujetí cca. 1000kilometrů spojka odešla. Odešla rychle a nečekaně. Po rovině se rozjedu na 40km/h a do kopce jedu možná tak setrvačností.
Vzhledem k tomu, že je přece nová a odešla velmi rychle, nemyslel jsem si, že je na vině něco z vnitřností a řekl si, že je to vytahané lanko. Koupil jsem tedy nové. Výměna nepomohla. Zavolal jsem k blonďákům a tam mi poradili ať zkusím samoštel. Koupil jsem opravnou sadu na samoštel. Po vyndání pedálu jsem zjistil, že to již někdo opravoval. Ne však tak jak se má, ale navařením šroubu do pedálu. Samoštel tam tedy není. Přišel jsem tedy na to, že je to opravdu spojka.
Opravování způsobem, který jsem viděl bych čekal na voze škoda 120 doma na dvorku. Lanko bylo podloženo nějakým opižlaným silentblokem u motoru. Pedál byl taky zprasený. Předchozí majitel u nich nechal pár desítek tisíc a oni neseženou opravnou sadu na samoštel za 500Kč?! Místo toho něco navaří na pedál a podloží lanko kusem nějaké gumy. Aniž by mu to řekli!
Zítra tam zavolám a uvidíme jestli se domluvíme.
Vzhledem k tomu, že je přece nová a odešla velmi rychle, nemyslel jsem si, že je na vině něco z vnitřností a řekl si, že je to vytahané lanko. Koupil jsem tedy nové. Výměna nepomohla. Zavolal jsem k blonďákům a tam mi poradili ať zkusím samoštel. Koupil jsem opravnou sadu na samoštel. Po vyndání pedálu jsem zjistil, že to již někdo opravoval. Ne však tak jak se má, ale navařením šroubu do pedálu. Samoštel tam tedy není. Přišel jsem tedy na to, že je to opravdu spojka.
Opravování způsobem, který jsem viděl bych čekal na voze škoda 120 doma na dvorku. Lanko bylo podloženo nějakým opižlaným silentblokem u motoru. Pedál byl taky zprasený. Předchozí majitel u nich nechal pár desítek tisíc a oni neseženou opravnou sadu na samoštel za 500Kč?! Místo toho něco navaří na pedál a podloží lanko kusem nějaké gumy. Aniž by mu to řekli!
Zítra tam zavolám a uvidíme jestli se domluvíme.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti