Vstřikovače v Laguně dCi

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Jumbiik
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: sob dub 10, 2010 01:07
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Jumbiik » pon úno 28, 2011 22:21

Bohus123 píše:Chlapi mam L2 1,9dCi po face,najeto 188tkm servis od nova v renaultu.Mel jsem pocit ze pri tech km bude lepsi pridvat cistici aditivum.Bohuzel po 2tkm vypadava vykon,hlasi Injection check.Doufam ze jsem to tim nepo..al.Hodne lidi pise ze to bude tlakem pro turbo,intercooler a egr,nekdo zminoval i ucpany FAP.Zkusim neco ted o vikendu.Jen se bojim aby to nebyly vstrikovace..Pro zajimavost ceny Bosch servis u Kolína:test 1ks 600kc,Repase 1ks cca 4500kc(zalezi ktera cast-nebot se pry da rozebrat).Jinak tu v Koline novy vstrik u renaultu 8tisic kc neorig,12tisic orig.Tak snad to bude intercooler.
to Dehumanizer:v nejhorsim pripade- bylo by mozno vyuzit tve schopnosti a zkusenosti?
Neviděl bych to na vstřiky pokud ovšem nepadá tlak nafty na railu. Chce to diag. a zjistit kde je výpadek. Může to být to co píšeš ... tipnul bych to na EGR nebo regulační ventil na turbu ... Neorigo vstřiky neexistují jelikož pro tenhle tip motoru je to jen Bosch... Zajeď k někomu na diag. a budeš moudřejší .)
Nejhorší ze všeho, je srážka s blbcem...

Uživatelský avatar
Bohus123
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: pon úno 28, 2011 20:11

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Bohus123 » úte bře 01, 2011 20:19

dekuji..nekde jsem cetl taky neco o FAP filtru..zkusim to zitra projet po dalnic aby se zregeneroval pokud to jeste jde....

Jak pises s tou diagnostikou vyvstava otazka: Ma tady nekdo diagnostiku kdo by byl ochoten pomoci....vite jak to chodi v servisu..rekne ze je potreba vse vymenit..pak nabidne diag..sebere sest set a po tom co ti nedovoli nahlidnout rekne ...vymenit...
Laguna II 1,9dCi 96kW,2006
Ex Megane I ph2 1,9dCi 72kW, 1999

Jumbiik
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: sob dub 10, 2010 01:07
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Jumbiik » úte bře 01, 2011 21:49

Bohus123 píše:dekuji..nekde jsem cetl taky neco o FAP filtru..zkusim to zitra projet po dalnic aby se zregeneroval pokud to jeste jde....

Jak pises s tou diagnostikou vyvstava otazka: Ma tady nekdo diagnostiku kdo by byl ochoten pomoci....vite jak to chodi v servisu..rekne ze je potreba vse vymenit..pak nabidne diag..sebere sest set a po tom co ti nedovoli nahlidnout rekne ...vymenit...
Diagnostika by nebyl problém. Ale sem z Trutnova. Což je pro většinu celkem z ruky. Pokud máš fap je možné cokoliv ... ale když tyhle motory poznáš nic tragickýho to není .. bejvaj to většinou kraviny :)
Nejhorší ze všeho, je srážka s blbcem...

Uživatelský avatar
Bohus123
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: pon úno 28, 2011 20:11

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Bohus123 » čtv bře 03, 2011 13:46

diky..trutnov neni problem...Dnes jedu vse poradek zkouknout(hadice,filtry) a ten EGR ventil a ic a uvidime co pak dal....vcera jsem to nechal projet po dalnici asi 120km pri 3000+ otackach aby se vycistil ten fap a nevim ale kdyz jsem dorazil domu tak na me furt blika obcas check injection a vsiml jsem si na miste kdyz jsem to proslapl nejakeho divneho zvuku jako by od ridicova kola...jako klepani plastu o plast podle otacek...
Laguna II 1,9dCi 96kW,2006
Ex Megane I ph2 1,9dCi 72kW, 1999

Jumbiik
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: sob dub 10, 2010 01:07
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Jumbiik » pát bře 04, 2011 19:28

Bohus123 píše:diky..trutnov neni problem...Dnes jedu vse poradek zkouknout(hadice,filtry) a ten EGR ventil a ic a uvidime co pak dal....vcera jsem to nechal projet po dalnici asi 120km pri 3000+ otackach aby se vycistil ten fap a nevim ale kdyz jsem dorazil domu tak na me furt blika obcas check injection a vsiml jsem si na miste kdyz jsem to proslapl nejakeho divneho zvuku jako by od ridicova kola...jako klepani plastu o plast podle otacek...
Uvidíš ... nějak to dopadne a něco se najde .. uvidíme :)
Nejhorší ze všeho, je srážka s blbcem...

Uživatelský avatar
Bohus123
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: pon úno 28, 2011 20:11

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Bohus123 » ned bře 06, 2011 06:57

Tak dobre zpravy ze servisu: vstřiky jsou nové,FAP funkcni
Spatne: P0235 Snimac plniciho tlaku - porucha funkce

Bohuzel jsem z toho ted lama protoze se mi nechce verit ze snimac plniciho tlaku je to same jako snimac tlaku saciho potrubi..Podle servisu ale jo.Ten snimac na sacim jsem nasel nahore na motoru, ale podle me je to neco jinyho nez ten snimac plniciho tlaku ...ale ten nevim kde je.
Laguna II 1,9dCi 96kW,2006
Ex Megane I ph2 1,9dCi 72kW, 1999

Jumbiik
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: sob dub 10, 2010 01:07
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Jumbiik » ned bře 06, 2011 11:22

Bohus123 píše:Tak dobre zpravy ze servisu: vstřiky jsou nové,FAP funkcni
Spatne: P0235 Snimac plniciho tlaku - porucha funkce

Bohuzel jsem z toho ted lama protoze se mi nechce verit ze snimac plniciho tlaku je to same jako snimac tlaku saciho potrubi..Podle servisu ale jo.Ten snimac na sacim jsem nasel nahore na motoru, ale podle me je to neco jinyho nez ten snimac plniciho tlaku ...ale ten nevim kde je.
Je to snímač plnícího tlaku :) zkontroluj konektor jestli není vyhnilej .) a jde o to co to bylo za závadu jestli byla opravdu porucha fce nebo signál mimo. Zkontroluj jestli na to čidlo de 5V a možná proměřit k jednotce ... :) ať je jistota ... :) nebo čidlo koupit rovnou a uvidíš
Nejhorší ze všeho, je srážka s blbcem...

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od amat » čtv bře 24, 2011 18:19

Může mi někdo doporučit nějakého machra na vstřikovače z okolí Ostravy nebo Brna? Rád bych si chtěl ověřit jestli mi vibrace na volnoběh nemůže způsobovat některý ze vstřiků.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Bohus123
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: pon úno 28, 2011 20:11

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Bohus123 » čtv bře 24, 2011 19:58

Najdi si na netu nejblizsi Bosch Service.Ja mam jeden tady kousek od baraku a za 250kc mi to hodil na pocitac a podle hodnot mi rekl ze je to ok dokonce ze to vypada ze byli menene...Hned jsem klidnejsi
Laguna II 1,9dCi 96kW,2006
Ex Megane I ph2 1,9dCi 72kW, 1999

T.o.m.T.o.m
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv pro 23, 2010 20:04
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od T.o.m.T.o.m » stř bře 30, 2011 16:06

A měřil jsi přepady vstřikovačů? A díval ses na korekce? Taky mi motor na volnoběh docela vibroval, hodně, korekce jsem měl OK, přepady na výbornou, jako u nových vstřikovačů a nakonec jsem zjistil, že jsem měl jeden vstřikovač povolený, takže z válce ucházel tlak... Po dotažení se vibrace hodně zmírnily, ale stále si myslím že by to mohlo vibrovat míň. Teď mi ale prasklo plastové sání (víko ventilů) takže jsem se vibracemi přestal zabývat... Akorát by mě zajímalo, jak se dají vstřikovače vymontovat? Neví někdo? Vyšrouboval jsem oba torxové šroubky, VT potrubí rovněž demontováno ale vstřikovač se ani nehl. Nechce se mi to dávat do servisu jen kvůli tomu, že nebudu schopen vytáhnout vstřikovače.
Laguna II r.v. 2004 2.2 dCi

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Laco19 » stř bře 30, 2011 18:27

T.o.m.T.o.m píše:... Akorát by mě zajímalo, jak se dají vstřikovače vymontovat? Neví někdo? Vyšrouboval jsem oba torxové šroubky, VT potrubí rovněž demontováno ale vstřikovač se ani nehl. Nechce se mi to dávat do servisu jen kvůli tomu, že nebudu schopen vytáhnout vstřikovače.
U mna pomohlo jemne tuknutie zo strany, vstrekovac ma v hlave motora malu volu tak sa odlepil - mozes to skusit.

dr. Solfernus
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: pát zář 11, 2009 07:46

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od dr. Solfernus » čtv bře 31, 2011 13:46

Ty vibrace nemusí souviset se vstřiky, už jsem na tom strávil hromadu času. Konkrétně u mě to je s největší pravděpodobností dvouhmotový setrvák, protože jinak už opravdu nevím.. Ten postupně oddělá veškeré uložení motoru a pak se to celé třepe jak "sečkovica".
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od amat » čtv bře 31, 2011 17:54

dr. Solfernus: ano ano, mi taky odchází setrvák (resp. odešel). Můžeš potvrdit toto chování: na volnoběh 800ot auto vibruje opravdu hodně na 900ot uz podstatně méně a na 1000 a výše je všechno v pohodě. Zároveň na volnoběh jde venku slyšet docela hlasitý mechanický kravál (něco mezi rachotem a šustěním).
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

dr. Solfernus
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: pát zář 11, 2009 07:46

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od dr. Solfernus » pát dub 01, 2011 07:28

"amat" to jsem rád že nejsem s tímto problémem sám. Už se na tu spojku a setrvák chystám, protože to je strašný požitek z jízdy. Zastavím a třepu se v něm jak osika. Je to docela pálka jen za matroš, ale mám dobrý kontakt za polovinu, akorát jen na 2,2 dci.
Co se týče vstřiků, není od věci mít doma další sadu a v případě nouze přehazovat. Už jsem jeden použil a jezdí se vesele dál. No, uživil bych klidně i dvě další laguny na díly, tak je to spolehlivé auto..
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od amat » sob dub 02, 2011 02:01

dr. Solfernus: Noo já tam nakonec dám tuto sadu: http://www.valeo-luk.cz/zbozi/309232/Ct ... cnikem.htm v popisu je sice napsáno, že se jedná o dvouhmotový setrvák, ale je to sada s jednohmoťákem. V podstatě se jedná o plnohodnotnou náhradu za dvouhmoťák. Má to tady instalované třeba Šamša a psal, že je to bezproblémové. Jde hlavně o cenu. Tuto sadu mám včetně spojky za necelých 15 000Kč. Kdybych se ohlížel po normálním dvouhmoťáku tak mě vyjde jen ten na bratru 19 000Kč a kde je spojka a ložiska a další věci... takže asi tak. Chystám tuto operaci na nadcházející víkend, tak pak poreferuju co a jak.

Jinak co se týče "vyhlášené spolehlivosti" Lagun, tak tady si dovolím nesouhlasit. Jistě, záleží na kusu, záleží jak se o to auto předchozí majitelé starali, ale obecně si myslím, že Laguny na tom nejsou zase tak tragicky jak se uvádí. Dost závad jsou opravdové prkotiny typu jednotlivé stupně ve čtečce karet, apod. A co se týče vstřiků a obecně motorových částí většina těch dílů pochází stejně od Bosche nebo Valea a jedná se o díly, které se montují do aut napříč modely a různými značkami. Jednoduše řečeno kazí se nejen v lagunách, ale i VW, BMW, apod. Velice nerad bych to zakřikl, ale já mám na laguně poctivých 216 000 a zatím jsem měnil jen spotřebák (silentbloky motoru a ramen, stabilizátory apod. považuju za spotřebák). Opravdu bych to nerad zakřikl:) . Je pravda, že elektronika v laguně je trochu choulostivější a někdy dokáže pěkně potrápit, ale zatím s těmito problémy jednoduše nemám žádné zážitky. Nechci se vychloubat, ale moje laguna pochází z údajně "kritického" ročníku 2001 a zatím drží v pohodě. Zatím na svou lagu zkrátka nedám dopustit a doufám, že minimálně do 300 000km mi bude sloužit stejně dobře jako do teď. Dopřávám ji pravidelný servis a když cítím, že něco odchází tak to jednoduše vyměním dřív než to s sebou vezme další navazující díly a nemám problém.

PS: A nezapomeňte, že olej je nutné měnit v 15 000km nikoliv 30 000km!!!!!! To vám potvrdí každý kdo se v autech aspoň trochu vyzná.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

dr. Solfernus
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: pát zář 11, 2009 07:46

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od dr. Solfernus » pon dub 04, 2011 09:29

I když je to mimo toto téma, vrátím se ještě k té spojce. Mám možnost koupit originál sadu - dvouhmota, lamela, přítlačák za 12tis bez dph. Borec tři vesnice od nás má ve skladu asi 4 sady které dovezl přímo z fabriky. Je to jen na 2,2 dci. Solidní cena si myslím, jednu budu asi co nevidět brát.
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm

Uživatelský avatar
fedorix
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: úte úno 17, 2009 08:56
Bydliště: Liptovský Mikuláš, Slovakia

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od fedorix » úte dub 05, 2011 13:32

Ahojte, mam tiež problem so štartovaním aj za studena aj za tepla. Skusal som vycistit filter v nadrzi - bol cely zapraskaný. Auto štratovalo na prvý krát. Ale asi len týždeň, teraz je to už rovnako. Diagnostika ukázala, že dva vstreky majú -2,7 korekcie. Chcem zmerať prepady. Len fakt neviem kde mam tie hadičky napojiť. Na vtrekovaci - teda prapade je origo hadicka pripojena a zaistena "ségerkou" ta hadička pokračuje do prepadu druheho vstreku atd. Teda s každeho akoby sa to rozdelovalo. Tzn. že ak by som chcel zmerať prepad toto všetko mám vytiahnuť a zapojiť niekde priamo na "ségerku". Aké hadičky teda s akým priemerom mám použiť. Ďakujem
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9DCI / 88kW / 120PSI 2003 / Xenon / Tempomat - dorobený

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Laco19 » úte dub 05, 2011 21:05

fedorix píše:Ahojte, mam tiež problem so štartovaním aj za studena aj za tepla. Skusal som vycistit filter v nadrzi - bol cely zapraskaný. Auto štratovalo na prvý krát. Ale asi len týždeň, teraz je to už rovnako. Diagnostika ukázala, že dva vstreky majú -2,7 korekcie. Chcem zmerať prepady. Len fakt neviem kde mam tie hadičky napojiť. Na vtrekovaci - teda prapade je origo hadicka pripojena a zaistena "ségerkou" ta hadička pokračuje do prepadu druheho vstreku atd. Teda s každeho akoby sa to rozdelovalo. Tzn. že ak by som chcel zmerať prepad toto všetko mám vytiahnuť a zapojiť niekde priamo na "ségerku". Aké hadičky teda s akým priemerom mám použiť. Ďakujem
Citujem sam seba (dal som si tu namahu a prelistoval som prve strany temy):
"Priemer koncovky prepadu na 2.2dci je 5,5mm, da sa tam natlacit plastova hadicka s vonkajsim priemerom 6mm a tesni - ja mam tie hadicky z nejakeho tvrdeho plastu, nie makke skoro ako gumove."
Vytiahni segerky a povodne hadice, najnizsie polozenu hadicu vloz do nejakej nadoby alebo poloz na handru - bude stadial mierne tiect palivo. Kupene platove hadicky natlacis do vstrekovacov a mozes merat. Precitaj prve strany temy ako na to.

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Dehumanizer » stř dub 06, 2011 12:01

Bohus123 píše:Chlapi mam L2 1,9dCi po face,najeto 188tkm servis od nova v renaultu.Mel jsem pocit ze pri tech km bude lepsi pridvat cistici aditivum.Bohuzel po 2tkm vypadava vykon,hlasi Injection check.Doufam ze jsem to tim nepo..al.Hodne lidi pise ze to bude tlakem pro turbo,intercooler a egr,nekdo zminoval i ucpany FAP.Zkusim neco ted o vikendu.Jen se bojim aby to nebyly vstrikovace..Pro zajimavost ceny Bosch servis u Kolína:test 1ks 600kc,Repase 1ks cca 4500kc(zalezi ktera cast-nebot se pry da rozebrat).Jinak tu v Koline novy vstrik u renaultu 8tisic kc neorig,12tisic orig.Tak snad to bude intercooler.
to Dehumanizer:v nejhorsim pripade- bylo by mozno vyuzit tve schopnosti a zkusenosti?
No toto som si vsimol az teraz :-) Odkedy sa zmenil ten dizajn fora tak sem moc nechodim, ale keby niekto potreboval diagnostiku tak nie je problem, len mi treba napisat SZ, na tu odpoviem hned, to mi chodi mailom upozornenie, inac nie je iste ze sa ozvem :-)
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

Uživatelský avatar
veector
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned čer 20, 2010 11:01
Bydliště: Michalovce

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od veector » úte dub 19, 2011 15:33

pekny den. natrafil som na toto tema hoc možno to sem nepatri lebo mam scenika RX4 ale tam sa zatial take nerieši o korekciach vstrek,
mam problem ak jazdim pod 1500ot. tak auto
Dáva dojem akoby išiel na tri valce po podradeni vše OK nad 1500.
Vstreky otestované prepady rovnaké . akurát korekcie su zvláštne na všetkých valcoch je 8,4 poradte?

Obrázek
Renault Scenic RX4 rv. 2001 1.9 dCi chip 110 kw,150 koni

dr. Solfernus
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: pát zář 11, 2009 07:46

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od dr. Solfernus » stř dub 20, 2011 10:00

Viděl bych to na prapodivný čiptuning - větší dávka paliva, ale takovým způsobem? To mně hlava nebere. Pak bych se ani nedivil že se to musí v nízkých ot. pěkně škubat..
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm

Uživatelský avatar
veector
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned čer 20, 2010 11:01
Bydliště: Michalovce

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od veector » stř dub 20, 2011 21:55

dr. Solfernus píše:Viděl bych to na prapodivný čiptuning - větší dávka paliva, ale takovým způsobem? To mně hlava nebere. Pak bych se ani nedivil že se to musí v nízkých ot. pěkně škubat..
ta povodna je taka
a tak isto škube ale nemá ten výkon ani takú nízku spotrebu 5,2 ale 8 litrov, v servise RENO odporúčal kolega mechanik vyčistiť nasávacie potrubie, môže to mať účinok na korekcie? dik za postreh
Obrázek
Renault Scenic RX4 rv. 2001 1.9 dCi chip 110 kw,150 koni

dr. Solfernus
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: pát zář 11, 2009 07:46

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od dr. Solfernus » čtv dub 21, 2011 11:11

Jako rozhodně všecko projít a vyčistit není na škodu. Vymlátit kat, EGR do pryč atd. Stejně jen jednotka blafuje s těma korekcema, protože to jsou hodnoty se kterýma by to snad ani nejelo. Já mám upravené mapy, ale korekce ukazuje normálně, proto je to divné. A co říká jiná diagnostika?
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm

Uživatelský avatar
veector
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned čer 20, 2010 11:01
Bydliště: Michalovce

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od veector » čtv dub 21, 2011 15:26

dnes som vymenil vstreky z kolegovej RX4. korekcie ostali na tej istej hodnote. EGR otočený, výfuk odpojený, bez vzduchového filtra, menená váha vzduchu, vyčistená palivová nádrž, všetko zbytočne.
Toto všetko sme namontovaly do jeho auta, proste vzajomna výmena a u neho korekce 0,7 až 1
tak dedukujem že diagnostika je v pohode, a všetko nasvedčuje na to sanie ale nemám tesnenie až dojde sa ozvem.
Renault Scenic RX4 rv. 2001 1.9 dCi chip 110 kw,150 koni

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 843
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od magadafagada » čtv dub 21, 2011 20:43

nebo si tam nech nahrát normální mapu co tam má být, a budeš mít po starostech :roll:
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle :wink:

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů