Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
pinky.gsx
Starting member
Příspěvky: 35
Registrován: pon čer 07, 2010 11:24
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Úbytek OLEJE: 500ml na 80km jaky mam problem ??

Příspěvek od pinky.gsx » stř čer 01, 2011 06:33

tak jsme včera dojezdil, úplně se mi kouslo turbo. nejdřívě začalo hvízdat jak stíhačka při mach 3 pakto pšouklo a byl z toho zadýmovací stroj. Ještě včera jsem to rozdělal a Turbo úplbě vyosené a kouslé. Vše oleje jak nar....nýho a celá náplň motoru v čudu a to na něm bylo najeto 200km. Sakra. Ale už má chlapíka co mi provede výmenu vadného za repasované za dobrý peníz (6000Kč). Ještě mě čeká vylití oleje z výfuku a z kaťáku jestli to přežil. No mám co dělat a do čeho strkat peníze :(
Megane Grandtour 1,6 16V 79kw
Laguna Grandtour1,9 dci 88kw (110kw)
Suzuki Bandit 1200
a další postrky

mcroslav12
Starting member
Příspěvky: 54
Registrován: čtv čer 02, 2011 12:53

Re: Úbytek OLEJE: 500ml na 80km jaky mam problem ??

Příspěvek od mcroslav12 » úte čer 07, 2011 18:04

no tak ja som kúpil teraz nedávno , konkrétne túto lagúnku : http://renault-laguna-grandtour.autobaz ... 51560.html , a po 8000km odjazdených mi začalo vypisovať , skontrolujte hladinu oleja a tak som dnes skontroval a bola 1CM pod rysku , dolial som tam 1,3l oleja a mám to na polke , turbo nieje takmer vôbec zatial počuť , v nasávaní turba je povlak oleja ale myslím že nieje ho tam nejak extra , podla toho ako som porozumel papierom ,keďže je dovezenné z nemecka , turbo ešte mennené nebolo , akurát tak vstreky boli nedávno menené , auto má výborný výkon , turbo ide tichučko , no že má auto najazdených 150 000km a nemalo ešte mennené turbo mi je divné , neverím že by toľko vydržalo , prípadne vydržalo a to že mi mizne olej su prvé náznaky nejakej vady , olej mi z nikial netečie , no majitel od ktorého som ho kúpil , hneť ako ho doviezol tam dával olej a dal tam , Castrol 10W 40 pretože nevedel aký tam dávali , neviem , mne sa moc tento olej do 2,2 dci (rok výroby 8 mesiac 2005) nezdá , ale budiš , dolial som tam taký , neviete či to musí byť plné alebo môžem enchať aj ked mám presne v strede rysky na olej ? prípadne nejakú radu ako by som mohol zistiť kde je chyba ? čital som tu všetky príspevky ale nejak stručne jasne som nič nevičítal , tak by som bol rád , keby mi niekto stručne vysvetlil čo môžem pozrieť aby som prišiel na to , kde je chyba , mám kamaráda automechanika takže keby som niečo nevedel určite by mi pomohol . Ďakujem
Renault Laguna Grandtour Privilege Luxe 2.2 DCI 102KW FAP FACELIFT (KOMPLET výbava bez elektrických sedadiel a vyhrievaných sedadiel) Datum narodenia : 8.2005 (Dovezená Nemecko AUTO MEIXNER )

Uživatelský avatar
martysemerad
Junior member
Příspěvky: 120
Registrován: čtv čer 09, 2011 12:43
Bydliště: Praha

Re: Úbytek OLEJE: 500ml na 80km jaky mam problem ??

Příspěvek od martysemerad » čtv črc 07, 2011 23:07

Hoj draci!

Dneska jsem si drátem přitáhnul snímač tlaku na hadici od turba (klepal se jak ratlík) a auto přestalo škubat při akceleraci kolem 2000ot.

Každopádně začalo dost pískat, dříve jsem turbo slyšel jen, když jsem jel kolem zdi nebo mantinelu, teď si stačí stáhnout okénko a můžu být třeba na poli.

Mrknul jsem tedy do motoru a řekněte mi někdo prosím, jestli je tenhle olej v místě u turba ok?

Problémy s únikem oleje nemám, že bych musel dolívat či co... turbo je bez jakékoliv pomoci celých 280kKm :-).

Máte taky takhle nacákáno?

http://gustavo.cz/lagutemp/olej1.jpg
http://gustavo.cz/lagutemp/olej2.jpg
http://gustavo.cz/lagutemp/olej3.jpg
nyní: FORD C-Max 2006, 1.6i, 80kW
dříve: Laguna II r.v. 2001 Expression, 1.9dCi 88kW270Nm@110kW320Nm, 335000km
Dodělávaná výbava: zadní boční airbagy, tempomat s ovládáním na volantu, výměna všech LED za supersvítivé - klima, budíky, dveře, stř.tunel..., síťový program v kufru, domácí TV tuner, budíky s grafickým displejem, vyhřívání předního skla, xenony, nově ostřikovače.
Můžu nabídnout diagnostiku v Praze - Suchdol nebo dle dohody přijet :).
Obrázek

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Úbytek OLEJE: 500ml na 80km jaky mam problem ??

Příspěvek od amat » ned črc 10, 2011 19:18

martysemerad: čeče nechci kazit úsměv, ale nevypadá to sympaticky. Já tam tedy olej mám taky (protože mám prasklý plastový kryt okolo chcípací klapky), ale rozhodně tolik. Vypadá to tak, že turbo už propouští toho oleje trochu víc než by mělo. Vždy v té tlusté hadici (co vede z IC) bude olejový film, ale né tolik aby zacákal i kryt motoru... to je už moc.

To, že je teď turbo hlučnější je dáno tím, že díky tomu upevněnému snímači plnícího tlaku dostává turbo relevantní informace a může opět tlakovat tak jak má. Je docela možné, že se předtím "šetřilo" a nejelo na plný výkon. Takže teď bych počítal s tím, že pokud neuděláš repasi nebo výměnu turba tak může brzy odejít (záleží jak s tím budeš jezdit).

Ono 287 000km je na originální turbo u motoru 1.9 extrémní porce kilometrů. Mi turbo odešlo ve cca 215 000Km a shodou okolnosti jsem taky předtím asi dva - tři týdny upevnil tento snímač. A taky mi nežralo olej tak abych si toho všiml a musel dolít.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
martysemerad
Junior member
Příspěvky: 120
Registrován: čtv čer 09, 2011 12:43
Bydliště: Praha

Re: Úbytek OLEJE: 500ml na 80km jaky mam problem ??

Příspěvek od martysemerad » pát črc 15, 2011 09:05

to amat: Díky za zprávu... zkrátka 287kKm je solidní nálož. Dostal jsem auťák "na dojetí" a toho, co je potřeba vyměnit je celá řada - přední náprava mlátí, pravá zadní taktéž, napínací kladka se klepe jak ratlík. Hlavně, že jsem si pořídil Cabasse repráky :-D.
Hodím to známému do servisu a dám vědět (jestli tam vůbec dojedu).
nyní: FORD C-Max 2006, 1.6i, 80kW
dříve: Laguna II r.v. 2001 Expression, 1.9dCi 88kW270Nm@110kW320Nm, 335000km
Dodělávaná výbava: zadní boční airbagy, tempomat s ovládáním na volantu, výměna všech LED za supersvítivé - klima, budíky, dveře, stř.tunel..., síťový program v kufru, domácí TV tuner, budíky s grafickým displejem, vyhřívání předního skla, xenony, nově ostřikovače.
Můžu nabídnout diagnostiku v Praze - Suchdol nebo dle dohody přijet :).
Obrázek

vítěnko
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: ned lis 28, 2010 19:25
Bydliště: severní čechy

Re: Úbytek OLEJE: 500ml na 80km jaky mam problem ??

Příspěvek od vítěnko » úte črc 19, 2011 23:22

pinky.gsx píše:tak jsme včera dojezdil, úplně se mi kouslo turbo. nejdřívě začalo hvízdat jak stíhačka při mach 3 pakto pšouklo a byl z toho zadýmovací stroj. Ještě včera jsem to rozdělal a Turbo úplbě vyosené a kouslé. Vše oleje jak nar....nýho a celá náplň motoru v čudu a to na něm bylo najeto 200km. Sakra. Ale už má chlapíka co mi provede výmenu vadného za repasované za dobrý peníz (6000Kč). Ještě mě čeká vylití oleje z výfuku a z kaťáku jestli to přežil. No mám co dělat a do čeho strkat peníze :(

Ahoj pingy.gsx už jezdíš a co jsi musel vše udělat po této závadě s turbem.??

Uživatelský avatar
johnyd21
Senior member
Příspěvky: 1488
Registrován: sob bře 27, 2010 17:19
Bydliště: Doma
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od johnyd21 » stř črc 20, 2011 12:25

Laco19 píše:
Šamša píše:
Hrnecek píše:www.superturbo.cz Za přetěsnění turba chtějí cca 6.000 Kč +DPH, za nový okolo 20. A výsledek bude stejný..Opravené turbo vyzkouší, změří na stolici.. Záleží samozřejmě na stavu turba, jestli bude přetěsnění stačit.. Garret dodává pouze přetěsňovací sadu, jiné opravárenské díly nejsou k dispozici. Po nasazení nového turba se musí vyčistit tlakové hadice a intercoler. Ta hadice by se správně měla vyměnit taky, ale stojí cca 3.500 Kč :(
Mimochodem Garret dodává všechny díly a mě firma http://www.turbopower.cz měnila komplet vnitřek včetně oběžných kol a se zárukou 1 rok. Každá kačka dobrá na úhradu jiných překvapení.
Menili teda turbinu s hriadelom aj koleso komresora?
Aky bol cenovy rozdiel medzi novym turbom a takto kompletne zrepasovanym? Mne vsade tvrdili, ze bud takyto repas na VNT turbach nerobia (maximalne loziska + vyvazenie) alebo dali cenu takejto opravy blizku cene noveho turba.
Mozno je ale ina dostupnost dielov na turba pre 2.2dci...
Turbo a kompresor su 2rezdielne veci,bavme sa o turbe-laguna nema kompresor.
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4 Can-Clip,Vag-VCDS-Op-com,Bmw ista-D,KTS 540 Esi 2

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Re: Re:

Příspěvek od Laco19 » stř črc 20, 2011 13:51

johnyd21 píše:
Laco19 píše:Menili teda turbinu s hriadelom aj koleso komresora?
Aky bol cenovy rozdiel medzi novym turbom a takto kompletne zrepasovanym? Mne vsade tvrdili, ze bud takyto repas na VNT turbach nerobia (maximalne loziska + vyvazenie) alebo dali cenu takejto opravy blizku cene noveho turba.
Mozno je ale ina dostupnost dielov na turba pre 2.2dci...
Turbo a kompresor su 2rezdielne veci,bavme sa o turbe-laguna nema kompresor.
Ako by si teda pomenoval pohananu polovicu turba, kde sa stlaca vzduch (pomocka: kompresor = zariadenie na stlacanie plynu :wink: ). Aj turbo sa myslim spisovne nazyva turbokompresor.

lada.cb
Starting member
Příspěvky: 29
Registrován: pon bře 28, 2005 14:49
Bydliště: Hořice
Kontaktovat uživatele:

Re: Úbytek OLEJE: 500ml na 80km jaky mam problem ??

Příspěvek od lada.cb » sob srp 06, 2011 22:20

laguna II 250 tis.. vsechen olej vytrikany na motoru, jako kdyz ho polejete. bily kour. motor do otacek. turbo oki.
po dlouhem hledani bylo znicene tesneni u sacich otvoru v hlave motoru..olej tekl primo do sani ..
(cena opravy i s olejem neco malo pres 6000,-)
Renault Megane 1.6 16V

Uživatelský avatar
coctail_2008
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: čtv zář 08, 2011 15:50

Re: Úbytek OLEJE: 500ml na 80km jaky mam problem ??

Příspěvek od coctail_2008 » čtv zář 08, 2011 19:18

POZOR NA PODVODNIKA !!!!!!!!
clovek zo Svidnika predava akoze nove turba z 2r. zarukou za 400€ no hned sa mi to nezdalo ale kto by nechcel nove turbo z 2r. zarukou ked repas stoji 300€? (divne je ze stare nevykupuje) dobierkou mi prislo turbo ktore vyzeralo ako nove ale mechanik povedal ze bolo len vypieskovane a kedze som potreboval auto tak ho tam namontoval a po 30km odislo podotykam ze stare islo hned von ako zacalo piskat takze ziadny bordel zo stareho tam nebol, tak som mu ho poslal nastastie ho vymenil a poslal mi druhe (mozno to iste) bol tam len vyrazeny datum a za nim cislo 2 tak som si ho dal otestovat a vyvazit do BA brukovi a hovoril ze to okolo vyvazovacky ani neislo tak ho vyvazil 40€ a odvtedy ide uz 20000km len mi piska pri miernom plyne asi pri 1700-1800 otacok potom stichne a cacne az pri normalnom zvuku turba, olej sice zerie dost ale asi to budu simeringy na ventiloch uz mam 250000 km a auto nedymi na bielo ani trosku tak neviem kam ide ten olej a sanie aj hadice maju len mierny povlak oleja tak asi tie simeringy... :x ale to uz trocu odveci chcel som len upozornit na podvodnika nikomu neprajem tu skusenost
Laguna III Grandtour, 2,0 dci, 110/150 A/T, 225/40/18

Luma
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: úte dub 06, 2010 13:08

Turbo-vůle ano-ne?

Příspěvek od Luma » pon říj 31, 2011 22:08

Vzhledem k tomu,že mi asi odchází turbo-píská,houká a netlačí,kolik by mělo jsem dostal nabídku na koupi použitého turba.
Dá se říct,jaké by mělo,nebo mohlo mít turbo vůle?dá se to vizuálně posoudit?
Všude se píše něco jiného,tak poprosím zdejší odborníky o vaše názory.Děkuji.
Renault Laguna Grandtour 2.2 dci,r.v 2002,Initiale Paris.

Luma
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: úte dub 06, 2010 13:08

Re: Turbo-vůle ano-ne?

Příspěvek od Luma » úte lis 01, 2011 19:56

Nikdo žádný názor?zkušenost?vůle nového vs. použitého turba?
Renault Laguna Grandtour 2.2 dci,r.v 2002,Initiale Paris.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Turbo-vůle ano-ne?

Příspěvek od Zefek » úte lis 01, 2011 20:11

Určitě by neměla být vůle směrem nahoru dolů. Do boku může být nějaká malá, ale nahoru dolů žádná.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Luma
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: úte dub 06, 2010 13:08

Re: Turbo-vůle ano-ne?

Příspěvek od Luma » úte lis 01, 2011 21:19

Radiální vůle je tedy nějaká malá o.k?nebo jak to myslíš?
Renault Laguna Grandtour 2.2 dci,r.v 2002,Initiale Paris.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Turbo-vůle ano-ne?

Příspěvek od Zefek » úte lis 01, 2011 21:28

V tomto případě spíš malá vůle axiální (ve směru osy) je ok. Radiální je nežádoucí. Jde o to, aby při otáčení neměla hřídel turba takovou vůli, aby se "nedeformoval" poloměr otáčení a nemohlo docházet k vibracím.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Hurikan
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: pon srp 22, 2011 10:36

Re: Turbo-vůle ano-ne?

Příspěvek od Hurikan » stř lis 02, 2011 06:44

Když jsme kupovali repasované turbo na 2.2 tak mělo také malou vůli ve směru osy,nejdřív jsme se lekli,ale mechanik co to dával dohromady, říkal že to je normální a že se není čeho bát, turbo maká jak má :)

Jinak z vlastní zkušenosti nedoporučuji turboservis z Pardubic, poslali 3 turba a ani jedno nefungovalo jak mělo, a si vemte že pokaždé se to turbo namontovalo a zase vymontovalo poslalo zpátky a tak dokola, což stálo také nějaké peníze navíc, ve finále byly vráceny peníze.
Laguna II Grandtour 1.9. 79Kw , Honda Prelude 2.2 Vti 4WS

dříve:
Civic coupe, Prelude 2.2 ATTS, Civic Vtec, Civic Vti, Accord Type-R

Luma
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: úte dub 06, 2010 13:08

Re: Turbo-vůle ano-ne?

Příspěvek od Luma » stř lis 02, 2011 09:18

Tak jsem volal do turboservisu a tam mi řekli,že axiální vůli mít nesmí absolutně žádnou a radiální minimální ano....
tak co teď??
Renault Laguna Grandtour 2.2 dci,r.v 2002,Initiale Paris.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Turbo-vůle ano-ne?

Příspěvek od Zefek » stř lis 02, 2011 09:33

No tak zdravý selský rozum, ne? :D Když strčíš ruku do turba - sundáš hadici, kde to saje a chytíš konec hřídelky. Co asi může být horší. Když začneš rukou hýbat nahoru a dolů, případně do stran, nebo když na tu hřídelku zatlačíš, nebo ji kousek povytáhneš? Horší to určitě bude, když s tím půjde kvedlat nahoru a dolů, protože to turbo při těch otáčkách (až 100 tisíc) začne dělat to samé, což znamená, že se rozvibruje.
http://www.youtube.com/watch?v=u4rzMMbqgj4
Na tom videu zkouší tu radiální vůli.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Luma
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: úte dub 06, 2010 13:08

Re: Turbo-vůle ano-ne?

Příspěvek od Luma » stř lis 02, 2011 19:19

Tak jsem se byl na to použité turbo podívat a mělo radiální vůli asi 2mm,tak jsem ho nevzal a půjdu do repasovanýho,
asi to bude jistota se zárukou...
Renault Laguna Grandtour 2.2 dci,r.v 2002,Initiale Paris.

Pepiinooo
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pon srp 22, 2011 22:39

Turbo na Renault Laguna II

Příspěvek od Pepiinooo » ned lis 06, 2011 21:24

Ahoj lidičky,

do nedávná jsem vlastnil zlobivou Lagunu 2,2 dci, 110 Kw, RV: 2002, kterou teda ještě mám, ale už marodí hodně... Když už jsem si myslel, že je vše opravené tak mi kleklo turbo. Je totál, vylítaný lopatky, chycenej vnitřek. Chtěl bych Vás požádat o radu, kde bych levně, kvalitně a se zarukou sehnal repas turba. Už jsem toho dost zkusil, ale dopadlo to většinou tak, že jsem dojel pro turbo a bylo vyhrkaný ( i když jsem počítal s tím, že se vystředí v oleji...) nebo posekané lopatky, jak do něj něco vlítlo, takže jsem se rozhodl Vás požádat o pomoc. Určitě s tím máte své zkušenosti... Řešením je koupit nové, ale je to dost peněz co za to chtějí, a to se mi do toho dávat už nechce...

Děkuji za rady....

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Úbytek OLEJE: 500ml na 80km jaky mam problem ??

Příspěvek od Šamša » ned lis 06, 2011 22:19

www.specialturbo.cz www.turbopower.cz a další ověřené zde najdeš.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Re: Turbo na Renault Laguna II

Příspěvek od Laco19 » pon lis 07, 2011 00:21

Pepiinooo píše:... Chtěl bych Vás požádat o radu, kde bych levně, kvalitně a se zarukou sehnal repas turba....
Tento problem som uz riesil. Kupil som nove turbo, lebo som nasiel na opravu havarovaneho turba (poskodena turbina) len jednu firmu ale cena bola iba o 1000SK nizsia ako cena noveho.
Spravne pises ze tlak oleja hriadel vystredi, aj na novom turbe je radialna vola par mm ale axialna je takmer nulova.

Uživatelský avatar
Vladislav Sedlák
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: čtv říj 07, 2010 22:15

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Vladislav Sedlák » úte lis 08, 2011 13:15

Zdar všichni Renaulťáci.

Předem bych Vám chtěl říct, že koupě Renaultu byl pro mne životní omyl.
Tak drahé a nečekané opravy jsem neměl na žádném z předchozích aut. Je sice pravda, že je to komfortní vůz, ale co je to platné, když Vám odmítá jízdu v cizině, 600 km. od domova, v noci, s dětmi, v mlze a na dálnici ? To co ušetřím na palivu tak vrazím do auta co má 10 let za opravy. A ty servisy, masťáci a zloději. Aspoň že nereziví. Když jede, tak je dobrá každá stará Škodovka.
Co se týká toho turba, nikdy nedávejte repas. Jen když chcete auto brzy prodat a nemáte svědomí. Kvalitní repas stojí 14 000 kč. a nové 18 000 kč. Životnost minimálně dvojnásobná.
Jak je výše popsáno o bílém kouři a velkém úniku oleje, je to jednoznačně turbo v háji. Mě se to stalo v Maďarsku, zkoušel jsem ještě chvíli jet k nějakému odpočivadlu. Výsledek byl strašný. Nejenom že jsem nedojel ani 200 m. ale málem mi schořelo auto. Poté co se valilo zpod kapoty a z výfuku bylo turbo jako 200W žárovka. Utrhlo se oběžné kolo (ulomila se hřídel) a začalo to brát olej. Mohu být rád, že motor nechytl na olej. Potom už jej nezastavíte. Vyžere si olej (nekontrolovatelně) a pak se zadře.
Musím jen doufat, že jsem si svůj díl smůly již vybral. Nic jiného nepomůže. Už nikdy RENAULT. Snad jen s agregáty od SUBARU nebo AUDI či WV.
Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 88 kw Privileg r.v. 4/2001 / 390 000 km. :mava:

Uživatelský avatar
johnyd21
Senior member
Příspěvky: 1488
Registrován: sob bře 27, 2010 17:19
Bydliště: Doma
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od johnyd21 » úte lis 08, 2011 15:28

Vladislav Sedlák píše:Zdar všichni Renaulťáci.

Předem bych Vám chtěl říct, že koupě Renaultu byl pro mne životní omyl.
Tak drahé a nečekané opravy jsem neměl na žádném z předchozích aut. Je sice pravda, že je to komfortní vůz, ale co je to platné, když Vám odmítá jízdu v cizině, 600 km. od domova, v noci, s dětmi, v mlze a na dálnici ? To co ušetřím na palivu tak vrazím do auta co má 10 let za opravy. A ty servisy, masťáci a zloději. Aspoň že nereziví. Když jede, tak je dobrá každá stará Škodovka.
Co se týká toho turba, nikdy nedávejte repas. Jen když chcete auto brzy prodat a nemáte svědomí. Kvalitní repas stojí 14 000 kč. a nové 18 000 kč. Životnost minimálně dvojnásobná.
Jak je výše popsáno o bílém kouři a velkém úniku oleje, je to jednoznačně turbo v háji. Mě se to stalo v Maďarsku, zkoušel jsem ještě chvíli jet k nějakému odpočivadlu. Výsledek byl strašný. Nejenom že jsem nedojel ani 200 m. ale málem mi schořelo auto. Poté co se valilo zpod kapoty a z výfuku bylo turbo jako 200W žárovka. Utrhlo se oběžné kolo (ulomila se hřídel) a začalo to brát olej. Mohu být rád, že motor nechytl na olej. Potom už jej nezastavíte. Vyžere si olej (nekontrolovatelně) a pak se zadře.
Musím jen doufat, že jsem si svůj díl smůly již vybral. Nic jiného nepomůže. Už nikdy RENAULT. Snad jen s agregáty od SUBARU nebo AUDI či WV.
Takto môže zaobcháchat s autom iba barbar to turbo si musel citit uz dávno pred KO,ale o autach asi nemas páru a VW sa sype tak isto ako PSA........atd lebo princip je ten samý u každeho diesla až na pár výnimiek-hold trafil si na vadný kus,alebo???????
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4 Can-Clip,Vag-VCDS-Op-com,Bmw ista-D,KTS 540 Esi 2

Uživatelský avatar
Vladislav Sedlák
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: čtv říj 07, 2010 22:15

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Vladislav Sedlák » úte lis 08, 2011 15:54

Ahoj pane chytrý

Aut jsem měl spoustu a páru o nich mám. Ty turba jsou stejná nejen u diezelů, ale u všech motorů i benzínových.
Na podpisu je jasně psaný, že mám najeto na turbu přes 200 tis. km. Nenazývej mě barbarem, protože to turbo kleklo úplně naráz a nečekaně. Žádný úbytek oleje, žádné pazvuky. Jinak bych si netroufl přes Maďarsko na Ukrajinu. O auta se starám s patřičnou pečlivostí včetně výměny olejů. Jestli je potom normální rodinná cesta barbarstvím, tak potom asi nemáš páru Ty, o tom co je normální ! Mám najeto asi 750 tis. km. po celé Evropě.
Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 88 kw Privileg r.v. 4/2001 / 390 000 km. :mava:

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů