Vstřikovače v Laguně dCi
Moderátor: Moderators General
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Parametry toho vstřikovače nejsou všechno. Velmi důležitou vlastností je způsob, jakým rozprašuje naftu. Tyhle vstřikovače musí vytvořit doslova mlhu - aerosol a to v celém obvodu válce. Stačí, aby to špatně rozprašovalo a už to může kouřit a mít hrubý zvuk motoru. A přitom můžou všechny parametry odpovídat.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
A je mozne rozprasovaci vlastnosti nejak otestovat?
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Jen pohledem, když je vstřik na zkoušecí stolici.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Byl jsem nucen nechat repasovat všechny 4 vstřiky, jeden odešel úplně a začal dělat neskutečnej kravál. Tak jsem raději nechal opravit všechny. druhej byl na pokraji životnosti a ty dva poslední na taky. Oprava za 21tis. Ale byla to dobrá investice, motor je krásně tichej a jen si šepotá. Jen je jedna věc, které se mi zrovna nezamlouvá a to taková, že se mi od té doby zvedla průměrná spotřeba o 1,5 - 2 l/na 100
Na pátek jsem se objednal do renaultu na diagnostiku, snad mi poraděj. Máte někdo z Vás nějakou radu, čím to může být? Je potřeba vstřiky nějak nově načíst přes diagnostiku?
Laguna II, 1.9dci, r.v.2005 po faceliftu, 241.000km
Díky
Na pátek jsem se objednal do renaultu na diagnostiku, snad mi poraděj. Máte někdo z Vás nějakou radu, čím to může být? Je potřeba vstřiky nějak nově načíst přes diagnostiku?
Laguna II, 1.9dci, r.v.2005 po faceliftu, 241.000km
Díky
Laguna GrandTour 1.9dci 88kw r.v.9/2005 Privileg- facelift
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Já jsem asi před rokem a půl nechával repasovat na mé bývalé Laguně I 1,9 dCi jeden vstřik za 2500,- Kč. To je tedy šílená cena 21000,- Kč za všechny. Po repasi se změní kalibrační hodnoty vstřikovačů, které se zapisují do ŘJ motoru, jenže teď je není podle čeho zapsat. Mělo by si to časem po ujetí několika stovek kilometrů sednout.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Na 88kW se nepoužívají IMA pro nastavení korekcí.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Tak jsem se konecne dostal i ja k tomu, abych zjistil jak je na tom ma Lagy. muze mi prosim nekdo rict podle obrazku jestli je to v pohode nebo bych s tim mel neco delat?
diky moc vsem za nazory.
diky moc vsem za nazory.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Hodnoty korekcí (tj. přepady) ti jsou celkem k ničemu. Jediné spolehlivé testování je dát vstřiky na zkušební stolici a nechat otestovat přímo zkušeným servisem zabývajícím se Common Rail systémy.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Korekce napovídají o stavu vstřikovačů, protože jednotka koriguje rozdíl zrychlení kliky právě na vstřiku, což u přicpaného leze hodnota do + a u propouštěcího leze do - samo v nějakých mezích rozdílu to nevadí, ale když se to bude blížit k hodnotě 2, tak už nechat vyčistit a otestovat na stolici. Nejdříve bych vyjel alespoň 2 nádrže s VIP(prémium) naftou a přídavkem aditiv a znovu změřit v DDT a jestli bude rozdíl uvidíš, pak teprve dělat závěry.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Panove predevcirem jsem zjistil, ze mam jeden vstikovac spinavy od nafty. Zejmena jeho horni plastovy kryt. Skoro se zda, jakoby to protekalo kolem tech hornich hadicek co jsou pro prepady. napada vas jak se tohoto problemu muzu nejlepe zbavit? vymena nejakeho tesneni nebo celeho traktu prepadu?
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Bude zřejmě špatné těsnení na té plastové koncovce, která se zacvakne do vstřikovače. Samostatně ho asi nekoupíš, jedine celou přepadovou hadici. Ale možná bych nějaké těsnění v práci našel, tak kdybys měl někdy cestu do Brna tak bych ti mohl pomoct
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Nevíte někdo, jaký je rozdíl mezi vstřikovači před a po roku 2003 na 1.9dci 88kW - F9Q 750? Od roku 2001 do zhruba 2003 se totiž montovaly vstřikovače bez možnosti zapsání IMA kódu vstřikovače. Od roku 2003 se montují vstřikovače s IMA kódem. Je to na témže motoru, hlava je stejná až do roku 2005, kdy přišel motor 96kW. Vstřikovače s IMA kódem tedy v klidu půjdou zaměnit za vstřikovače bez IMA kódu, když je hlava stejná. Jen nepůjde zapsat IMA kódy do jednotky, což je věcí jednotky a ne samotného vstřikovače.
Ptám se, je rozdíl v tom, že jeden je elektromagnetický a druhý piezoelektrický? Nebo jsou oba elektromagnetické? Je možná jejich záměna? Pohledově jsou totiž úplně stejné. Ale jak je to uvnitř vstřikovačů?
Ptám se, je rozdíl v tom, že jeden je elektromagnetický a druhý piezoelektrický? Nebo jsou oba elektromagnetické? Je možná jejich záměna? Pohledově jsou totiž úplně stejné. Ale jak je to uvnitř vstřikovačů?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Piezo vstřiky má až 2,0 dCi, možná se montovaly i do 1,9 dCi 96kw, ale to si nejsem jistý.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Piezo jsou až na 2.0dCi, do nich se pere vysoké napětí.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
vstřiky
Nemusis hadat , daj si zapis live dat a vyber hodnoty: otacky motora (uvidis kedy si zacal startovat a ci snimac funguje), synchronizaciu (ci mas OK snimac HU) a tlak v rampe (ci dosiahne 250bar - ak nie tak je najskor vadny vstrekovac). Rano na studenom motore to za 5 min. spolahlivo zdiagnostikujes. V DDT by som vedel popisat aj blizsie ale v CLIPe viem iba ze sa to da tiez, mozno to je tam iba ako nejaky test a nemozes vyberat hodnoty (ale pre diag. vstrekovacov je to pouzitelne).
Alebo mozes aj pozerat, pri 15s toceni sa da vsimnut hodnota tlaku v rampe alebo ci je synchronizacia = 1.
Alebo mozes aj pozerat, pri 15s toceni sa da vsimnut hodnota tlaku v rampe alebo ci je synchronizacia = 1.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: vstřiky
Takže až se pátek dostanu ke Clipu, tak to omrknu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: vstřiky
Alebo aj napriek prijatelnym korekciam pridu na rad zanetky .Šamša píše:Takže až se pátek dostanu ke Clipu, tak to omrknu.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: vstřiky
Jó ty má můj mechanik také připravené
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: vstřiky
Motor blafne už při tlaku 120 barů. Jinak při měření přepadů je potřeba dodržet určitou proceduru, aby byly výsledky měření vyhodnotitelné. Pokud je porucha na žhavení, je vidět jako závada.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: vstřiky
Renault ked dobre pamatam uvadza 250bar ale nikdy som sa nad tym nezamyslal. Mas pravdu, pozrel som do grafov a motor zacita startovat niekde medzi 100-150bar.Zefek píše:Motor blafne už při tlaku 120 barů...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: vstřiky
Chlapi sranda je, že jsem dnes skočil ráno do auta, jakože odfrčím k mechanikovi diagnostikovat a auto se leklo a začlo startovat na ťuknutí, to by se z toho jeden
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: vstřiky
Radost byla předčasná a okusil jsem dnes večer jízdu na laně, baterku jsem skoro vydudal, po napíchnutí porucha - nízký tlak v rampě a pokusu startu synchronizace v cajku, ale na rampě pouze 26-32bar, tak se zaměřím na přepady vstřiků a regulační ventil čerpadla.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: vstřiky
Hlavne prepady. Ved to poznas, pravidelne sa v tomto obdobi ked sa ochladi ozve zopar diskuterov z vadnym vstrekovacom.
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
zdravím. řeším problém s kouřivostí při větším sešlápnutí plynu. je to černý dým myslíte že budou špatné vstřikovače? a budou pasovat vstřikovače na Lagunu ll 2.2 Dci z espacu 2.2 Dci ? taky jsem zjistil ze mam jen odpojeny konektor od erg ventilu tak možná to muže byt i tím že to kouří že ho musím celý zaslepit. když ho zapojím tak nekouří ale vyskočí chybová hlaška.
dále mám jak jsou konektory ke vstřikovačum tak když je odpojim jsou cele mastné mužu to nějak odmastit ?
Díky moc za rady
dále mám jak jsou konektory ke vstřikovačum tak když je odpojim jsou cele mastné mužu to nějak odmastit ?
Díky moc za rady
Milivoj
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Dnes ráno s nabitou baterií provedena diagnostika a zápis dat, synchronizace čidel otáček v pořádku, tlak podávacího čerpadla 4 bary, start a tlak na rampě 25-30bar. Zrovínka před 14 dny kamarád řešil stejný případ na Citroenu, tam to dělal vadný regulační ventil, tak jsem ho hned vyndal a ejhle závada odhalena, propouštěním a kavitací užraný teflonový kroužek a prorvaná gumička, tohle muselo trvat týdny. Regulační ventil nový bratru za 3000Kč, tak jsem sáhnul do zásob, vytáhl "o" kroužek do karmy(8mm/3,5mm, tl. 2,5mm), trochu větší než origo, ale zase bez toho teflonového kroužku, protože ta čepička nejde za boha sundat, aby se z jiného vadného ventilu (Citroen) dal použít. Navlíknul jsem ho namazal ho naftou, ventil zpět, ale kroužek se vzpouzel a rukou jsem ho nepřemohl, tak jsem nasadil oba šrouby a opatrně zároveň synchronně dotahoval a šup ventil zapadnul kam měl, naštěstí tvůrce napadlo udělat vevnitř čerpadla CP1 kónusový náběh. Nechal jsem chvíli běžet podávací čerpadlo, aby se to odvzdušnilo a auto chytlo na první stisk. Překvapení se konalo už při rozjezdu, kdy záběr motoru byl až nečekaný, pak jsem se celý den kochal super zrychlením, protože ta díra zřejmě způsobovala ztrátu tlaku v nízkých otáčkách a vstřiky neplivali požadované množství jak by měli. Oprava vyšla nákladově asi na 5Kč + hodina času včetně diagnostiky. Pokud někdo trpípí na ztrátu výkonu, nebo vypínání motoru za jízdy, tak ať se zaměří na ono utěsnění regulačního ventilu. Foto zde, jen ten ventil je jen demonstrační z Citroenu(má ten teflonový kroužek), protože mě to napadlo vyfotit, když už jsem to měl hotový. Dobré je to v okolí před demontáží pořádně očistit a omýt, aby nějaká případná nečistota se nazatoulala do vnitřku čerpadla, to by mohl znamenat jeho konec.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů