Stránka 1 z 1

Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)

Napsal: úte led 06, 2004 10:00
od Oldřich Horák
Občas vidím diskuzi zda měnit katalyzátor a za kolik. Nemám rád rady typu "dej tam trubku a na emisích dej nějaké kilko" a proto když se mi odporoučel výfuk uprostřed jízdy po městě a bohužel i katalyzátor (což zjistili v servisu, kde se to z něj jen sypalo), zastavil jsem v Brně v "Auto Rybníček" u BOBY centra, protože to bylo nejblíže. To bylo dopoledne kolem 10 hod a odpoledne jsem si po 15 hod již odfrčel. Vyměněné byly všechny díly - "Bosal" - zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč. U prvního dílu byl odříznut katalyzátor a vyměněný za neoriginál v ceně 3500 Kč. Práce mě přišla na 1220 Kč. Protože jsem si nechal udělat emise (zařídili u autorizovaného Renault Auto Pokorný na Lesné), celá výměna, včetně DPH, atd mě přišla na 10 470 Kč. :lol:
Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.

Re: Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)

Napsal: úte bře 09, 2004 08:44
od kneiflpe
Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.[/quote]
k čemu katalyzátor? Bez něj to jede líp.

Napsal: stř úno 23, 2005 22:05
od kšanda
takže 10klacků za vejfuk je málo :?: :!:

Re: Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)

Napsal: čtv úno 24, 2005 09:45
od awe_cz
Oldřich Horák píše:Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.
myslet si to muzes :)

Napsal: čtv úno 24, 2005 16:13
od Ivan Rous
:D
Teď jsem se trochu rozesmál, když jsem si uvědomil, jak mají různí majitelé různých vozů posunuté normy "co je levné, co je drahé".

10 000,- za vejfuk je u mě polovina ceny auta (a spíš víc) - Proto jsem dal za celý výfuk (absolutně nezkorodovaný) 500,-. Vlastně mám ještě jeden komplet vejfuk na R25 v garáži - taky jak novej - a ten byl zadarmo (škoda, že za ten první jsem vyhodil 500,- :wink: )

Nic ve zlým...
S pozdravem Ivan

Napsal: úte bře 01, 2005 10:27
od Márty
Ivan Rous píše::D
Teď jsem se trochu rozesmál, když jsem si uvědomil, jak mají různí majitelé různých vozů posunuté normy "co je levné, co je drahé".

10 000,- za vejfuk je u mě polovina ceny auta (a spíš víc) - Proto jsem dal za celý výfuk (absolutně nezkorodovaný) 500,-. Vlastně mám ještě jeden komplet vejfuk na R25 v garáži - taky jak novej - a ten byl zadarmo (škoda, že za ten první jsem vyhodil 500,- :wink: )

Nic ve zlým...
S pozdravem Ivan
Jo jo Ivane...
Mě teď stál kompletní vejfuk 10000,-

Napsal: úte bře 01, 2005 11:29
od keso
BTW, v tejto suvislosti ma napadla jedna otazka, aku farbu pouzit na vyfuk, resp. vyfukove potrubie ?

Napsal: úte bře 01, 2005 13:15
od Ivan Rous
Z praxe vím o jediné - česká vypalovací stříbřenka, nebo nechat pozinkovat - ale stejně je to vše na nic. Pomůžou snad jen dobře udělaný nerezový trubky (tlumiče taky, ale leze to do peněz).

S pozdravem Ivan

Napsal: sob úno 03, 2007 20:15
od Ladislav Mička
10000 za vejfuk je urcite fajn.Chlubit se tim ze je to pro nekoho vic nez pulka auta je sileny.Ja dal za opravu svetla, blinkru,lanka ke spojce a zadni brzd 13000kc a nelituju.Chci spolehlive auto.

Re: Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)

Napsal: ned úno 04, 2007 03:58
od 100KUC
kneiflpe píše:
Oldřich Horák píše:Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.
k čemu katalyzátor? Bez něj to jede líp.
Hele Kneiflpe a seš si tím tak jistej? Co tě vede k názoru, že odstraněním katalyzátoru vozu pomůžeš? Mě by to strašně moc zajímalo... díky za poučení neznalého renaulťáka :lol: 8) Tedy myslím to tak abys mi vysvětlil to tvé "Bez něj to jede líp"

děkuji

Napsal: ned úno 04, 2007 20:25
od daggereall
zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč?Pěkně podražily ceny,loni v zimě sem kupoval tenhle "komplet" včetně gumicek na zavěšení výfukové soustavy celkem za 3 500,taky to nic nevydrží :roll: Gumičky už sou zralý na výměnu,o stavu dílu nemluvim,sem na podzim opravoval na středním dílu vlnovec a dával nové spojení mezi katem a středním dílem.Do Bosalu už nejdu nikdy :evil:

Napsal: ned úno 04, 2007 23:43
od 100KUC
daggereall píše:zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč?Pěkně podražily ceny,loni v zimě sem kupoval tenhle "komplet" včetně gumicek na zavěšení výfukové soustavy celkem za 3 500,taky to nic nevydrží :roll: Gumičky už sou zralý na výměnu,o stavu dílu nemluvim,sem na podzim opravoval na středním dílu vlnovec a dával nové spojení mezi katem a středním dílem.Do Bosalu už nejdu nikdy :evil:
s Bosalem mám bohužel podobné zkušenosti :(

Napsal: pon úno 05, 2007 00:58
od DDT
Pokud to neni jedine mozne reseni, Bosal nebrat. Mam stejnou zkusenost.
Kupoval jsem na Espace novy vyfuk komplet (asi za 11.000,- - nepamatuju se presne) a jeden z dilu byl Bosal, protoze jiny v tu chvili proste nebyl a ja potreboval jezdit. Za 1/2 roku mi ho v ramci zaruky u Vasendy vymenovali za Walker, protoze byly vysypane prepazky.

Napsal: pon úno 05, 2007 08:49
od Tomáš Langer
Na Espace Grand to bylo s výběrem výfuku vcelku jednoduchý. Originál Renault zadní díl je za 23000 Kč, Bosal je nedělá, nakonec jediný kdo je měl v katalogu byl ARVIN. Výhodou Arvinu, kromě dostupnosti a ceny je i to, že dlouhatánský zadní dvoutlumičový díl rozdělili na dva (prostřední tlumič mi jaksi odešel dřív, než ten zadní). Díl od Arvina je na konci rozšířený, stará roura se uprostřed přeřízne a rozšířený díl se nasadí na zbytek zadního dílu. Spojky i držáky jsou hodně masívní.
O životnosti těžko mluvit, mám ho tam teprv od podzimu.

Napsal: čtv úno 15, 2007 17:59
od Alibaba
daggereall píše:zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč?Pěkně podražily ceny,loni v zimě sem kupoval tenhle "komplet" včetně gumicek na zavěšení výfukové soustavy celkem za 3 500,taky to nic nevydrží :roll: Gumičky už sou zralý na výměnu,o stavu dílu nemluvim,sem na podzim opravoval na středním dílu vlnovec a dával nové spojení mezi katem a středním dílem.Do Bosalu už nejdu nikdy :evil:
Pěkně podražily ?
Mrkni se na datum původního příspěvku.
Já tefda nevim, že pořád votravuju s tím Walkerem (Viktor mi ho doporučil ;)), ale proti Bosalu je to nebe a dudy už jen na pohled. Už jsem psal, že "origo" Bosal s kosočtvercem stál v Renaultu přes dvacet tisíc a přitom mnohem lépe udělaný a patrně i v životnosti kvalitnější Walker je za pár kaček (vyjma toho katu).
Vymění si to kdejakej jouda, ale je to možná o tom pohodlí a jiném měřítku.....

Napsal: čtv úno 15, 2007 18:32
od Alibaba
....p.s.
tedy abych nekecal, kat jsem neměnil, tam by mohla číhat zrada v podobě špatného přístupu atp.

Re: Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)

Napsal: pát čer 20, 2008 09:18
od Sidonius1
Oldřich Horák píše:Občas vidím diskuzi zda měnit katalyzátor a za kolik. Nemám rád rady typu "dej tam trubku a na emisích dej nějaké kilko" a proto když se mi odporoučel výfuk uprostřed jízdy po městě a bohužel i katalyzátor (což zjistili v servisu, kde se to z něj jen sypalo), zastavil jsem v Brně v "Auto Rybníček" u BOBY centra, protože to bylo nejblíže. To bylo dopoledne kolem 10 hod a odpoledne jsem si po 15 hod již odfrčel. Vyměněné byly všechny díly - "Bosal" - zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč. U prvního dílu byl odříznut katalyzátor a vyměněný za neoriginál v ceně 3500 Kč. Práce mě přišla na 1220 Kč. Protože jsem si nechal udělat emise (zařídili u autorizovaného Renault Auto Pokorný na Lesné), celá výměna, včetně DPH, atd mě přišla na 10 470 Kč. :lol:
Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.
Moje řeč. Katalizátor jsem sehnal taky universal od Bosal ale levněni. za 3000,-kč ale výfuk Bosal už jsem nechtěl. Už jsem ho měl a po roce a půl byl pryč. Našel jsem prima alternativu a zatím drží.Celo pohliníkovaný od bezva výfuky.cz. A jak čtu, vyšel mě asi o 180,-Kč levněji než tebe. zadní díl 2.000,- a střední 2.500,-Uvidím jak dlouho bude na autě ale už ho mám přes dva roky a drží téměř bez koroze.