Vstřikovače v Laguně dCi
Moderátor: Moderators General
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
ta normálna mapa je ta druha čo som dal obrázok ona je originál bez uprav, medzi tím sme pomenili všetke čidla, aj riadiacu jednotku nepomáha
korekcie su aj tak vysoké.
Tie všetke moje veci v druhom aute idú bezproblémovo korekcie v norme, možno podpalene ventily, uvidim zajtra rozoberem nasavanie a otestujem tlaky valcov, ak nepochodim dam tam motor z laguny a bude pokoj. len netušim či RX4 MA DVOJHMOT ALEBO NIE. vibrace sposobuje aj on možno vite poradiť .
korekcie su aj tak vysoké.
Tie všetke moje veci v druhom aute idú bezproblémovo korekcie v norme, možno podpalene ventily, uvidim zajtra rozoberem nasavanie a otestujem tlaky valcov, ak nepochodim dam tam motor z laguny a bude pokoj. len netušim či RX4 MA DVOJHMOT ALEBO NIE. vibrace sposobuje aj on možno vite poradiť .
Renault Scenic RX4 rv. 2001 1.9 dCi chip 110 kw,150 koni
-
- Junior member
- Příspěvky: 205
- Registrován: pát zář 11, 2009 07:46
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Myslím že ten motor bude stejný jak v laguně, takže i dvouhmoťák. O něm bych mohl napsat román. Ten může způsobit velké vibrace. Ale ty korekce mně furt nesedí, nejsou měněné vstřiky?
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
tie vstreky su origo auto ma nefalšovanych 145000km. motor na volnobeh skoro nepočuť je taký ťichy, usudzujem že koncovky sú dobre akcelerace bez čerkotu , len pri zrichlovani do1500ot na všetke stupene je problem roztrasie sa cely interier, studený štart je na šupu to iste za tepla. Pri týchto strikach korekcie sa nezadavaju, tak ma napáda korekce sa nedajú zoštelovať v ECU? A ešte že su na všetke 4 valce rovnaké to je abnormálne, asi som niečo dokatoval pomalou jazdou v teréne na rybačkách.
Renault Scenic RX4 rv. 2001 1.9 dCi chip 110 kw,150 koni
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Zdravým všetkých ten môj problém z korekciami je vyriešený spočíval vtom že niekedy minuli rok sa mi utrhlo plinove lanko ktoré ide ku tej skrinke, po oprave lanka spájkovačkou bolo o niečo kratšie a tím pádom v kludovom stave bolo mierne natiahnuté a dávalo nekorektne údaje do RJ. po výmene auto ide ako zlato bez vybraci a korekcie sú 0,3 až 1,1. možno niekomu to pomôže.
ešte dodatok že prečo:Zvláštnosti:
Napájení snímače průtoku vzduchu je společné s potenciometrem pro snímání polohy
EGR (společný pin) a se stopou 1 snímače pedálu (vnitřní spojení řídicí jednotky),
porucha napájení snímače průtoku vzduchu je tedy často spojena s poruchou napájení
stopy 1 snímače pedálu.
Prajem pekný zvyšok dňa.
ešte dodatok že prečo:Zvláštnosti:
Napájení snímače průtoku vzduchu je společné s potenciometrem pro snímání polohy
EGR (společný pin) a se stopou 1 snímače pedálu (vnitřní spojení řídicí jednotky),
porucha napájení snímače průtoku vzduchu je tedy často spojena s poruchou napájení
stopy 1 snímače pedálu.
Prajem pekný zvyšok dňa.
Renault Scenic RX4 rv. 2001 1.9 dCi chip 110 kw,150 koni
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Dobry den chce vas poprosit o radu ..Dnes po ceste domov z prace som do Lagy trosku tlačil ..išiel som tak sportovo a asi po cca 30 km mi zdochla skoro som skončil mimo cesty vyplo servo.. a som sa aj zlakol co to je na palubovke sa rosvietila cervenym kontrolka podla manualu VYPNETE ZAPALOVANI ZAVAZNA PORUCHA VSTRIKOVANI. Až nato že ona mi zdochla samo. Zastavil som a naštaroval a auto išlo dalej..Mate stym skusenosti? Niečo sa chce pokaziť respektíve končí?
Za vaše odpovede vopred Dakujem..Renault Laguna II 1.9dci privilege 88kw.r.v2001
Za vaše odpovede vopred Dakujem..Renault Laguna II 1.9dci privilege 88kw.r.v2001
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
myslíš něco jako jsme popsal tady? http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... 91#p431691Alexander píše:Dobry den chce vas poprosit o radu ..Dnes po ceste domov z prace som do Lagy trosku tlačil ..išiel som tak sportovo a asi po cca 30 km mi zdochla skoro som skončil mimo cesty vyplo servo.. a som sa aj zlakol co to je na palubovke sa rosvietila cervenym kontrolka podla manualu VYPNETE ZAPALOVANI ZAVAZNA PORUCHA VSTRIKOVANI. Až nato že ona mi zdochla samo. Zastavil som a naštaroval a auto išlo dalej..Mate stym skusenosti? Niečo sa chce pokaziť respektíve končí?
Za vaše odpovede vopred Dakujem..Renault Laguna II 1.9dci privilege 88kw.r.v2001
DOROTKA Laguna II grandtour 2.2dCi 133kW r.v. 2002 Dynamique 260tkm
test Křepelka->nadjezd letmo ze 130 - 220
test Křepelka->nadjezd pevný start - 210
test Křepelka->nadjezd letmo ze 130 - 220
test Křepelka->nadjezd pevný start - 210
-
- Starting member
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon srp 30, 2010 06:30
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
zdar..páni, moja laguna 1.9dci 2002..350 000 km skončila svoju puť...išla mi na 3 valce..skušali sme meniť vstreky v servise ale nepomahalo nič, mali sme 2 dobre vstreky, ktore sme striedali, mechanik mi povedal že motor nema tlaky..že je už opotrebeny...bud vymeniť motor že generalka motora sa robi ťažko..tak ju idem predavať na sučiastky keby mal niekto zaujem...http://www.autobazar.eu/sk/users.php?act=vi ew
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Hodlam zitra vyzkouset jine vstrikovace. Dostal jsem zajimavou nabidku. Motor mi nejede vubec pekne, dost hrube a je docela hlucny. Budu zitra merit prepady, vezmu OBI utokem a koupim si k tomu potrebne hracky. Snad s tim nebudu mit problem. Kdyby se chtel nekdo pridat a je z Ostravy, klidne to muzeme provest spolecne na obou autech.
Jde mi jen o to, nemohl by nekdo znaly teto problematiky sepsat navod jak vymenit vstriky od a do z? Na co si dat pozor, co vsechno kolem toho menit (nejake tesneni) a jestli se musi ty vstrikovace nejak zapisovat do diagnostiky... Diky moc za kazdou radu.
Jde mi jen o to, nemohl by nekdo znaly teto problematiky sepsat navod jak vymenit vstriky od a do z? Na co si dat pozor, co vsechno kolem toho menit (nejake tesneni) a jestli se musi ty vstrikovace nejak zapisovat do diagnostiky... Diky moc za kazdou radu.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Tak jsem sundal kryt motoru a při pohledu na vstřiky mi trochu kleslo sebevědomí. Prosím o radu ohledně testu přepadu, případně demontáž vštriků.
Test přepadu:
a) Potřeboval bych vědět, kterou hadičku z kolečka 1 mám sejmout??? Vstřiky jsou navzájem propojeny, takže přepad má asi jeden "svod" zpátky do rampy. Logicky bych asi měl odpojit hadičky vpravo a na "sosák" připojit přípravek. Jenže tímpádem zůstane hadička vlevo bezprizorní a pravděpodobně z ní bude kapat nafta. Neměla by se tato hadička ucpat? Nebo ještě lépe, připojit přípravek na oba dva "sosáky"?
b) z příspěvků výše jsem pochopil, že se test provádí při startování. Má smysl test provádět na volnoběh či při vytáčení motoru??
c) nafta co nateče do přípravku je znehodnocena nebo se může nalít zpátky do nádrže?
Demontáž vstřiku:
a) předpokládám, že nejprve odšroubuju kovovou hadičku (kolečko 3) asi na obou dvou koncích, aby s ní šlo manipulovat (nelze ohnout). Nemusím se bát, že vyteče nafta???
b) odšroubuju objímku (kolečko 2)
c) jakým způsobem sejmu černý vrch s hadičkami přepadů a konektorem??
d) na co si dát majzla, abych něco nepoškodil??
Omlouvám, se za triviální dotazy, ale trochu se toho bojím a rád bych si to konečně prověřil (zvláště když můžu koupit vstřiky za pěkný peníz).
Mockrát díky za rady.
Test přepadu:
a) Potřeboval bych vědět, kterou hadičku z kolečka 1 mám sejmout??? Vstřiky jsou navzájem propojeny, takže přepad má asi jeden "svod" zpátky do rampy. Logicky bych asi měl odpojit hadičky vpravo a na "sosák" připojit přípravek. Jenže tímpádem zůstane hadička vlevo bezprizorní a pravděpodobně z ní bude kapat nafta. Neměla by se tato hadička ucpat? Nebo ještě lépe, připojit přípravek na oba dva "sosáky"?
b) z příspěvků výše jsem pochopil, že se test provádí při startování. Má smysl test provádět na volnoběh či při vytáčení motoru??
c) nafta co nateče do přípravku je znehodnocena nebo se může nalít zpátky do nádrže?
Demontáž vstřiku:
a) předpokládám, že nejprve odšroubuju kovovou hadičku (kolečko 3) asi na obou dvou koncích, aby s ní šlo manipulovat (nelze ohnout). Nemusím se bát, že vyteče nafta???
b) odšroubuju objímku (kolečko 2)
c) jakým způsobem sejmu černý vrch s hadičkami přepadů a konektorem??
d) na co si dát majzla, abych něco nepoškodil??
Omlouvám, se za triviální dotazy, ale trochu se toho bojím a rád bych si to konečně prověřil (zvláště když můžu koupit vstřiky za pěkný peníz).
Mockrát díky za rady.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Měl by si to svěřit někomu co ví co dělá
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Já si nemyslím, že toto je bůhvi jak složitá operace, kor na to, abych s tím musel někoho obtěžovat. Myslím, že to v pohodě zvládnu sám, jen bych si potřeboval byt jistý než se do toho pustím. Zastávám názor, že se raději ptám dvakrát předem i na základní věci, než se do něčeho pustít bezhlavě a pak akorát splakat nad výdělkem. Takže byl bych moc rád za každou radu viz. výše
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Vstřik jsme vytahovali o víkendu, je potřeba si dát pozor na pár věcí.
1) Odpojení přepadů je jednoduchá záležitost, stačí vytáhnout ty kovové spony a pak to na každém vstřikovači vytáhnout.
2) Odpojit olektriku
3) Odpojit trubku od rampy odšroubovaním matek - když motor chvilku necháš vypnutý, tlak v rampě už nebude
4) Povolit šroub trysky a vytáhnout objímku
A teď nastává největší problém, jak vytáhnout trysku ven. Určitě nepůjde ven lehce a pokud nevíš jak na to, tak to opravdu nedělej. Trysky je zastrčena v hlavě a pokud se ti něco nepovede, tak ji můžeš zlomit a ... jo, sundat hlavu.
Takhle vypadá tryska, která měla vadné měděné těsnění. Celá ta tenká část je v hlavě, pak je měděné těsnění, na kterém se to často zapeče a tryska nejde ven.
1) Odpojení přepadů je jednoduchá záležitost, stačí vytáhnout ty kovové spony a pak to na každém vstřikovači vytáhnout.
2) Odpojit olektriku
3) Odpojit trubku od rampy odšroubovaním matek - když motor chvilku necháš vypnutý, tlak v rampě už nebude
4) Povolit šroub trysky a vytáhnout objímku
A teď nastává největší problém, jak vytáhnout trysku ven. Určitě nepůjde ven lehce a pokud nevíš jak na to, tak to opravdu nedělej. Trysky je zastrčena v hlavě a pokud se ti něco nepovede, tak ji můžeš zlomit a ... jo, sundat hlavu.
Takhle vypadá tryska, která měla vadné měděné těsnění. Celá ta tenká část je v hlavě, pak je měděné těsnění, na kterém se to často zapeče a tryska nejde ven.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Zefku mockrát děkuji. To jsou přesně ty informace, které jsem potřeboval. Rád bych to alespoň zkusil vytáhnout, pokud to nějak nepůjde tak se na to vykvánku a nechám to na odbornících to je jasné. Ale za zkoušku nic nedám zvláště když tím ničemu neublížím. Poslední detail který mě zajímá je jak na to měření přepadů?? Přípravek jsem si udělal stejný jako má Laco, to není problém. Jen mě mate, že každý vstřik má dvě hadičky... Kdyby z každého vstřiku šla jedna, tak nic neřeším, neb to bude naprosto jasné.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Vývod navíc, jedno který musíš ucpat. Nastartovat ale jen na moment, abys odměrky nepřelil. Ty je nejlépe vyrobit ze stříkaček Žanetek. Naftu pak přeleješ zpět do nádrže. Pokud tam bude rozdíl v procentech, tak je to v poho. Vyndávání vstřiků bych svěřil mechanikovi, už z důvodu nějaké záruky, že se něco podělá, tak ať si hlavu láme on. Existuje na to přípravek, kde se odšroubují vršky s cívkami a na původní vint se našroubuje vytloukací přípravek. Samozřejmě vstřik může jít vyndat rukou a nebo může být zarostlý jako na tom obrázku a vždy dát nové těsnící podložky. Tak hodně zdaru
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Experienced member
- Příspěvky: 843
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
mě šly tři vstřiky rukou a jeden jsem vyndaval pajcrem na vytahování hřebíků. chvíli mi to trvalo, ale nakonec jsem ho vytáhl.
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Nečetl jsem to tady celé, ale nezkoušeli jste někdo natlakovat vstřikovač takovou tou stolicí na seřizování vstřikovačů do starých nafťáků (Avie, Zetor, ...)? Jak by se projevil vstřikovač, který by tekl? Zkoušeli jsme včera natlakovat vstřikovač (Hyundai, nebo něco takového) na 600 barů a ručička klesala pomalu, u 250 se téměř zastavila. Když jsme potom zkoušeli vstřikovače na Mégane I, tak ručička klesala dost rychle a zastavila se až u 150 barů. Je to ruční zkoušečka, takže jsme na autě vstřiky nevytahovali, ale otázkou je, jestli je poznat, že neteče. Natlakovat to šlo v pohodě, ale tlak podle mě dost rychle ucházel.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Tak jsme před pár týdny spolu se Zefkem otestovali přepady vstřikovačů u mojí lagy. Výsledky jsou pro mě poměrně kontroverzní. Abych byl přesný docela se liší od toho co ukazuje DDT. Teď nevím jak tomu mám rozumět, resp. kde je chyba?? V měření nebo v DDT?
Měrící postup:
1) odstranění závlaček na vrchu vstřikovačů
2) sejmutí rampy přepadů
3) do vstřikovače se nasunuly silikonové hadičky (k dostání v akvaristice) a zajistily závlačkou - kupodivu to drželo a těsnilo
4) rampu přepadů jsme zajistili tak, že na první a poslední výstup jsme napojili hadičky a svedli je do nádobky, prostřední dva výstupy jsme propojili navzájem hadičkou
5) nastartovalo se - šlo to docela obtížně motor startoval oproti normálu o dost déle, ale nakonec se chytl
6) nechali jsme nastartováno tak cca 2 - 3 minuty (dokud se nezačaly stříkačky plnit v nějakých rozumných hodnotách)
Co mě překvapilo:
1) z přepadů teklo dost nafty, test jsme museli poprvé ukončit protože se ta sklenička kompletně naplnila (vyměnili jsme ji za 1,5l PETku). Podotýkám, že v tu chvíli bylo v stříkačkách minimum nafty - tak max. do 2 - 3cm. Očekával bych, že přepadová rampa bude mít funkci hlavně sběrného potrubí do kterého nebude proudit nafta s takovou intenzitou??
2) stříkačky se oproti tomu plnily opoznání lenivěji. Motor musel běžet dost dlouho než se naplnily do trochu rozumnějšího objemu.
3) hodnoty které ukázaly stříkačky se liší oproti tomu co ukazuje DDT.
Hodnoty z DDT:
Měření:
Měrící aparatura:
Takže co si o tom myslí zdejší mazáci? Udělali jsme chybu při měření? Čemu věřit? DDT nebo naměřeným hodnotám? Jsou vůbec naměřené hodnoty tak tragické? Je v pořádku, že přepad tlačí tolik nafty?
Tímto děkuji Zefkovi za spolupráci a snad výše popsané pomůže dalším při vlastních pokusech.
Měrící postup:
1) odstranění závlaček na vrchu vstřikovačů
2) sejmutí rampy přepadů
3) do vstřikovače se nasunuly silikonové hadičky (k dostání v akvaristice) a zajistily závlačkou - kupodivu to drželo a těsnilo
4) rampu přepadů jsme zajistili tak, že na první a poslední výstup jsme napojili hadičky a svedli je do nádobky, prostřední dva výstupy jsme propojili navzájem hadičkou
5) nastartovalo se - šlo to docela obtížně motor startoval oproti normálu o dost déle, ale nakonec se chytl
6) nechali jsme nastartováno tak cca 2 - 3 minuty (dokud se nezačaly stříkačky plnit v nějakých rozumných hodnotách)
Co mě překvapilo:
1) z přepadů teklo dost nafty, test jsme museli poprvé ukončit protože se ta sklenička kompletně naplnila (vyměnili jsme ji za 1,5l PETku). Podotýkám, že v tu chvíli bylo v stříkačkách minimum nafty - tak max. do 2 - 3cm. Očekával bych, že přepadová rampa bude mít funkci hlavně sběrného potrubí do kterého nebude proudit nafta s takovou intenzitou??
2) stříkačky se oproti tomu plnily opoznání lenivěji. Motor musel běžet dost dlouho než se naplnily do trochu rozumnějšího objemu.
3) hodnoty které ukázaly stříkačky se liší oproti tomu co ukazuje DDT.
Hodnoty z DDT:
Měření:
Měrící aparatura:
Takže co si o tom myslí zdejší mazáci? Udělali jsme chybu při měření? Čemu věřit? DDT nebo naměřeným hodnotám? Jsou vůbec naměřené hodnoty tak tragické? Je v pořádku, že přepad tlačí tolik nafty?
Tímto děkuji Zefkovi za spolupráci a snad výše popsané pomůže dalším při vlastních pokusech.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Jak se tak na to ještě dívám, tak jsme měli hadičkou propojit potrubí přepadu prvního a druhého vstřiku a pak třetího a čtvrtého. A nemuseli bychom tam vůbec dávat tu flašku Že nás to nenapadlo ..
Jinak není to úplně vidět, ale nejhorší byl druhý (bráno zprava) vstřik, ten po nějakém čase přetekl ten první.
Jinak není to úplně vidět, ale nejhorší byl druhý (bráno zprava) vstřik, ten po nějakém čase přetekl ten první.
Problém byl ten, že do přepadů nejde jen nafta ze vstřiků, ale taky z rampy a hlavně z ventilu vysokotlakého čerpadla. Z toho jde doslova nafta pod tlakem. Ventil je na volnoběhu otevřený kolem 20%, takže 80% nafty jde zpátky do přepadu. Proto tam šlo tolik nafty.Co mě překvapilo:
1) z přepadů teklo dost nafty, test jsme museli poprvé ukončit protože se ta sklenička kompletně naplnila (vyměnili jsme ji za 1,5l PETku). Podotýkám, že v tu chvíli bylo v stříkačkách minimum nafty - tak max. do 2 - 3cm. Očekával bych, že přepadová rampa bude mít funkci hlavně sběrného potrubí do kterého nebude proudit nafta s takovou intenzitou??
Tohle vychází z principu funkce vstřikovače. Vstřik paliva se započne impulsem na elektromagnetický ventil a ten neotevírá přímo jehlu, ale přepustí část paliva do odpadu. Tím se změní poměr tlaku paliva nad jehlou (která tím tlakem drží zavřená) a u jehly (která naopak tím tlakem otevírá) ve prospěch toho u jehly. Takže ji tlak paliva nadzvedne a dojde ke vstřiku. Vstřik probíhá velmi krátkou dobu a proto jde zpátky do odpadu jen málo paliva. Čím více paliva jde do odpadu, tím více byl ve vstřiku změněný poměr tlaku nad a pod jehlou - vstřik teče do válce. Ale taky může jít jen o poruchu ventilu, který přepouští naftu do odpadu.2) stříkačky se oproti tomu plnily opoznání lenivěji. Motor musel běžet dost dlouho než se naplnily do trochu rozumnějšího objemu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Dneska jsme vytahovali vstřiky. Tři šly, jeden jsme raději nechali v hlavě. Před čtyřma rokama se dělal repas vstřikovačů - tři byly dobré, jeden byl špatný (už chápu, proč ten jeden dneska nešel, ten byl ten špatný a určitě jim taky nešel tenkrát vytáhnout).
Zkoušeli jsme vstřiky natlakovat takovou tou ruční zkoušečkou na zkoušení starších vstřikovačů. Nad cca 550 barů se v přepadu objevila nafta. To by asi neměla, když elektroventil byl stále zavřený, ne? Jinak dole neukápavaly, ani netekly, jen ten odpadl. Ale myslím si, že kdyby zkoušečka uměla natlakovat nad 700 barů, tak by to začalo téct.
Zkoušeli jsme vstřiky natlakovat takovou tou ruční zkoušečkou na zkoušení starších vstřikovačů. Nad cca 550 barů se v přepadu objevila nafta. To by asi neměla, když elektroventil byl stále zavřený, ne? Jinak dole neukápavaly, ani netekly, jen ten odpadl. Ale myslím si, že kdyby zkoušečka uměla natlakovat nad 700 barů, tak by to začalo téct.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
K tomu rozdilnemu vysledku realneho mereni prepadu a virtualniho (DDT) mi muj servisak rekl, ze mereni paramteru vstrikovacu pres diagnostiku auta je jen orientacni a velmi nepresne. Jedine relevantni vysledky poda zkusebni stolice (vstrik vymontovany z auta). Takze asi tolik k vysledkum mereni prepadu z DDT.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Vojtech
- Starting member
- Příspěvky: 17
- Registrován: pát kvě 20, 2011 14:35
- Bydliště: Středočeský
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Zdravim panove, chtel bych se zeptat posledni dobou mi auto cca 1x tydne nechce nastartovat, poprve pomohlo odcvaknuti prepadu, pak jsem radej vymenil naftovy filtr a vycistil sitko v nadrzi, ktere bylo pekne zasvinene.. je mozne ze se dostala nejaka necistota do vstriku a dela tam neplechu? netankuju na benzinkach a ta nafta co beru neni asi nejcistsi diky
______________
Renault Laguna II Grandtour - 1.9dCi, 88kW, 2001, max vybava INITIALE PARIS
Renault Laguna II Grandtour - 1.9dCi, 88kW, 2001, max vybava INITIALE PARIS
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Ja jen chtel podotknout, ze ty korekce v DDT nezohlednuji jen chovani vstrikovace, ale i treba snizenou kompresi v danem valci.
(jakoze dany valec ma mensi uhlove zrychleni, tim padem se mu da korekce, ale proc ma nizsi uhlove zrychleni-horsi vsrtikovac, nebo treba nizsi komprese, to uz jednotka nepozna) Takze mereni prepadu je dobra vec, ale odhali jen pricinu na strane vstrikovace.
Nestudoval jsem uplne vsechny prispevky tak sorry pokud uz to tu nekdo zminoval.
(jakoze dany valec ma mensi uhlove zrychleni, tim padem se mu da korekce, ale proc ma nizsi uhlove zrychleni-horsi vsrtikovac, nebo treba nizsi komprese, to uz jednotka nepozna) Takze mereni prepadu je dobra vec, ale odhali jen pricinu na strane vstrikovace.
Nestudoval jsem uplne vsechny prispevky tak sorry pokud uz to tu nekdo zminoval.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Zkus vyjet to co máš v nádrži a nakrmit ho nějakou prémiovou naftou na vyčištění a uvidíš.Vojtech píše:Zdravim panove, chtel bych se zeptat posledni dobou mi auto cca 1x tydne nechce nastartovat, poprve pomohlo odcvaknuti prepadu, pak jsem radej vymenil naftovy filtr a vycistil sitko v nadrzi, ktere bylo pekne zasvinene.. je mozne ze se dostala nejaka necistota do vstriku a dela tam neplechu? netankuju na benzinkach a ta nafta co beru neni asi nejcistsi diky
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
No věřili byste tomu?? Když mi měnili převodovku, tak jsem si nechal otestovat na stolici všechny vstřiky a představte si, že jsou v pořádku. Po 234 000km a 10 letech mám vstřiky pořád v pohodě.
Zítra naskenuju protokol z měření ať se místní borci mohou podívat sami. V těch číslech určitě vyčtete víc něz já.
Tak pak mi vysvětlete co způsobuje hrubý běh motoru když jsou vstřiky v pořádku???
Zítra naskenuju protokol z měření ať se místní borci mohou podívat sami. V těch číslech určitě vyčtete víc něz já.
Tak pak mi vysvětlete co způsobuje hrubý běh motoru když jsou vstřiky v pořádku???
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Ahoj.Ja mam 210000 km a vstreky povodne a v servise Bosch merane prepady a vsedky ok.D avam prisadu vif do nafty celorocne
pre lepsiu mazivost,lebo ta
nasa nafta nieje bohvie co.
pre lepsiu mazivost,lebo ta
nasa nafta nieje bohvie co.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů