dovolte mi, abych se s vámi podělil o nejnovější "zážitky" s mým služebním autem.
Vše začalo tím, že jsem asi 14 dní pozoroval nutnost déle držet klíček, aby vůz chytl. Pokud jsem startoval obvyklou dobu, motor nechytl a já musel startovat znovu. A pak to začalo. Vyjel jsem ze služebních vrat asi 500 k hlavní silnici, abych upravil reklamní poutač. Motor jsem samosebou chcípl - a to jsem právě neměl dělat. Po cca 1 min už nenaskočil. Sice točil, ale nenaskočil. A začala obvyklá procedura, zkontrolovat pojistky, relátka, napumpovat balonkem naftu a. A nic. Takže rychlý telefon kolegovi aby přivezl druhý klíček( už jednou se mi stalo, že auto nechytlo/samo, že v nejnevhodnější chvíli/, a to se pouze uvolnil čip z držáčku v klíčku). Start, a nic. Naštěstí měl kolega prozřetelně u sebe v autě lano. Odtah do firmy a další pokusy - odpojení baterie na cca 1/2 hod( reset řj). Na druhý pokus motor naskočil , to bylo radosti. Né však na dlouho. Za dva dny se závada opakovala. Po asi hodině stání to samé. Samozřejmě ráno, zima jak v ruském filmu... Takže opět pojistky, relátka, nafta, odpojení baterky. Bohužel tentokrát bez výsledku. následoval telefonát autorizovenému dealerovi - typoval to na vadný vstřik ( 1ks za 8 tis x 4ks ). Prý, že chudák už neudrží tlak . Takže znovu napumpovat, a ono to chytlo.
Za to za dva dny se veškeré oživovací pokusy míjely účinkem. Proto následoval potupný odtah na laně prodejci. Ti se v tom celý den vrtali a asi 20min před koncem jejich pracovní doby telefonát - už je to uděláno, už je to hotovo.
A diagnóza: závada na řídícím obvodu imobiliséru. Naštěstí se jim povedlo opravit stávající, za což jim patří můj dík. Na cenu nového se prý nemám ani ptát. Zpětně si uvědomuji, že blikajíci dioda imob. se opravdu chovala nestandartně.
Toť vše. Všem vám přeji, ať vás nic podobného nepotká, a pokud ano, snad vám to pomůže. Tom.
špatné starty-po opravě imobilizéru OK
Moderátor: Moderators General
špatné starty-po opravě imobilizéru OK
R. K. 1,5dci, rv 2003. najeto cca145 tis
Kangoo nestartuje 1.9D r.v. 1999
Ahoj, mám podobný problém. Koupil jsem Minulý týden kangoo a jak jsem odjížděl, tak to chytlo na poprvé. Pak, když jsem to chtěl nastartovat, již to nešlo. Vybyla se baterka. Vyndal jsem ji, nabyl ji a zkusil znovu. Nastartovalo to. Přejel jsem s tím na parkoviště, kde jsem to nechal asi 4 dny a od té doby to nechce vůbec naskočit ani škytnout. Žádná snaha naskočit. Klíč mám bohužel jen jeden. Je možné že by to bylo také imobilizerem? Tomas
NESTARTUJE KANGOO 1999 1.9D
Ještě jedna věc, jak má blikat, či svítit kontrolka od imobilizeru? Normálně bliká a když otočím klíčem, tak svítí a nezhasne. Je to dobře?
Tomas
Tomas
tak popořadě,
dioda má blikat při zhasnutém motoru. jakmileotočíš klíček do druhé polohy, dioda se rozsvítí na cca 5 sec a poté zhasne.
Jinak u mě závada stále přertvává Takže jsem časem přišel na to, čím to je a s jasnou diagnózou jel do R servisu. Vypozoroval jsem, že pokud nemohu nastartovat, dioda se chová nestandartně a nejdou výstražná světla(4 blikače) a osvětlení kabiny. Potom jsem zjistil, která pojistka je na to napojena, a ač byla zdravá vyměnil - a ejhle ono to chytlo. Že by závada v pojistkové skříni, nikoli. Jak jsem postupně měnil zdravé pojistky, tak jsem postřehl, zvuk, jako když sepne relé. A šel jsem jako slídič po zvuku - rozebral komlet celou přístrojovku a objevil pod budíky krabičku - dekodér.
S touto analýzou jsem jel do servisu, kde mi nový dekodér za bratru 6 tis objednali. Naštěstí mám auto úplné holátko, nic v elektrice, takže ona krabička je ta nejjednodušší verze. Jinak až 15 tis
asi tak, kdyby něco, tak se ozvy, Tom
dioda má blikat při zhasnutém motoru. jakmileotočíš klíček do druhé polohy, dioda se rozsvítí na cca 5 sec a poté zhasne.
Jinak u mě závada stále přertvává Takže jsem časem přišel na to, čím to je a s jasnou diagnózou jel do R servisu. Vypozoroval jsem, že pokud nemohu nastartovat, dioda se chová nestandartně a nejdou výstražná světla(4 blikače) a osvětlení kabiny. Potom jsem zjistil, která pojistka je na to napojena, a ač byla zdravá vyměnil - a ejhle ono to chytlo. Že by závada v pojistkové skříni, nikoli. Jak jsem postupně měnil zdravé pojistky, tak jsem postřehl, zvuk, jako když sepne relé. A šel jsem jako slídič po zvuku - rozebral komlet celou přístrojovku a objevil pod budíky krabičku - dekodér.
S touto analýzou jsem jel do servisu, kde mi nový dekodér za bratru 6 tis objednali. Naštěstí mám auto úplné holátko, nic v elektrice, takže ona krabička je ta nejjednodušší verze. Jinak až 15 tis
asi tak, kdyby něco, tak se ozvy, Tom
R. K. 1,5dci, rv 2003. najeto cca145 tis
Re: špatné starty-po opravě imobilizéru OK
Zdravím Tomáše
před 14ti dny jsem zakoupil RK, 2003 1,5dci. Supr stav, nikdy sem nic podobnýho za takovou cenu neviděl. Dotaženo z nemecka, sloužilo jako kateringové vozítko, pravidlný servis, nehavarované a celou dobu v garáži Zjevné vady pouze ulomené zrcátko a potisky kateringu (to mi dá ještě zabrat odstranit, zjevně to zkoušeli i prodjci, a jde to fakt špatně ).
A jsem si řikal tady bude ještě něco.. Při předváděčce (kdesi na panelovce za kravínem) nastartoval mekanik prodejce až na druhý pokus a prý "divný asi něco s imobilizérem, včera když to přitáh tak to nastartovalo normálně".
Zakoupil jsem a začal denně jezdit. Občas nastartovalo až na podruhé, na potřetí, ale vždy chytlo. V pátek vypeklo poprvé, a dnes podruhé Dělám na letišti - takže nic moc.. Naštěstí jsem mohl sebrat vůz ženě a ta jela pro děti vlakem - takže vlastně taky nic moc. Teda žena, děti byli rádi
Konzultace s několika znalci: zkus mačkat balónek, nabij pořádně baterku (původní byla ko, tj někdo jí trápil víc než je zvyklé). To na chvíli jako pomohlo. Ale je to něco jiného.. Imobilizér se tváří ok, svítí normálně a po otočení do poslední polohy před roztočením startéru asi po 3 sec zhasne. Ale je tam nějaké divné cvaknutí v elektrice vlevo pod volantem těsně než vše zhasne a začne se startovat.
Dííky za rady, to se musí vychytat!!!
před 14ti dny jsem zakoupil RK, 2003 1,5dci. Supr stav, nikdy sem nic podobnýho za takovou cenu neviděl. Dotaženo z nemecka, sloužilo jako kateringové vozítko, pravidlný servis, nehavarované a celou dobu v garáži Zjevné vady pouze ulomené zrcátko a potisky kateringu (to mi dá ještě zabrat odstranit, zjevně to zkoušeli i prodjci, a jde to fakt špatně ).
A jsem si řikal tady bude ještě něco.. Při předváděčce (kdesi na panelovce za kravínem) nastartoval mekanik prodejce až na druhý pokus a prý "divný asi něco s imobilizérem, včera když to přitáh tak to nastartovalo normálně".
Zakoupil jsem a začal denně jezdit. Občas nastartovalo až na podruhé, na potřetí, ale vždy chytlo. V pátek vypeklo poprvé, a dnes podruhé Dělám na letišti - takže nic moc.. Naštěstí jsem mohl sebrat vůz ženě a ta jela pro děti vlakem - takže vlastně taky nic moc. Teda žena, děti byli rádi
Konzultace s několika znalci: zkus mačkat balónek, nabij pořádně baterku (původní byla ko, tj někdo jí trápil víc než je zvyklé). To na chvíli jako pomohlo. Ale je to něco jiného.. Imobilizér se tváří ok, svítí normálně a po otočení do poslední polohy před roztočením startéru asi po 3 sec zhasne. Ale je tam nějaké divné cvaknutí v elektrice vlevo pod volantem těsně než vše zhasne a začne se startovat.
Dííky za rady, to se musí vychytat!!!
Re: špatné starty-po opravě imobilizéru OK
přeji ti hodně trpělivosti
R. K. 1,5dci, rv 2003. najeto cca145 tis
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů