Klepání na levém předním kole

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
aleho
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: úte bře 13, 2007 01:45
Kontaktovat uživatele:

Klepání na levém předním kole

Příspěvek od aleho » čtv bře 22, 2007 00:28

turbot píše:jó a ozývá se mi divné klepání z levého předního kola při přezdech drobných nerovností ? čepy jsem kontroloval a jsou v pohodě, stabilizátory se tváří taky slušně i ložisko náboje je v pořádku nevíte co by to mohlo být??
Tipnul bych to na ohlej stabilizator, me zustal ohlej po projeti duzny na typicky kvalitnni silnici I tridy. Po navsteve servisu a vymene stabilizatoru to bylo jeste horsi, no nejak se ten dil nepovedl a i po dotazeni sroubu na vrchni casti stabilizatoru tam zbyvalo 5mm kde uz nebyl zavit. Par podlozek to spravilo na tech par dni nez dosel novy dil a servis provedl druhy pokus :-) Ted uz to nerachta... zato se prislo na dalsi zavady, praskly konec pruziny (u LP kola po te navsteve diry) a stale zlobi startovani.... no proste bud to auto clovek musi milovat nebo nenavidet :-)

odděleno od tématu Admin

josef01
Člen RCČR
Příspěvky: 445
Registrován: pon čer 20, 2005 12:54

Re: rozvoďák

Příspěvek od josef01 » sob bře 24, 2007 16:24

turbot píše:tak ve začovém servusu chtěí ti blázni 12000, takže až sleze sníh a udělá se teploučko jdu do toho sám už jsem to jednou dělal na peugotu takže něco dovedu, jó a ozývá se mi divné klepání z levého předního kola při přezdech drobných nerovností ? čepy jsem kontroloval a jsou v pohodě, stabilizátory se tváří taky slušně i ložisko náboje je v pořádku nevíte co by to mohlo být??
zkontroluj ještě horní uložení tlumiče pérování (je to tam co jsou pylové filtry) Někdy pomůže dotažení, ale většinou je to vytlučený a chce to vyměnit.

Boboof
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pát dub 07, 2006 22:37
Bydliště: HRADEC KRÁLOVÉ

Příspěvek od Boboof » pon bře 26, 2007 21:39

Ahoj,tak si myslím že to bude silenblok motoru.Zkus při tom klepání vypnout spojku. Jestli to přestano tak je to ON. pravý silenblok motoru.
Vyměnil jsem a motor chodí o dost víc tišeji a klepání je fuč.No a při startu se motor neklepe jak králík.Jo a zkus zahýbat motorem.Jestli ho rozhýbeš rukou tak je to na 100 % ON :( .Vyměň i spodní kost ta bude taky hotová jestli ji orig a motor má 100 000 km.
Renault Espace III 2.0 98

turbot
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: pon led 29, 2007 11:23
Bydliště: Šenov u Ostravy

klepání pravého předního kola

Příspěvek od turbot » úte bře 27, 2007 10:32

Boboof píše:Ahoj,tak si myslím že to bude silenblok motoru.Zkus při tom klepání vypnout spojku. Jestli to přestano tak je to ON. pravý silenblok motoru.
Vyměnil jsem a motor chodí o dost víc tišeji a klepání je fuč.No a při startu se motor neklepe jak králík.Jo a zkus zahýbat motorem.Jestli ho rozhýbeš rukou tak je to na 100 % ON :( .Vyměň i spodní kost ta bude taky hotová jestli ji orig a motor má 100 000 km.
motorem sice trochu pohnout jde ale při vyšlánuté spojce to tříská furt, motor je ve volnoběhu klidný ale stejně silenbloky postupem času vyměním. Díky za tip.
Espace r.v. 98 2,0 83,5 kW "Jean"

turbot
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: pon led 29, 2007 11:23
Bydliště: Šenov u Ostravy

Re: rozvoďák

Příspěvek od turbot » úte bře 27, 2007 10:36

zkontroluj ještě horní uložení tlumiče pérování (je to tam co jsou pylové filtry) Někdy pomůže dotažení, ale většinou je to vytlučený a chce to vyměnit.[/quote]

no dostal jsem stejný tip od kolegy (dlouholetého) renauldáka že na jeho bývalé tuším 21 měl stejný problém takže se zaměřím nejdřív na to uložení tlumiče pokud to nezabere budu pokračovat dál

to: Admin
OMLOUVÁM se za OUT OF TOPIC
Espace r.v. 98 2,0 83,5 kW "Jean"

tomikku
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: pát úno 08, 2008 18:57
Bydliště: Šenov
Kontaktovat uživatele:

uložení tlumičů

Příspěvek od tomikku » pon zář 08, 2008 18:12

tak jsem po dlouhodobějším váhání usoudil že klepání půjde od uložení tlumiče. po výměně uložení tlumiče i ložiska na talíři pružiny, kostí stabilizátoru, spodních kulových čepů i všech silenbloků na rameni nápravy jsem klepání nedstranil. Takže zbývá poslední možnost a to silenblok motoru až jej vyměním dám vědět.

e-vosa
Junior member
Příspěvky: 105
Registrován: ned črc 13, 2008 21:40
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od e-vosa » stř zář 10, 2008 13:59

kde kupujete ten silemblok motoru?. . .v kelly ho nemaji (aspon teda na netu) a jinde jsem ho našel ale stál 3000... to je docela dost ...
Espace III 98 2.0i 84kW LPG ..posunuto v rodině
Grand Espace IV 2004 3.5 V6 ..chtělo to změnu :-D

tomikku
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: pát úno 08, 2008 18:57
Bydliště: Šenov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomikku » stř zář 10, 2008 14:49

já ho objevil v nabídce Autobexu ale cena je opravdu taková jakou uvádíš. Musíš si ale uvědomit že se jedná o originální díl.

zub10
Starting member
Příspěvky: 89
Registrován: úte črc 05, 2011 21:07

Re: Klepání na levém předním kole

Příspěvek od zub10 » ned bře 19, 2017 15:33

Měnili mi uložení tlumičů, není to ale vidět, v jakým jsou stavu.
kola mi mlátily na ledových zmrazkách na silnici, jako by by tam ani nebyly tlumiče.
Na normální silnici to nedělalo.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.

Uživatelský avatar
michal.sk
Junior member
Příspěvky: 135
Registrován: pát dub 19, 2013 07:23
Bydliště: BRATISLAVA

Re: Klepání na levém předním kole

Příspěvek od michal.sk » čtv dub 13, 2017 16:10

trochu som sa stratil kto co vlastne riesi... nejako som z toho vycitil ze niekomu nieco bucha od kolesa... po vymene kadecoho to neprestalo... ja mam skusenost ze sa uvolnuje horna matica samotneho tlmica (kluc 22). to sposobuje klepanie pri malych nerovnostiach... gulaky su ok, stabilizator aj tycky ok, ulozenie ok, pruziny ok, tlmice nove... problem je ze niektore tlmice nemaju dodane samoistiace matice (s tym modrym silonovym kruzkom) a pri malych vibraciach sa to napriek dotiahnutiu uvolni.. a klepe a klepe... (osobna skusenost) ja som to vyriesil jednoducho - opat dotiahol a dal som tam kontru zo starych tlmicov (je tam zavit s jemnym stupanim - preto stara matica :) a vecer som nikde nevedel zohnat novu) a odvtedy klud - akurat menene tycky stabilizatora (bratislavske kvalitne cesty)
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů