Vstřikovače v Laguně dCi

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Laco19 » stř led 05, 2011 10:59

IgorGSM píše:A to ako vsetci co tu menili vstrekovace mali na to sadu na vyberanie vstrekovacov? Neveriim... :-(
3ks na 2.2dci po 190t km sli von bez problemov.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Šamša » stř led 05, 2011 12:51

Já jsem popsal nejhorší variantu, kdy to je zapečené. :D
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

pisvic
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: sob črc 04, 2009 10:14

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od pisvic » čtv led 06, 2011 15:51

Než začnete shánět novej vstřik,tak je zkuste prohodit, já měl korekce na válcích cca 1válec-1,2v-1,3v-4 a 4v- 2 tak jsem zkusil prohodit druhej za třetí a ted mám korekce 1v-1,2v-2,3v-1,4v-1 .Takže bůh ví jak to vůbec je. Dokud se to bude chovat trochu normálně tak už to neřeším.Mám to auto rád,jen nemám rád tu spotřebu kvůli které jsem se vůbec o ty vstřiky zajímal.Jo a mimochodem,když jsem ty vstřiky měnil,tak jsem je nejdřív nepřekodovával,auto beželo úpně stejně jako po správném nakódování a hodnoty korekcí mělo přibližně stejné.Mě z toho plyne-neřešit to 8)
Laguna 2.2DCi,2002

dr. Solfernus
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: pát zář 11, 2009 07:46

Příspěvek od dr. Solfernus » čtv led 06, 2011 19:15

Já jsem třeba jezdil asi rok s korekcí na jednom vstřiku 2,5 až se zhoršil na 2,8 a auto přestávalo startovat teplé. Přepad byl taky špatný. Pak jsem koupil sadu vstřiků za 4 tis - repas a 25 tis jezdily-, prohodil jen ten jeden-mimochodem šel ven uplně krásně- a laguna vesele startuje a mnohem líp jede v nízkých otáčkách. Ten špatný vstřik jsem hodil v práci pod mikroskop a jedna dírka byla úplně ucpaná, další se začínaly pěkně obalovat karbonem. Tu špičku jsme hodily do vany s ultrazvukem a je jak nová. Až bude venku teplo tak si dám práci a schválně hodím tady ten vyčištěný vstřik zpátky jestli se ta korekce nějak změní. Někdy se z ní moc nepozná, korekce v normálu a přepad na nic. Auto pak špatně startuje třeba..
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Re:

Příspěvek od Laco19 » čtv led 06, 2011 21:22

dr. Solfernus píše:Já jsem třeba jezdil asi rok s korekcí na jednom vstřiku 2,5 až se zhoršil na 2,8 a auto přestávalo startovat teplé. Přepad byl taky špatný. Pak jsem koupil sadu vstřiků za 4 tis - repas a 25 tis jezdily-, prohodil jen ten jeden-mimochodem šel ven uplně krásně- a laguna vesele startuje a mnohem líp jede v nízkých otáčkách. Ten špatný vstřik jsem hodil v práci pod mikroskop a jedna dírka byla úplně ucpaná, další se začínaly pěkně obalovat karbonem. Tu špičku jsme hodily do vany s ultrazvukem a je jak nová. Až bude venku teplo tak si dám práci a schválně hodím tady ten vyčištěný vstřik zpátky jestli se ta korekce nějak změní. Někdy se z ní moc nepozná, korekce v normálu a přepad na nic. Auto pak špatně startuje třeba..
Ja by som povedal ze hlavny problem tvojho vstrekovaca je vadny prepad - poskodeny gulickovy ventil. Vsetko ostatne su len nasledky, aj upchate trysky.

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 850
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od magadafagada » pát led 07, 2011 07:19

hoši,kde se dají sehnat ty podložky pod vstřiky co se mají měnit po každém vyndání?
jo a ještě proč vadí větší přepad paliva?
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle :wink:

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Laco19 » pát led 07, 2011 11:18

magadafagada píše:hoši,kde se dají sehnat ty podložky pod vstřiky co se mají měnit po každém vyndání?
jo a ještě proč vadí větší přepad paliva?
Podlozky v Renaulte ale celkom drahe - su to sice bezne medene podlozky ale s hrubkou cca 3mm som nikde nenasiel (ak by si mal zaujem mozem pohladat presny rozmer).
Vo vstrekovaci to vyzera takto, jeden kanal s palivom pod tlakom ide z rampy ku hlavnemu vstrekovaciemu ventilu a druhy kanal do komorky za tymto ventilom (tam tlak paliva tlaci zozadu na ventil a zatvara ho). Z komorky sa cez gulickovy ventil vypusta tlak do prepadu, pricom priemer napustacieho kanalu je kalibrovany tak, aby palivo rychlejsie vytekalo ako stiha natiect z rampy. Ked treba vstrekovat tak sa tym gulickovym ventilom vypusti tlak paliva do prepadu, ventil sa otvori a vtedy sa vstrekuje palivo do valca. Teda ak mas extremne velky prepad tak nie je dostatocny tlak v komorke a zrejme nie je ani poriadne zavrety vstrekovaci ventil.
Ale v prvom rade zistis vadny prepad pri startovani ked su otacky VT cerpadla velmi nizke - nedokaze dodat take mnozstvo paliva aby tlak v rampe dosiahol 250bar - pri nizsom tlaku RJ nevstrekuje a nehlasi ziadny problem.

dr. Solfernus
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: pát zář 11, 2009 07:46

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od dr. Solfernus » pát led 07, 2011 12:32

Ty podložky by se asi měly měnit, ale já jsem tam dal tu původní a jede normálně..
Co se týče přepadu, hlavně to poznáš podle toho že bude dél točit než chytne. Až někdy nechytne vůbec. U mě to studené nastartovalo docela pěkně, ale teplé točilo docela dlouho. Tuším jednou až na druhý cyklus. To byl jen jeden špatný, komu jich teče víc tak už zřejmě nestartuje.
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Šamša » pát led 07, 2011 20:10

Ty podložky musí mít stejné rozměry, nejde tam dát co dům dal, protože to pak vstřikuje v jiné poloze a auto nejede, to samé když se prohazují, tak dát pozor aby někde nebyly dvě na sobě a někde vůbec žádná. Jinak renovace stávajících měděných podložek spočívá v tom, že se musí znovu změkčit, tj. ohřát hořákem podložku do červena a hodit do vody(u mědi to funguje přesně obráceně oproti oceli).
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od EfineSS » pát led 07, 2011 20:25

Podložky dát pod vstřik určitě nový! Jsou vymačkaný! Nemusíš to poznat hned, ale v případě netěsnosti se ti tam vytvoří takový černý mazlavý sajrajt, protože vstřik bude podfukovat.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 850
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od magadafagada » sob led 08, 2011 13:01

tak jsem je tři vyndal, čtvrtý mi nešel. jeden mám prasklý ten spodní závit. a zrovna ten měl docela dobrou korekci vstřiku...
z přepadu mi teče nafta jak prase, ale že by mi to nějak dlouho startovalo, to bych zrovna neřekl. i spotřeba je tak nějak v pohodě. jen mi přijde, že když to ženu do otáček tak okamžitá stoupá trochu rychleji a výš než třeba u tatího, který má průměrnou spotřebu cca o litr nižší.
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle :wink:

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Laco19 » sob led 08, 2011 14:01

Šamša píše:Ty podložky musí mít stejné rozměry, nejde tam dát co dům dal, protože to pak vstřikuje v jiné poloze a auto nejede, to samé když se prohazují, tak dát pozor aby někde nebyly dvě na sobě a někde vůbec žádná. Jinak renovace stávajících měděných podložek spočívá v tom, že se musí znovu změkčit, tj. ohřát hořákem podložku do červena a hodit do vody(u mědi to funguje přesně obráceně oproti oceli).
Prave koli hrubke a naslednej polohe vstrekovacov som stare kruzky nezihal - predsa len 2x stlacene a pred tym vyzihane kruzky asi budu mat inu hrubku.
Mam tu odmerane rozmery podloziek: pouzita d=7,9 D=15 h=2,7mm a nova d=7,2 D=14,9 h=2,9mm - takze o 2 desatiny sadne uz po prvom pouziti, po vyzihani a naslednej montazi asi o dalsie 2 desatiny.

pisvic
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: sob črc 04, 2009 10:14

Re:

Příspěvek od pisvic » sob led 08, 2011 18:47

amat píše:Konečně jsem rozjel DDT, tak se každou volnou chvíli divám své lagy pod sukni a zjištuju co a jak. Auto mám kompletně bez chyb což mi přijde při náběhu 209000km docela zázrak (nebo se jen špatně dívám do DDT - jsem zatím amatér 8) ).

Zajímá mě co zdejší odbornící řeknou na stav mých vstřikovačů.
Obrázek

Jestli se můžu vrátit ještě k tomuhle,schválně jsem se díval a mám Odchýlku reg.slucky tl.prepln - 73. Má být 0-40mBar .Co to vlastně vůbec znamená?Co může být špatně?Kolega amat tam má 13
Laguna 2.2DCi,2002

IgorGSM
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: sob říj 03, 2009 20:34

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od IgorGSM » ned led 16, 2011 16:33

Tak dnes som sa dokopal že zmeram tie prepady ale ked som odpojil tie čierne hadicky co idu zvrchu do vstrekovacov aby som mohol na vstrekovace pripojiť odmerne nádoby tak po zasunuti karty mi z tých čiernych hadiciek strieka nafta. Ked ste odpojili prepady tak vám nestriekala nafta z tých čiernych hadiciek?

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Laco19 » ned led 16, 2011 16:53

IgorGSM píše:Tak dnes som sa dokopal že zmeram tie prepady ale ked som odpojil tie čierne hadicky co idu zvrchu do vstrekovacov aby som mohol na vstrekovace pripojiť odmerne nádoby tak po zasunuti karty mi z tých čiernych hadiciek strieka nafta. Ked ste odpojili prepady tak vám nestriekala nafta z tých čiernych hadiciek?
Nestrieka ale slabo vyteka a len z najnizsie polozenej koncovky - treba ju vlozit do nadoby (odrezana PET flasa).

petrskr
Junior member
Příspěvky: 187
Registrován: pon čer 25, 2007 15:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od petrskr » pon led 17, 2011 13:08

Chtěl bych se zeptat - pociťuji v autě - hlavně na pedálech - vibrace. Pokud chytnu řadící páku, cítím vibrace i v ní - vlastně je to taková střídavé vibrace - vteřinu ne, vteřinu ano, vteřinu ne...
Mohl by to způsobovat vstřik?
Mám najeto 180 000. Díky
laguna II, 2001, 1,9dci

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od krt.ecek » stř led 19, 2011 15:17

Laco měl bych dotázek, když si postavím ten tvůj skvělý vynález, tak pak nafta nejde do motoru, ale do tohoto. Chápu to dobře, že jo? Pak otočím klíčkem a uvidím, kolik to tam nažene nafty po dobu startování :?:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

IgorGSM
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: sob říj 03, 2009 20:34

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od IgorGSM » stř led 19, 2011 15:48

krt.ecek píše:Laco měl bych dotázek, když si postavím ten tvůj skvělý vynález, tak pak nafta nejde do motoru, ale do tohoto. Chápu to dobře, že jo? Pak otočím klíčkem a uvidím, kolik to tam nažene nafty po dobu startování :?:
Ale ved ty odpajas prepady a nie trysky od common-railu... To znamena ze nafta s prepadov ti nejde naspat do filtra ale ide do tych odmernych nadob. A normalne nastartujes a uvidis kolko ide s ktoreho prepadu nafty.

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od krt.ecek » stř led 19, 2011 21:23

takže jsem to špatně pochopil, tzn. ten vstřik neprotéká, ale naopak je ucpán, chápu to dobře?? :oops: Teď už i chápu projev cukáním atd, děkuji :oops:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Laco19 » stř led 19, 2011 22:14

krt.ecek píše:takže jsem to špatně pochopil, tzn. ten vstřik neprotéká, ale naopak je ucpán, chápu to dobře?? :oops: Teď už i chápu projev cukáním atd, děkuji :oops:
Zle si to pochopil. Precitaj hore na stranke, pisal som ako vstrekovac funguje - musi z neho vytekat do prepadu palivo (je ovladany hydraulicky tlakom paliva) ale nie vela len tak akurat.
Z mnozstva paliva v prepade sa ale neda urcit v akom stave su trysky vstrekovaca ale mam skusenosti ze ked je prepad velmi velky tak sa nasledne karbonom zalepia trysky.
Ak mas zaujem o tom vediet viac pohladaj dokumenty od BOSCH alebo napis mailovu adresu - nieco ti poslem. Ale na to aby si zdiagnostikoval motor ti staci vediet ze objem paliva v 4 odmernych nadobach (foto ako to vyzera pripojene na 2.2dci je na prvej strane) ma byt cca rovnaky.

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od krt.ecek » pát led 21, 2011 08:13

děkuji, již jsem si to našel a pochopil :oops:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Tomas.jednoxxx
Junior member
Příspěvky: 156
Registrován: ned led 10, 2010 14:19

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Tomas.jednoxxx » pát úno 04, 2011 12:11

Ahoj. Lidi.Tak jsem konečně zprovoznil DDT a po chvilce hraní jsem zjistil toto. Ten třetí bude asi zralý na výměnu. Ale auto zatím jezdí tak jak má. Startuje v pořádku, tak uvidím, jak dlouho ještě. Mohl by se mi k tomu někdo povolanější vyjádřit? Díky za všechny názory.
Přílohy
motot teplo.jpg
Renault Laguna Grandtour II - Privilege 1.9Dci 88 KW r.v. 2001 270000 km

Uživatelský avatar
jarda19
Grafoman
Příspěvky: 2123
Registrován: ned led 17, 2010 19:25
Bydliště: Havířov

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od jarda19 » pát úno 04, 2011 12:40

Proč si tam nenamontuješ slovenštinu ???
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....

Tomas.jednoxxx
Junior member
Příspěvky: 156
Registrován: ned led 10, 2010 14:19

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Tomas.jednoxxx » pát úno 04, 2011 14:22

Já jsem tam kopíroval celkem 9 souborů v SK, tak nevím kde se stala chyba. Ale ještě se na to chci mrknout.
Renault Laguna Grandtour II - Privilege 1.9Dci 88 KW r.v. 2001 270000 km

Uživatelský avatar
Bohus123
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: pon úno 28, 2011 20:11

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Bohus123 » pon úno 28, 2011 22:17

Chlapi mam L2 1,9dCi po face,najeto 188tkm servis od nova v renaultu.Mel jsem pocit ze pri tech km bude lepsi pridvat cistici aditivum.Bohuzel po 2tkm vypadava vykon,hlasi Injection check.Doufam ze jsem to tim nepo..al.Hodne lidi pise ze to bude tlakem pro turbo,intercooler a egr,nekdo zminoval i ucpany FAP.Zkusim neco ted o vikendu.Jen se bojim aby to nebyly vstrikovace..Pro zajimavost ceny Bosch servis u Kolína:test 1ks 600kc,Repase 1ks cca 4500kc(zalezi ktera cast-nebot se pry da rozebrat).Jinak tu v Koline novy vstrik u renaultu 8tisic kc neorig,12tisic orig.Tak snad to bude intercooler.
to Dehumanizer:v nejhorsim pripade- bylo by mozno vyuzit tve schopnosti a zkusenosti?
Laguna II 1,9dCi 96kW,2006
Ex Megane I ph2 1,9dCi 72kW, 1999

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů