Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
shandy
Experienced member
Příspěvky: 838
Registrován: stř čer 18, 2008 14:56

Příspěvek od shandy » úte srp 11, 2009 10:07

Mystique píše:Tak jsem tu zas. Mám Nove poznatky a to ze auto začalo dymit na černo ale žádná kontrolka se nerozsviti.
Auto už ale není tak živě jak bylo na 2 po sešlápnutí Az na podlahu auto zagumovalo a teď se jen pomalu rozjíždí.
Auto nedymi porad jen když přidám hodně plynu tak z výfuku vyletí oblak dýmu a pak už nic.
Ale auto už tak dobře netaha navíc jede jen 170 a to jsem měl nohu Az na zemi.
Jinak ještě na narázniku u výfuku je to dosta zakourene a mastné.
Muže to byt turbo? Diagnostika ukázala EGR

Nejak tomu nerozumim. Kdyz diagnostika ukazala EGR, proc si proste nenechas vycistit/vymenit EGR a pak uvidis. Muze to byt EGR i turbo, pripadne oboje dohromady.

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » stř srp 12, 2009 22:15

Mystique píše:Tak jsem tu zas. Mám Nove poznatky a to ze auto začalo dymit na černo ale žádná kontrolka se nerozsviti.
Auto už ale není tak živě jak bylo na 2 po sešlápnutí Az na podlahu auto zagumovalo a teď se jen pomalu rozjíždí.
Auto nedymi porad jen když přidám hodně plynu tak z výfuku vyletí oblak dýmu a pak už nic.
Ale auto už tak dobře netaha navíc jede jen 170 a to jsem měl nohu Az na zemi.
Jinak ještě na narázniku u výfuku je to dosta zakourene a mastné.
Muže to byt turbo? Diagnostika ukázala EGR
V prvom rade ries EGR. Vycisti, popripade zaslep. Zavada na nom dokaze urobit to co si popisoval. Nad turbom rozmyslaj az ked oprava EGR nepomoze.

Mystique
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: čtv bře 26, 2009 07:55

Příspěvek od Mystique » čtv srp 13, 2009 12:47

A to tomu neublizim když ho zaslepim? Když je teď ucpánej tak auto je lenive a když ho zaslepim tak to bude jako kdyby byl ucpanej a porad bude lenive nebo .... Moc tomu nerozumím

procistim popřípadě vymenim za jiný a dam vědet. Díky
Renault Captur TCe 90 2017 intens RED Flamme/black Etoile (0km) do práce :-)
Infiniti FX35 2006 full (0km) výletní auťák
Citroen C4 VTR 2006 (189 000km) prodán už není
Ford Focus 2000 (145 000km _ sešrotován za Captura) už není
Renault Laguna II Grandtour 1,9DCi 88kw Dynamique 2002 (FR) (127 077km) první auťák a už není prodán.

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » čtv srp 13, 2009 13:35

Mystique píše:A to tomu neublizim když ho zaslepim? Když je teď ucpánej tak auto je lenive a když ho zaslepim tak to bude jako kdyby byl ucpanej a porad bude lenive nebo .... Moc tomu nerozumím

procistim popřípadě vymenim za jiný a dam vědet. Díky
Problem so zakarbonovanym EGR nie je v tom, zeby sa upchal a neprepustal spaliny. Spina sposobi skor opacny problem, EGR zle zatvara a prepusta spaliny aj vtedy ked nema (pri vyssom zatazeni motora). Potom je v spalovacom priestore vela spalin a cast paliva ktore sa pre nedostatok kyslika nedokaze spalit odchadza von vyfukom vo forme cierneho dymu.

jakub30
Junior member
Příspěvky: 101
Registrován: pát dub 27, 2007 20:48

Příspěvek od jakub30 » pát dub 09, 2010 10:50

Zdravím, již víc jak půl rok se potácím se ztrácením oleje. Projel jsem několik servisů včetně "autorizovaných", ale každý tvrdí něco jiného, nejraději by vše měnili, udělali generálku, nalili by tam BISHOPa apod. Olej se objevuje v sání, kolem škrtící klapky to je nejvíc vidět a ve výfuku. Olej je nespálený, při delším stání na místě je na zemi za výfukem mastné oko a po jízdě na dálnici mám kapičky oleje na zadních dveřích. Při pomalejší jízdě po Praze olej skoro nemizí, ale stačí jedna cesta do Brna a tak 2 čárky na měrce jsou pryč.
Auto nekouří, jen při akceleraci a kouř je černý a jede úplně normálně.
Olej začal mizet až po výměně turba, které se zničeho nic zdechlo ve 1850000km. Zlomila se osa s lopatkami.
Nevíte někdo, kdo by v Praze nebo okolí uměl diagnostikovat funkčnost turba, nebo kdo se opravdu vyzná v motorech dCi?
Moc děkuji kontakt nebo aspoň radu.

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » pát dub 09, 2010 11:38

jakub30 píše:Zdravím, již víc jak půl rok se potácím se ztrácením oleje. Projel jsem několik servisů včetně "autorizovaných", ale každý tvrdí něco jiného, nejraději by vše měnili, udělali generálku, nalili by tam BISHOPa apod. Olej se objevuje v sání, kolem škrtící klapky to je nejvíc vidět a ve výfuku. Olej je nespálený, při delším stání na místě je na zemi za výfukem mastné oko a po jízdě na dálnici mám kapičky oleje na zadních dveřích. Při pomalejší jízdě po Praze olej skoro nemizí, ale stačí jedna cesta do Brna a tak 2 čárky na měrce jsou pryč.
Auto nekouří, jen při akceleraci a kouř je černý a jede úplně normálně.
Olej začal mizet až po výměně turba, které se zničeho nic zdechlo ve 1850000km. Zlomila se osa s lopatkami.
Nevíte někdo, kdo by v Praze nebo okolí uměl diagnostikovat funkčnost turba, nebo kdo se opravdu vyzná v motorech dCi?
Moc děkuji kontakt nebo aspoň radu.
Je to zaujimave, na mojej Lagune je to podobne. Kym som mal stare turbo pri vymene trebars aj pri 22t km nechybala ani kvapka olejovej naplne a po vymene turba (za nove, nie repasovane) mi po cca 20t km jedna palicka na displeji chyba - to je ale uplne OK. Tvoj motor ale olej zerie.
Daj si do popisu typ motora (nie je dci ako dci). Turbo si dal nove alebo repasovane?
Tymi zadnymi dverami myslis kufor? Na bocne zadne dvere by sa z vyfuku za jazdy nemalo nic dostat.
Ked mas doma monterky a nemas problem zaspinit si ruky, mozes si turbo skontrolovat aj sam.

jakub30
Junior member
Příspěvky: 101
Registrován: pát dub 27, 2007 20:48

Příspěvek od jakub30 » pát dub 09, 2010 21:04

Jedná se o 1.9 dCi 88kw, kapičky oleje jsou samozřejmě na zadních resp. pátých dveřích.
A opravdu čím rychleji jezdím tím rychleji mizí. Spodek auta je suchý, nikde žádný olej. Teď jsem najezdil asi 300 km jen po městě a olej nezmizel ani o kousek.
Ohledně kontroly turba, jedná se o Espace a přístup ze zhora je v podstatě nemožný a nemám možnost se dostat k turbu spodem, jinak bych už to zkusil.
Jen nechápu jak některý servisy tvrději, že turbo je ok a ostatní zase ko, ale nikdo mi nevysvětlil jak na to přišli.
Ale olej mizí a už s tím musím něco udělat.

jakub30
Junior member
Příspěvky: 101
Registrován: pát dub 27, 2007 20:48

Příspěvek od jakub30 » pon srp 23, 2010 18:45

Tak dneska jsem ovezl turbo na diagnostiku.
Podle prvního zkouknutí prý nevypadá, že by s ním něco bylo. Ale hřídelka s lopatkami se hýba +-5mm. Je to v pořádku? Myslel jsem že ta osyčka by neměla mít žádnou vůli, ale také prý, "to je v pořádku".
Uvidím tedy zítra.

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » pon srp 23, 2010 20:10

jakub30 píše:Tak dneska jsem ovezl turbo na diagnostiku.
Podle prvního zkouknutí prý nevypadá, že by s ním něco bylo. Ale hřídelka s lopatkami se hýba +-5mm. Je to v pořádku? Myslel jsem že ta osyčka by neměla mít žádnou vůli, ale také prý, "to je v pořádku".
Uvidím tedy zítra.
Kyvat sa musi (radialne, vola par mm je aj na novom turbe) ale v smere osi nesmie mat velku volu - na novom turbe je axialna vola velmi mala, prstami ju nezistis a niekde v servisnych manualoch som nasiel ze na jazdenom je 1 mm este OK (myslim ze to bolo viac mm, nepamatam :wink: ).

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » pon srp 23, 2010 20:50

Laco19 píše:
jakub30 píše:Tak dneska jsem ovezl turbo na diagnostiku.
Podle prvního zkouknutí prý nevypadá, že by s ním něco bylo. Ale hřídelka s lopatkami se hýba +-5mm. Je to v pořádku? Myslel jsem že ta osyčka by neměla mít žádnou vůli, ale také prý, "to je v pořádku".
Uvidím tedy zítra.
Kyvat sa musi (radialne, vola par mm je aj na novom turbe) ale v smere osi nesmie mat velku volu - na novom turbe je axialna vola velmi mala, prstami ju nezistis a niekde v servisnych manualoch som nasiel ze na jazdenom je 1 mm este OK (myslim ze to bolo viac mm, nepamatam :wink: ).
Laco,nasel sem to ale jenom v nemcine. :wink:
http://www.turbolader.com/stl/GS_3T1_Tu ... boTest.htm
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » pon srp 23, 2010 21:03

pivi píše:
Laco19 píše:Kyvat sa musi (radialne, vola par mm je aj na novom turbe) ale v smere osi nesmie mat velku volu - na novom turbe je axialna vola velmi mala, prstami ju nezistis a niekde v servisnych manualoch som nasiel ze na jazdenom je 1 mm este OK (myslim ze to bolo viac mm, nepamatam :wink: ).
Laco,nasel sem to ale jenom v nemcine. :wink:
http://www.turbolader.com/stl/GS_3T1_Tu ... boTest.htm
No nepisu tam kolko moze byt axialna vola. Ja som ten udaj nasiel niekde v manualoch od Renaultu ale nezapamatal som si kolko - turbo mam nove (uz 30t km :wink: ) takze ho teraz kontrolovat nepotrebujem a dufam vydrzi este velmi dlho.

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » pon srp 23, 2010 21:51

Axialne skoro zadna vule.
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

jakub30
Junior member
Příspěvky: 101
Registrován: pát dub 27, 2007 20:48

Příspěvek od jakub30 » úte srp 24, 2010 19:45

Tak reklamace turba nebyla uznána. No jak jinak. Chyba není v turbu, ale asi někde jinde. Byly prý zničené ložiska od nějaké nečistoty a také zapečený olej, nevím přesně v jakém místě. Oprava, teda výměna ložisek a nějakého těsnění 7000,-. Hrůza a to v podstatě můžu čekat, že se to stane po nějaké době znova. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Malý tlak oleje nebo tak něco. Turbo (nové) najelo tak cca 25000km a je v takovém stavu.
Už nevím co s tím dál, auto stojí už nehorázný peníze a v podtatě můžu čekat každou chvíli, že budu turbo řešit znovu.

Ještě jednou díky za radu.

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » úte srp 24, 2010 20:10

jakub30 píše:... Turbo (nové) najelo tak cca 25000km a je v takovém stavu...
Podla toho co si pisal mas turbo v dobrom stave. Mozno to nevyzera dobre ked sa hriadel turba kyve ale ak by tam nebola vola tak by sa turbo rychlo zadrelo :wink: .

Uživatelský avatar
TACOSI
Advanced member
Příspěvky: 277
Registrován: ned lis 15, 2009 17:48
Bydliště: Košice - okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TACOSI » úte srp 24, 2010 20:16

Priciny mozu byt akekolvek,ale ja by som urcite zacal vymenou mazacej sustavy Turba(kovove trubky) a preplachnutim motora pripravkom na odstranenie usadenin a nasledna vymena oleja motoroveho oleja.
Podla mna sa kludne mohlo stat,ze predchadzajuci majitel nedodrziaval intervaly vymeny a mazacia sustava sa mohla postupne znecistit.
Kedze su zadrete loziska,tak si myslim,ze je pricina v nedokonalom mazani turba.
No je to len moj dohad,ale to co som pisal hore,by som urobil asi ako prve.
Laguna 2 GT. Expression 2002, 1.9 dci 74Kw ->96 kW
Audi A6 3.0 TDI 220 kW quattro S-Line :-)

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » úte srp 24, 2010 20:29

TACOSI píše:Priciny mozu byt akekolvek,ale ja by som urcite zacal vymenou mazacej sustavy Turba(kovove trubky) a preplachnutim motora pripravkom na odstranenie usadenin a nasledna vymena oleja motoroveho oleja.
Podla mna sa kludne mohlo stat,ze predchadzajuci majitel nedodrziaval intervaly vymeny a mazacia sustava sa mohla postupne znecistit.
Kedze su zadrete loziska,tak si myslim,ze je pricina v nedokonalom mazani turba.
No je to len moj dohad,ale to co som pisal hore,by som urobil asi ako prve.
Nechcel som sa vyjadrovat k oprave ked to uz ma urobene no on mal problem s velkym unikom oleja. Ten moze tiect bud pod motor alebo vyfukom von a to mi na vadne loziska nesedi (co neznamena ze nemohli byt vadne). Takze tie loziska by som bral s rezervou a nehladal by som chyby v mazani.
Spominal vymenu nejakeho tesnenia, ta asi vyriesila problem s unikom oleja :wink: .

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » stř srp 25, 2010 09:50

TACOSI píše:Priciny mozu byt akekolvek,ale ja by som urcite zacal vymenou mazacej sustavy Turba(kovove trubky) a preplachnutim motora pripravkom na odstranenie usadenin a nasledna vymena oleja motoroveho oleja.
Podla mna sa kludne mohlo stat,ze predchadzajuci majitel nedodrziaval intervaly vymeny a mazacia sustava sa mohla postupne znecistit.
Kedze su zadrete loziska,tak si myslim,ze je pricina v nedokonalom mazani turba.
No je to len moj dohad,ale to co som pisal hore,by som urobil asi ako prve.
Tohle je učebnicový problém motorů 1.6Hdi v Peugeotech a Fordech, longlive výměny a ucpané mazací kanály, hvízdající turba a modré hřídelky turbín. Z mazací trubky turba "musí" vytékat min 3-4 dcl oleje za minutu při nastartovaném motoru, samozřejme z odpojené odváděcí trubičky. Pokud ne je to ucpané a musí se to propláchnout specielním přípravkem a to třeba i několikrát.
Naposledy upravil(a) Šamša dne čtv srp 26, 2010 00:06, celkem upraveno 1 x.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » stř srp 25, 2010 19:24

Šamša píše:
TACOSI píše:Priciny mozu byt akekolvek,ale ja by som urcite zacal vymenou mazacej sustavy Turba(kovove trubky) a preplachnutim motora pripravkom na odstranenie usadenin a nasledna vymena oleja motoroveho oleja.
Podla mna sa kludne mohlo stat,ze predchadzajuci majitel nedodrziaval intervaly vymeny a mazacia sustava sa mohla postupne znecistit.
Kedze su zadrete loziska,tak si myslim,ze je pricina v nedokonalom mazani turba.
No je to len moj dohad,ale to co som pisal hore,by som urobil asi ako prve.
Tohle je učebnicový problém motorů 1.6Hdi v Peugeotech a Fordech, longlive výměny a ucpané mazací kanály, hvízdající turba a modré hřídelky turbín. Z mazací trubky turba "musí" vytékat min 3-4 dcl oleje za minutu při nastartovaném motoru, samozřejme z odpojené odváděcí trubičky. Pokud ne je to ucpané a musí se to propláchnout specielním přípravkem a to třeba i několikrát.
U stare 5 ky Turbo bylo napsane 8-10 L za minutu.Tak to bude i novych vozu. :D
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » čtv srp 26, 2010 00:10

To snad ani není schopné samotné olejové čerpadlo, nebo to je max. množství, ale pro celý motor. Ono i tou trubičkou o průměru 5mm by to ani neproteklo. Toto minimální množství cca 4 dcl bylo řečeno přímo specialistou na turba na školení.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » čtv srp 26, 2010 08:04

Šamša píše:To snad ani není schopné samotné olejové čerpadlo, nebo to je max. množství, ale pro celý motor. Ono i tou trubičkou o průměru 5mm by to ani neproteklo. Toto minimální množství cca 4 dcl bylo řečeno přímo specialistou na turba na školení.
Ver mi :wink: .....skus sundat tu hadicku a nastartuj to...nezapomen tam dat kybl. :lol:
Turbo nepotrebuje tlak ale velkej pruplach,tim ze to zase natece do vany tak tam je porad dost.
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

peto20400
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: pát pro 18, 2009 20:40

laguna 19DCI 79kW

Příspěvek od peto20400 » čtv srp 26, 2010 16:55

Ja si myslim ze hlavny problem je v olej.filtry.Je tak maly ze 30000 urcite nevidrzi a mozno ani 20000,ja olej menim po 10000 a nemam ziadny problem.Pri upchati filtra prepustaci ventyl otvori a vyradi filter a pusti olej aj s karbonom do kanalov do kluky,turba,hlavy a to turbo neprezije,a hlavne pouzit znackovy filter a nie tie lacne nahrady za 3eura

fandaklara
Experienced member
Příspěvky: 712
Registrován: ned srp 09, 2009 15:26
Bydliště: Most

Příspěvek od fandaklara » úte pro 14, 2010 20:12

Nechce se mi zakladat nove tema tak zkusim napsat sem. Otazka zni podle ceho se ridi ukazatel oleje v aute, myslim ty kolecka pri startovani nebo jak to popsat. Posledni dobou mi to ukazuje poradny nesmysli. Nekdy ze v aute neni vubec olej nekdy tri kolecka nekdy vse v poradku. Ridi se to cidlem tlaku oleje nebo jinym zahadnym zpusobem
Renault Megane II r.v.03 1.9Dci 88kw.
Poctive ukradeno
Vel satis 2.0T 9.4l/100km
Laguna iii 2.0Dci 110kw bez fap

Obrázek Spotřeba RENAULT Laguna III 2.0dci 110 kW / 160 HP

Tomas.jednoxxx
Junior member
Příspěvky: 156
Registrován: ned led 10, 2010 14:19

Re: Úbytek OLEJE: 500ml na 80km jaky mam problem ??

Příspěvek od Tomas.jednoxxx » pon dub 04, 2011 10:10

Ahoj lidi. Tak to vypadá, že budu muset nechat opravit, popřípadě vyměnit turbo. Po svižnější jízdě na dálnici mám zapráskanou část motoru. Olej stekl po převodové skříni na levou poloosu a měl jsem oprejskaný celý levý podběh. Měl jsem to u mechanika a ten mi řekl, že bude s největší pravděpodobností prosakovat turbo, takže asi bude i těsnění někde v háji. Auto přitom vůbec nekouří, nepočítám akceleraci po klidnější jízdě. Nejdřív to nechám umýt a potom mrknu odkud to přesně jde, jestli to uvidím. Jinak nevíte náhodou o nějakém kvalitním servisu, kde by mi provedli výměnu popřípdě repas v karlovarském nebo plzeňském kraji? Díky.
Renault Laguna Grandtour II - Privilege 1.9Dci 88 KW r.v. 2001 270000 km

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Úbytek OLEJE: 500ml na 80km jaky mam problem ??

Příspěvek od Šamša » sob dub 09, 2011 12:32

Zkontroluj odfuk z motoru.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Tomas.jednoxxx
Junior member
Příspěvky: 156
Registrován: ned led 10, 2010 14:19

Re: Úbytek OLEJE: 500ml na 80km jaky mam problem ??

Příspěvek od Tomas.jednoxxx » úte dub 19, 2011 07:51

Ahoj lidi. Tak to bylo s největší pravděpodobností ten odfuk. Zase to tam mám po svižnější jízdě celé zacákané. Musím to nějak pořešit. Mějte se a díky.
Renault Laguna Grandtour II - Privilege 1.9Dci 88 KW r.v. 2001 270000 km

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 40 hostů