Vstřikovače v Laguně dCi

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Zefek » čtv pro 22, 2011 20:31

Parametry toho vstřikovače nejsou všechno. Velmi důležitou vlastností je způsob, jakým rozprašuje naftu. Tyhle vstřikovače musí vytvořit doslova mlhu - aerosol a to v celém obvodu válce. Stačí, aby to špatně rozprašovalo a už to může kouřit a mít hrubý zvuk motoru. A přitom můžou všechny parametry odpovídat.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od amat » čtv pro 22, 2011 20:59

A je mozne rozprasovaci vlastnosti nejak otestovat?
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Zefek » čtv pro 22, 2011 21:41

Jen pohledem, když je vstřik na zkoušecí stolici.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Gargamel
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: úte bře 18, 2008 19:03

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Gargamel » stř pro 28, 2011 08:42

Byl jsem nucen nechat repasovat všechny 4 vstřiky, jeden odešel úplně a začal dělat neskutečnej kravál. Tak jsem raději nechal opravit všechny. druhej byl na pokraji životnosti a ty dva poslední na taky. Oprava za 21tis. Ale byla to dobrá investice, motor je krásně tichej a jen si šepotá. Jen je jedna věc, které se mi zrovna nezamlouvá a to taková, že se mi od té doby zvedla průměrná spotřeba o 1,5 - 2 l/na 100 :-(
Na pátek jsem se objednal do renaultu na diagnostiku, snad mi poraděj. Máte někdo z Vás nějakou radu, čím to může být? Je potřeba vstřiky nějak nově načíst přes diagnostiku?
Laguna II, 1.9dci, r.v.2005 po faceliftu, 241.000km

Díky
Laguna GrandTour 1.9dci 88kw r.v.9/2005 Privileg- facelift

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od EfineSS » stř pro 28, 2011 09:49

Já jsem asi před rokem a půl nechával repasovat na mé bývalé Laguně I 1,9 dCi jeden vstřik za 2500,- Kč. To je tedy šílená cena 21000,- Kč za všechny. Po repasi se změní kalibrační hodnoty vstřikovačů, které se zapisují do ŘJ motoru, jenže teď je není podle čeho zapsat. Mělo by si to časem po ujetí několika stovek kilometrů sednout.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Zefek » stř pro 28, 2011 09:58

Na 88kW se nepoužívají IMA pro nastavení korekcí.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

scorpio
Junior member
Příspěvky: 148
Registrován: stř čer 17, 2009 11:39

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od scorpio » úte led 31, 2012 15:28

Tak jsem se konecne dostal i ja k tomu, abych zjistil jak je na tom ma Lagy. muze mi prosim nekdo rict podle obrazku jestli je to v pohode nebo bych s tim mel neco delat?

diky moc vsem za nazory.
Přílohy
Vstřiky.jpg
Řízení motoru.jpg

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od amat » úte led 31, 2012 16:25

Hodnoty korekcí (tj. přepady) ti jsou celkem k ničemu. Jediné spolehlivé testování je dát vstřiky na zkušební stolici a nechat otestovat přímo zkušeným servisem zabývajícím se Common Rail systémy.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Šamša » úte led 31, 2012 21:28

Korekce napovídají o stavu vstřikovačů, protože jednotka koriguje rozdíl zrychlení kliky právě na vstřiku, což u přicpaného leze hodnota do + a u propouštěcího leze do - samo v nějakých mezích rozdílu to nevadí, ale když se to bude blížit k hodnotě 2, tak už nechat vyčistit a otestovat na stolici. Nejdříve bych vyjel alespoň 2 nádrže s VIP(prémium) naftou a přídavkem aditiv a znovu změřit v DDT a jestli bude rozdíl uvidíš, pak teprve dělat závěry.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od amat » ned bře 25, 2012 20:53

Panove predevcirem jsem zjistil, ze mam jeden vstikovac spinavy od nafty. Zejmena jeho horni plastovy kryt. Skoro se zda, jakoby to protekalo kolem tech hornich hadicek co jsou pro prepady. napada vas jak se tohoto problemu muzu nejlepe zbavit? vymena nejakeho tesneni nebo celeho traktu prepadu?
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od EfineSS » pon bře 26, 2012 08:36

Bude zřejmě špatné těsnení na té plastové koncovce, která se zacvakne do vstřikovače. Samostatně ho asi nekoupíš, jedine celou přepadovou hadici. Ale možná bych nějaké těsnění v práci našel, tak kdybys měl někdy cestu do Brna tak bych ti mohl pomoct :wink:
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Zefek » úte črc 17, 2012 12:16

Nevíte někdo, jaký je rozdíl mezi vstřikovači před a po roku 2003 na 1.9dci 88kW - F9Q 750? Od roku 2001 do zhruba 2003 se totiž montovaly vstřikovače bez možnosti zapsání IMA kódu vstřikovače. Od roku 2003 se montují vstřikovače s IMA kódem. Je to na témže motoru, hlava je stejná až do roku 2005, kdy přišel motor 96kW. Vstřikovače s IMA kódem tedy v klidu půjdou zaměnit za vstřikovače bez IMA kódu, když je hlava stejná. Jen nepůjde zapsat IMA kódy do jednotky, což je věcí jednotky a ne samotného vstřikovače.

Ptám se, je rozdíl v tom, že jeden je elektromagnetický a druhý piezoelektrický? Nebo jsou oba elektromagnetické? Je možná jejich záměna? Pohledově jsou totiž úplně stejné. Ale jak je to uvnitř vstřikovačů?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od EfineSS » úte črc 17, 2012 23:14

Piezo vstřiky má až 2,0 dCi, možná se montovaly i do 1,9 dCi 96kw, ale to si nejsem jistý.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Šamša » stř črc 18, 2012 00:26

Piezo jsou až na 2.0dCi, do nich se pere vysoké napětí.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

vstřiky

Příspěvek od Laco19 » stř říj 17, 2012 20:37

Nemusis hadat :wink: , daj si zapis live dat a vyber hodnoty: otacky motora (uvidis kedy si zacal startovat a ci snimac funguje), synchronizaciu (ci mas OK snimac HU) a tlak v rampe (ci dosiahne 250bar - ak nie tak je najskor vadny vstrekovac). Rano na studenom motore to za 5 min. spolahlivo zdiagnostikujes. V DDT by som vedel popisat aj blizsie ale v CLIPe viem iba ze sa to da tiez, mozno to je tam iba ako nejaky test a nemozes vyberat hodnoty (ale pre diag. vstrekovacov je to pouzitelne).
Alebo mozes aj pozerat, pri 15s toceni sa da vsimnut hodnota tlaku v rampe alebo ci je synchronizacia = 1.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: vstřiky

Příspěvek od Šamša » stř říj 17, 2012 20:42

Takže až se pátek dostanu ke Clipu, tak to omrknu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Re: vstřiky

Příspěvek od Laco19 » stř říj 17, 2012 20:46

Šamša píše:Takže až se pátek dostanu ke Clipu, tak to omrknu.
Alebo aj napriek prijatelnym korekciam pridu na rad zanetky :wink: .

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: vstřiky

Příspěvek od Šamša » stř říj 17, 2012 20:48

Jó ty má můj mechanik také připravené :-)
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: vstřiky

Příspěvek od Zefek » pát říj 19, 2012 10:39

Motor blafne už při tlaku 120 barů. Jinak při měření přepadů je potřeba dodržet určitou proceduru, aby byly výsledky měření vyhodnotitelné. Pokud je porucha na žhavení, je vidět jako závada.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Re: vstřiky

Příspěvek od Laco19 » pát říj 19, 2012 17:40

Zefek píše:Motor blafne už při tlaku 120 barů...
Renault ked dobre pamatam uvadza 250bar ale nikdy som sa nad tym nezamyslal. Mas pravdu, pozrel som do grafov a motor zacita startovat niekde medzi 100-150bar.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: vstřiky

Příspěvek od Šamša » ned říj 21, 2012 00:43

Chlapi sranda je, že jsem dnes skočil ráno do auta, jakože odfrčím k mechanikovi diagnostikovat a auto se leklo a začlo startovat na ťuknutí, to by se z toho jeden :pain30: :D
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: vstřiky

Příspěvek od Šamša » ned říj 21, 2012 23:21

Radost byla předčasná a okusil jsem dnes večer jízdu na laně, baterku jsem skoro vydudal, po napíchnutí porucha - nízký tlak v rampě a pokusu startu synchronizace v cajku, ale na rampě pouze 26-32bar, tak se zaměřím na přepady vstřiků a regulační ventil čerpadla.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Re: vstřiky

Příspěvek od Laco19 » ned říj 21, 2012 23:29

Hlavne prepady. Ved to poznas, pravidelne sa v tomto obdobi ked sa ochladi ozve zopar diskuterov z vadnym vstrekovacom.

Milivoj
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: úte říj 16, 2012 21:09

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Milivoj » pon říj 22, 2012 21:01

zdravím. řeším problém s kouřivostí při větším sešlápnutí plynu. je to černý dým myslíte že budou špatné vstřikovače? a budou pasovat vstřikovače na Lagunu ll 2.2 Dci z espacu 2.2 Dci ? taky jsem zjistil ze mam jen odpojeny konektor od erg ventilu tak možná to muže byt i tím že to kouří že ho musím celý zaslepit. když ho zapojím tak nekouří ale vyskočí chybová hlaška.

dále mám jak jsou konektory ke vstřikovačum tak když je odpojim jsou cele mastné mužu to nějak odmastit ?

Díky moc za rady
Milivoj

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Šamša » pon říj 22, 2012 21:20

Dnes ráno s nabitou baterií provedena diagnostika a zápis dat, synchronizace čidel otáček v pořádku, tlak podávacího čerpadla 4 bary, start a tlak na rampě 25-30bar. Zrovínka před 14 dny kamarád řešil stejný případ na Citroenu, tam to dělal vadný regulační ventil, tak jsem ho hned vyndal a ejhle závada odhalena, propouštěním a kavitací užraný teflonový kroužek a prorvaná gumička, tohle muselo trvat týdny. Regulační ventil nový bratru za 3000Kč, tak jsem sáhnul do zásob, vytáhl "o" kroužek do karmy(8mm/3,5mm, tl. 2,5mm), trochu větší než origo, ale zase bez toho teflonového kroužku, protože ta čepička nejde za boha sundat, aby se z jiného vadného ventilu (Citroen) dal použít. Navlíknul jsem ho namazal ho naftou, ventil zpět, ale kroužek se vzpouzel a rukou jsem ho nepřemohl, tak jsem nasadil oba šrouby a opatrně zároveň synchronně dotahoval a šup ventil zapadnul kam měl, naštěstí tvůrce napadlo udělat vevnitř čerpadla CP1 kónusový náběh. Nechal jsem chvíli běžet podávací čerpadlo, aby se to odvzdušnilo a auto chytlo na první stisk. Překvapení se konalo už při rozjezdu, kdy záběr motoru byl až nečekaný, pak jsem se celý den kochal super zrychlením, protože ta díra zřejmě způsobovala ztrátu tlaku v nízkých otáčkách a vstřiky neplivali požadované množství jak by měli. Oprava vyšla nákladově asi na 5Kč + hodina času včetně diagnostiky. Pokud někdo trpípí na ztrátu výkonu, nebo vypínání motoru za jízdy, tak ať se zaměří na ono utěsnění regulačního ventilu. Foto zde, jen ten ventil je jen demonstrační z Citroenu(má ten teflonový kroužek), protože mě to napadlo vyfotit, když už jsem to měl hotový. Dobré je to v okolí před demontáží pořádně očistit a omýt, aby nějaká případná nečistota se nazatoulala do vnitřku čerpadla, to by mohl znamenat jeho konec.
Obrázek Obrázek Obrázek
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů