Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Moderátor: Moderators General
-
shandy
- Experienced member
- Příspěvky: 838
- Registrován: stř čer 18, 2008 14:56
Příspěvek
od shandy » úte srp 11, 2009 10:07
Mystique píše:Tak jsem tu zas. Mám Nove poznatky a to ze auto začalo dymit na černo ale žádná kontrolka se nerozsviti.
Auto už ale není tak živě jak bylo na 2 po sešlápnutí Az na podlahu auto zagumovalo a teď se jen pomalu rozjíždí.
Auto nedymi porad jen když přidám hodně plynu tak z výfuku vyletí oblak dýmu a pak už nic.
Ale auto už tak dobře netaha navíc jede jen 170 a to jsem měl nohu Az na zemi.
Jinak ještě na narázniku u výfuku je to dosta zakourene a mastné.
Muže to byt turbo? Diagnostika ukázala EGR
Nejak tomu nerozumim. Kdyz diagnostika ukazala EGR, proc si proste nenechas vycistit/vymenit EGR a pak uvidis. Muze to byt EGR i turbo, pripadne oboje dohromady.
-
Laco19
- Grafoman
- Příspěvky: 3009
- Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
- Bydliště: Kosice
Příspěvek
od Laco19 » stř srp 12, 2009 22:15
Mystique píše:Tak jsem tu zas. Mám Nove poznatky a to ze auto začalo dymit na černo ale žádná kontrolka se nerozsviti.
Auto už ale není tak živě jak bylo na 2 po sešlápnutí Az na podlahu auto zagumovalo a teď se jen pomalu rozjíždí.
Auto nedymi porad jen když přidám hodně plynu tak z výfuku vyletí oblak dýmu a pak už nic.
Ale auto už tak dobře netaha navíc jede jen 170 a to jsem měl nohu Az na zemi.
Jinak ještě na narázniku u výfuku je to dosta zakourene a mastné.
Muže to byt turbo? Diagnostika ukázala EGR
V prvom rade ries EGR. Vycisti, popripade zaslep. Zavada na nom dokaze urobit to co si popisoval. Nad turbom rozmyslaj az ked oprava EGR nepomoze.
-
Mystique
- Starting member
- Příspěvky: 91
- Registrován: čtv bře 26, 2009 07:55
Příspěvek
od Mystique » čtv srp 13, 2009 12:47
A to tomu neublizim když ho zaslepim? Když je teď ucpánej tak auto je lenive a když ho zaslepim tak to bude jako kdyby byl ucpanej a porad bude lenive nebo .... Moc tomu nerozumím
procistim popřípadě vymenim za jiný a dam vědet. Díky
Renault Captur TCe 90 2017 intens RED Flamme/black Etoile (0km) do práce
Infiniti FX35 2006 full (0km) výletní auťák
Citroen C4 VTR 2006 (189 000km) prodán už není
Ford Focus 2000 (145 000km _ sešrotován za Captura) už není
Renault Laguna II Grandtour 1,9DCi 88kw Dynamique 2002 (FR) (127 077km) první auťák a už není prodán.
-
Laco19
- Grafoman
- Příspěvky: 3009
- Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
- Bydliště: Kosice
Příspěvek
od Laco19 » čtv srp 13, 2009 13:35
Mystique píše:A to tomu neublizim když ho zaslepim? Když je teď ucpánej tak auto je lenive a když ho zaslepim tak to bude jako kdyby byl ucpanej a porad bude lenive nebo .... Moc tomu nerozumím
procistim popřípadě vymenim za jiný a dam vědet. Díky
Problem so zakarbonovanym EGR nie je v tom, zeby sa upchal a neprepustal spaliny. Spina sposobi skor opacny problem, EGR zle zatvara a prepusta spaliny aj vtedy ked nema (pri vyssom zatazeni motora). Potom je v spalovacom priestore vela spalin a cast paliva ktore sa pre nedostatok kyslika nedokaze spalit odchadza von vyfukom vo forme cierneho dymu.
-
jakub30
- Junior member
- Příspěvky: 101
- Registrován: pát dub 27, 2007 20:48
Příspěvek
od jakub30 » pát dub 09, 2010 10:50
Zdravím, již víc jak půl rok se potácím se ztrácením oleje. Projel jsem několik servisů včetně "autorizovaných", ale každý tvrdí něco jiného, nejraději by vše měnili, udělali generálku, nalili by tam BISHOPa apod. Olej se objevuje v sání, kolem škrtící klapky to je nejvíc vidět a ve výfuku. Olej je nespálený, při delším stání na místě je na zemi za výfukem mastné oko a po jízdě na dálnici mám kapičky oleje na zadních dveřích. Při pomalejší jízdě po Praze olej skoro nemizí, ale stačí jedna cesta do Brna a tak 2 čárky na měrce jsou pryč.
Auto nekouří, jen při akceleraci a kouř je černý a jede úplně normálně.
Olej začal mizet až po výměně turba, které se zničeho nic zdechlo ve 1850000km. Zlomila se osa s lopatkami.
Nevíte někdo, kdo by v Praze nebo okolí uměl diagnostikovat funkčnost turba, nebo kdo se opravdu vyzná v motorech dCi?
Moc děkuji kontakt nebo aspoň radu.
-
Laco19
- Grafoman
- Příspěvky: 3009
- Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
- Bydliště: Kosice
Příspěvek
od Laco19 » pát dub 09, 2010 11:38
jakub30 píše:Zdravím, již víc jak půl rok se potácím se ztrácením oleje. Projel jsem několik servisů včetně "autorizovaných", ale každý tvrdí něco jiného, nejraději by vše měnili, udělali generálku, nalili by tam BISHOPa apod. Olej se objevuje v sání, kolem škrtící klapky to je nejvíc vidět a ve výfuku. Olej je nespálený, při delším stání na místě je na zemi za výfukem mastné oko a po jízdě na dálnici mám kapičky oleje na zadních dveřích. Při pomalejší jízdě po Praze olej skoro nemizí, ale stačí jedna cesta do Brna a tak 2 čárky na měrce jsou pryč.
Auto nekouří, jen při akceleraci a kouř je černý a jede úplně normálně.
Olej začal mizet až po výměně turba, které se zničeho nic zdechlo ve 1850000km. Zlomila se osa s lopatkami.
Nevíte někdo, kdo by v Praze nebo okolí uměl diagnostikovat funkčnost turba, nebo kdo se opravdu vyzná v motorech dCi?
Moc děkuji kontakt nebo aspoň radu.
Je to zaujimave, na mojej Lagune je to podobne. Kym som mal stare turbo pri vymene trebars aj pri 22t km nechybala ani kvapka olejovej naplne a po vymene turba (za nove, nie repasovane) mi po cca 20t km jedna palicka na displeji chyba - to je ale uplne OK. Tvoj motor ale olej zerie.
Daj si do popisu typ motora (nie je dci ako dci). Turbo si dal nove alebo repasovane?
Tymi zadnymi dverami myslis kufor? Na bocne zadne dvere by sa z vyfuku za jazdy nemalo nic dostat.
Ked mas doma monterky a nemas problem zaspinit si ruky, mozes si turbo skontrolovat aj sam.
-
jakub30
- Junior member
- Příspěvky: 101
- Registrován: pát dub 27, 2007 20:48
Příspěvek
od jakub30 » pát dub 09, 2010 21:04
Jedná se o 1.9 dCi 88kw, kapičky oleje jsou samozřejmě na zadních resp. pátých dveřích.
A opravdu čím rychleji jezdím tím rychleji mizí. Spodek auta je suchý, nikde žádný olej. Teď jsem najezdil asi 300 km jen po městě a olej nezmizel ani o kousek.
Ohledně kontroly turba, jedná se o Espace a přístup ze zhora je v podstatě nemožný a nemám možnost se dostat k turbu spodem, jinak bych už to zkusil.
Jen nechápu jak některý servisy tvrději, že turbo je ok a ostatní zase ko, ale nikdo mi nevysvětlil jak na to přišli.
Ale olej mizí a už s tím musím něco udělat.
-
jakub30
- Junior member
- Příspěvky: 101
- Registrován: pát dub 27, 2007 20:48
Příspěvek
od jakub30 » pon srp 23, 2010 18:45
Tak dneska jsem ovezl turbo na diagnostiku.
Podle prvního zkouknutí prý nevypadá, že by s ním něco bylo. Ale hřídelka s lopatkami se hýba +-5mm. Je to v pořádku? Myslel jsem že ta osyčka by neměla mít žádnou vůli, ale také prý, "to je v pořádku".
Uvidím tedy zítra.
-
Laco19
- Grafoman
- Příspěvky: 3009
- Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
- Bydliště: Kosice
Příspěvek
od Laco19 » pon srp 23, 2010 20:10
jakub30 píše:Tak dneska jsem ovezl turbo na diagnostiku.
Podle prvního zkouknutí prý nevypadá, že by s ním něco bylo. Ale hřídelka s lopatkami se hýba +-5mm. Je to v pořádku? Myslel jsem že ta osyčka by neměla mít žádnou vůli, ale také prý, "to je v pořádku".
Uvidím tedy zítra.
Kyvat sa musi (radialne, vola par mm je aj na novom turbe) ale v smere osi nesmie mat velku volu - na novom turbe je axialna vola velmi mala, prstami ju nezistis a niekde v servisnych manualoch som nasiel ze na jazdenom je 1 mm este OK (myslim ze to bolo viac mm, nepamatam
).
-
pivi
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1888
- Registrován: stř led 25, 2006 17:43
- Bydliště: Znojmo
Příspěvek
od pivi » pon srp 23, 2010 20:50
Laco19 píše:jakub30 píše:Tak dneska jsem ovezl turbo na diagnostiku.
Podle prvního zkouknutí prý nevypadá, že by s ním něco bylo. Ale hřídelka s lopatkami se hýba +-5mm. Je to v pořádku? Myslel jsem že ta osyčka by neměla mít žádnou vůli, ale také prý, "to je v pořádku".
Uvidím tedy zítra.
Kyvat sa musi (radialne, vola par mm je aj na novom turbe) ale v smere osi nesmie mat velku volu - na novom turbe je axialna vola velmi mala, prstami ju nezistis a niekde v servisnych manualoch som nasiel ze na jazdenom je 1 mm este OK (myslim ze to bolo viac mm, nepamatam
).
Laco,nasel sem to ale jenom v nemcine.
http://www.turbolader.com/stl/GS_3T1_Tu ... boTest.htm
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
-
Laco19
- Grafoman
- Příspěvky: 3009
- Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
- Bydliště: Kosice
Příspěvek
od Laco19 » pon srp 23, 2010 21:03
pivi píše:Laco19 píše:Kyvat sa musi (radialne, vola par mm je aj na novom turbe) ale v smere osi nesmie mat velku volu - na novom turbe je axialna vola velmi mala, prstami ju nezistis a niekde v servisnych manualoch som nasiel ze na jazdenom je 1 mm este OK (myslim ze to bolo viac mm, nepamatam
).
Laco,nasel sem to ale jenom v nemcine.
http://www.turbolader.com/stl/GS_3T1_Tu ... boTest.htm
No nepisu tam kolko moze byt axialna vola. Ja som ten udaj nasiel niekde v manualoch od Renaultu ale nezapamatal som si kolko - turbo mam nove (uz 30t km
) takze ho teraz kontrolovat nepotrebujem a dufam vydrzi este velmi dlho.
-
pivi
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1888
- Registrován: stř led 25, 2006 17:43
- Bydliště: Znojmo
Příspěvek
od pivi » pon srp 23, 2010 21:51
Axialne skoro zadna vule.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
-
jakub30
- Junior member
- Příspěvky: 101
- Registrován: pát dub 27, 2007 20:48
Příspěvek
od jakub30 » úte srp 24, 2010 19:45
Tak reklamace turba nebyla uznána. No jak jinak. Chyba není v turbu, ale asi někde jinde. Byly prý zničené ložiska od nějaké nečistoty a také zapečený olej, nevím přesně v jakém místě. Oprava, teda výměna ložisek a nějakého těsnění 7000,-. Hrůza a to v podstatě můžu čekat, že se to stane po nějaké době znova. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Malý tlak oleje nebo tak něco. Turbo (nové) najelo tak cca 25000km a je v takovém stavu.
Už nevím co s tím dál, auto stojí už nehorázný peníze a v podtatě můžu čekat každou chvíli, že budu turbo řešit znovu.
Ještě jednou díky za radu.
-
Laco19
- Grafoman
- Příspěvky: 3009
- Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
- Bydliště: Kosice
Příspěvek
od Laco19 » úte srp 24, 2010 20:10
jakub30 píše:... Turbo (nové) najelo tak cca 25000km a je v takovém stavu...
Podla toho co si pisal mas turbo v dobrom stave. Mozno to nevyzera dobre ked sa hriadel turba kyve ale ak by tam nebola vola tak by sa turbo rychlo zadrelo
.
-
TACOSI
- Advanced member
- Příspěvky: 277
- Registrován: ned lis 15, 2009 17:48
- Bydliště: Košice - okolie
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od TACOSI » úte srp 24, 2010 20:16
Priciny mozu byt akekolvek,ale ja by som urcite zacal vymenou mazacej sustavy Turba(kovove trubky) a preplachnutim motora pripravkom na odstranenie usadenin a nasledna vymena oleja motoroveho oleja.
Podla mna sa kludne mohlo stat,ze predchadzajuci majitel nedodrziaval intervaly vymeny a mazacia sustava sa mohla postupne znecistit.
Kedze su zadrete loziska,tak si myslim,ze je pricina v nedokonalom mazani turba.
No je to len moj dohad,ale to co som pisal hore,by som urobil asi ako prve.
Laguna 2 GT. Expression 2002, 1.9 dci 74Kw ->96 kW
Audi A6 3.0 TDI 220 kW quattro S-Line
-
Laco19
- Grafoman
- Příspěvky: 3009
- Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
- Bydliště: Kosice
Příspěvek
od Laco19 » úte srp 24, 2010 20:29
TACOSI píše:Priciny mozu byt akekolvek,ale ja by som urcite zacal vymenou mazacej sustavy Turba(kovove trubky) a preplachnutim motora pripravkom na odstranenie usadenin a nasledna vymena oleja motoroveho oleja.
Podla mna sa kludne mohlo stat,ze predchadzajuci majitel nedodrziaval intervaly vymeny a mazacia sustava sa mohla postupne znecistit.
Kedze su zadrete loziska,tak si myslim,ze je pricina v nedokonalom mazani turba.
No je to len moj dohad,ale to co som pisal hore,by som urobil asi ako prve.
Nechcel som sa vyjadrovat k oprave ked to uz ma urobene no on mal problem s velkym unikom oleja. Ten moze tiect bud pod motor alebo vyfukom von a to mi na vadne loziska nesedi (co neznamena ze nemohli byt vadne). Takze tie loziska by som bral s rezervou a nehladal by som chyby v mazani.
Spominal vymenu nejakeho tesnenia, ta asi vyriesila problem s unikom oleja
.
-
Šamša
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Příspěvek
od Šamša » stř srp 25, 2010 09:50
TACOSI píše:Priciny mozu byt akekolvek,ale ja by som urcite zacal vymenou mazacej sustavy Turba(kovove trubky) a preplachnutim motora pripravkom na odstranenie usadenin a nasledna vymena oleja motoroveho oleja.
Podla mna sa kludne mohlo stat,ze predchadzajuci majitel nedodrziaval intervaly vymeny a mazacia sustava sa mohla postupne znecistit.
Kedze su zadrete loziska,tak si myslim,ze je pricina v nedokonalom mazani turba.
No je to len moj dohad,ale to co som pisal hore,by som urobil asi ako prve.
Tohle je učebnicový problém motorů 1.6Hdi v Peugeotech a Fordech, longlive výměny a ucpané mazací kanály, hvízdající turba a modré hřídelky turbín. Z mazací trubky turba "musí" vytékat min 3-4 dcl oleje za minutu při nastartovaném motoru, samozřejme z odpojené odváděcí trubičky. Pokud ne je to ucpané a musí se to propláchnout specielním přípravkem a to třeba i několikrát.
Naposledy upravil(a)
Šamša dne čtv srp 26, 2010 00:06, celkem upraveno 1 x.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
pivi
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1888
- Registrován: stř led 25, 2006 17:43
- Bydliště: Znojmo
Příspěvek
od pivi » stř srp 25, 2010 19:24
Šamša píše:TACOSI píše:Priciny mozu byt akekolvek,ale ja by som urcite zacal vymenou mazacej sustavy Turba(kovove trubky) a preplachnutim motora pripravkom na odstranenie usadenin a nasledna vymena oleja motoroveho oleja.
Podla mna sa kludne mohlo stat,ze predchadzajuci majitel nedodrziaval intervaly vymeny a mazacia sustava sa mohla postupne znecistit.
Kedze su zadrete loziska,tak si myslim,ze je pricina v nedokonalom mazani turba.
No je to len moj dohad,ale to co som pisal hore,by som urobil asi ako prve.
Tohle je učebnicový problém motorů 1.6Hdi v Peugeotech a Fordech, longlive výměny a ucpané mazací kanály, hvízdající turba a modré hřídelky turbín. Z mazací trubky turba "musí" vytékat min 3-4 dcl oleje za minutu při nastartovaném motoru, samozřejme z odpojené odváděcí trubičky. Pokud ne je to ucpané a musí se to propláchnout specielním přípravkem a to třeba i několikrát.
U stare 5 ky Turbo bylo napsane 8-10 L za minutu.Tak to bude i novych vozu.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
-
Šamša
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Příspěvek
od Šamša » čtv srp 26, 2010 00:10
To snad ani není schopné samotné olejové čerpadlo, nebo to je max. množství, ale pro celý motor. Ono i tou trubičkou o průměru 5mm by to ani neproteklo. Toto minimální množství cca 4 dcl bylo řečeno přímo specialistou na turba na školení.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
pivi
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1888
- Registrován: stř led 25, 2006 17:43
- Bydliště: Znojmo
Příspěvek
od pivi » čtv srp 26, 2010 08:04
Šamša píše:To snad ani není schopné samotné olejové čerpadlo, nebo to je max. množství, ale pro celý motor. Ono i tou trubičkou o průměru 5mm by to ani neproteklo. Toto minimální množství cca 4 dcl bylo řečeno přímo specialistou na turba na školení.
Ver mi
.....skus sundat tu hadicku a nastartuj to...nezapomen tam dat kybl.
Turbo nepotrebuje tlak ale velkej pruplach,tim ze to zase natece do vany tak tam je porad dost.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
-
peto20400
- Starting member
- Příspěvky: 98
- Registrován: pát pro 18, 2009 20:40
Příspěvek
od peto20400 » čtv srp 26, 2010 16:55
Ja si myslim ze hlavny problem je v olej.filtry.Je tak maly ze 30000 urcite nevidrzi a mozno ani 20000,ja olej menim po 10000 a nemam ziadny problem.Pri upchati filtra prepustaci ventyl otvori a vyradi filter a pusti olej aj s karbonom do kanalov do kluky,turba,hlavy a to turbo neprezije,a hlavne pouzit znackovy filter a nie tie lacne nahrady za 3eura
-
fandaklara
- Experienced member
- Příspěvky: 712
- Registrován: ned srp 09, 2009 15:26
- Bydliště: Most
Příspěvek
od fandaklara » úte pro 14, 2010 20:12
Nechce se mi zakladat nove tema tak zkusim napsat sem. Otazka zni podle ceho se ridi ukazatel oleje v aute, myslim ty kolecka pri startovani nebo jak to popsat. Posledni dobou mi to ukazuje poradny nesmysli. Nekdy ze v aute neni vubec olej nekdy tri kolecka nekdy vse v poradku. Ridi se to cidlem tlaku oleje nebo jinym zahadnym zpusobem
-
Tomas.jednoxxx
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: ned led 10, 2010 14:19
Příspěvek
od Tomas.jednoxxx » pon dub 04, 2011 10:10
Ahoj lidi. Tak to vypadá, že budu muset nechat opravit, popřípadě vyměnit turbo. Po svižnější jízdě na dálnici mám zapráskanou část motoru. Olej stekl po převodové skříni na levou poloosu a měl jsem oprejskaný celý levý podběh. Měl jsem to u mechanika a ten mi řekl, že bude s největší pravděpodobností prosakovat turbo, takže asi bude i těsnění někde v háji. Auto přitom vůbec nekouří, nepočítám akceleraci po klidnější jízdě. Nejdřív to nechám umýt a potom mrknu odkud to přesně jde, jestli to uvidím. Jinak nevíte náhodou o nějakém kvalitním servisu, kde by mi provedli výměnu popřípdě repas v karlovarském nebo plzeňském kraji? Díky.
Renault Laguna Grandtour II - Privilege 1.9Dci 88 KW r.v. 2001 270000 km
-
Šamša
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Příspěvek
od Šamša » sob dub 09, 2011 12:32
Zkontroluj odfuk z motoru.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
Tomas.jednoxxx
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: ned led 10, 2010 14:19
Příspěvek
od Tomas.jednoxxx » úte dub 19, 2011 07:51
Ahoj lidi. Tak to bylo s největší pravděpodobností ten odfuk. Zase to tam mám po svižnější jízdě celé zacákané. Musím to nějak pořešit. Mějte se a díky.
Renault Laguna Grandtour II - Privilege 1.9Dci 88 KW r.v. 2001 270000 km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 33 hostů