Ahoj, ještě jednou. Chodím kolem toho svého Rendy 2.2i 1991 a koukám na něj jak je chudáček celej otlučenej. Můj kolega ho před sedmi lety koupil ze Švícar a tak už má asi nějakou tu lavinu za sebou. Kapota motoru je úplně býlá, a má to být šedá metalíza. Střecha je taky dosti vyšusovaná a má drobné prasklinky. Máte někdo zkušenosti s barvama na "plastespas". Uvažoval jsem o nástřiku u lakýrníka, ale asi to nestojí za to. Napadlo mě, co to trochu naštětkovat. Máte někdo nějakou zkušenost?
A ještě jedna věc. Dveře u řidiče už jsou dosti vyrazlé. Ne dveře ale spojení mezi vnější a vnitřní vrstvou plastu. Když dveře zavřu, tak asi 3 mm odchlipuje spodní venkovní část zezadu. Máte s tím někdo zkušenost. Klempíře na to asi poslat nemá smysl co?
Jak natřít Espace, rezavění dveří
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte úno 17, 2004 22:15
- Bydliště: Česká Lípa
Jak natřít Espace, rezavění dveří
Míra
a jinak se dobŘe pojistěte, já mám jistotu v Ježíši a užívám si ji už dnes.
a jinak se dobŘe pojistěte, já mám jistotu v Ježíši a užívám si ji už dnes.
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 728
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Re: vyrezlé dveře
Ahoj Miroslave,
vyrezlé na Espace nic být nemůže. Vše na karosérii je buď z oceli žárově zinkované (pak to může rezavět jen při mechanickém poškození Zn povrchu) nebo ze skelného laminátu.
Říkat skelnému laminátu "plastik" je tak trochu drzost - pod pojmem plastik si každý představí vstřikovaný díl, jaký najdeš např. na vysavači. Espace je dělaný laminováním, stejně jako třeba kanoe na sjíždění řek. Čili naše auta jsou vlastně kompozitová - jen místo uhlíku či kevlaru, používaného v F1 jsou jako základ použitá skelná tkanina a jako plnivo polyesterová pryskyřice (jsou o hodně levnější).
Z toho vyplývá i odpověď - klempíře k autu nepouštěj ani na 5 metrů, nebo ti ho spraví jako ten, co před vývozem do ČR spravil toho mého nýtováním . Rozlepené vrstvy na dveřích můžeš jednoduše slepit Epoxydem (nebo Lepoxem či jiným Epoxy lepidlem), je potřeba dát malou vrstvu lepidla, stáhnout k sobě svěrkami a v teple (v zimě garáž, v létě i venku) nechat aspoň 24 hodin vytvrdnout (u Lepoxu stačí přes noc).
Nebo se poptej po kamarádovi, který jezdí na vodu s kanoí, ať ti to spraví - to je nejlepší "klempíř" na Espace
vyrezlé na Espace nic být nemůže. Vše na karosérii je buď z oceli žárově zinkované (pak to může rezavět jen při mechanickém poškození Zn povrchu) nebo ze skelného laminátu.
Říkat skelnému laminátu "plastik" je tak trochu drzost - pod pojmem plastik si každý představí vstřikovaný díl, jaký najdeš např. na vysavači. Espace je dělaný laminováním, stejně jako třeba kanoe na sjíždění řek. Čili naše auta jsou vlastně kompozitová - jen místo uhlíku či kevlaru, používaného v F1 jsou jako základ použitá skelná tkanina a jako plnivo polyesterová pryskyřice (jsou o hodně levnější).
Z toho vyplývá i odpověď - klempíře k autu nepouštěj ani na 5 metrů, nebo ti ho spraví jako ten, co před vývozem do ČR spravil toho mého nýtováním . Rozlepené vrstvy na dveřích můžeš jednoduše slepit Epoxydem (nebo Lepoxem či jiným Epoxy lepidlem), je potřeba dát malou vrstvu lepidla, stáhnout k sobě svěrkami a v teple (v zimě garáž, v létě i venku) nechat aspoň 24 hodin vytvrdnout (u Lepoxu stačí přes noc).
Nebo se poptej po kamarádovi, který jezdí na vodu s kanoí, ať ti to spraví - to je nejlepší "klempíř" na Espace
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti